Ұйымдастырылған ашық оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Әлеумет
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология негіздері.
Тақырыбы: Жыл мезгілдері
Мақсаты:
-
Балаларға жыл мезгілдері жайлы, ондағы өзгерістер мен ерекшеліктер жайлы мағұлмат беру.
-
Балалардың дүниетанмын, сөздік қорын, көре отырып әңгімелеп беру қабілетін, ойлау қабілетін дамыту.
-
Экологиялық, эстетикалық еңбек тәбиелеріне баулу.
Қолданылатын көрнекі құралдар мен жабдықтар: жыл мезгілдерінің суреттері, жыл мезгілдеріне байланысты суреттер.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекет |
|
1 |
2 |
3 |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
-Ал балалар тұрайық үлкен
шеңбер құрайық!-деп бізге келген қонақтармен амандасайық. |
Балалар қонақтармен амандасады. Шеңбер бойына тұрып, өлең жолдарын қайталайды |
|
1 |
2 |
3 |
|
Ұйымдастырушылық - ізденістік |
Балаларға сұрақ қойылады: - Бүгін аптаның нешінші күні? - Бір аптада неше күн бар? - Қазір жылдың қай мезгілі? - Қанша жыл мезгілі бар? -Жыл мезгілдерін атаңдаршы? Балалар бүгін біз экология іс-әрекетінен жыл мезгілдері тақырыбында әңгімелесеміз.Табиғатты аялап, қорғасақ,өз денсаулығымызды қорғағанымыз. Балалар өз денсаулығымызды қорғағанымыз дегенді қалай түсінеміз? Біз табиғатты қорғасақ, яғни өсімдіктерді,ағаштарды ,гүлдерді көп етіп егіп, оларды күтіп баптай білсек олар біздің денсаулығымызға өте пайдалы. Олар бірігіп,саябақтарды,орман- дарды құрайды. Әрбір жыл мезгілі өз сәнімен ерекшеленеді. Жазда ыстық,күзде сары, қыста қар, көктемде жасыл болады. -Бірінші қыс мезгіліне тоқталайық. Қыс мезгілі қандай болады? (Балалардың ойларын тыңдау) - Қыс мезгілінде қандай ойын ойнайсыңдар?
Жұмбақ шешу. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады. Отқа жанбайды , Суға батпайды.
Көктем мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? Осы кезде Бәйшешек өсіп шығады. Балалар мынау қандай гүл? Көктем мезгілінде күн жылынып, жылы жаққа ұшқан құстар келіп, жер жасыл түске бояла бастайды. Сергіту сәті. Музыка ырғағымен қимылдар жасау. Өрік ,алма, Шие,алша , Дүкендерге түседі, Балалар айтыңдаршы Бұл қай кезде піседі?
Жаз мезгілі-жылдың ең қызқты кезі. Балалар жазғы демалысқа шығады,суға шомылып,балық аулауға барады.
Дидактикалық ойын. «Жыл мезгілін құрастырайық» Шарты: Балаларды төрт топқа бөліп әр топқа жыл мезгілдерін беру. Алдарындағы тиісті суреттермен берілген жыл мезгілін құрастыру. |
-төртінші күні, бейсенбі -Жеті күн бар - Күз мезгілі - Төрт жыл мезгілі бар. - жаз, күз, қыс, көктем.
Балалар өз ойларын айтып, бөліседі.
Балалар сұраққа жауап береді
Балалар сұраққа жауап беріп өз ойларын айтады.
- Жаз мезгілі
Балалардың жауаптары
|
|
1 |
2 |
3 |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Өте жақсы балалар. Біз бүгін жыл мезгілдері жайлы әңгімелестік. Ал енді іс-әрекетті «Гүл теру» ойыны арқылы қорытындылаймыз. Балалар мына жерде гүлдер тұр. Ал ендер гүлді ала отрып, сұрақтарға жауап бересіңдер. |
Сұрақтарға жауап беріңдер. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: топтағы балалармен пікір алмасуды, табиғатты бақылауды;
Түсінеді: әр жыл мезгіліне тән белгілерді;
Қолданады: төрт жыл мезгілінің ерекшелктерін.
Тәрбиеші: Кемербаева.Т.О
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жыл мезгілдері
Жыл мезгілдері
Ұйымдастырылған ашық оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Әлеумет
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология негіздері.
Тақырыбы: Жыл мезгілдері
Мақсаты:
-
Балаларға жыл мезгілдері жайлы, ондағы өзгерістер мен ерекшеліктер жайлы мағұлмат беру.
-
Балалардың дүниетанмын, сөздік қорын, көре отырып әңгімелеп беру қабілетін, ойлау қабілетін дамыту.
-
Экологиялық, эстетикалық еңбек тәбиелеріне баулу.
Қолданылатын көрнекі құралдар мен жабдықтар: жыл мезгілдерінің суреттері, жыл мезгілдеріне байланысты суреттер.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекет |
|
1 |
2 |
3 |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
-Ал балалар тұрайық үлкен
шеңбер құрайық!-деп бізге келген қонақтармен амандасайық. |
Балалар қонақтармен амандасады. Шеңбер бойына тұрып, өлең жолдарын қайталайды |
|
1 |
2 |
3 |
|
Ұйымдастырушылық - ізденістік |
Балаларға сұрақ қойылады: - Бүгін аптаның нешінші күні? - Бір аптада неше күн бар? - Қазір жылдың қай мезгілі? - Қанша жыл мезгілі бар? -Жыл мезгілдерін атаңдаршы? Балалар бүгін біз экология іс-әрекетінен жыл мезгілдері тақырыбында әңгімелесеміз.Табиғатты аялап, қорғасақ,өз денсаулығымызды қорғағанымыз. Балалар өз денсаулығымызды қорғағанымыз дегенді қалай түсінеміз? Біз табиғатты қорғасақ, яғни өсімдіктерді,ағаштарды ,гүлдерді көп етіп егіп, оларды күтіп баптай білсек олар біздің денсаулығымызға өте пайдалы. Олар бірігіп,саябақтарды,орман- дарды құрайды. Әрбір жыл мезгілі өз сәнімен ерекшеленеді. Жазда ыстық,күзде сары, қыста қар, көктемде жасыл болады. -Бірінші қыс мезгіліне тоқталайық. Қыс мезгілі қандай болады? (Балалардың ойларын тыңдау) - Қыс мезгілінде қандай ойын ойнайсыңдар?
Жұмбақ шешу. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады. Отқа жанбайды , Суға батпайды.
Көктем мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? Осы кезде Бәйшешек өсіп шығады. Балалар мынау қандай гүл? Көктем мезгілінде күн жылынып, жылы жаққа ұшқан құстар келіп, жер жасыл түске бояла бастайды. Сергіту сәті. Музыка ырғағымен қимылдар жасау. Өрік ,алма, Шие,алша , Дүкендерге түседі, Балалар айтыңдаршы Бұл қай кезде піседі?
Жаз мезгілі-жылдың ең қызқты кезі. Балалар жазғы демалысқа шығады,суға шомылып,балық аулауға барады.
Дидактикалық ойын. «Жыл мезгілін құрастырайық» Шарты: Балаларды төрт топқа бөліп әр топқа жыл мезгілдерін беру. Алдарындағы тиісті суреттермен берілген жыл мезгілін құрастыру. |
-төртінші күні, бейсенбі -Жеті күн бар - Күз мезгілі - Төрт жыл мезгілі бар. - жаз, күз, қыс, көктем.
Балалар өз ойларын айтып, бөліседі.
Балалар сұраққа жауап береді
Балалар сұраққа жауап беріп өз ойларын айтады.
- Жаз мезгілі
Балалардың жауаптары
|
|
1 |
2 |
3 |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Өте жақсы балалар. Біз бүгін жыл мезгілдері жайлы әңгімелестік. Ал енді іс-әрекетті «Гүл теру» ойыны арқылы қорытындылаймыз. Балалар мына жерде гүлдер тұр. Ал ендер гүлді ала отрып, сұрақтарға жауап бересіңдер. |
Сұрақтарға жауап беріңдер. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: топтағы балалармен пікір алмасуды, табиғатты бақылауды;
Түсінеді: әр жыл мезгіліне тән белгілерді;
Қолданады: төрт жыл мезгілінің ерекшелктерін.
Тәрбиеші: Кемербаева.Т.О
шағым қалдыра аласыз













