Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жүрек-қан жүйесінің аурулары
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қазан 2018
1322
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8 | Мектеп: ЖОББМ №25Мұғалімнің аты-жөні: Сатыбалдиева Жарқынай Мұратқызы | |
Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы: Жүрек - қантамырлар жүйесі аурулары | ||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.3.12 Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен белгілерін сипаттау | |
Сабақтың мақсаты | - Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен белгілерін жіктейді.- Жүрек-қантамыр жүйесінің ауруларының пайда болу себептері мен олардың белгілеріне салыстырмалы талдау жасайды.- Жүрек-қантамыр ауруларына әсер ететін зиянды заттар мен факторларды саралап тұжырымдайды. | |
Бағалау критерийі | Қантамырлар жүйесі ауруларының себептері мен белгілерін анықтайды | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар қолданады: Жүрек-қан тамырлар аурулары туралы бейнекөрініс көріп, тыңдап жасазады. «Жүрек-қантамырлар ауруларының себептері мен белгілері» таныстырылымын көріп, түсінеді. Сұрақ-жауап арқылы сабақ материалын талдап, айтады. Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Талқылауға арналған тармақтар: Жүрек-қан тамырлары жүйесінің ауруларына ...себеп болуы мүмкін. ...бұл - қан қысымының артуы.Қан қысымы қатты жоғарылаған кезде қан тамырлар ........Қан қысымы өзгерген кезде оны .... арқылы өлшеу керек.Миокард инфаркты - қанағым бұзылуы салдарынан ...... бұлшықетінің кейбір жерлерінің семуі.Ишемиялық ауру белгілері - ..... қанмен қамтамасыз етілуінің бұзылуы.Инфарк және ишемия ауруларына көбінесе ..... себеп болады.Тахикардия - жүректің .... | |
Құндылықтарға баулу | Топта, жұпта бірлесе жұмыстана отырып өзгеге құрметпен қарау, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту, ынтымақтастықты қалыптастыру. Жүрек-қан тамырлар ауруларының себептерімен белгілерінің маңызын ұғындыру | |
Пән аралық байланыс | Химия пәні: макро - микро элементтердің маңызын біледіАғылшын:Термин сөздерДене шынықтыру пәні: қантамырлар жүйесі ауруларын алдын алуды шараларын біледі. | |
Алдыңғы білім | 7 сыныптан жануарлардағы қан айналым мүшелері:буылтық құрттар,ұлулар,буынаяқтылар және омыртқалылар | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин 3 мин | Ұйымдастыру1. Оқушылармен амандасу. Жағымды ахуал қалыптастыру.2. Жүрек және қан тамырларының ауруларының түрлері бойынша топқа бөлу.3. Оқу мақсатымен таныстыру: қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен белгілерін қарастырамыз. Миға шабуыл4. «Жүрек-қантамыр аурулары» бейнекөрініс (1,20 мин)- Оқушыларға бейнекөріністен жаналық болатын ақпараты мұқият тыңдап, терминдерді немесе жаңа сөздерді жазып отыру талап етіледі. - Осы жазып алған термин сөздердің орысша, ағылшынша аудармасын үйден жазып келіңіз. | Оқулық А.Р.Соловьева, Б.Т. Ибраимова, Ж.Ә.Алина. биология 8 сынып«Инфарк»,«Инсульт»,«Тахикардия» https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zhurek-qan-tamyry-zhujesi/lesson/qan-ajnalym-zhujesining-aurulary |
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин | Мұғ. «Жүрек-қантамырлар ауруларының себептері мен белгілері» таныстырылымы арқылы түсінік беру. Сын. Диалогтік оқыту. «6 неліктен?» әдісімен сұрақ-жауап. Әрбір сұрақ алдыңғы жауаптан туындауы керек. 1.Жүрек және қан тамырлар жүйесі ауруларының алдын алу неліктен маңызды?2.Инфарк пен инсульттің себептері неде?3.Инфарктің белгілері қандай болады?4.Гипертония және гипотониядағы айырмашылық неде?5.Тромбоз,атеросклероз және тахикардия қалай өзара ажыратылады?6.Жүрек және қан тамырлары жүйесінің ауруларын алдын алудың шараларыын сақтаудың маңыздылығы неде?ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен топтық өзара бағалау. Кері байланыс. Оқушылардың ауызша кері байланысы:Мен не білдім? Не үйрендім? Білгім келеді? БЖБ. Уақыты - 25 минут1. Қанның формалы элементтерін белгілеңіз. А) су және минералды тұздар В) қан плазмасындағы нәруыздар, майлар және көмірсулар С) қан жасушалары және қан пластинкалары D) сарысу, қан жасушалары 2. Эритроциттердің қызметі: А) тромбының түзілуі В) бактерияны жояды С) қанның ұюы D) оттегінің тасымалдануы 1.Кестені толтырыңыз (2) Сызбаға назар аударыңыз. Әріптер А,В және С әріптері нені білдіреді, атау беріңіз. А____________________________________________________________В____________________________________________________________С____________________________________________________________ (3) Қарапайымдылар, саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар арқылы туындайтын ауруларды амебалық қантышқақ, фитофтороз, оба, күл, лейшмания, герпес сәйкестендіріңіз және сипаттама беріңіз. 3. Қан тамырлары түрлеріне мұқият қараңыз. (1) Қан тамырларының түрлерін атаңыз. А____________________________________________________________В___________________________________________________________С____________________________________________________________ (2) Қан тамырларының ортақ құрылымдарын атаңыз. 1.____________________________________________________________2.____________________________________________________________ (3) Қан тамырларының ортақ құрылымдарының қызметін сипаттаңыз. 1._________________________________________________________________________________________________________________________2._________________________________________________________________________________________________________________________ (1) в. Кестені толтырыңыз. (3) в. Жүрек – қан айналым жүйесіне кері әсер ететін факторларды атаңыз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (4) с. Жүрек – қан айналым жүйесі ауруларына сипаттама беріңіз. Ишемиялық ауру____________________________________________________________________________________________________________________________ Атеросклероз____________________________________________________________________________________________________________________Инфаркт________________________________________________________________________________________________________________________ | Жүрек-қан тамыр жүйесі ауруларының суреттері.Оқулық А.Р.Соловьева, Б.Т. Ибраимова, Ж.Ә.Алина. биология 8 сынып Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулықтар Биология 8- сынып |
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау |
Диалогтік оқыту негізінде «6 неліктен?» әдісімен қойылған деңгейлік сұрақтар арқылы оқушылар қантамыр жүйесі ауруларының түрлерін, олардың пайда болу себептерін және алдын алу шараларын талдайды. | «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», мадақтау, сенім білдіру. Критерийлер көмегімен білім жетістіктері анықталып, топта бірін-бірі бағалауға мүмкіндік алады. | Топтық жұмыс жасауда қауіпсіздік техникалық ережесін сақтаймыз.- АКТ мен жұмыс жасауда уақытты шектеу. |
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?1. 2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)