Мұғалім баскетбол ойынынан
үзінді көруді ұсынады (сілтеме).
Көрген бейнебаянды
талқылау:
-
Сары майкадағы команда шабуыл
жасағанда қандай тактикалық әрекеттер
жасайды?
( мұғалім ойынның нақты
үзіндісін көрсетеді).
- ақ майкалы команда
қорғаныста қандай стратегиялар қолданды?
( мұғалім ойыннның нақты
үзіндісін көрсетеді).
Әрі қарай суреттер (1 команда
баскетбол добының суреті, екінші команда волейбол добының сурет»)
арқылы сыныпты екі қомандаға бөледі.
Ойын
үшін:
-
«Допты 10 рет беру» (№3
қиықша).
Тапсырмаларға
дескрипторлар:
- қарсылас команда алып
қоймас үшін 10 рет допты өз командаластарына беру
керек
-
доптьы екі қолмен жүргізуге
болмайды
-
«Пингвиндер жүгірісі» » (№4
қиықша).
Тапсырмаларға
дескрипторлар:
Әр
оқушы:
- аяқтын ортасына баскетбол
добын қыстырады
- баскетбол қалқанын
айналып келеді
- жүгіріп өткен қатысушылар
лектің соңына тұрады.
Мұғалім ойынды талқылауды
ұсынады.
- ойын барысында қандай
тактикалық әрекеттер қолдандыңдар?
- қандай стратегиялар
қолдандыңдар?
- ойын жағдайында барлығы
жүзеге асты ма?
-ойын барысында қандай
қиындыққа тап болдыңдар?
Әрі қарай мұғалім командаларға
ойын барысында «қарсыластарының» қолданған тактикалық әрекеттері
мен стратегияларына қалыптастырушы бағалау жүргізуді
сұрайды.
ФБ
смайликтар арқылы орындалады:
(өте жақсы – көнілді, жақсы – күлімсүреп, нашар -
жылайтын).
|
Жаңа сөздерді тыңдайды,
қайталайды
Тапсырмаларды
орындайды
құрастыра
алады
Допты алып жүру,ереже
сақтаумен өтеді
-Допты тартып алу
сәтінде қауіпсіздік ережесін сақтау және ережесін дұрыс
орындайды
|