Сабақтың ортасы
|
Алдыңғы білімді еске
түсіру
«Сұрақ - жауап» әдісі
Оқушылар мұғалімнің сұрағын мұқият тыңдайды,
мұғалім өзі таңдаған оқушыға қолындағы допты лақтырып, жауап
алады.
-
Жылуөткізгіш заттарды ата.
-
Жылуөткізгіштік дегеніміз не?
-
Температураны термометрдің көмегінсіз анықтауға
бола ма?
-
Жылу өткізу қабілетіне байланысты денелер мен
заттарды қандай екі топқа бөлеміз?
-
Металдан жасалған бұйымдар жылуды қалай
өткізеді?
Дескриптор:
-
Оқушылар алдыңғы өткен тақырыпты еске түсіру үшін
сұрақтарға жауап береді.
-
Оқушылар сұрақтарға дұрыс әрі нақты жауап
береді.
Фотосуреттерге мұқият қара. Оларға не ортақ
деп ойлайсың? Неліктен?

«Ауа», «жылу», «жылуды сақтау», «жылуды
өткізбейді» Әр жағдай ауаның жылуды нашар өткізеді. (терезенің
әйнегі, тар аяқ киімнен аяқтың тоңуы, жануарлардың жүні, қыстық
киімдер, т. с.с.)
Ауаның және басқа газдардың жылуды нашар
өткізеді.
Дескриптор:
-
Оқушылар әр суретке сипаттама
береді.
-
Өз
ойларын айтып, суреттердің ерекшеліктерін атап
көрсетеді.
«Түсіндір, талда,
сипатта»
Оқушыларға күнделікті өмірде қолданатын заттарды
көрсетіп, олардың ерекшеліктерін атап, қолданылуын
айтады.


-
Ас
пісіретін ыдыстарды қандай заттардан жасайды?
-
Фотосуреттергі ыдыстар туралы не
айтасың?
-
Бұл
ыдыстардың негізгі бөліктері қандай заттан
жасалған?
-
Тұтқасын жасау үшін қандай затты
қолданған?
-
Қол
күйіп қалмас үшін қазанды қалай ұстауға болады?
Жылуды жақсы
өткізетіндер және жылуды нашар өткізетіндер деген екі топқа бөледі.
Жұптар топтарға бірігіп тізімдерін біріктіреді. Олар темірден
жасалған ыдыстарды бірінші топқа, шыныдан, ағаштан, пластиктен
жасалғандарды екінші топқа жатқызады.
Ауа
жылуды нашар өткізеді.Оның бұл қасиеті табиғатта да
кездеседі.
Мысалы: қалың жауған қар өсімдікті көрпе
тәрізді қымтап ,аяздан сақтайды. Жылуөткізгіштігі төмен заттар мен
материалдар суықтан немесе ыстықтан жақсы
қорғайды.
Дескриптор:
-
Оқушылар күнделікті тұрмыста қолданатын заттардың
ерекшеліктерін атап көрсетеді.
-
Сұрақтарға нақты, түсінікті түрде жауап
береді.
«Зертте»
Оқушылар термостың суретін, сызбасын қарап, оған
жекелеме сипаттама береді. Термостың ерекшелігін, оның
жылуөткізгіштігін анықтап, атап көрсетеді.
Сонымен қатар оқушылар мұғалімнің қосымша қойған
сұрақтарына жауап береді.

-
Термос не үшін қажет?
-
Термосқа құйылған су неліктен
суымайды?
-
Термосқа балмұздақ салсақ, не болады? Өз ойыңды
түсіндір.
Дескриптор:
-
Оқушылар сурет бойынша заттың әр бөлігіне
жекелеме сипаттама бере алады.
-
Қойылған сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын
дәлелдейді.
«Сәйкесін тап»
Оқушыларға әр түрлі суреттер көрсетіледі. Сол
суреттердің ішінен жылуөткізгіш және жылуоқшаулағыш заттарды
ажыратады.




Дескриптор:
-
Оқушылар суреттерді ерекшеліктері бойынша
ажыратады.
-
Оның не себепті тура сол топқа жататынын
түсіндіреді.
Қорытынды
«Есте сақта!»
Жылуөткізгіштігі төмен заттар мен материалдар
суықтан немесе ыстықтан жақсы қорғайды. Жылуды ең жақсы өткізетін
металдарға платина, мыс, алтын, күміс, темір, алюминий жатады.
Денені қатты қызудан немесе салқындаудан қорғау керек болса, жылуды
нашар өткізетін материал қолданылады.
|
Кішкентай доп
Оқулық, суреттер
https://www.okulyk.kz/estestvoznanie/87/
Суреттер, оқулық
https://www.okulyk.kz/estestvoznanie/87/
Суретпен жұмыс, сызба
Суреттер
|
Сабақтың аяқталуы
|
Рефлексия
«Алма ағашы»
Оқушылар үш түсте берілген алма түріндегі қағазға
сабақтан түсінген ақпараттарын жазады. Сонымен қатар сабақтан алған
әсерін де жазуына болады.
Қызыл алма – маған барлығы
түсінікті;
Сары алма – кейбір жерлерді түсінбедім, қоятын
сұрағым бар;
Жасыл алма – маған бүгінгі сабақ мүлдем
түсініксіз болды.

|
Жапсырма қағаздар, алма ағашының
суреті
|