Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек. Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт,қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрету. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Есеп шығарта отырып математика пәніне қызығушылықтарын арттыру Топпен жұмыс істей білуге, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика

Мектеп: Атамекен орта мектебі

Күні: 08.11.2018 ж

Сыныбы: 4 «И»


Мұғалімнің аты-жөні:

Тажиболусова Молдир Рахатовна

Сабақтың тақырыбы:

Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.

Оқыту мақсаты:

Білімділігі :



Дамытушылығы :


Тәрбиелілігі:


Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт,қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрету.

Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Есеп шығарта отырып математика пәніне қызығушылықтарын арттыру

Топпен жұмыс істей білуге, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі :

Аралас сабақ

Сабақтың әдістері .

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап

Сабақтың көрнекілігі :

Ереже жазылған плакат, тор, доп, үлестірме карточкалар

Күтілетін нәтиже

Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағыттап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады.


Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы іс-әрекет


Бағалау


Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті


Ұйымдастыру кезеңі

І. Ұйымдастыру

Сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу 1-топ Жылдамдық 2-топ Уақыт

3-топ Қашықтық

Оқушылар сәлемдеседі Үлестірме карточкалар арқылы топқа бөлінеді.


Психологиялық тренинг

«Дене қозғалыс» әдісі

Оқушылар тренингте өз есімдерін әр түрлі жаттығулармен буынға бөліп айтады


Үйге тапсырма сұрау «Жұбыңды тексер» әдісі

Білу

10-тапсырма Салыстыру

Оқушылар бір-бірінің үй жұмысын тексереді

Смайликпен бағалау

Өткен сабақты пысықтау

«Бір минуттық әңгіме» әдісі

Оқушылар артына қарап сұрақтарға жауап береді


Тұсаукесер

Жасырын сөздерді табады.

Әріптерді ретімен орналастыру арқылы тақырыпты табады.


Мағынаны тану

v t=s жылдамдық пен уақытты көбейту арқылы қашықтықты табады. s t=v қашықтықты уақытқа бөлу арқылы жылдамдықты табады. s v=t қашықтықты жылдамдыққа бөлу арқылы уақытты табады.

Оқушылар ережені бір неше рет оқиды.


Дәптермен жұмыс

08.11.2018ж

Жылдамдық уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер.

Дәптермен жұмыс жасайды


Жаңа сабақты түсіндіру Түсіну Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма.Есепті шығар

5км/сағ 3сағ 15км 15км 3сағ 5км/сағ 15км 5км/сағ 3сағ 2-3 тапсырмалар Кесте бойынша есептер құрастыр және шығар.



Оқушылар кесте бойынша есептер құрастырады және шығарады.


Жаңа сабақты түсінгенін тексеру

Қолдану

Тақтамен жұмыс:

4-тапсырма

а)Берілгені Формуласы Шешуі

S-90км t=s v t=90 45=2

V-45км/сағt-? ә) Шешуі: 270км 90км/сағ = 3сағ

Жауабы: 3 сағ б) Шешуі: 280км:70км/сағ = 4сағ

Жауабы: 4сағ


Оқушылар тақтамен жұмыс жасайды

Бағалау

Жаңа сабақтан түсінгендерін бекіту

Талдау

Жұптық жұмыс.

5-тапсырма

Километр арқылы өрнекте:

5078 м = 5 км 78 м

6787 м = 6 км 787 м

Тонна арқылы өрнекте:

28458 кг = 28 т 458 кг

5780 кг = 5 т 780 кг

Миллиметрмен өрнекте:

6 м = 6000 мм

7 дм = 700 мм

25 см 9 мм = 259 мм

Секундпен өрнекте: 25 мин 18 с = 1518 с 30 мин 45 с = 1845 с

Оқушылар жұп болып жұмыс жасайды.

Жұптарды бағалау








Сергіту сәті

«Арқаға массаж жасау» әдісі


Оқушылар шеңбер де тұрып бір – бірінің арқасына массаж жасайды.


Жинақтау

Топтық жұмыс.

7-тапсырма. Өрнек түрінде жаз және мәнін тап:

Жылдамдық тобы: 2540кг:4кг=635

Уақыт тобы: 483072 : 3 = 161024

Қашықтық тобы: 36т : 5ц·7 = 5ц 4кг


Оқушылар топ болып жұмыс жасайды.

Топтар бір – бірін бағалайды

Жеке жұмыс

8-тапсырма.




Р = 4см 5мм+5см+4см 5мм+5см = 19 см


Оқушылар дәптерге тік төртбұрыш сызады.


Кері байланыс

Сиқырлы шаршы шаршының бос тор көздерін толтыр.

Оқушылар топ болып жұмыс жасайды.

Топтар бір – бірін бағалайды

Рефлексия

«Ауа райы» ойыны

Оқушылар стикерлерге пікірлерін жазып, суретке іледі


Бағалау

Сабақ соңында бағаларын есептеу



Үй жұмысы

6-тапсырма.Амалдарды орында.

87х5+66х2=567

96x4-42x3= 258

88x2x5+1200= 2080

35076-180x6= 33996

42078-240x7= 40398

50007-360:9= 49967

128x7= 896

357x9= 3213

687x8= 5496

6039x6= 36234

7213x5= 36065

5005:5= 1001

Дәптерлеріне жазып алады.




































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2018
820
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі