Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 Білім беру ұйымы : КМҚК «№80 бөбекжай-балабақшасы»

    Зангибекова Г А

    Топ/сынып Ортаңғы топ

    Балалардың жасы 3

    Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) қыркүйек 2023 жыл



    Айы

    Ұйымдастырылғ ан іс-әрекет


    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек

    Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар

    Жүру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары кӛтеріп, сапта бір- бірден, екеуден (жұппен) жүру; әртүрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен,

    «жыланша», шашырап, тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру, еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан- жаққа баяу айналу.

    Жалпы дамытушы жаттығулар.

    Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар:

    қолды жоғары, алға, жан-жаққа кӛтеру және түсіру (бірге немесе кезекпен);

    Сөйлеуді дамыту

    Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з)дыбыстарды анық айту,

    дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту, артикуляциялық аппаратты дамыту, сӛйлеу қарқынын ӛзгерту қабілетін дамыту:баяу сӛйлеу, жаңылтпаштар айту.




    Көркем әдебиет

    Балалардың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауына жағдай жасау: бір-бірімен күнделікті еркін ойында, дербес әрекеттерде ауызекі сӛйлесуге, бірлескен әрекеттері туралы келісуге, ортақ тақырыпта әңгімелесуге, сұрақтарға жауап беруге, ӛз бетінше кітаптарды қарауға, ӛзінің алған әсері мен қалауын білдіруге, сәлемдесуде, ӛтінішін, ырзашылығын білдіруде сыпайы сӛйлеу әдебін

    сақтауға, құрдастарын есімімен толық, дұрыс атауға баулу

    Қазақ тілі

    ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сӛздерді есте сақтауға үйрету

    Математика негіздері

    «Кӛп», «бір» ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру, заттардың санын ажыратуға үйрету: кӛп- біреу (біреу-кӛп), біртекті заттарды топтастыру және олардың біреуін бӛліп кӛрсету, қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табу, «қанша? неше?» сұрағына жауап беру.

    Қоршаған ортамен таныстыру

    Бала, оның отбасы, үйі.

    «Мен» бейнесін, құрдастарын, ӛзін балалар қоғамының бір мүшесі ретінде сезінуге, әртүрлі ойындарды ӛз бетінше ойнауға үйрету, ӛз іс-әрекеттерін оң бағалау және ӛзін-ӛзі бағалауын, ойында туындаған

    мәселелерді шешу тәсілдерін дамыту.

    Балаларды отбасы бейнеленген фотосуреттерді қарауға, отбасы мүшелерін, олардың іс-әрекеттерін

    атауға, ӛзінің отбасы, отбасылық қарым- қатынас туралы әңгімелеп беруге, жақындарына қамқорлық танытуға баулу.

    Құрастыру

    әртүрлі түстегі және пішіндегі бӛлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру;

    Сурет салу

    Кӛлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (кӛгӛністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дӛңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды

    бейнелеу, бірнеше кӛлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу.

    Мүсіндеу

    сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бӛліп алу, дӛңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, кӛкӛністер мен

    жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру

    Жапсыру

    дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету;

    Музыка

    Музыканы эмоционалды кӛңіл-күймен қабылдауға баулу. Музыкалық жанрлар: ән, би, маршпен




    таныстыру. Музыканың басталуы мен аяқталуына сәйкес қимылдарды орындау, қимылдарды ӛз бетінше бастау және аяқтау.


    Айы

    Ұйымдастырылға н іс-әрекет


    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қазан

    Дене шынықтыру

    Тепе-теңдікті сақтау. Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір қырымен қосалқы қадаммен кӛлбеу тақтай (20- 30 сантиметр), арқан бойымен жүру, тура жолмен, бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта орналасқан тақтайшалардың, қырлы тақтайдың бойымен жүру.

    қолдарын алдына немесе басынан жоғары, артына апарып шапалақтау;

    қолды алға, жан-жаққа созу, алақандарын жоғары қарату, қолды кӛтеру, түсіру, саусақтарды қозғалту, қол саусақтарын жұму және ашу.

    Сөйлеуді дамыту

    Балалардың сӛздік қорын ойындар мен ойын жаттығулары арқылы кеңейту, сӛздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сӛздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сӛздерді -

    антонимдерді енгізу.

    Көркем әдебиет

    кейіпкерлерді ойнағанда мінез-құлқын бере білуге, интонациясын қабылдауға дағдыландыру

    Қазақ тілі

    Артикуляциялық және дыбыстық аппаратты, сӛйлеу кезінде тыныс алуды,естуді дамыту.

    Кӛрнекілікпен немесе кӛрнекіліксіз ӛзіне айтылған сӛзді тыңдау және түсінуді дамыту. Қазақ тіліне тән ә, ӛ, қ, ү, ұ дыбыстарын ӛздігінен дұрыс айтуға баулу.

    Математика

    негіздері

    Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.

    ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;

    Қоршаған ортамен таныстыру

    Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстыру. Заттар, ойыншықтар, кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Әртүрлі заттардың атауларын сӛйлегенде белсенді қолдану,

    заттардың атқаратын қызметтерін түсіну, заттардың тобын білдіретін түсініктерді меңгеру.

    Құрастыру

    бӛлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және кӛлденең

    орналастыру тәсілдерін пайдалану



    Сурет салу

    Сурет салу кезінде қарындашты, қылқаламды қатты қыспай, дұрыс ұстауды үйрету. Қылқаламмен бояуда оны бояуға ақырын батыруды, алынған артық бояуды құтының шетіне қылқаламды ақырын басынан басып, ағызып жіберіп бояуды, бояудың келесі түсін қолдану үшін қылқаламды басқа түске салмас бұрын жақсылап суға шайып алып қолдануды, жуылған қылқаламды жұмсақ матамен немесе қағаз майлықпен сүртіп кептіруді үйрету.

    Мүсіндеу

    алақандарының арасында, жазықтықта түзету және домалақтау қозғалыстары арқылы кесектерді жаю,

    элементтерді қарапайым заттарға (ыдыстар, ойыншықтарды мүсіндеу) біріктіру білігін жетілдіру

    Жапсыру

    бейнеленген заттарға сәйкес түстерді таңдай алу дағдысын қалыптастыру

    Музыка

    Музыкалық шығарманы соңына дейін тыңдауға, музыканың сипатын түсінуге, музыкалық шығарманың неше бӛлімнен тұратынын білуге және ажыратуға үйрету.





    Айы

    Ұйымдастырылға н іс-әрекет


    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қараша

    Дене шынықтыру

    Жүгіру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, сапта бір-бірден, алаңның бір жағынан екінші жағына, әр түрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен, «жыланша», шашырап жүгіру; белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы: тоқтап жүгіру, белгі бойынша кӛрсетілген жерге жүгіру; қарқынды ӛзгертіп, жылдам (10-20 метрге дейін), тоқтамай баяу қарқынмен (50-60 секунд ішінде) жүгіру.

    Кеудеге арналған жаттығулар:

    допты бір-біріне басынан жоғары (артқа және алға) беру, жан-жаққа (солға- оңға) бұрылу

    Сөйлеуді дамыту

    Балаларға тұсау кесу дәстүрімен таныстыру арқылы олардың алғашқы

    қадамы ересектерді қуанышқа бӛлейтінін жеткізу және оларды ересектердің жақсы кӛретінін білдіру, дәстүрге байланысты балалармен ән айту, би билету, жұмбақ шешкізу, жаңылтпаш,

    санамақ айтқызу, сӛздік қорларын жаңа сӛздермен байыту.

    Көркем әдебиет

    тақпақтарды, ӛлеңдерді мағыналы, асықпай және дыбыстарды анық айтуға үйрету

    Қазақ тілі

    Ауызекі сӛйлеуде түрлі балалар әрекеттерінде қоршаған орта заттары мен табиғат нысандарының

    атауларын ӛздігінен қолдануды қалыптастыру.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Зангибекова Гулнур Амангельдиновна
    23 Қырқүйек 2023
    293
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жылдық жоспар орта топ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жылдық жоспар орта топ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жылдық жоспар орта топ Зангибекова Г А
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 Білім беру ұйымы : КМҚК «№80 бөбекжай-балабақшасы»

    Зангибекова Г А

    Топ/сынып Ортаңғы топ

    Балалардың жасы 3

    Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) қыркүйек 2023 жыл



    Айы

    Ұйымдастырылғ ан іс-әрекет


    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек

    Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар

    Жүру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары кӛтеріп, сапта бір- бірден, екеуден (жұппен) жүру; әртүрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен,

    «жыланша», шашырап, тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру, еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан- жаққа баяу айналу.

    Жалпы дамытушы жаттығулар.

    Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар:

    қолды жоғары, алға, жан-жаққа кӛтеру және түсіру (бірге немесе кезекпен);

    Сөйлеуді дамыту

    Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з)дыбыстарды анық айту,

    дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту, артикуляциялық аппаратты дамыту, сӛйлеу қарқынын ӛзгерту қабілетін дамыту:баяу сӛйлеу, жаңылтпаштар айту.




    Көркем әдебиет

    Балалардың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауына жағдай жасау: бір-бірімен күнделікті еркін ойында, дербес әрекеттерде ауызекі сӛйлесуге, бірлескен әрекеттері туралы келісуге, ортақ тақырыпта әңгімелесуге, сұрақтарға жауап беруге, ӛз бетінше кітаптарды қарауға, ӛзінің алған әсері мен қалауын білдіруге, сәлемдесуде, ӛтінішін, ырзашылығын білдіруде сыпайы сӛйлеу әдебін

    сақтауға, құрдастарын есімімен толық, дұрыс атауға баулу

    Қазақ тілі

    ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сӛздерді есте сақтауға үйрету

    Математика негіздері

    «Кӛп», «бір» ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру, заттардың санын ажыратуға үйрету: кӛп- біреу (біреу-кӛп), біртекті заттарды топтастыру және олардың біреуін бӛліп кӛрсету, қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табу, «қанша? неше?» сұрағына жауап беру.

    Қоршаған ортамен таныстыру

    Бала, оның отбасы, үйі.

    «Мен» бейнесін, құрдастарын, ӛзін балалар қоғамының бір мүшесі ретінде сезінуге, әртүрлі ойындарды ӛз бетінше ойнауға үйрету, ӛз іс-әрекеттерін оң бағалау және ӛзін-ӛзі бағалауын, ойында туындаған

    мәселелерді шешу тәсілдерін дамыту.

    Балаларды отбасы бейнеленген фотосуреттерді қарауға, отбасы мүшелерін, олардың іс-әрекеттерін

    атауға, ӛзінің отбасы, отбасылық қарым- қатынас туралы әңгімелеп беруге, жақындарына қамқорлық танытуға баулу.

    Құрастыру

    әртүрлі түстегі және пішіндегі бӛлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру;

    Сурет салу

    Кӛлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (кӛгӛністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дӛңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды

    бейнелеу, бірнеше кӛлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу.

    Мүсіндеу

    сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бӛліп алу, дӛңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, кӛкӛністер мен

    жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру

    Жапсыру

    дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету;

    Музыка

    Музыканы эмоционалды кӛңіл-күймен қабылдауға баулу. Музыкалық жанрлар: ән, би, маршпен




    таныстыру. Музыканың басталуы мен аяқталуына сәйкес қимылдарды орындау, қимылдарды ӛз бетінше бастау және аяқтау.


    Айы

    Ұйымдастырылға н іс-әрекет


    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қазан

    Дене шынықтыру

    Тепе-теңдікті сақтау. Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір қырымен қосалқы қадаммен кӛлбеу тақтай (20- 30 сантиметр), арқан бойымен жүру, тура жолмен, бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта орналасқан тақтайшалардың, қырлы тақтайдың бойымен жүру.

    қолдарын алдына немесе басынан жоғары, артына апарып шапалақтау;

    қолды алға, жан-жаққа созу, алақандарын жоғары қарату, қолды кӛтеру, түсіру, саусақтарды қозғалту, қол саусақтарын жұму және ашу.

    Сөйлеуді дамыту

    Балалардың сӛздік қорын ойындар мен ойын жаттығулары арқылы кеңейту, сӛздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сӛздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сӛздерді -

    антонимдерді енгізу.

    Көркем әдебиет

    кейіпкерлерді ойнағанда мінез-құлқын бере білуге, интонациясын қабылдауға дағдыландыру

    Қазақ тілі

    Артикуляциялық және дыбыстық аппаратты, сӛйлеу кезінде тыныс алуды,естуді дамыту.

    Кӛрнекілікпен немесе кӛрнекіліксіз ӛзіне айтылған сӛзді тыңдау және түсінуді дамыту. Қазақ тіліне тән ә, ӛ, қ, ү, ұ дыбыстарын ӛздігінен дұрыс айтуға баулу.

    Математика

    негіздері

    Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.

    ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;

    Қоршаған ортамен таныстыру

    Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстыру. Заттар, ойыншықтар, кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Әртүрлі заттардың атауларын сӛйлегенде белсенді қолдану,

    заттардың атқаратын қызметтерін түсіну, заттардың тобын білдіретін түсініктерді меңгеру.

    Құрастыру

    бӛлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және кӛлденең

    орналастыру тәсілдерін пайдалану



    Сурет салу

    Сурет салу кезінде қарындашты, қылқаламды қатты қыспай, дұрыс ұстауды үйрету. Қылқаламмен бояуда оны бояуға ақырын батыруды, алынған артық бояуды құтының шетіне қылқаламды ақырын басынан басып, ағызып жіберіп бояуды, бояудың келесі түсін қолдану үшін қылқаламды басқа түске салмас бұрын жақсылап суға шайып алып қолдануды, жуылған қылқаламды жұмсақ матамен немесе қағаз майлықпен сүртіп кептіруді үйрету.

    Мүсіндеу

    алақандарының арасында, жазықтықта түзету және домалақтау қозғалыстары арқылы кесектерді жаю,

    элементтерді қарапайым заттарға (ыдыстар, ойыншықтарды мүсіндеу) біріктіру білігін жетілдіру

    Жапсыру

    бейнеленген заттарға сәйкес түстерді таңдай алу дағдысын қалыптастыру

    Музыка

    Музыкалық шығарманы соңына дейін тыңдауға, музыканың сипатын түсінуге, музыкалық шығарманың неше бӛлімнен тұратынын білуге және ажыратуға үйрету.





    Айы

    Ұйымдастырылға н іс-әрекет


    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қараша

    Дене шынықтыру

    Жүгіру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, сапта бір-бірден, алаңның бір жағынан екінші жағына, әр түрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен, «жыланша», шашырап жүгіру; белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы: тоқтап жүгіру, белгі бойынша кӛрсетілген жерге жүгіру; қарқынды ӛзгертіп, жылдам (10-20 метрге дейін), тоқтамай баяу қарқынмен (50-60 секунд ішінде) жүгіру.

    Кеудеге арналған жаттығулар:

    допты бір-біріне басынан жоғары (артқа және алға) беру, жан-жаққа (солға- оңға) бұрылу

    Сөйлеуді дамыту

    Балаларға тұсау кесу дәстүрімен таныстыру арқылы олардың алғашқы

    қадамы ересектерді қуанышқа бӛлейтінін жеткізу және оларды ересектердің жақсы кӛретінін білдіру, дәстүрге байланысты балалармен ән айту, би билету, жұмбақ шешкізу, жаңылтпаш,

    санамақ айтқызу, сӛздік қорларын жаңа сӛздермен байыту.

    Көркем әдебиет

    тақпақтарды, ӛлеңдерді мағыналы, асықпай және дыбыстарды анық айтуға үйрету

    Қазақ тілі

    Ауызекі сӛйлеуде түрлі балалар әрекеттерінде қоршаған орта заттары мен табиғат нысандарының

    атауларын ӛздігінен қолдануды қалыптастыру.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    23.00.2023
    293
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Зангибекова Гулнур Амангельдиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации