Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Тіл және сөйлеу

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Казакбаева П.к

    Күні:

    30. 01.2023 ж

    Сынып: 1 «Б»

    Қатысушылар саны: 33

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    19 – сабақ. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    (Ана тілі. Оқулық 28 – 29 бет, «Атамұра» баспасы, 2021 ж.)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу;

    1.4.3.1.сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою.

    Сабақтың мақсаты

    • Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есту және есте сақтау арқылы жазады

    • Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    • Білу.Түсіну.Қолдану

    Бағалау критерийлері

    • Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазады.Есте сақтау арқылы жазып тиісті тыныс белгілерін қояды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу

    2.Оқушыларды түгендейді

    3.Көңіл - күйіміз қалай?

    4.Ендеше сабағымызды бастайық?


    1.Оқушылар мұғаліммен амандасады

    2.Кезекші оқушыларды түгендейді

    3.Керемет! Тамаша! Ғажап! Алақай!

    4.Оқушылар сабаққа зейінін салады



    Керемет!


    Рисунок 1

    ұйымдастыру



    Ұжым ережесі





    Алдағы білім

    5 минут

    Ұжымдық жұмыс ережесі

    • Сабақта бір - бірімізді : Сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Сабақта уақытты: Үнемдейміз!

    • Сабақта тапсырмаларды: Нақты, дәл жауап береміз!

    • Сабаққа қатсықанда: Шапшаңдықты, тапқырлықты көрсетеміз!

    Белсенділік танытып, жақсы баға аламыз!


    18 -сабақ. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    3 жаттығу

    Ұн Үн

    Қапта ұн Құста үн Ескен Елубай

    Ұстаз сабақты қорытындылайды




    Ұжымдық жұмыс ережесін сақтайды


    • Алдағы білімді пысықтау

    Жатқа жазады

    Ұн

    Үн

    Қапта ұн

    Құста үн

    Ескен Елубай







    Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»

    Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын



    ұжым




    Рисунок 2

    29 -бет

    Сабақтың

    ортасы




    Ұжымдық жұмыс

    10 минут








    Қызығушылығын ояту


    19 – сабақ. Диктант

    Сабақтың мақсаты:

    • Дыбыс және әріп туралы;

    • Дыбыстардың дауысты және дауыссыз болатынын;

    • Дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке болатынын білетін боласың;

    • Дыбыс түрлерін ажыратуды үйренесің



    Ереже

    Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса, сөз жуан айтылады: айна, жылқы, сауысқа

    Ереже

    Сөздегі дауысты дыбыстар жіңішке болса, сөз жіңішке айтылады: үй, көгершін, өнер


    Күн ретін айтады



    Оқушылар жаңа білімнің тақырыбы мен мақсатын меңгереді



    • Жаңа сабақты ұғынады

    Дыбыстар екіге бөлінеді - дауысты және дауыссыз дыбыстар.

    Дауысты дыбыс екіге бөлінеді жауан жіңішке

    Жуан: а, о, ы, ұ

    Жіңішке: ә, е, ө, ү, і





    • Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса, сөз жуан айтылады

    • Сөздегі дауысты дыбыстар жіңішке болса, сөз жіңішке айтылады






















    Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!




















    Оқулық

    29 – бет

    Рисунок 3

    ТРисунок 10 әжірбие

    10 минут

    Ұжымдық жұмыс




















    ҰРисунок 9 жымдық жұмыс

    10 минут




    1-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс

    Тыңдалым; Айтылым;

    «Миға шабуыл»

    Сұрақтар:

    • Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?

    • Сөз дегеніміз не?

    • Қыс сөзінде неше әріп, неше дыбыс бар?

    • Сөйлем деген не?


    • Сөйлем соңында қандай тыныс белгілері қойылады?


    Жазылымға дайындық:

    • Қазір қай ай?

    • Ауа райы қандай?

    • Қыс келбеті қандай екен?

    • Қаңтар деген сөздің айтылуы да, жазылуы да бірдей екеніне назарларын аударту.

    • Ендеше, қазір сендер «Қаңтар» деген тақырыпта диктант жазасыңдар. Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

    2-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс

    Тыңдалым; Айтылым; Жазылым;

    «Көркем жаз» әдісі

    Жазылым кезеңі.

    Мұғалім мәтінді бір орында тұрып оқиды. Мәтінді дауыстап, асықпай оқып шығады. Сосын оқушылардан мәтінде кездескен мағынасы түсініксіз сөздер жайлы сұрайды. Оқушы жауаптарынан соң, сөздік жұмысы жүргізіледі. Жазылуы қиын сөз болған жағдайда тақтаға жазып қоюға болады. Мұғалім сөйлемді толық оқып береді. Содан кейін сөйлемнің алғашқы сөзінен бастап сөзді бір рет қана оқиды (бір сөзді екі немесе бірнеше рет қайталауға болмайды).

    Сөйлем аяқталған соң, балалардың жазып үлгерген,

    үлгермегенін тексеру үшін сөйлемді бір рет қайта оқиды. Тыныс белгісі қойылатынын хабарламайды. Сөйлем ұғымының ережесі оқушыларға таныс болғандықтан, мұғалімнің дауыс ырғағынан байқап, тыныс белгісін өздері қойып отырулары қажет. Егер кейбір тыныс белгілері өтілмеген ережеге сәйкес келсе, мұғалім ескертіп айтады. Мәтін аяқталғаннан кейін, басынан бастап толық бір рет оқып шығады.

    Мұнда оқушылар өздерінің жазған жұмыстарын тексеруге мүмкіндік алады.


    Дескриптор:

    сөйлемді бас әріптен бастап жазады;

    тиісті тыныс белгісін қойып жазады



    ЕБҚ.Қарқыны жоғары оқушылар.


    • Сұрақтарға жауап береді

    • Дыбысты естиміз айтамыз, ал әріпті көреміз жазамыз

    • Сөз дыбыстардан тұрады

    • Қыс – 3 дыбыс, 3 әріп

    • Сөлем деген - әр алуан сөздердің өзара тіркесіп келіп, тиянақталған ойды білдіруі.

    • Сөйлемнің соңында нүкте қойылады


    • Қазір қыс айы

    • Ауа – райы суық

    • Қыстың келбеті керемет, табиғаты тамаша



    «Қыс» суретіне назар аударып, қыс келбеті суреттелген бейнекөріністі тамашалайды.









    Диктант

    «Қаңтар»


    Қаңтар айы келді. Жер бетін ақ қар басты. Айнала ақ көрпе жамылды. Аяз бет қариды. Далада жүрсең, кірпігіңе қырау тұрады. (20 сөз)



    Түсіндірілетін сөздер: қырау, қариды.



    • Мәтінді екінші рет тыңдайды.

    • Жеке-жеке сөйлемді тыңдап жазады

    • Сөйлемді бас әріптен бастап жазады.

    • Тиісті тыныс белгілерін қояды.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Казакбаева Перхан Кошкарбаевна
    30 Қаңтар 2023
    1445
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне қажетті материал
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Тіл және сөйлеу

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Казакбаева П.к

    Күні:

    30. 01.2023 ж

    Сынып: 1 «Б»

    Қатысушылар саны: 33

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    19 – сабақ. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    (Ана тілі. Оқулық 28 – 29 бет, «Атамұра» баспасы, 2021 ж.)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу;

    1.4.3.1.сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою.

    Сабақтың мақсаты

    • Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есту және есте сақтау арқылы жазады

    • Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қояды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    • Білу.Түсіну.Қолдану

    Бағалау критерийлері

    • Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазады.Есте сақтау арқылы жазып тиісті тыныс белгілерін қояды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу

    2.Оқушыларды түгендейді

    3.Көңіл - күйіміз қалай?

    4.Ендеше сабағымызды бастайық?


    1.Оқушылар мұғаліммен амандасады

    2.Кезекші оқушыларды түгендейді

    3.Керемет! Тамаша! Ғажап! Алақай!

    4.Оқушылар сабаққа зейінін салады



    Керемет!


    Рисунок 1

    ұйымдастыру



    Ұжым ережесі





    Алдағы білім

    5 минут

    Ұжымдық жұмыс ережесі

    • Сабақта бір - бірімізді : Сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Сабақта уақытты: Үнемдейміз!

    • Сабақта тапсырмаларды: Нақты, дәл жауап береміз!

    • Сабаққа қатсықанда: Шапшаңдықты, тапқырлықты көрсетеміз!

    Белсенділік танытып, жақсы баға аламыз!


    18 -сабақ. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    3 жаттығу

    Ұн Үн

    Қапта ұн Құста үн Ескен Елубай

    Ұстаз сабақты қорытындылайды




    Ұжымдық жұмыс ережесін сақтайды


    • Алдағы білімді пысықтау

    Жатқа жазады

    Ұн

    Үн

    Қапта ұн

    Құста үн

    Ескен Елубай







    Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»

    Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын



    ұжым




    Рисунок 2

    29 -бет

    Сабақтың

    ортасы




    Ұжымдық жұмыс

    10 минут








    Қызығушылығын ояту


    19 – сабақ. Диктант

    Сабақтың мақсаты:

    • Дыбыс және әріп туралы;

    • Дыбыстардың дауысты және дауыссыз болатынын;

    • Дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке болатынын білетін боласың;

    • Дыбыс түрлерін ажыратуды үйренесің



    Ереже

    Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса, сөз жуан айтылады: айна, жылқы, сауысқа

    Ереже

    Сөздегі дауысты дыбыстар жіңішке болса, сөз жіңішке айтылады: үй, көгершін, өнер


    Күн ретін айтады



    Оқушылар жаңа білімнің тақырыбы мен мақсатын меңгереді



    • Жаңа сабақты ұғынады

    Дыбыстар екіге бөлінеді - дауысты және дауыссыз дыбыстар.

    Дауысты дыбыс екіге бөлінеді жауан жіңішке

    Жуан: а, о, ы, ұ

    Жіңішке: ә, е, ө, ү, і





    • Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса, сөз жуан айтылады

    • Сөздегі дауысты дыбыстар жіңішке болса, сөз жіңішке айтылады






















    Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!




















    Оқулық

    29 – бет

    Рисунок 3

    ТРисунок 10 әжірбие

    10 минут

    Ұжымдық жұмыс




















    ҰРисунок 9 жымдық жұмыс

    10 минут




    1-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс

    Тыңдалым; Айтылым;

    «Миға шабуыл»

    Сұрақтар:

    • Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?

    • Сөз дегеніміз не?

    • Қыс сөзінде неше әріп, неше дыбыс бар?

    • Сөйлем деген не?


    • Сөйлем соңында қандай тыныс белгілері қойылады?


    Жазылымға дайындық:

    • Қазір қай ай?

    • Ауа райы қандай?

    • Қыс келбеті қандай екен?

    • Қаңтар деген сөздің айтылуы да, жазылуы да бірдей екеніне назарларын аударту.

    • Ендеше, қазір сендер «Қаңтар» деген тақырыпта диктант жазасыңдар. Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

    2-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс

    Тыңдалым; Айтылым; Жазылым;

    «Көркем жаз» әдісі

    Жазылым кезеңі.

    Мұғалім мәтінді бір орында тұрып оқиды. Мәтінді дауыстап, асықпай оқып шығады. Сосын оқушылардан мәтінде кездескен мағынасы түсініксіз сөздер жайлы сұрайды. Оқушы жауаптарынан соң, сөздік жұмысы жүргізіледі. Жазылуы қиын сөз болған жағдайда тақтаға жазып қоюға болады. Мұғалім сөйлемді толық оқып береді. Содан кейін сөйлемнің алғашқы сөзінен бастап сөзді бір рет қана оқиды (бір сөзді екі немесе бірнеше рет қайталауға болмайды).

    Сөйлем аяқталған соң, балалардың жазып үлгерген,

    үлгермегенін тексеру үшін сөйлемді бір рет қайта оқиды. Тыныс белгісі қойылатынын хабарламайды. Сөйлем ұғымының ережесі оқушыларға таныс болғандықтан, мұғалімнің дауыс ырғағынан байқап, тыныс белгісін өздері қойып отырулары қажет. Егер кейбір тыныс белгілері өтілмеген ережеге сәйкес келсе, мұғалім ескертіп айтады. Мәтін аяқталғаннан кейін, басынан бастап толық бір рет оқып шығады.

    Мұнда оқушылар өздерінің жазған жұмыстарын тексеруге мүмкіндік алады.


    Дескриптор:

    сөйлемді бас әріптен бастап жазады;

    тиісті тыныс белгісін қойып жазады



    ЕБҚ.Қарқыны жоғары оқушылар.


    • Сұрақтарға жауап береді

    • Дыбысты естиміз айтамыз, ал әріпті көреміз жазамыз

    • Сөз дыбыстардан тұрады

    • Қыс – 3 дыбыс, 3 әріп

    • Сөлем деген - әр алуан сөздердің өзара тіркесіп келіп, тиянақталған ойды білдіруі.

    • Сөйлемнің соңында нүкте қойылады


    • Қазір қыс айы

    • Ауа – райы суық

    • Қыстың келбеті керемет, табиғаты тамаша



    «Қыс» суретіне назар аударып, қыс келбеті суреттелген бейнекөріністі тамашалайды.









    Диктант

    «Қаңтар»


    Қаңтар айы келді. Жер бетін ақ қар басты. Айнала ақ көрпе жамылды. Аяз бет қариды. Далада жүрсең, кірпігіңе қырау тұрады. (20 сөз)



    Түсіндірілетін сөздер: қырау, қариды.



    • Мәтінді екінші рет тыңдайды.

    • Жеке-жеке сөйлемді тыңдап жазады

    • Сөйлемді бас әріптен бастап жазады.

    • Тиісті тыныс белгілерін қояды.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Тест 2 сынып
    30.01.2023
    1445
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Казакбаева Перхан Кошкарбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации