Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Механикалық қозғалыс


    Педагогтің аты-жөні:

    Айтжанова Г.А.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

    Сабақтың мақсаты:

    – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептейді

    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушының

    іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут







    Өткенге шолу

    5 минут






























    Жаңа сабаққа дайындық

    3 минут







    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі


    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу

    І топ. Жылдамдық

    ІІ топ. Орын ауыстыру

    ІІІ топ. Уақыт

    «LearningApps» платформасы бойынша үй тапсырмасын сұрау

    1.Дене кез келген бірдей уақыт аралығында қозғалыс бағытын өзгертпей, бірдей орын ауыстыратын қозғалыс (бір қалыпты қозғалыс)

    2.Жылдамдықтың шамасы да, бағыты да өзгермейтін қозғалыс (бірқалыпты қозғалыс)

    3.Жүрілген жол (S= ϑ*t)

    4.Бірқалыпты қозғалыс теңдеуі (x=x0+ϑ*t)

    5.Дене кез келген бірдей уақыт аралығында қозғалыс бағытын өзгертпей, әртүрлі орын ауыстыратын қозғалыс (бірқалыпсыз қозғалыс)

    6.Орташа жылдамдық:( ϑорт= )

    7.Жылдамдықтың өлшем бірлігі: (1 м/с)

    8.Уақыттың өлшем бірлігі: (1 с)

    9.Траекторияның ұзындығы: (жүрілген жол);

    10.Дененің қозғалысы онымен салыстырылып қарастырылатын дене (санақ денесі).

    «Ой қозғау»

    Оқушылардың жаңа сабаққа дайындығын тексеру мақсатында сұрақтар қою

    1.Әртүрлі денелердің қозғалысын салыстырып сипаттайтын қандай физикалық шама деп ойлайсыңдар?

    2.Біз денелердің қозғалысын қарастырғанда қандай физикалық шама туралы айтамыз?

    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау



    Оқушылар ϑ, S, t белгілері жазылған стикерлер арқылы 3 топқа бөлінеді.








    Оқушылар берілген сөйлемдерді дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді.





























    Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.







    Бағалауға арналған «Спидометр» таратып беру








    ҚБ: дайын жауаптар арқылы






























    ҚБ: ауызша мадақтау










    Стикерлер, спидометр










    7 сыныпқа арналған оқулық, интерактивті тақта


    https://learningapps.org/watch?v=p8k5ixqic23



























    Слайд




    слайд


    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    Топтық жұмыс


    10 минут








    Жұптық жұмыс


    6 минут
























    Жеке жұмыс


    12 минут









    Сабақтың соңы

    3 минут



    «Бірге ойлаймыз» әдісі

    Тақырып бойынша проблема-лық сұрақтар қою.


    1.Қандай физикалық шама артқанда дене көп жылдамдыққа ие болады?

    2.Қандай физикалық шама артқанда дене аз жылдамдыққа ие болады?

    3.Жылдамдық және орташа жылдамдық формуласын қозғалыстың қандай түрінде қолданамыз?

    4. «Формулалар сөйлейді» кестесін толтыру (қосымша 1)

    Оқушыларға жұппен орындауға тапсырмалар беру.

    1-жұп. Трамвай 36 км/сағ жылдамдықпен қозғалып барады. Осы жылдамдықты 1 секундтағы метрмен [ м/с ] өрнектеңдер.

    2-жұп. А пунктінен В пунктіне дейінгі 2700 км-ге тең жолды реактивті ұшақ 1 сағатта ұшып өтті. Қайтарында ол 715 м/с жылдамдықпен ұшты. Қай бағытта ұшақтың жылдамдығы үлкен болды?

    3-жұп. Ағысының жылдамдығы 0,5 м/с өзенмен жүзіп келе жатқан сал 15 км қашықтықты қанша уақытта жүріп өтеді?

    4-жұп.Автокөлік жолдың бірінші бөлігін (30 км) 15 м/с орташа жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың қалған бөлігін (40 км) ол бір сағатта жүріп өтті. Автокөлік барлық жолда қандай орташа жылдамдықпен қозғалды?


    Құрылымдық тапсырма

    (қосымша 2)










    Рефлексия. «Спидометр» әдісі арқылы



    Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу


    Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. 5-7 тапсырма. 46-бет


    Оқушылар мәтінмен танысады. Топ ішінде талдау жасайды. Топ ішінде сұрақтарды талқылай отырып, берілген сұраққа өз ойларымен бөлісе отырып жауап береді.

    Жылдамдық формуласын, өлшем бірлігін айтады. Формуланы түрлендіреді






    Оқушылар жұптық жұмысты орындайды.

    Жылдамдық формуласын есептеуге берілген есептерді шығарады. Дұрыс жауаптарын тексереді.





















    Оқушылар құрылымдық тапсырманы жеке орындайды. Жылдамдықтың формуласына, орташа жылдамдықтың формуласына берілген есептерді шығарады.




    Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Спидометрдің шкалалары арқылы балл нәтижесін анықтайды.


    ҚБ: «депозит» әдісі


















    ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды


    «спидометр» әдісі арқылы 2 балл


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтжанова Гульнар Аширхановна
    02 Мамыр 2024
    348
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Механикалық қозғалыс


    Педагогтің аты-жөні:

    Айтжанова Г.А.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

    Сабақтың мақсаты:

    – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептейді

    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушының

    іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут







    Өткенге шолу

    5 минут






























    Жаңа сабаққа дайындық

    3 минут







    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі


    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу

    І топ. Жылдамдық

    ІІ топ. Орын ауыстыру

    ІІІ топ. Уақыт

    «LearningApps» платформасы бойынша үй тапсырмасын сұрау

    1.Дене кез келген бірдей уақыт аралығында қозғалыс бағытын өзгертпей, бірдей орын ауыстыратын қозғалыс (бір қалыпты қозғалыс)

    2.Жылдамдықтың шамасы да, бағыты да өзгермейтін қозғалыс (бірқалыпты қозғалыс)

    3.Жүрілген жол (S= ϑ*t)

    4.Бірқалыпты қозғалыс теңдеуі (x=x0+ϑ*t)

    5.Дене кез келген бірдей уақыт аралығында қозғалыс бағытын өзгертпей, әртүрлі орын ауыстыратын қозғалыс (бірқалыпсыз қозғалыс)

    6.Орташа жылдамдық:( ϑорт= )

    7.Жылдамдықтың өлшем бірлігі: (1 м/с)

    8.Уақыттың өлшем бірлігі: (1 с)

    9.Траекторияның ұзындығы: (жүрілген жол);

    10.Дененің қозғалысы онымен салыстырылып қарастырылатын дене (санақ денесі).

    «Ой қозғау»

    Оқушылардың жаңа сабаққа дайындығын тексеру мақсатында сұрақтар қою

    1.Әртүрлі денелердің қозғалысын салыстырып сипаттайтын қандай физикалық шама деп ойлайсыңдар?

    2.Біз денелердің қозғалысын қарастырғанда қандай физикалық шама туралы айтамыз?

    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау



    Оқушылар ϑ, S, t белгілері жазылған стикерлер арқылы 3 топқа бөлінеді.








    Оқушылар берілген сөйлемдерді дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді.





























    Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.







    Бағалауға арналған «Спидометр» таратып беру








    ҚБ: дайын жауаптар арқылы






























    ҚБ: ауызша мадақтау










    Стикерлер, спидометр










    7 сыныпқа арналған оқулық, интерактивті тақта


    https://learningapps.org/watch?v=p8k5ixqic23



























    Слайд




    слайд


    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    Топтық жұмыс


    10 минут








    Жұптық жұмыс


    6 минут
























    Жеке жұмыс


    12 минут









    Сабақтың соңы

    3 минут



    «Бірге ойлаймыз» әдісі

    Тақырып бойынша проблема-лық сұрақтар қою.


    1.Қандай физикалық шама артқанда дене көп жылдамдыққа ие болады?

    2.Қандай физикалық шама артқанда дене аз жылдамдыққа ие болады?

    3.Жылдамдық және орташа жылдамдық формуласын қозғалыстың қандай түрінде қолданамыз?

    4. «Формулалар сөйлейді» кестесін толтыру (қосымша 1)

    Оқушыларға жұппен орындауға тапсырмалар беру.

    1-жұп. Трамвай 36 км/сағ жылдамдықпен қозғалып барады. Осы жылдамдықты 1 секундтағы метрмен [ м/с ] өрнектеңдер.

    2-жұп. А пунктінен В пунктіне дейінгі 2700 км-ге тең жолды реактивті ұшақ 1 сағатта ұшып өтті. Қайтарында ол 715 м/с жылдамдықпен ұшты. Қай бағытта ұшақтың жылдамдығы үлкен болды?

    3-жұп. Ағысының жылдамдығы 0,5 м/с өзенмен жүзіп келе жатқан сал 15 км қашықтықты қанша уақытта жүріп өтеді?

    4-жұп.Автокөлік жолдың бірінші бөлігін (30 км) 15 м/с орташа жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың қалған бөлігін (40 км) ол бір сағатта жүріп өтті. Автокөлік барлық жолда қандай орташа жылдамдықпен қозғалды?


    Құрылымдық тапсырма

    (қосымша 2)










    Рефлексия. «Спидометр» әдісі арқылы



    Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу


    Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. 5-7 тапсырма. 46-бет


    Оқушылар мәтінмен танысады. Топ ішінде талдау жасайды. Топ ішінде сұрақтарды талқылай отырып, берілген сұраққа өз ойларымен бөлісе отырып жауап береді.

    Жылдамдық формуласын, өлшем бірлігін айтады. Формуланы түрлендіреді






    Оқушылар жұптық жұмысты орындайды.

    Жылдамдық формуласын есептеуге берілген есептерді шығарады. Дұрыс жауаптарын тексереді.





















    Оқушылар құрылымдық тапсырманы жеке орындайды. Жылдамдықтың формуласына, орташа жылдамдықтың формуласына берілген есептерді шығарады.




    Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Спидометрдің шкалалары арқылы балл нәтижесін анықтайды.


    ҚБ: «депозит» әдісі


















    ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды


    «спидометр» әдісі арқылы 2 балл


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    02.05.2024
    348
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтжанова Гульнар Аширхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации