«Жылауық қыз туралы ертегі» мюзикл
Мақсаты: Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету,рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, көркемдік, адамгершілік тәрбие беру;
Сөздерді анық айтуға дағдыландыру, есте сақтау қабілетін дамыту, ауызша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
Міндеті:
- көркемдік талғамына қызығушылығын ояту;
- жеке тұлғаның эмоциялық мәдениетін қалыптастыру;
- актерлік шеберлігін қалыптастыру, дамыту.
Жаңашылдығы:
- Ертегіде театрлық-ойын әрекетінің құралдары жүйеленген, балалар шығармашылығының түрлі жанрлары театрлық көрініске ену арқылы іске асуына негізделген.
Автор:Ертеде бір Айша есімді қыз болыпты.(Айша шығып билейді мына өлең жолдарын айтады:)
Атым Айша менің(2 рет)
Ақылдымын,әдеміәмін
Ата-анамды тыңдаймын (2рет)
Қараңдаршы мен қаңдаймын(2 рет)
Автор:Ол ақылды мейірімді екен ,бырақ жылауық болыпты.Бір нәрсе болса жылауға дайын тұрады.Оның бұл мінезіне анасы да,әкесі де қамығады екен,бырақ ешнәрсе істей алмады.Бір күні Айша терезеден қараса күн жарқырап тұр екен.(әуенмен күн шығады )
-Сәлеметсін бе,Айша
-Сәлеметсін бе күн
(күн би билейді,сосын шығып кетеді)
Автор: бір күні Айша ойыншықтарын жинастыра бастайда,өзінің сүйікті қуыршағын таба алмай тағы жылайды.(анасы шығады)
Анасы: -Қызым-ау неге жылайсын?
Айша: - мен қуыршағымды таба алмай жатырмын.
Анасы:-жылама кел екеуміз бірге іздейік
Автор: анасымен бірге іздеп ,қуыршағын тауып алады.(анасы асханаға кетеді.) Айша қуыршағын құшақтап былай дейді:
-Сүйкімді қуыршағым сен қайда тығылып қалғансын?( Айша қуыршағын орнына отырғызады)
Автор: Айша қуыршағын орнына отырғызып танғы тамағын ішуге барса , үстелде ботқа тұр екен.Айша ботқаны жақсы көрмейді екен,тағы жылайды.
Айша: -Ботқаны жемеймін (басын шайқайды)
Анасы:- қызым денің сау әрі мықты болу үшін ботқа жеу керек, ол өте пайдалы.(әуенмен анасы айтады)
Мұнын пайдасын білмейісің ,қызым-ау?
Білмесең айтайын
Ол өте пайдалы,дәмді әрі құнарлы
Жей қойшы қызым-ау (2рет)(жемей басын шайқайды)
(анасы шәй құйп береді,оны үстіне төгіп алып тағы жылайды)
Автор:Айша шәй ішіп отырып үстіне төгіп алады, тағы да жылайды.
Айша:- анашым мен үстіме шәй төгіп алдым.
Анасы:- Жылама қызым ,жүр мен саған баска көйлек кигізем.(екеуі шығып кетеді,басқа көйлек киип шығады)
Автор:Айша көйлегін ауыстырып келіп терезеден қараса күн жоқ екен.Қар жауып, боран болып жатыр.( бораның дауысы шығады ,айша анасына қарай тығылады, қарлар биі,артынан қарлар күнді жауып тастайды)
Анасы:Айша дүкенге қалай барамыз дала боран болып тұр,күн жоқ.
Айша: -- неге?
Анасы:-- білмеймін , оны күнен сұра.
Айша далаға шығып басын көтеріп күнді шақырады.
Айша: -күн,күн қайдасын ?сен қайда тығылып қалдың?
(сол кезде күн келеді)
Айша; -неге көңіл-күйің жоқ,таңертең сен жарқырап тұр еді ,енді саған не болды.?
Күн: -мен қалай тығылмаймын ,енің көңіл-күйің болмағасын мен де көңілсізбін.
Бырақ саған тосын сыйым бар.(сайқымазақ музыкамен келеді)
Сәлеметсіздер ме!Кімнің көіңіл-күйі жоқ?кім мұнайып жатырған?
Жылауға болмайды кел мен бәріңің көңілін көтерем.
Бәріміз бәрге ойын ойнайық.(шарлармен ойын)
Айша:- рақмет сайқымазақ!енді мен жыламайтын болам ,күліп жүрем,
Өлең: «Біз жайдарлы баламыз»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жылауық қыз"
"Жылауық қыз"
«Жылауық қыз туралы ертегі» мюзикл
Мақсаты: Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету,рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, көркемдік, адамгершілік тәрбие беру;
Сөздерді анық айтуға дағдыландыру, есте сақтау қабілетін дамыту, ауызша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
Міндеті:
- көркемдік талғамына қызығушылығын ояту;
- жеке тұлғаның эмоциялық мәдениетін қалыптастыру;
- актерлік шеберлігін қалыптастыру, дамыту.
Жаңашылдығы:
- Ертегіде театрлық-ойын әрекетінің құралдары жүйеленген, балалар шығармашылығының түрлі жанрлары театрлық көрініске ену арқылы іске асуына негізделген.
Автор:Ертеде бір Айша есімді қыз болыпты.(Айша шығып билейді мына өлең жолдарын айтады:)
Атым Айша менің(2 рет)
Ақылдымын,әдеміәмін
Ата-анамды тыңдаймын (2рет)
Қараңдаршы мен қаңдаймын(2 рет)
Автор:Ол ақылды мейірімді екен ,бырақ жылауық болыпты.Бір нәрсе болса жылауға дайын тұрады.Оның бұл мінезіне анасы да,әкесі де қамығады екен,бырақ ешнәрсе істей алмады.Бір күні Айша терезеден қараса күн жарқырап тұр екен.(әуенмен күн шығады )
-Сәлеметсін бе,Айша
-Сәлеметсін бе күн
(күн би билейді,сосын шығып кетеді)
Автор: бір күні Айша ойыншықтарын жинастыра бастайда,өзінің сүйікті қуыршағын таба алмай тағы жылайды.(анасы шығады)
Анасы: -Қызым-ау неге жылайсын?
Айша: - мен қуыршағымды таба алмай жатырмын.
Анасы:-жылама кел екеуміз бірге іздейік
Автор: анасымен бірге іздеп ,қуыршағын тауып алады.(анасы асханаға кетеді.) Айша қуыршағын құшақтап былай дейді:
-Сүйкімді қуыршағым сен қайда тығылып қалғансын?( Айша қуыршағын орнына отырғызады)
Автор: Айша қуыршағын орнына отырғызып танғы тамағын ішуге барса , үстелде ботқа тұр екен.Айша ботқаны жақсы көрмейді екен,тағы жылайды.
Айша: -Ботқаны жемеймін (басын шайқайды)
Анасы:- қызым денің сау әрі мықты болу үшін ботқа жеу керек, ол өте пайдалы.(әуенмен анасы айтады)
Мұнын пайдасын білмейісің ,қызым-ау?
Білмесең айтайын
Ол өте пайдалы,дәмді әрі құнарлы
Жей қойшы қызым-ау (2рет)(жемей басын шайқайды)
(анасы шәй құйп береді,оны үстіне төгіп алып тағы жылайды)
Автор:Айша шәй ішіп отырып үстіне төгіп алады, тағы да жылайды.
Айша:- анашым мен үстіме шәй төгіп алдым.
Анасы:- Жылама қызым ,жүр мен саған баска көйлек кигізем.(екеуі шығып кетеді,басқа көйлек киип шығады)
Автор:Айша көйлегін ауыстырып келіп терезеден қараса күн жоқ екен.Қар жауып, боран болып жатыр.( бораның дауысы шығады ,айша анасына қарай тығылады, қарлар биі,артынан қарлар күнді жауып тастайды)
Анасы:Айша дүкенге қалай барамыз дала боран болып тұр,күн жоқ.
Айша: -- неге?
Анасы:-- білмеймін , оны күнен сұра.
Айша далаға шығып басын көтеріп күнді шақырады.
Айша: -күн,күн қайдасын ?сен қайда тығылып қалдың?
(сол кезде күн келеді)
Айша; -неге көңіл-күйің жоқ,таңертең сен жарқырап тұр еді ,енді саған не болды.?
Күн: -мен қалай тығылмаймын ,енің көңіл-күйің болмағасын мен де көңілсізбін.
Бырақ саған тосын сыйым бар.(сайқымазақ музыкамен келеді)
Сәлеметсіздер ме!Кімнің көіңіл-күйі жоқ?кім мұнайып жатырған?
Жылауға болмайды кел мен бәріңің көңілін көтерем.
Бәріміз бәрге ойын ойнайық.(шарлармен ойын)
Айша:- рақмет сайқымазақ!енді мен жыламайтын болам ,күліп жүрем,
Өлең: «Біз жайдарлы баламыз»
шағым қалдыра аласыз













