Жыл мезгілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жыл мезгілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы- "Әлеумет" ҰОҚ: Экология негіздері.Мақсаты: балаларға жыл мезгілдері жайлы,ондағы өзгерістермен ерекшеліктер жайлы мағлұмат беру.Балалардың дүние танымын сөздік қорын көре отырып әңгімелеп беру қабілетін,ойлау қабілетін дамыту.Экологиялық эстетикалық еңбек тәрбиелеріне баулу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған ашық оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: Әлеумет

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология негіздері.

Тақырыбы: Жыл мезгілдері

Мақсаты:

  1. Балаларға жыл мезгілдері жайлы, ондағы өзгерістер мен ерекшеліктер жайлы мағұлмат беру.

  2. Балалардың дүниетанмын, сөздік қорын, көре отырып әңгімелеп беру қабілетін, ойлау қабілетін дамыту.

  3. Экологиялық, эстетикалық еңбек тәбиелеріне баулу.

Қолданылатын көрнекі құралдар мен жабдықтар: жыл мезгілдерінің суреттері, жыл мезгілдеріне байланысты суреттер.


Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеттері

Балалардың іс-әрекет

1

2

3

Мотивациялық-қозғаушылық

-Ал балалар тұрайық үлкен шеңбер құрайық!-деп бізге келген қонақтармен амандасайық. 
-Сәлеметсіздер ме? 
-Балалар шеңбер бойына тұрып ,бүгінгі күнімізге сәттілік тілейік. 
Жақсы жылы лебіздерімізді айтайық. 
Арайлап атқан таңымыз 
Қайырлы болсын күніміз. 
Шуақты күннің сәулесі, 
Жайнасын бүгін жарқырап! 

Балалар қонақтармен амандасады.





Шеңбер бойына тұрып, өлең жолдарын қайталайды





1

2

3

Ұйымдастырушылық - ізденістік

Балаларға сұрақ қойылады:

- Бүгін аптаның нешінші күні?


- Бір аптада неше күн бар?

- Қазір жылдың қай мезгілі?

- Қанша жыл мезгілі бар?


-Жыл мезгілдерін атаңдаршы?

Балалар  бүгін  біз  экология  іс-әрекетінен  жыл  мезгілдері  тақырыбында  әңгімелесеміз.Табиғатты  аялап, қорғасақ,өз  денсаулығымызды   қорғағанымыз.

Балалар  өз  денсаулығымызды  қорғағанымыз  дегенді  қалай  түсінеміз?

Біз  табиғатты  қорғасақ,  яғни  өсімдіктерді,ағаштарды  ,гүлдерді  көп  етіп  егіп,  оларды  күтіп  баптай  білсек  олар  біздің  денсаулығымызға   өте  пайдалы. Олар бірігіп,саябақтарды,орман-

дарды  құрайды.

Әрбір  жыл  мезгілі  өз   сәнімен  ерекшеленеді. Жазда  ыстық,күзде  сары, қыста  қар,  көктемде  жасыл  болады.

-Бірінші қыс мезгіліне тоқталайық. Қыс мезгілі қандай болады? (Балалардың ойларын тыңдау)

- Қыс мезгілінде қандай ойын ойнайсыңдар?



Жұмбақ шешу.

Қыста  ғана  болады,

Ұстасаң  қолың  тоңады.


Отқа  жанбайды ,

Суға  батпайды.


  • Біз қыста қандай киімдер киеміз?

  • Қыс мезгілінен соң кай мезгіл келеді?



Көктем  мезгілінде   қандай  ерекшеліктер  болады?

Осы  кезде  Бәйшешек  өсіп  шығады. Балалар  мынау  қандай  гүл?

Көктем мезгілінде күн жылынып, жылы жаққа ұшқан құстар келіп, жер жасыл түске бояла бастайды.

Сергіту сәті. Музыка ырғағымен қимылдар жасау.


Өрік ,алма,

Шие,алша ,

Дүкендерге  түседі,

Балалар айтыңдаршы 

Бұл  қай  кезде піседі?


  • Жаз мезгілі несімен ұнайды сендерге?


Жаз  мезгілі-жылдың  ең  қызқты  кезі. Балалар  жазғы  демалысқа  шығады,суға  шомылып,балық  аулауға  барады.



  • Ал қазір бізде қандай мезгіл?

  • Күз мезгілінде далада қандай өзгерістер болады?






Дидактикалық ойын.

«Жыл мезгілін құрастырайық»

Шарты: Балаларды төрт топқа бөліп әр топқа жыл мезгілдерін беру. Алдарындағы тиісті суреттермен берілген жыл мезгілін құрастыру.




-төртінші күні, бейсенбі

-Жеті күн бар

- Күз мезгілі

- Төрт жыл мезгілі бар.

- жаз, күз, қыс, көктем.






















Балалар өз ойларын айтып, бөліседі.



  • Шанамен сырғанау, аққала жасау, коньки, шаңғы тебу.






  • қар




  • мұз



Балалар сұраққа жауап береді


  • көктем мезгілі





Балалар сұраққа жауап беріп өз ойларын айтады.



















- Жаз мезгілі





Балалардың жауаптары









  • күз мезгілі

  • Жапырақтар сарғайады, құстар жылы жаққа ұшып кетеді, адамдар жылы киімдерін киеді.




1

2

3

Рефлексиялық-түзетушілік



Өте  жақсы  балалар. Біз  бүгін  жыл  мезгілдері  жайлы  әңгімелестік.  Ал  енді  іс-әрекетті  «Гүл  теру»  ойыны  арқылы  қорытындылаймыз.

Балалар  мына  жерде   гүлдер  тұр.  Ал  ендер  гүлді  ала  отрып, сұрақтарға  жауап  бересіңдер.


Сұрақтарға жауап беріңдер.


Күтілетін нәтиже:

Орындайды: топтағы балалармен пікір алмасуды, табиғатты бақылауды;

Түсінеді: әр жыл мезгіліне тән белгілерді;

Қолданады: төрт жыл мезгілінің ерекшелктерін.

Тәрбиеші: Кемербаева.Т.О



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
610
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі