Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бөлімі:

    3В Шамалар. Уақытты бағдарлау

    Саяхат «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

    Педагогтің аты-жөні:

    Доскельдинова М.Ж.

    Күні:

    14.01.2023 ж

    Сыныбы: 2 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері/ Дәстүрлі мерекелер (83 сабақ )

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.3.5 /уақыт өлшем бірліктерін ( күн, апта, ай, жыл) ажырату;

    Сабақтың мақсаты:

    Жыл мезгілдері, айлар, апта күндерінің ретін білетін боласың.

    Сабақтың барысы:

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Қызығушылықты ояту

    0-5































    Мағынаны тану

    5-15














    Ынталандыру

    Психологиялық ахуал

    Қайырлы таң Қонақтар

    Қайырлы таң Достар

    Қайырлы таң Апай

    Қайырлы таң Көк аспан!

    Жұмбақ жасыру

    Суда мұз бар,
    Жерде қар бар.
    Боран борап соғады,
    Бұл қай мезгіл болады?
    Қыс

    Қар мұз еріп, су көбейіп,
    Сай салаға толады.
    Бүршік жарып, жарық ашып,
    Гүл бәйшешек басады. Көктем



    Жасыл шалғындар,
    Кемпірқосақ доғасы - аспанда.
    Ал қызыл гүлдер жайқалған
    Барлық жерге кілем жайған ...
    Жаз

    Бұлттар төніп, жерге төгіліп,
    Дымқыл тұман басады.
    Шөп сарғайып, өңі тайып,
    Дала нұры қашады.. Күз
    Сұрақ: Қыс, Жаз,Көктем , Жаз дегенді бір сөзбен не дейміз?

    Олай болса, мына бір ертегіге құлақ салайық.

    Ерте, ерте, ертеде Уақыттың ұрпағы Жыл мезгілі деген атай болыпты. Оның екі қызы және екі ұлы болыпты. Ұлдарының аты Қыс және Күз екен. Қыздарының есімдері Көктем және Жаз екен.Бұл атайдың әр айда туғандықтан ұл-қыздарынан тараған он екі ай немерелері болыпты.

    Олар: Қаңтар, Ақпан, Наурыз, Сәуір, Мамыр, Маусым, Шілде,Тамыз,Қыркүйек,Қазан,Қараша және Желтоқсан.

    Қыс атты ұлының балалары Желтоқсан, Қаңтар ,Ақпан екен. Көктем атты қызының балалары Наурыз, Сәуір, Мамыр болыпты.Жыл мезгілінің келесі қызы Жаздың Маусым Шілде Тамыз атты айдай сұлу қыздары болған екен. Төртінші баласы Күздің Қыркүйек Қазан Қараша атты балалары болған дейді. Осы ай немерелерден тараған жеті шөбересі болыпты. Олар: Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі, Бейсенбі,Жұма, Сенбі және Жексенбі екен. Олар патаның әр күнінде туылғандықтан оларды апта деп атапты.

    Осы жыл мезгілі атайымыз жыл сайын балаларымен өткізетін дәстүрлі мерекелері де бар екен.

    Сұрақ: Ертегіде нелер жайлы айтылды?

    -Бір жылда қанша жыл мезгілі бар?

    -Бір жылда қанша ай бар?

    - Бір аптада қанша күн бар?


    Жаңаны ашу.

    Сонымен сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері

    Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

    Жыл мезгілдері, ай атаулары, апта күндерінің ретін білетін боламыз. Сонымен қатар дәстүрлі мерекелер жайлы да айтатын боламыз.

    Сұрақ: Дәстүрлі мереке дегеніміз не?

    Мерекелер халықтың ұлттық салт-дәстүрімен, өмір сүру дағдысымен тығыз байланысты. Ұлттық мерекелердің тәрбиелік мәні де жоғары болған. Мысалы: Наурыз мейрамы Дәстүрлі қазақ қоғамында 22-наурыз Ұлыстың ұлы күні есептелген

    Бұл дәстүрлі мейрам..

    Сұрақ : Ал, біз балалар қандай мерекелерді білеміз? Ол мерекелер төрт жыл мезгіліне бөлініп аталып өтеді екен.

    Жаңаны қолдану

    Жыл мезгілі бойынша топқа бөлу

    1 топ «Қыс»

    2 топ «Көктем»

    3 топ «Жаз»

    4 топ «Күз»

    Жеке оқушымен жұмыс Балхаш Н.

    • қыс мезгілінің суретін салу

















    Оқушылар жұмбақтың шешуін шешеді.





















    Ертегіні тыңдайды, талдайды


    .

























    Мәселелік жағдаятты түсінеді













    Дескриптор:

    • жыл мезгілдері жайлы сипаттайды;

    • жыл мезгілінің айларын атайды;

    • Жыл мезгілі бойынша өтетін мерекелер жайлы айтады;





















































































    «Қырау»

    «Сары жапырақ»

    «Бәйшешек»

    «Қызыл гүлдер»

    арқылы бағалау





































































    Оқулық,

    дәптер













    суреттері

    15-25













    25-28

    28-38


    Өзектендіру. Саралау. Топтық жұмыс

    1-топ «Жылдам есепте» ойыны

    ( «Жұмыртқа жинау»).

    6+4=10 90 – 50=40 100 – 60=40

    8 – 7=1 10+70=80 20+80=100

    2-топ «Ойла,ойна!» әдісі

    «Апта күнін құрап ал,

    Рет-ретімен тұра қал»


    3-топ «Ай аттарынан адаспа!» әдісі

    (Шыбын аулау )

    4-топ «Ойлан, тап!» әдісі

    (Оқулықтағы №4 тапсырма).

    Сергіту сәті

    «Топтас, талқыла!» әдісі

    Оқулықтағы №3 тапсырманы топпен орындайды

    Балалар дүйсенбі күні 5 жемсауыт, ал сейсенбі күні
    3 жемсауыт ілді.

    Екі күнде барлығы неше жемсауыт ілді?

    Есепте не белгілі? (Дүйсенбі күні 5 жемсауыт, ал сейсенбі күні 3 жемсауыт ілді)

    Есепте не белгісіз?

    (Екі күнде барлығы неше жемсауыт ілгені)

    Бұл қандай есеп?

    (Қосындыны табуға берілген есеп)

    1-топ

    2-топ

    3-топ

    Шешуі: 5+3=8 (ж.)

    4-топ

    Жауабы: 8 жемсауыт

    Дескриптор:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тоймбаева Маирагуль Шинаровна
    06 Ақпан 2023
    1916
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері/ Дәстүрлі мерекелер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері/ Дәстүрлі мерекелер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сәттілік
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бөлімі:

    3В Шамалар. Уақытты бағдарлау

    Саяхат «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

    Педагогтің аты-жөні:

    Доскельдинова М.Ж.

    Күні:

    14.01.2023 ж

    Сыныбы: 2 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері/ Дәстүрлі мерекелер (83 сабақ )

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.3.5 /уақыт өлшем бірліктерін ( күн, апта, ай, жыл) ажырату;

    Сабақтың мақсаты:

    Жыл мезгілдері, айлар, апта күндерінің ретін білетін боласың.

    Сабақтың барысы:

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Қызығушылықты ояту

    0-5































    Мағынаны тану

    5-15














    Ынталандыру

    Психологиялық ахуал

    Қайырлы таң Қонақтар

    Қайырлы таң Достар

    Қайырлы таң Апай

    Қайырлы таң Көк аспан!

    Жұмбақ жасыру

    Суда мұз бар,
    Жерде қар бар.
    Боран борап соғады,
    Бұл қай мезгіл болады?
    Қыс

    Қар мұз еріп, су көбейіп,
    Сай салаға толады.
    Бүршік жарып, жарық ашып,
    Гүл бәйшешек басады. Көктем



    Жасыл шалғындар,
    Кемпірқосақ доғасы - аспанда.
    Ал қызыл гүлдер жайқалған
    Барлық жерге кілем жайған ...
    Жаз

    Бұлттар төніп, жерге төгіліп,
    Дымқыл тұман басады.
    Шөп сарғайып, өңі тайып,
    Дала нұры қашады.. Күз
    Сұрақ: Қыс, Жаз,Көктем , Жаз дегенді бір сөзбен не дейміз?

    Олай болса, мына бір ертегіге құлақ салайық.

    Ерте, ерте, ертеде Уақыттың ұрпағы Жыл мезгілі деген атай болыпты. Оның екі қызы және екі ұлы болыпты. Ұлдарының аты Қыс және Күз екен. Қыздарының есімдері Көктем және Жаз екен.Бұл атайдың әр айда туғандықтан ұл-қыздарынан тараған он екі ай немерелері болыпты.

    Олар: Қаңтар, Ақпан, Наурыз, Сәуір, Мамыр, Маусым, Шілде,Тамыз,Қыркүйек,Қазан,Қараша және Желтоқсан.

    Қыс атты ұлының балалары Желтоқсан, Қаңтар ,Ақпан екен. Көктем атты қызының балалары Наурыз, Сәуір, Мамыр болыпты.Жыл мезгілінің келесі қызы Жаздың Маусым Шілде Тамыз атты айдай сұлу қыздары болған екен. Төртінші баласы Күздің Қыркүйек Қазан Қараша атты балалары болған дейді. Осы ай немерелерден тараған жеті шөбересі болыпты. Олар: Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі, Бейсенбі,Жұма, Сенбі және Жексенбі екен. Олар патаның әр күнінде туылғандықтан оларды апта деп атапты.

    Осы жыл мезгілі атайымыз жыл сайын балаларымен өткізетін дәстүрлі мерекелері де бар екен.

    Сұрақ: Ертегіде нелер жайлы айтылды?

    -Бір жылда қанша жыл мезгілі бар?

    -Бір жылда қанша ай бар?

    - Бір аптада қанша күн бар?


    Жаңаны ашу.

    Сонымен сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері, айлар, апта күндері

    Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

    Жыл мезгілдері, ай атаулары, апта күндерінің ретін білетін боламыз. Сонымен қатар дәстүрлі мерекелер жайлы да айтатын боламыз.

    Сұрақ: Дәстүрлі мереке дегеніміз не?

    Мерекелер халықтың ұлттық салт-дәстүрімен, өмір сүру дағдысымен тығыз байланысты. Ұлттық мерекелердің тәрбиелік мәні де жоғары болған. Мысалы: Наурыз мейрамы Дәстүрлі қазақ қоғамында 22-наурыз Ұлыстың ұлы күні есептелген

    Бұл дәстүрлі мейрам..

    Сұрақ : Ал, біз балалар қандай мерекелерді білеміз? Ол мерекелер төрт жыл мезгіліне бөлініп аталып өтеді екен.

    Жаңаны қолдану

    Жыл мезгілі бойынша топқа бөлу

    1 топ «Қыс»

    2 топ «Көктем»

    3 топ «Жаз»

    4 топ «Күз»

    Жеке оқушымен жұмыс Балхаш Н.

    • қыс мезгілінің суретін салу

















    Оқушылар жұмбақтың шешуін шешеді.





















    Ертегіні тыңдайды, талдайды


    .

























    Мәселелік жағдаятты түсінеді













    Дескриптор:

    • жыл мезгілдері жайлы сипаттайды;

    • жыл мезгілінің айларын атайды;

    • Жыл мезгілі бойынша өтетін мерекелер жайлы айтады;





















































































    «Қырау»

    «Сары жапырақ»

    «Бәйшешек»

    «Қызыл гүлдер»

    арқылы бағалау





































































    Оқулық,

    дәптер













    суреттері

    15-25













    25-28

    28-38


    Өзектендіру. Саралау. Топтық жұмыс

    1-топ «Жылдам есепте» ойыны

    ( «Жұмыртқа жинау»).

    6+4=10 90 – 50=40 100 – 60=40

    8 – 7=1 10+70=80 20+80=100

    2-топ «Ойла,ойна!» әдісі

    «Апта күнін құрап ал,

    Рет-ретімен тұра қал»


    3-топ «Ай аттарынан адаспа!» әдісі

    (Шыбын аулау )

    4-топ «Ойлан, тап!» әдісі

    (Оқулықтағы №4 тапсырма).

    Сергіту сәті

    «Топтас, талқыла!» әдісі

    Оқулықтағы №3 тапсырманы топпен орындайды

    Балалар дүйсенбі күні 5 жемсауыт, ал сейсенбі күні
    3 жемсауыт ілді.

    Екі күнде барлығы неше жемсауыт ілді?

    Есепте не белгілі? (Дүйсенбі күні 5 жемсауыт, ал сейсенбі күні 3 жемсауыт ілді)

    Есепте не белгісіз?

    (Екі күнде барлығы неше жемсауыт ілгені)

    Бұл қандай есеп?

    (Қосындыны табуға берілген есеп)

    1-топ

    2-топ

    3-топ

    Шешуі: 5+3=8 (ж.)

    4-топ

    Жауабы: 8 жемсауыт

    Дескриптор:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 5 сынып
    06.02.2023
    1916
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тоймбаева Маирагуль Шинаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации