Материалдар / Жылдық жоспар орта топ

Жылдық жоспар орта топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жылдық жоспар орта топ Зангибекова Г А
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2023
190
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1 Білім беру ұйымы : КМҚК «№80 бөбекжай-балабақшасы»

Зангибекова Г А

Топ/сынып Ортаңғы топ

Балалардың жасы 3

Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) қыркүйек 2023 жыл



Айы

Ұйымдастырылғ ан іс-әрекет


Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

Қыркүйек

Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар

Жүру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары кӛтеріп, сапта бір- бірден, екеуден (жұппен) жүру; әртүрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен,

«жыланша», шашырап, тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру, еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан- жаққа баяу айналу.

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар:

қолды жоғары, алға, жан-жаққа кӛтеру және түсіру (бірге немесе кезекпен);

Сөйлеуді дамыту

Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з)дыбыстарды анық айту,

дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту, артикуляциялық аппаратты дамыту, сӛйлеу қарқынын ӛзгерту қабілетін дамыту:баяу сӛйлеу, жаңылтпаштар айту.




Көркем әдебиет

Балалардың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауына жағдай жасау: бір-бірімен күнделікті еркін ойында, дербес әрекеттерде ауызекі сӛйлесуге, бірлескен әрекеттері туралы келісуге, ортақ тақырыпта әңгімелесуге, сұрақтарға жауап беруге, ӛз бетінше кітаптарды қарауға, ӛзінің алған әсері мен қалауын білдіруге, сәлемдесуде, ӛтінішін, ырзашылығын білдіруде сыпайы сӛйлеу әдебін

сақтауға, құрдастарын есімімен толық, дұрыс атауға баулу

Қазақ тілі

ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сӛздерді есте сақтауға үйрету

Математика негіздері

«Кӛп», «бір» ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру, заттардың санын ажыратуға үйрету: кӛп- біреу (біреу-кӛп), біртекті заттарды топтастыру және олардың біреуін бӛліп кӛрсету, қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табу, «қанша? неше?» сұрағына жауап беру.

Қоршаған ортамен таныстыру

Бала, оның отбасы, үйі.

«Мен» бейнесін, құрдастарын, ӛзін балалар қоғамының бір мүшесі ретінде сезінуге, әртүрлі ойындарды ӛз бетінше ойнауға үйрету, ӛз іс-әрекеттерін оң бағалау және ӛзін-ӛзі бағалауын, ойында туындаған

мәселелерді шешу тәсілдерін дамыту.

Балаларды отбасы бейнеленген фотосуреттерді қарауға, отбасы мүшелерін, олардың іс-әрекеттерін

атауға, ӛзінің отбасы, отбасылық қарым- қатынас туралы әңгімелеп беруге, жақындарына қамқорлық танытуға баулу.

Құрастыру

әртүрлі түстегі және пішіндегі бӛлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру;

Сурет салу

Кӛлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (кӛгӛністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дӛңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды

бейнелеу, бірнеше кӛлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу.

Мүсіндеу

сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бӛліп алу, дӛңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, кӛкӛністер мен

жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру

Жапсыру

дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету;

Музыка

Музыканы эмоционалды кӛңіл-күймен қабылдауға баулу. Музыкалық жанрлар: ән, би, маршпен




таныстыру. Музыканың басталуы мен аяқталуына сәйкес қимылдарды орындау, қимылдарды ӛз бетінше бастау және аяқтау.


Айы

Ұйымдастырылға н іс-әрекет


Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

Қазан

Дене шынықтыру

Тепе-теңдікті сақтау. Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір қырымен қосалқы қадаммен кӛлбеу тақтай (20- 30 сантиметр), арқан бойымен жүру, тура жолмен, бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта орналасқан тақтайшалардың, қырлы тақтайдың бойымен жүру.

қолдарын алдына немесе басынан жоғары, артына апарып шапалақтау;

қолды алға, жан-жаққа созу, алақандарын жоғары қарату, қолды кӛтеру, түсіру, саусақтарды қозғалту, қол саусақтарын жұму және ашу.

Сөйлеуді дамыту

Балалардың сӛздік қорын ойындар мен ойын жаттығулары арқылы кеңейту, сӛздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сӛздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сӛздерді -

антонимдерді енгізу.

Көркем әдебиет

кейіпкерлерді ойнағанда мінез-құлқын бере білуге, интонациясын қабылдауға дағдыландыру

Қазақ тілі

Артикуляциялық және дыбыстық аппаратты, сӛйлеу кезінде тыныс алуды,естуді дамыту.

Кӛрнекілікпен немесе кӛрнекіліксіз ӛзіне айтылған сӛзді тыңдау және түсінуді дамыту. Қазақ тіліне тән ә, ӛ, қ, ү, ұ дыбыстарын ӛздігінен дұрыс айтуға баулу.

Математика

негіздері

Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.

ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;

Қоршаған ортамен таныстыру

Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстыру. Заттар, ойыншықтар, кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Әртүрлі заттардың атауларын сӛйлегенде белсенді қолдану,

заттардың атқаратын қызметтерін түсіну, заттардың тобын білдіретін түсініктерді меңгеру.

Құрастыру

бӛлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және кӛлденең

орналастыру тәсілдерін пайдалану



Сурет салу

Сурет салу кезінде қарындашты, қылқаламды қатты қыспай, дұрыс ұстауды үйрету. Қылқаламмен бояуда оны бояуға ақырын батыруды, алынған артық бояуды құтының шетіне қылқаламды ақырын басынан басып, ағызып жіберіп бояуды, бояудың келесі түсін қолдану үшін қылқаламды басқа түске салмас бұрын жақсылап суға шайып алып қолдануды, жуылған қылқаламды жұмсақ матамен немесе қағаз майлықпен сүртіп кептіруді үйрету.

Мүсіндеу

алақандарының арасында, жазықтықта түзету және домалақтау қозғалыстары арқылы кесектерді жаю,

элементтерді қарапайым заттарға (ыдыстар, ойыншықтарды мүсіндеу) біріктіру білігін жетілдіру

Жапсыру

бейнеленген заттарға сәйкес түстерді таңдай алу дағдысын қалыптастыру

Музыка

Музыкалық шығарманы соңына дейін тыңдауға, музыканың сипатын түсінуге, музыкалық шығарманың неше бӛлімнен тұратынын білуге және ажыратуға үйрету.





Айы

Ұйымдастырылға н іс-әрекет


Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

Қараша

Дене шынықтыру

Жүгіру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, сапта бір-бірден, алаңның бір жағынан екінші жағына, әр түрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен, «жыланша», шашырап жүгіру; белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы: тоқтап жүгіру, белгі бойынша кӛрсетілген жерге жүгіру; қарқынды ӛзгертіп, жылдам (10-20 метрге дейін), тоқтамай баяу қарқынмен (50-60 секунд ішінде) жүгіру.

Кеудеге арналған жаттығулар:

допты бір-біріне басынан жоғары (артқа және алға) беру, жан-жаққа (солға- оңға) бұрылу

Сөйлеуді дамыту

Балаларға тұсау кесу дәстүрімен таныстыру арқылы олардың алғашқы

қадамы ересектерді қуанышқа бӛлейтінін жеткізу және оларды ересектердің жақсы кӛретінін білдіру, дәстүрге байланысты балалармен ән айту, би билету, жұмбақ шешкізу, жаңылтпаш,

санамақ айтқызу, сӛздік қорларын жаңа сӛздермен байыту.

Көркем әдебиет

тақпақтарды, ӛлеңдерді мағыналы, асықпай және дыбыстарды анық айтуға үйрету

Қазақ тілі

Ауызекі сӛйлеуде түрлі балалар әрекеттерінде қоршаған орта заттары мен табиғат нысандарының

атауларын ӛздігінен қолдануды қалыптастыру.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ