"Жыл мезгілі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жыл мезгілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға жыл мезгілі туралы түсінік беру арқылы сабақтың тақырыбын аштым. әр жыл мезгіліне тоқталып, жыл мезгілдерін айыра білуге үйреттім. Оқушылардың ойлау қабілеттерін қалыптастырдым. Әр жыл мезгіліндегі өзгерістермен таныстырдым. Жыл мезгілдерінің қазақша атауларын ажырата алуға үйреттім. Оқушыларды топқа бөлу арқылы, әр түрлі тапсырмалар бердім. Оқушылардың дұрыс орындауын қадағаладым. Сабақ оқушыларға қызықты өтті деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақ: Жыл мезгілі.

Мектеп:Арықбалық орта мектебі

Күні:

Саликова Ж.К.

СЫНЫП:3

Қатысқандар саны:12

Қатыспағандар саны: 1

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

Тыңдалым: Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну.

Оқылым: Сұрақ- жауап құрастыру.

Жазылым: Тыңдаған, оқыған мәтіннің мазмұнын жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • Жаңа сөздер бойынша сұрақ қояды.

  • Кесте бойынша сөйлейді.

  • Сөйлемді толықтырып жазады


Оқушылардың басым бөлігі:


  • Жаңа сөздерді сауатты жазады.

  • Жыл мезгілі тақырыбына сұрақтарға жауап береді.


Кейбір оқушылар:


  • Кесте бойынша сұрақ қояды.

  • Апта аттарын жатқа айтып береді.

Тілдік мақсат

  • Оқушылар:

  • Жыл мезгілдерін айтады.

  • Тақырып бойынша мазмұнын айтады.

  • Тақырып бойынша ай аттарын жатқа айтады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:уақыт, ай, ұзақ, апта, жаз, қыс, көктем, күз.


Алдыңғы оқу


Өзінің тазалық заттары туралы айта біледі. Тазалық заттары қалай аталады деген сұраққа жауап бере отырып, тәуелдік жалғауды дұрыс қолданады. Тазалық, таңертең, түсте, кешке, күндіз.

Жоспар


Жоспарланған

уақыт


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы

(7 мин)


1 мин




2 мин


3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «жүректен жүрекке» тренинг

Топқа бөлу әдісі: қызыл, жасыл алма тарату арқылы

  1. Топ: уақытты тиімді пайдаланады.

  2. Топ: тез, жылдам жауап береді.

Үй жұмысын тексеру: «Карусель»

Сабақтың тақырыбын анықтау: «Табиғи» әдісі.

Интербелсенді тақта, қима қағаздар, суреттер

Ортасы

31 мин


1-тапсырма. Суретке қара. Оқы.



Бағалау критерийлері


Сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді.


Сұрақ- жауап құрастырады.



Тыңдаған, оқыған мәтіннің мазмұнын жазады.



Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ұпай

Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну.



Сұрақ- жауап құрастыру.


-тақырыпқа байланысты сөздерді түсінеді. (уақыт, ай, ұзақ, апта, жаз, қыс, көктем, күз.).

-Сурет бойынша мазмұнын әңгімелейді.


Құрастырылған сұрақтарға жауап береді.

1



1

Тыңдаған, оқыған мәтіннің мазмұнын жазу.

Өз сөзімен ай аттарын атап,

жатқа жазады.

Кесте бойынша жазады.

1


1


2-тапсырма. Кесте бойынша сөйле. Жұптық жұмыс.

Жетістік критерийлері:

1.Кесте бойынша сөз тіркестерін қолданып сөйлем құрайды.

2.Берілген сандарды сөзбен айтады.

3.Бір- біріне сұрақ қояды.


Қалыптастырушы бағалау. Жұптар бір-біріне «смайликтер» беру арқылы бағалайды.


3-тапсырма.Апта күндерін қайтала, оқы. Жұптық жұмыс.

1.Апта күндерін атап шығу

1.Бір аптада неше күн бар?

2.Реттік апта күндерін атау?

3.Саған қай күн ұнайды?

4.Сен сол күні не істейін?

5. Сен аптаның қай күні тудың?


Қалыптастырушы бағалау. «Жұлдызша беру».


5-тапсырма. Оқы. Толықтырып айт, және жаз. Топтық жұмыс.

4 топқа бөліп, әр топқа жыл мезгілдерінің атауын беру.

  1. 1 топ 4 жыл мезгілдеріне байланысты сурет салу, бір сөйлемнен жазады.

  2. 2 топ апта аттарын сатылай көрсетіп, сөйлемді толықтырып жазады.

  3. 3 топ жыл мезгілдерін бастапқы ретімен жазады.

  4. 4 топ төрт жыл мезгілін он екі ай мезгіліне сәйкестендіреді.


Қалыптастырушы бағалау. «Блум ағашы» бойынша бағалау



Аяқталуы

7 мин

4 мин









3 мин

«Ойлан, жұптас, пікірлес»


Өзіңізге қатты әсер еткен жері

Мәселенің себебі неліктен солай




Shape1

Үй тапсырмасы: Апта, ай аттарын жаттап келу. 6 тапсырма.




Қосымша ақпарат




Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Көбірек қолдану:

Сұрақ- жауап, табиғи әдіс бойынша тапсырманы орындау.

Біршама қолдану:Сабақтың мақсатын анықтау үшін суреттер көрсету.

Болмашы қолдану:Сабаққа байланысты жаңа сөздерді қолдану.


1 тапсырма

Критериалды бағалау арқылы бағаланады. Жұптар бір-бірін бағалайды.

2 тапсырма

Оқушылар белсенді қатысқан оқушыларға смайликтер береді. Жұптық жұмыс.

3 тапсырма

Жетістік критерийлері арқылы бағаланады. Бір- біріне жұлдызша береді.


Пән аралық байланыс:

*орыс тілі –ай аттарының орысша атауларын атайды.

*Ән-күй – көктем мезгіліне ән айту.

*Өзін-өзі тану- табиғатты сүйе білейік тақырыбы бойынша видео ролик көру.

*Дүние тану- әр жыл мезгілінің ерекшелігін, айырмашылықтарын атау.

*АКТ мен байланыс – тыңдалым, сергіту сәті, осы сабақ барысында оқушылар тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интнрбнлсенді тақтаны қолданады.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:



2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:



2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?














































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
436
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі