|
|
|
Көркем әдебиет
|
Балалардың ересектермен және құрдастарымен
қарым-қатынас жасауына жағдай жасау: бір-бірімен күнделікті еркін ойында, дербес
әрекеттерде ауызекі сӛйлесуге, бірлескен әрекеттері туралы
келісуге, ортақ
тақырыпта әңгімелесуге, сұрақтарға жауап беруге, ӛз бетінше
кітаптарды қарауға, ӛзінің алған әсері мен қалауын білдіруге, сәлемдесуде, ӛтінішін, ырзашылығын білдіруде сыпайы сӛйлеу әдебін
сақтауға, құрдастарын есімімен толық, дұрыс атауға баулу
|
Қазақ тілі
|
ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сӛздерді есте сақтауға үйрету
|
Математика
негіздері
|
«Кӛп», «бір» ұғымдары туралы түсініктерді
қалыптастыру, заттардың санын ажыратуға үйрету: кӛп-
біреу (біреу-кӛп), біртекті заттарды топтастыру және олардың біреуін бӛліп кӛрсету, қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табу, «қанша? неше?» сұрағына жауап беру.
|
Қоршаған ортамен таныстыру
|
Бала, оның отбасы, үйі.
«Мен» бейнесін, құрдастарын, ӛзін балалар
қоғамының бір мүшесі ретінде сезінуге, әртүрлі ойындарды
ӛз бетінше ойнауға үйрету, ӛз іс-әрекеттерін оң бағалау және ӛзін-ӛзі бағалауын, ойында туындаған
мәселелерді шешу тәсілдерін дамыту.
Балаларды отбасы бейнеленген фотосуреттерді қарауға, отбасы мүшелерін, олардың іс-әрекеттерін
атауға, ӛзінің отбасы, отбасылық қарым- қатынас
туралы әңгімелеп беруге, жақындарына қамқорлық танытуға баулу.
|
Құрастыру
|
әртүрлі түстегі және пішіндегі бӛлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру;
|
Сурет салу
|
Кӛлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (кӛгӛністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дӛңгелек
пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды
бейнелеу, бірнеше кӛлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу.
|
Мүсіндеу
|
сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу
дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бӛліп алу, дӛңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, кӛкӛністер мен
жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру
|
Жапсыру
|
дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету;
|
Музыка
|
Музыканы эмоционалды кӛңіл-күймен қабылдауға баулу. Музыкалық жанрлар: ән, би, маршпен
|