«Үздік сабақ жоспары»

Арынова Айгерім Яхияқызы
Түркістан қаласы, Бауыржан Момышұлы атындағы №22 жалпы орта мектеп, физика пәнінің мұғалімі
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жылу құбылыстары |
Мектеп: №22 жом |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Арынова Айгерим |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.2.2- Жылу берілудің түрлерін салыстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1.Қатты қызған дене мен салқын дене жанасқанда олардың ішкі энергиясының өзгеруін түсіндіру 2.Жылудың заттар арқылы берілуін білу 3.Жылудың берілу құбылыстарын,заттардың молекулалық құрылымы арқылы түсіндіру 4.Жылу берілу түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Қатты қызған дене мен салқын дене жанасқанда олардың ішкі энергиясының өзгеруін түсінеді. 2.Жылудың заттар арқылы берілуін біледі. 3.Жылудың берілу құбылыстарын,заттардың молекулалық құрылымы арқылы түсіндіреді. 4.Жылу берілудің түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лeкcикa мeн тepминология: Cөздік
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы құндылықтарының 4-бағыты бойынша «Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу» бағытын оқушылардың бойында дарытуды жоспарлап отырмын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биологиядан-жылу алмасу, Жаратылыстану-экваторлық белдеулердегі жылудың берілуін өтеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолданылуы |
Электронды оқулық, www.bilimland.kz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысы |
Білу, түсіну, қолдану, еске түсіру, оқылым, жазылым,айтылым, есте сақтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім
|
Температура, оны өлшеу тәсілдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
(7 мин)
Білім дағдысы: сыни тұрғыдан ойлау, айтылым, тыңдалым |
І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу- Good morning, children. How are you? What is the weather like today? Who is on duty today? Children, let’s start our lesson. 2.Оқушылардың назарын сабаққа аудару 3.Оқушыларды таңдаған суреттерге қарай топтастыру. 1-топ Жылуөткізгіштік- conduction 2-топ Конвекция -convection 3-топ Сәуле шығару -radiation ІІ. «Сұрақ менен, жауап сізден» -әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау 1.Тапсырма: 1. Үстелдің үстіне 100 теңгелік тиынды қатты ысқылап үйкелеңдер. Бір минуттан кейін қандай өзгеріс байқадыңдар? 2.Тапсырма 2. Суық күні далада жүрген баланың қолы тоңды. Үйге кіре салысымен ол қолын тез жылытқысы келді. Бала мұны қандай тәсілдермен жасай алады? 3.Тапсырма 3. Жуан алюминий немесе мыс сым алып, оны бір жерінен жылдам қозғалыспен бүгіңдер сонда қандай өзгеріс байқалды?
|
суреттер, плакаттар , стикерлер, маркерлер
Кері байланыс беріп отырамын
Түрлі фигуралар арқылы бағалаймын
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Білім дағдысы: сыни тұрғыдан ойлау, тыңдалым, айтылым,жазылым
(5 мин)
Білім дағдысы: оқылым, жазылым, айтылым
(3 мин)
Білім дағдысы: Оқылым, сыни тұрғыда ойлау, жазылым, айтылым
(10 мин)
Білім дағдысы: айтылым, тыңдалым,жазылым
Білім дағдысы: айтылым, тыңдалым,жазылым, ойлау,саралау
(9 мин)
Білім дағдысы: айтылым, тыңдалым,жазылым, есте сақтау |
III. Жаңа сабақ Brainstorm
«Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару тақырыбы» оқушыларға өз бетінше оқуға беріледі. Жылуөткізгіштік деп қатты денелердегі жылу энергиясының тасымалын айтамыз.
Терминмен жұмыс. Жаңа терминдерді оқып, қайталап, сөздік дәптерге жазу. Let`s learn the new terms. Repeat after me, please
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















