Алгебра пәнінен жылдық бақылау жұмысы
10 - сынып
Бақылаудың мақсаты:
-
Білімділігі: Функция және оның қасиеттеріне, тригонометриялық функциялар мен туындының анықтамасына байланысты есептер шығару арқылы жыл көлеміндегі алған білімдерін бағалау және тексеру, жіберген қателермен жұмыс жасау
-
Дамытушылық: Oқушылардың математика пәнінен алған білімдерін толықтыру, ой-өрістерін дамыту, шығармашылығын, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
-
Тәрбиелілігі: Оқушыларды жан – жақты болуға, өз бетімен жұмыс жасауға, сауатты жазуға, ізденімпаздыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.
1-нүсқа
№ 1. Функцияның анықталу обылысын және мәндер обылысын табыңдар:
![]()
№2. Функцияның жұп , тақтығын анықтаңдар:
![]()
№3.
мәнін
табыңыз.
№4. Теңдеуді шешіңіз:
,
№5.
нүктесінде
функциясының графигіне
жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
№6.
функцияның өсу
және кему аралықтарын, экстремум нүктелерін
табыңдар.
2-нүсқа
№ 1. Функцияның анықталу обылысын және мәндер обылысын табыңдар:
![]()
№2. Функцияның жұп , тақтығын анықтаңдар:
![]()
№3.
өрнегінің мәнін
табыңыз.
№4. Теңдеуді шешіңіз:
![]()
№5.
нүктесінде
функциясының графигіне
жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
№6.
функцияның өсу
және кему аралықтарын, экстремум нүктелерін
табыңдар.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылдық бақылау
Жылдық бақылау
Алгебра пәнінен жылдық бақылау жұмысы
10 - сынып
Бақылаудың мақсаты:
-
Білімділігі: Функция және оның қасиеттеріне, тригонометриялық функциялар мен туындының анықтамасына байланысты есептер шығару арқылы жыл көлеміндегі алған білімдерін бағалау және тексеру, жіберген қателермен жұмыс жасау
-
Дамытушылық: Oқушылардың математика пәнінен алған білімдерін толықтыру, ой-өрістерін дамыту, шығармашылығын, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
-
Тәрбиелілігі: Оқушыларды жан – жақты болуға, өз бетімен жұмыс жасауға, сауатты жазуға, ізденімпаздыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.
1-нүсқа
№ 1. Функцияның анықталу обылысын және мәндер обылысын табыңдар:
![]()
№2. Функцияның жұп , тақтығын анықтаңдар:
![]()
№3.
мәнін
табыңыз.
№4. Теңдеуді шешіңіз:
,
№5.
нүктесінде
функциясының графигіне
жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
№6.
функцияның өсу
және кему аралықтарын, экстремум нүктелерін
табыңдар.
2-нүсқа
№ 1. Функцияның анықталу обылысын және мәндер обылысын табыңдар:
![]()
№2. Функцияның жұп , тақтығын анықтаңдар:
![]()
№3.
өрнегінің мәнін
табыңыз.
№4. Теңдеуді шешіңіз:
![]()
№5.
нүктесінде
функциясының графигіне
жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
№6.
функцияның өсу
және кему аралықтарын, экстремум нүктелерін
табыңдар.
шағым қалдыра аласыз













