Жүрекке жол тапқан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүрекке жол тапқан

Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев

Сабақ:Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 26.09.2018Мұғалім: Нурманова Гульназ
Сынып 11«А»Қатысқандар:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбыҚисықсызықты трапеция және оның ауданы тақырыбына есептер шығару

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Қисықсызықты трапеция ұғымымен танысып, қисықсызықты трапецияның ауданын табуды үйреніп, берілген функция үшін алғашқы функцияны анықтау бойынша білімін кеңейту
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Ойлау дағдыларының деңгейі
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар: Қисықсызықты трапеция ұғымын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:Қисықсызықты трапецияның ауданын табады.


Кейбір оқушылар:Берілген функция үшін алғашқы функцияны анықтайды.
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер:Функция, қисықсызықты трапеция.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Оқушылар қисықсызықты трапецияның формуласы арқылы есептер шығарады.


Жазылым бойынша ұсыныстар:Қисықсызықты трапецияның формуласы арқылы есептер шығарады және дәптерге түсіреді.
Алдыңғы оқуҚисықсызықты тапецияның және оның ауданы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар
Сабақ кезеңдерінің уақытыТапсырмаларМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіРесурс (көрнекілігі, құрал-жабдықтары)
Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» тәсілімен сұрау
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу

Оқушылардан үй тапсырмасына дайындығын тексеремін.

Сәлемдесу Оқу құралдарын дайындайды.

Үй тапсырмасын тексертеді.

Оқушылар бір-біріне тапсырма беріп, үй тапсырмасын тексереді
Тақта, бор, оқу құралы.
Ортасы«Эстафета» тәсілі арқылы есептер шығару.№21№22№24



Оқулықтан есептер шығартамын.


Оқушылар тапсырмаларды кезектесіп тақтаға орындайды.
Тақта, бор, оқу құралы.Кеспе қағаздар.
Аяқталуы



Сабақты қорытындылауҮй тапсырмасы: №23
Сабақты қорытындылай отырып өткен сабақтарға қатысты сұрақтар қояды.Үйге тапсырма береді.Сұрақтарға жауап береді.

Берілген үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Тақта, бор, оқу құралы.

Қосымша ақпарат
Барлығы:Интегралдау кестесіБасым бөлігі:Кеспе қағаздары беріледі.Кейбірі:Жеке, күрделі тапсырма беріледі



Сумативті бағалаймын
Сыныптағы қауіпсіздік ережесін сақтауды түсіндіру.Еңбекке баулу.
Рефлексия















Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
459
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі