Сабақтың
тақырыбын хабарлау
- Балалар біз қазақ тілі сабағынан қандай тақырыпқа келдік?
- Бүгін жұрнақ пен жалғаудың екінші тақырыбын өтеміз?
Сабаққа
мақсат қою
Бүгінгі сабақтағы біздің мақсатымыз тірек
сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша əңгіме
құраймыз. Түбір мен қосымшаны ажыратамыз. Сурет /сюжетті суреттер арқылы шағын
мəтіндер құрап жазамыз.
Дәптермен жұмыс:
Көркем
жазу;
Палуан, парта, піл
Палуандар сайысы өтті.
Жаңа
сабақ
-Сабағымызды бастамас
бұрын Дархан мен Қарлығашты құттықтап қойсақ
болады.
-Сыныптан кімдер шахмат
үйірмесіне қатысады?
-Шахматтан кім мықты
ойнайды?
-Дархан 28.01.2023 жылы 4
дәрежелі шахматшы Сертификатын жеңіп алды. Өткен турнирде 9 ойынан
6 ұпай алып, керемет нәтиже көрсете білді! Құттықтаймыз! Алға
Дархан!
-Біздің Қарлығаш жүйрік екен
өткен мектепішілік спорттық сайыста өзі кіп кішкентай болса да
қатты жүгіріп бірінші келді. Жарайсың,
Қарлығаш!
Ал енді
бейнекөрініске назар
аударайық.
Қазақша күрес ежелден кеңінен
танымал күрес түрі. Күресте 1930 жылға дейін жас пен салмаққа
шектеу қойылмаған.
Әлемге аты мәшһүр палуан
Қажымұқан Мұңайтпасұлы бойы 195 см, салмағы 174 кг, аяқ өлшемі 54
марапаты 777 г ат тұяғындай
алтын
Бейбіт Ыстыбаев «Қазақстан
Барысы -2012» турнирінің
жеңімпазы.
Киім үлгісі шапан берік
матадан тігіледі. Жеңі шолақ жеңді. Ұстауға арналған
берік.
Ережесі
Түрегеп тұрып ұстау керек.
Күрте мен белдіктен ұстауға рұқсат
етілген.
Негізгі
тәсілдері
Шалу, жамбасқа салып
лақтыру.
Мақсаты
Қарсылас жауырынын жерге
тигізу, отырғызу, аяқтан ұстауға тиым салынады. Аяқпен
ілу
Қазақша күрес тәсілдері самбо
техникасына қосылған. Қазақша күрес -қолжетімді спорт. Күшті
көбейтіп жеңіске жетелейді.
Күш атасы
Қажымұқан туралы мәтінді «Тыңдаймын,
оқимын, айтамын»
Тыңдалым
жасанды интелект сыныптан бір оқушы арқылы
тыңдату
(оқулықтан тізбектей оқып,
түсінгенін айтып кету, түртіп алу әдісін
қолдану)
Анықтама
Атақты – жеке тұлғаларға немесе ұжым,
топтарға қандай да бір атқарған қызметі, сіңірген еңбегі үшін
берілетін ресми баға
Жалшы – дәулетті адамдарға жалданып, әр
түрлі жұмыстарды атқаратын әлеуметтік топ өкілі. Көшпелі қоғамдағы
жалданып қызмет істейтін қойшы, жылқышы, сауыншы, пішенші, үй
қызметшісі, күзетші, т.б. Ж. болып
есептелген.
Зорығып - Мұны кейде қажу, болдыру, щаршау
деп те атайды.
«Орнымды тап»
әдісі
Мәтін үш бөлікке бөлінген
әр бөлікті оқып ретімен
орналастыру.
Саудагер, атшанамен,
жалшы
Жал— ұзына бойы енсіз келген көлбеу қырат; жер
бедерінің бір түрі.
Жал -Жылқының шоқтығы мен ауыз омыртқаның арасын
жалғастыра бітеді.
Жал — ұлттық тағам. Жылқының желке майынан
(жалынан) жасалады.
«Суреттер
сөйлейді»
Сюжетті суреттер мен
тірек сөздерді қолданып мәтін құрастыру
Төреші, ойыншы, ойын,
реніш, қуану спорт
Ойынды бұзсаң, күш
қылып,
Тоқтатады
ысқырып.
(төреші)
Сергіту сәті.
Спорт -біздің досымыз әнін айтып жүріп жұрнақ пен
жалғауды ажырату
«Лездеме»
І топ Батырлар / ІІ
топ Жеңімпазы
Әріп
Дыбыс
Айтылуына
қарай
Қатаң
Ұяң
Үнді
Буын
Тасымал
ІІІ топ
Спорт сөзіне қосымшалар жалғау, сөйлем
құрастыру
|
Балалардың
жауабы
Дескриптор:
- жазуда әріптердің
жазылу емлесін сақтайды.
-сауатты жазуға дағдыланады.
Балалардың
жауабы
Дескриптор:
- Мәтінді тыңдайды, түсініп оқиды.
Түртіп
алу әдісі бойынша жұмыс жасайды
Мәтіннің
бөліктерін анықтайды
- Қарамен
жазылған сөздерді көшіріп жазып, жұрнақ пен жалғауды
белгілейді.
-сөйлем
құрастырады
Дескриптор:
- Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына
талдайды.
Дескриптор:
Сюжетті суреттер арқылы мәтін
құрастырады
Ән айтып жүріп жұрнақ пен жалғауды
ажыратады
Дескриптор:
-І және ІІ топ дыбыстық талдау жасайды
ІІІ топ қосымшалар жалғап, сөйлем /мәтін
құрастырады.
|