Материалдар / Жүрекке жол тапқан

Жүрекке жол тапқан

Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев

Сабақ:Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 26.09.2018Мұғалім: Нурманова Гульназ
Сынып 11«А»Қатысқандар:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбыҚисықсызықты трапеция және оның ауданы тақырыбына есептер шығару

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Қисықсызықты трапеция ұғымымен танысып, қисықсызықты трапецияның ауданын табуды үйреніп, берілген функция үшін алғашқы функцияны анықтау бойынша білімін кеңейту
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Ойлау дағдыларының деңгейі
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар: Қисықсызықты трапеция ұғымын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:Қисықсызықты трапецияның ауданын табады.


Кейбір оқушылар:Берілген функция үшін алғашқы функцияны анықтайды.
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер:Функция, қисықсызықты трапеция.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Оқушылар қисықсызықты трапецияның формуласы арқылы есептер шығарады.


Жазылым бойынша ұсыныстар:Қисықсызықты трапецияның формуласы арқылы есептер шығарады және дәптерге түсіреді.
Алдыңғы оқуҚисықсызықты тапецияның және оның ауданы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар
Сабақ кезеңдерінің уақытыТапсырмаларМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіРесурс (көрнекілігі, құрал-жабдықтары)
Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» тәсілімен сұрау
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу

Оқушылардан үй тапсырмасына дайындығын тексеремін.

Сәлемдесу Оқу құралдарын дайындайды.

Үй тапсырмасын тексертеді.

Оқушылар бір-біріне тапсырма беріп, үй тапсырмасын тексереді
Тақта, бор, оқу құралы.
Ортасы«Эстафета» тәсілі арқылы есептер шығару.№21№22№24



Оқулықтан есептер шығартамын.


Оқушылар тапсырмаларды кезектесіп тақтаға орындайды.
Тақта, бор, оқу құралы.Кеспе қағаздар.
Аяқталуы



Сабақты қорытындылауҮй тапсырмасы: №23
Сабақты қорытындылай отырып өткен сабақтарға қатысты сұрақтар қояды.Үйге тапсырма береді.Сұрақтарға жауап береді.

Берілген үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Тақта, бор, оқу құралы.

Қосымша ақпарат
Барлығы:Интегралдау кестесіБасым бөлігі:Кеспе қағаздары беріледі.Кейбірі:Жеке, күрделі тапсырма беріледі



Сумативті бағалаймын
Сыныптағы қауіпсіздік ережесін сақтауды түсіндіру.Еңбекке баулу.
Рефлексия















Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ