Ашық
сабақ.
Сабақтың тақырыбы: Жыландар, сарыбас жылан,
сұржылан. Жыландар мен кесірткелердің ұқсастығы және айырмашылығы.
Жыланның улы аппараты, уының әсері. Жыланның шағуынан қорғану және
улы жылан шаққан жағдайда көрсетілетін алғашқы көмек. Жыландардың
табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы.
Мақсаттары: Тақырыпты зерттеу арқылы алған
білімдерін тиянақтауға, тексеруге, табиғат жануарларын таный
білуге, танымдық қабілетерін, ақыл-ойын дамытуға
үйренеді.
Күтілетін
нәтиже:.
Оқушылар тақырыппен жұмыс
істеу тәсілдерін жетілдіру арқылы еркін пайдаланады, түсінеді және
тапсырмаларды қатесіз
орындайды.
Деректер:
слайд,
тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар,
маркерлер, бағалау парақтары.
Әдіс
тәсілдер: Кім жылдам, Сақина салмақ, Сен маған мен саған,
Почта
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
2мин
|
«Кім жылдам» арқылы
Сұрақ жауапты
пайдалану
|
1.Қосмекенділердің қазіргі кезде қанша түрі
бар?
2.Қосмекенділердің неше түрі сирек
кездеседі? 3.Құрбақа неліктен секіруге және жүзуге
ебедейсіз келеді? 4.Бақаның дернәсілі не деп
аталады? 5.Қосмекенділер дегеніміз
не?
6.Құрбақалар немен
қоректенеді? 7.Құйрықтылар отядына жататын қосмекенділерді
атап бер? 8.Қосмекенділердің жүрегі неше
қуысты? 9.Қосмекенділердің аяқтары неше саусақты
болып келеді? 10.Аяқсыз қосмекенділер қай елдерде тіршілік
етеді? 11.Құйрықтылар отрядына жататын
қосмекенділердің бірі?
|
1.
5000 2.
3 3. аяқтарындағы бұлшықеттері әлсіз
дамығандықтан 4.
итшабақ 5. суда да, құрлықта да
мекендегендіктен 6. зиянкес
бунақденелілермен 7. тритондар,
саламандралар) 8. екі құлақшадан және екі
қарыншадан 9. алдынғы саусақтары 4, артқы саусақтары
5 10. Африкада,
Америкада,Үндістанда 11. Жетісулық
бақатіс
|
АКТ
|
Мағынаны
тану
|
7мин
|
Оқушыларғатақырыпты бөліп
беремін.
|
Жаңа тақырыпты 4 топқа
бөлемін.
1-топ:
Жыландар. 2-топ: Сарыбас жылан. 3-топ: Сұр жыландар.
4-топ:
Уының емдік
қасиеттері.
|
Оқушылардың мұндағы
мақсаты берілген тақырыпты оқып, мазмұнын айтып, өз ой-пікірлерімен
санаса білу
|
ЖТ
ЖЕ
|
Сергіту сәті
|
1 мин
|
Сергіту сәтін
жасату.
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау.
Жұмбақтың шешуін тауып,
жауабын үш тілге аудару.
1.Иір, иір ізі
бар,
Құлағы жоқ көзі
бар.
Түсі суық
ызғарлы,
Ауызында айыр безі бар.
(жылан)
2.Сыртқа шықса шыдамайды
шөлге, Мекен-жайы өзендер мен көлде. (балық)
3.Таңдайлары тақылдап,
Шулайтын не шалшықта, Бірін-бірі мақұлдап?(бақа)
4. Тастан салған үйi
бар,
Көшiп жүрер асықпай,
Қыста ұйықтап бұйығар,
Тамақ iздеп, ашықпай.
(Тасбақа)
5. Қарақұрым
нөпiрi,
Егiн, шөптiң жебiрi.
(Шегiртке)
6. Үй iшiн
аралап,
Түнде көп
жортады.
Қаптарды
жарып,
Мысықтан қорқады.
(Тышқан)
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероликтегідей жаттығулар
жасайды.
Интербелсенді тақтаға
жұмбақтың жауабын үш тілде жазады.
|
АКТ
|
Ой
толғаныс
|
10
мин
|
Сұрақ пен
тапсырма
|
Жаңа тақырыпты қорытындылау
үшін оқушыларға конверт арқылы сұрақтар беру.
|
1. Жыландар қайда
мекендейді?
2. Пайдасы мен
зияны?
3. Жылан шаққанда алғашқы
көмек
4. Қандай жыландардың түрлері
бар?
|
|
Бағалау
|
2 мин
|
Өзін-өзі
бағалау
(2 мин)
Житон мен
бағалау
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топта
бағалайды
|
|
Рефлексия
|
2 мин
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|
|
Биологиялық диктант.
Жорғалаушыларды зерттейтін зоология ғылымының саласы
............. деп аталады. Жорғалаушылардың қаңқасы ..........
бөлімнен тұрады: Олар: ...................., .............,
..............., ................., ............... . Олардың
қаңқасында алғаш ...................... пайда болған. Жыланның тілі
................. қызметін атқарады. Сілекей безі өзгеріп,
............ бөлетін безге
айналған.
Биологиялық диктант.
Жорғалаушыларды зерттейтін зоология ғылымының саласы
............. деп аталады. Жорғалаушылардың қаңқасы ..........
бөлімнен тұрады: Олар: ...................., .............,
..............., ................., ............... . Олардың
қаңқасында алғаш ...................... пайда болған. Жыланның тілі
................. қызметін атқарады. Сілекей безі өзгеріп,
............ бөлетін безге
айналған.
Биологиялық диктант.
Жорғалаушыларды зерттейтін зоология ғылымының саласы
............. деп аталады. Жорғалаушылардың қаңқасы ..........
бөлімнен тұрады: Олар: ...................., .............,
..............., ................., ............... . Олардың
қаңқасында алғаш ...................... пайда болған. Жыланның тілі
................. қызметін атқарады. Сілекей безі өзгеріп,
............ бөлетін безге
айналған.
Биологиялық диктант.
Жорғалаушыларды зерттейтін зоология ғылымының саласы
............. деп аталады. Жорғалаушылардың қаңқасы ..........
бөлімнен тұрады: Олар: ...................., .............,
..............., ................., ............... . Олардың
қаңқасында алғаш ...................... пайда болған. Жыланның тілі
................. қызметін атқарады. Сілекей безі өзгеріп,
............ бөлетін безге
айналған.
-
Жыландар қайда
мекендейді?
-
Пайдасы мен
зияны?
-
Жылан шаққанда
алғашқы көмек?
4.
Қандай жыландардың түрлері бар?