Жүсіпбек Аймауытов " Қара торғай"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүсіпбек Аймауытов " Қара торғай"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімге көмек береді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Қазақ әдебиеті

Мектеп: №47 жалпы орта білім беретін мектеп

Күні:

Мұғалім:

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

С.Торайғыров «Шәкірт ойы»


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.2.1 – көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді

мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Сабақтың мақсаты:

1. «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп түсініп оқу, мағынасын ашу, талдау;
2. Оушылардың тілдерін, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту;

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Ресурстар

http://www.ikitap.kz/audiobook/2230-menin_atim_koja_povr/2230-menin_atim_koja_povr

https://www.youtube.com/watch?v=JQz1_Zi3JO0

Бағалау критерийлері:

  • көркем шығарманың тілімен, кейіпкерлер әлемімен танысады, талдайды.;

  • Көркем шығарманың тіліне талдау жасай алады;

  • Сыни хабарлама жазады.

Дескриптор

  • Үзінді бөліп ала алады;

  • Мәнерлеп оқи алады;

  • Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды;

  • Шығармадан алған әсері бойынша сыни хабарлама жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, бағалау

Тілдік мақсаттар:

 Дәйексөз, диалог, тұспалдау, деталь, суреттеу, дикция, т.б.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, тарих

Қажетті құрал-жабдықтар

Кітап, тақта, электронды тақта,бор, компьютер, қағаз қиындылары, маркер, парақтар.

Оқыту әдістері

Сөздік, «Кімнің қаламы?» әдісі, «БББ» кестесі, “Қылқалам” әдісі, «Қол шапалақ» әдісі

Дереккөздері

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар.

Жоспар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Жоспарланған уақыт:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:

Дереккөздер/Ресурстар

Сабақтың басы

15 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Мұғалім оқушылармен амандасып, сабаққа дайындықтарын тексереді. Оқушыларды түгендейді.

Үй тапсырмасын тексеру: «Кімнің қаламы?» әдісі арқылы сұрайды.



Мұғаліммен амандасып, оқу құралдарын шығарып, сыныптың тазалығына назар аударады.


Әр қатардағы оқушылардан қаламдарын жинап, мұғалім қай оқушының қаламын таңдаса, сол оқушы үй тапсырмасына жауап береді.


Презентация





Сабақтың ортасы

20 минут

1-тапсырма. Үзіндідегі автор бейнесіне мінездеме беріңдер.

Қараңғы қазақ көгіне
Өрмелеп шығып күн болам!
Қараңғылықтың кегіне
Күн болмағанда, кім болам?



Дескриптор:

-автор бейнесіне мінездеме жазады;

ҚБ: «Қол щапалақ» әдісі


2-тапсырма. Берілген суреттегі ұғымдар арқылы өлеңге әдеби талдау жасаңдар.

Өз ойым

Көріктеу құралдары

Құрылысы

Идеясы

Тақырыбы


Дескриптор:

-өлеңге әдеби талдау жасаайды;






3-тапсырма. «Қараңғы қазақ көгіне
Өрмелеп шығып күн болам!”-

деген өлең жолдарын пайдаланып, ақын өмір сүрген қоғамға сипаттама беріңдер.





Дескриптор:

-Ақын өмір сүрген қоғамға сипаттама береді;

ҚБ: “Қылқалам” әдісі



4-тапсырма. «Білім – жарық нұр» тақырыбында ой бөлісіңдер


Дескриптор:

-тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады;



Шығармада автор өзінің ұлты, туып өскен жерінің халқына, еліне жаны ашып, сол заманның қиян кесті іс-әрекеттерінен елін азат етіп, білімге, адалдық жолына көзін ашқызуды қалайды. Әділдік орнатып, оң мен солды тануға шақырады.




Өз ойым: Елі үшін күрескен, адалдық жолын іздеуді, еңбек пен бейнет туралы айтылған шығарма.

Көріктеу құралдары: эпитет

Құрылысы: 3 шумақ, 6 тармақ, 2 бунақ, 8 буынды кезектес, шалыс ұйқас

Идеясы: ілім-білімді басты құндылық деп танып, елінің азаматтарын көзі ашық, көкірегі ояу тұлғаға айналдыру.

Тақырыбы: Білім – жарық нұр




ХХ ғасырдың бас кезі – Ресей топырағындағы ең бір дүр сілкіністің, азаттық үшін арпалыстың кезеңі болды. Демократтық идея үшін, елдің азаттығы, тәуелсіздік үшін күрес жылдары болатын.

Қаржының тапшылығынан көп қиыншылық көріп, ауруға шалдығып, тұрмыс жағдайының нашарлауына байланысты 27 жасында қайтыс болады.




«Ақыл деген бір өлшеусіз жарық нұр бар»,- деп ұстаз, философ Шәкәрім айтқандай, білім ешқашан өлмейтін асыл дүние.


Кітап, презентация













Сұрақтар жазылған А4 парақтары









слайд








Сабақтың соңы

5 минут

Үй тапсырмасы: Оқулықтағы 4-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп жатқа айтыңдар.


Бағалау. Әр оқушы өзін бүгінгі сабаққа қатысуына қарай балдық жүйе бойынша бағалайды.



Кері байланыс: «БББ» кестесі




Мен өзімді бүгінгі сабақта 100 балдың 95 балдық жүйемен бағалаймын, себебі жаңа материалды толықтай түсіне алдым.


«БББ» кестесін толтырады.

Білемін

Білдім

Білгім келеді










Кесте, слайд


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2019
523
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі