Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сыныбы: 8Б

Пәні: физика

Сабақтың тақырыбы:

«Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия»

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, «Физика» оқулығы, нұсқаулық

Жалпы мақсаты:

Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдықтары арасындағы байланысты айқындауға және ерекше түрін анықтауға үйрету

Оқыту нәтижесі:

  • Оқушылардың топта жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

  • Берілген тапсырманы топпен орындауға, өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыландыру.

  • Бір бірін қолдау, ортақ пікірге келу.

  • Жылулық қозғалысты оның механикалық қозғалыстан айырмашылығын білу.

  • Броундық қозғалысты және диффузия құбылысын білу.

Ресурстар:

Стикерлер, үлестірме парақтар, бағалау парағы, оқулық, дәптер, интерактивті тақта

Іс-әрекет түрлері:

1. Топқа бөлу

2. Үй жұмысын тексеру

3. Өзін-өзі бағалау

4. Жұптық жұмыс.

5. Деңгейлік тапсырмалар

6. Интерактивті тақтамен жұмыс

7. Есептер шығару.

8. Рефлексия


Зерттеу:

Зерттеудің міндеттері:

Сабақ барысында әр түрлі құрамдағы оқушылардың жұмысқа тартылуы, сыни ойлауы:

  • Топтық жұмысты ұйымдастыру

  • Жылулық қозғалысты оның механикалық қозғалыстан айырмашылығын

  • Сыни ойлауын және сөйлеу мәдениетін қадағалау

Сабақ кезеңдері Уақыт

(минут)

Мазмұны

Мұғалім іс-әрекеті

Бағалау

Оқушы іс-әрекеті











5минут







5 минут















5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал






Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру.

Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысады.



  • Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл күйімен бөліседі.






Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
























Сыни тұрғыдан ойлау


Оқушылардың алдына суреттер қойылады, суретке қарай таңдау арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылардың таңдауы бойынша шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді.

Топтағы рөлдерді, міндетттерді бөлуді ескертеді.

Әр оқушыға «оқушы парағы» таратылады.





Бағалау парағы таратыла

ды.




Суреттер беріледі, сол суреттер арқылы топқа бөлу



Оқушылар топ ережесін қабылдайды.

Жұптық жұмыс

Мұғалім оқушыларға үйге берілген тапсырманы бірлесіп қарастыруды тапсырады.



Бірін-бірі бағалайды.






Оқушылар бірін-бірі тексереді де бақылау парағына баға қояды.



«Түрткі сұрақтар» стратегиясы.

  • Броундық қозғалыстың себебі неде?.

  • Диффузия жылдамдығы температураға, тығыздыққа қалай тәуелді болады? Неліктен?

  • Диффузия құбылысының мәні неде және ол нені білдіреді?



Бағалаушы бағалайды.



Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.









10 минут































12 минут












АКТ модулі

Өзіндік жұмыс.Топпен жұмыс

  • .Жылулық қозғалыс жайлы алған білімдерін еске түсіру.

  • Жылулық қозғалыс туралы жалпы мәліметтер





Бағалаушы бағалайды

I-топ «Жылу» постер қорғайды

II-топ «Жылулық қозғалыс» постер қорғайды

III-топ «Броундық қозғалыс» постер қорғайды

IY-топ «Диффузия» постер қорғайды






АКТ модулі




Топтық жұмыс

Жылулық құбылыстарды тұрмыста, өндірісте, техникада қолданудың өздеріңе таныс мысалдарды келтіру

Бейне жазба. Диффузия құбылысына зертханалық жұмыс.





Бағалаушы бағалайды

Топ бірін- бірі бағалайды.

Интерактивті тақтада

Интерактивті тақтада слайдпен жұмыс

Жылу- деген қандай мағынаны білдіреді

Оқулықпен жұмыс

Бағалаушы бағалайды

Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді



5 минут


































Үй тапсырмасын беру

Үй тапсырмасына нұсұаулық береді. Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.

Температура.Температураны өлшеу тәсілдері


Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарын қояды.

Бағалау

Топ бағалаушыларына сөз береді. олардың бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды.

Мұғалім бағалайды

Топ бағалаушылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды.

Рефлексия

Рефлексия сұрақтарын береді, қорытынды жасайды.

Сұрақ

Жауап нұсқалары

1

Білемін

Қанағаттанамын/

қанағаттанбаймын

2

Білдім

Ұзақ,/қысқа

3

Білгім келеді

Көтерілді,/ түсті




Сабақтан алған әсерлерін жеткізе алады. Рефлексия жазады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.06.2018
1387
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі