жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.
Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.
|
Пәні: Математика Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 08.11.2018 ж Сыныбы: 4 «И» |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова Молдир Рахатовна |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер. |
|||||
|
Оқыту мақсаты: Білімділігі : Дамытушылығы : Тәрбиелілігі: |
Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт,қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрету. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Есеп шығарта отырып математика пәніне қызығушылықтарын арттыру Топпен жұмыс істей білуге, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге тәрбиелеу. |
|||||
|
Сабақтың түрі : |
Аралас сабақ |
|||||
|
Сабақтың әдістері . |
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап |
|||||
|
Сабақтың көрнекілігі : |
Ереже жазылған плакат, тор, доп, үлестірме карточкалар |
|||||
|
Күтілетін нәтиже |
Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағыттап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады. |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
І. Ұйымдастыру Сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу 1-топ Жылдамдық 2-топ Уақыт 3-топ Қашықтық |
Оқушылар сәлемдеседі Үлестірме карточкалар арқылы топқа бөлінеді. |
|
|||
|
Психологиялық тренинг |
«Дене қозғалыс» әдісі |
Оқушылар тренингте өз есімдерін әр түрлі жаттығулармен буынға бөліп айтады |
|
|||
|
Үйге тапсырма сұрау «Жұбыңды тексер» әдісі Білу |
10-тапсырма Салыстыру |
Оқушылар бір-бірінің үй жұмысын тексереді |
Смайликпен бағалау |
|||
|
Өткен сабақты пысықтау |
«Бір минуттық әңгіме» әдісі |
Оқушылар артына қарап сұрақтарға жауап береді |
|
|||
|
Тұсаукесер |
Жасырын сөздерді табады. |
Әріптерді ретімен орналастыру арқылы тақырыпты табады. |
|
|||
|
Мағынаны тану |
v |
Оқушылар ережені бір неше рет оқиды. |
|
|||
|
Дәптермен жұмыс |
08.11.2018ж Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер. |
Дәптермен жұмыс жасайды |
|
|||
|
Жаңа сабақты түсіндіру Түсіну Оқулықпен жұмыс |
1-тапсырма.Есепті шығар
5км/сағ |
Оқушылар кесте бойынша есептер құрастырады және шығарады. |
|
|||
|
Жаңа сабақты түсінгенін тексеру Қолдану Тақтамен жұмыс: |
4-тапсырма а)Берілгені Формуласы Шешуі
S-90км
t=s
V-45км/сағt-? ә)
Шешуі: 270км Жауабы: 3 сағ б) Шешуі: 280км:70км/сағ = 4сағ Жауабы: 4сағ |
Оқушылар тақтамен жұмыс жасайды |
Бағалау |
|||
|
Жаңа сабақтан түсінгендерін бекіту Талдау Жұптық жұмыс. |
5-тапсырма Километр арқылы өрнекте: 5078 м = 5 км 78 м 6787 м = 6 км 787 м Тонна арқылы өрнекте: 28458 кг = 28 т 458 кг 5780 кг = 5 т 780 кг Миллиметрмен өрнекте: 6 м = 6000 мм 7 дм = 700 мм 25 см 9 мм = 259 мм Секундпен өрнекте: 25 мин 18 с = 1518 с 30 мин 45 с = 1845 с |
Оқушылар жұп болып жұмыс жасайды. |
Жұптарды бағалау |
|||
|
Сергіту сәті |
«Арқаға массаж жасау» әдісі |
Оқушылар шеңбер де тұрып бір – бірінің арқасына массаж жасайды. |
|
|||
|
Жинақтау Топтық жұмыс. |
7-тапсырма. Өрнек түрінде жаз және мәнін тап: Жылдамдық тобы: 2540кг:4кг=635 Уақыт тобы: 483072 : 3 = 161024 Қашықтық тобы: 36т : 5ц·7 = 5ц 4кг |
Оқушылар топ болып жұмыс жасайды. |
Топтар бір – бірін бағалайды |
|||
|
Жеке жұмыс |
8-тапсырма.
Р = 4см 5мм+5см+4см 5мм+5см = 19 см
|
Оқушылар дәптерге тік төртбұрыш сызады. |
|
|||
|
Кері байланыс |
Сиқырлы шаршы шаршының бос тор көздерін толтыр. |
Оқушылар топ болып жұмыс жасайды. |
Топтар бір – бірін бағалайды |
|||
|
Рефлексия |
«Ауа райы» ойыны |
Оқушылар стикерлерге пікірлерін жазып, суретке іледі |
|
|||
|
Бағалау |
Сабақ соңында бағаларын есептеу |
|
|
|||
|
Үй жұмысы |
6-тапсырма.Амалдарды орында. 87х5+66х2=567 96x4-42x3= 258 88x2x5+1200= 2080 35076-180x6= 33996 42078-240x7= 40398 50007-360:9= 49967 128x7= 896 357x9= 3213 687x8= 5496 6039x6= 36234 7213x5= 36065 5005:5= 1001 |
Дәптерлеріне жазып алады. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













