Сабақ кезеңдері Уақыт (минут) | Мазмұны | Мұғалім іс-әрекеті | Бағалау | Оқушы іс-әрекеті |
5минут
5 минут
5 минут | Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал
| Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру.Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысады.
|
| Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл күйімен бөліседі.
|
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау
| Оқушылардың алдына суреттер қойылады, суретке қарай таңдау арқылы топқа бөлінеді.Оқушылардың таңдауы бойынша шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді.Топтағы рөлдерді, міндетттерді бөлуді ескертеді.Әр оқушыға «оқушы парағы» таратылады.
|
Бағалау парағы таратылады.
| Суреттер беріледі, сол суреттер арқылы топқа бөлу
Оқушылар топ ережесін қабылдайды. |
|
| Жұптық жұмысМұғалім оқушыларға үйге берілген тапсырманы бірлесіп қарастыруды тапсырады.
|
Бірін-бірі бағалайды.
|
Оқушылар бірін-бірі тексереді де бақылау парағына баға қояды. |
|
|
«Түрткі сұрақтар» стратегиясы.Броундық қозғалыстың себебі неде?.Диффузия жылдамдығы температураға, тығыздыққа қалай тәуелді болады? Неліктен?Диффузия құбылысының мәні неде және ол нені білдіреді? |
Бағалаушы бағалайды. |
Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
10 минут
12 минут
|
АКТ модулі | Өзіндік жұмыс.Топпен жұмыс.Жылулық қозғалыс жайлы алған білімдерін еске түсіру.Жылулық қозғалыс туралы жалпы мәліметтер |
Бағалаушы бағалайды | I-топ «Жылу» постер қорғайды II-топ «Жылулық қозғалыс» постер қорғайдыIII-топ «Броундық қозғалыс» постер қорғайды IY-топ «Диффузия» постер қорғайды
|
|
АКТ модулі
| Топтық жұмысЖылулық құбылыстарды тұрмыста, өндірісте, техникада қолданудың өздеріңе таныс мысалдарды келтіруБейне жазба. Диффузия құбылысына зертханалық жұмыс. |
Бағалаушы бағалайды | Топ бірін- бірі бағалайды. |
| Интерактивті тақтада | Интерактивті тақтада слайдпен жұмыс Жылу- деген қандай мағынаны білдіредіОқулықпен жұмыс | Бағалаушы бағалайды | Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді |
5 минут
| Үй тапсырмасын беру | Үй тапсырмасына нұсұаулық береді. Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.Температура.Температураны өлшеу тәсілдері |
| Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарын қояды. |
| Бағалау | Топ бағалаушыларына сөз береді. олардың бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды. | Мұғалім бағалайды | Топ бағалаушылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды. |
| Рефлексия | Рефлексия сұрақтарын береді, қорытынды жасайды.
|
| Сабақтан алған әсерлерін жеткізе алады. Рефлексия жазады. |