"Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік" ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің сабағымнан әдістемелік көмек алады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ математика

Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді

Күні: 2. 05. 2018 ж

Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна

Сынып 3 «Д »

Қатысқандар -17

Қатыспағандар -0

Сабақтың тақырыбы Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

Оқушылардың әр түрлі бағыттағы қозғалыстарға есептер шығару әдістерін меңгерту, қашықтық, уақыт, жылдамдыққа байланысты білімдерін пысықтау, тиянақтау.

Критерий

Оқушылардың қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдылары, ақыл – ойы, ой – өрісі, танымдық қабілеттері, логикалық ойлауы дамиды.Топпен жұмыс істеуге үйренеді. Математикалық тілде сөйлеуге дағдыланады.

Әдісі

сұрақ-жауап

Ресурстар

плакат, маркер, стикер

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт есебі

Мұғалім іс- әрекеті

Оқушы іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық.

Тәуелсіз елдің жемісіміз біздер!

Алар қашықтықтарымыз ұзақ,

Жылдамдықтарымыз шапшаң,

Уақыттарымыз мағыналы болсын достар!

2) Топқа бөлу

I топ – «Қашықтық»

II топ – «Жылдамдық»

III топ – «Уақыт»

IV топ – «Қозғалыс»


Психологиялық дайындықты жасайды.

Үй тапсырмасын тексеру

Білімдерін тексеру.

- Көбейту амалының компоненттерін ата.

- Көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні.

- Бөлу амалының компоненттерін ата.

- Бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні.

- Бөлуді қалай тексереміз?

- Көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке бөлгенде, бірінші көбейткіш шығады.

- Көбейтуді қалай тексереміз?

- Бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтсек, бөлінгіш шығады.





Сұрақтарға жауап береді








Жаңа сабаққа дайындық

  • Қозғалыста болатын қандай денені білесің?

    (машина, мотоцикл, адам, жануар, құс)

  • Қозғалыста болмайтын ше? (заттар, тамақ ,құрал т.с.)

  • Қозғалыстағы дене қандай бағытта болуы мүмкін?

      Мысал келтір (әр оқушының өздеріне көрсетуге болады).

s- қашықтық. v- жылдамдық. t - уақыт

V*T=S       S:T=V             S:V=T

Сұрақтарға жауап бере отырып, қозғалыс туралы ұғымдарға назар аударады.

Жаңа сабақ

Тақырыбымыз Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік

19*7= 133 105*6-103*5=630-515=115
18*8= 144 213*4-105*3=852-525=327
16*6 =96 150*6-160*5 =930-800=130

Оқулықпен жұмыс

1 ә)20 км 20 км

Қозғалыстағы дене


v

t

s

Велосипедші


20 км / сағ

? сағ

40 км

2 а)

Қозғалыстағы дене


v

t

s

Жаяу адам


5км/сағ

? сағ

30 км

ә)

Қозғалыстағы дене


v

t

s

Велосипедші


18 км/сағ

?сағ

72 км

б)

Қозғалыстағы дене


v

t

s

Тасбақа


5 м/ мин

? мин

20 м

3.

Қозғалыстағы дене

v

t

s

автобус

45 км/сағ

?

90 км

салт атты

16 км/сағ

?

64 км

жеңіл машина

30 м/с

?

90м

жолаушылар пайызы

20м/с

?

80м

жаяу адам

100м/мин

?

600м

4.

Қозғалыстағы дене


v

t

s

Ұшақ


500 км/сағ

? сағ

1000км

Тікұшақ


200 км/сағ

? сағ

800км

5.

Арыстан

v = 23 м/с

t - ?

s = 69 м

Піл


v = 15м/с

t - ?

s = 90 м


Қозғалыс денесі

v

t

s

1 – ші машина

бірдей

12 сағ

?

2 – ші машина

бірдей

8 сағ

? 400 км артық

7.

Қозғалыстағы дене

v

t

s

автобус


?

5 сағ

?

жүк машина

?


9 сағ

? 240 км кем








Ш: t = s : v

40 км : 20 км/ сағ = 2 сағ

Ж: 2 сағ жол жүрді.





Ш: t = s : v

30 км : 5 км/сағ = 6 сағ

Ж: Жолда 6 сағат болған.




Ш: t = s : v

72 км : 18 км/сағ = 4 сағ

Ж: 4 сағат жолда болды.





Ш: 20 м : 5 м/мин = 4 сағ

Ж: 4 сағат болды


Ш: t = s : v

60 км : 45 км/ сағ = 2 сағ

64 км : 16 км/ сағ = 4 сағ

90 м : 30 м/с = 3 сағ

80 м : 20 м/с = 4 сағ

600м : 100 м/мин = 6 мин

Олардың қозғалыс жылдамдығы әртүрлі болғандықтан уақытыда әртүрлі болады.

Ш: t = s : v

1000 км : 500 км/ сағ = 2 сағ

800 км : 200 км/сағ = 4 сағ

500 км 500 км

200 км 200 км 200 км 200 км

Ж: Тікұшақ ұзақ уақыт ұшты.

Ш: 69 : 23 = 3 сағ 90 : 15 = 6 сағ

6 : 3 = 2 есе кем

Ж: Арыстанның уақыты 2 есе кем.

Ш: 12 – 8 = 4 сағ

400 : 4 = 100 км/сағ

12 * 100 = 1200 км

8 * 100 = 800 км

Ж: 1200 км, 800 км

Ш: 9 – 5 = 4 сағ

240 : 4 = 60 км / сағ

5 * 60 = 300 км

9 * 6 = 540 км

Ж: 300 км, 540 км

Сабақты бекіту

Ойлан тап



31


32


33

28


«Сиқырлы шаршының» бос тор көздерін толтыр.

Тест сауалнама 3 топқа ауызша

1.1кг сары май -3000тг.Жарты кг май қанша тұрады?

2.Ұзындығы -12м,ал ені-8м тік төртбұрыштың периметрін тап?

А)30м   ә)35м     б)40м

3.Жолаушы 2 тәулікте 6сағ жолда болды.Барлығы неше сағат?


29

36

31

34

32

30

33

28

35

Әр қатардан 96 саны шығады.

Ауызша орындалады


Кері байланыс

«Бес саусақ»

Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу.

Кері байланыс жасалады

Бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма: №6

6










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.05.2018
1566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі