жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік" ашық сабақ
"Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік" ашық сабақ
|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 2. 05. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 3 «Д » |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Оқушылардың әр түрлі бағыттағы қозғалыстарға есептер шығару әдістерін меңгерту, қашықтық, уақыт, жылдамдыққа байланысты білімдерін пысықтау, тиянақтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Критерий |
Оқушылардың қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдылары, ақыл – ойы, ой – өрісі, танымдық қабілеттері, логикалық ойлауы дамиды.Топпен жұмыс істеуге үйренеді. Математикалық тілде сөйлеуге дағдыланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдісі |
сұрақ-жауап |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
плакат, маркер, стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Тәуелсіз елдің жемісіміз біздер! Алар қашықтықтарымыз ұзақ, Жылдамдықтарымыз шапшаң, Уақыттарымыз мағыналы болсын достар! 2) Топқа бөлу I топ – «Қашықтық» II топ – «Жылдамдық» III топ – «Уақыт» IV топ – «Қозғалыс» |
Психологиялық дайындықты жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Білімдерін тексеру. - Көбейту амалының компоненттерін ата. - Көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні. - Бөлу амалының компоненттерін ата. - Бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні. - Бөлуді қалай тексереміз? - Көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөлгенде, бірінші көбейткіш шығады. - Көбейтуді қалай тексереміз? - Бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтсек, бөлінгіш шығады. |
Сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
(машина, мотоцикл, адам, жануар, құс)
Мысал келтір (әр оқушының өздеріне көрсетуге болады). s- қашықтық. v- жылдамдық. t - уақыт V*T=S S:T=V S:V=T |
Сұрақтарға жауап бере отырып, қозғалыс туралы ұғымдарға назар аударады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік
19*7= 133
105*6-103*5=630-515=115 Оқулықпен жұмыс №1 ә)20 км 20 км
№2 а)
ә)
б)
№3.
№4.
№5.
№7.
|
Ш: t = s : v 40 км : 20 км/ сағ = 2 сағ Ж: 2 сағ жол жүрді.
Ш: t = s : v 30 км : 5 км/сағ = 6 сағ Ж: Жолда 6 сағат болған.
Ш: t = s : v 72 км : 18 км/сағ = 4 сағ Ж: 4 сағат жолда болды.
Ш: 20 м : 5 м/мин = 4 сағ Ж: 4 сағат болды
Ш: t = s : v 60 км : 45 км/ сағ = 2 сағ 64 км : 16 км/ сағ = 4 сағ 90 м : 30 м/с = 3 сағ 80 м : 20 м/с = 4 сағ 600м : 100 м/мин = 6 мин Олардың қозғалыс жылдамдығы әртүрлі болғандықтан уақытыда әртүрлі болады. Ш: t = s : v 1000 км : 500 км/ сағ = 2 сағ 800 км : 200 км/сағ = 4 сағ 500 км 500 км 200 км 200 км 200 км 200 км Ж: Тікұшақ ұзақ уақыт ұшты. Ш: 69 : 23 = 3 сағ 90 : 15 = 6 сағ 6 : 3 = 2 есе кем Ж: Арыстанның уақыты 2 есе кем. Ш: 12 – 8 = 4 сағ 400 : 4 = 100 км/сағ 12 * 100 = 1200 км 8 * 100 = 800 км Ж: 1200 км, 800 км Ш: 9 – 5 = 4 сағ 240 : 4 = 60 км / сағ 5 * 60 = 300 км 9 * 6 = 540 км Ж: 300 км, 540 км |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
Ойлан тап
«Сиқырлы шаршының» бос тор көздерін толтыр. Тест сауалнама 3 топқа ауызша 1.1кг сары май -3000тг.Жарты кг май қанша тұрады? 2.Ұзындығы -12м,ал ені-8м тік төртбұрыштың периметрін тап? А)30м ә)35м б)40м 3.Жолаушы 2 тәулікте 6сағ жолда болды.Барлығы неше сағат? |
Әр қатардан 96 саны шығады. Ауызша орындалады
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: №6 |
№6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













