Материалдар / Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.

Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
1199
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Сыныбы: Пәні: физика
Сабақтың тақырыбы:«Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия»
СілтемеКүнтізбелік жоспар, «Физика» оқулығы, нұсқаулық
Жалпы мақсаты:Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдықтары арасындағы байланысты айқындауға және ерекше түрін анықтауға үйрету
Оқыту нәтижесі:
  • Оқушылардың топта жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
  • Берілген тапсырманы топпен орындауға, өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыландыру.
  • Бір бірін қолдау, ортақ пікірге келу.
  • Жылулық қозғалысты оның механикалық қозғалыстан айырмашылығын білу.
  • Броундық қозғалысты және диффузия құбылысын білу.
  • Ресурстар:Стикерлер, үлестірме парақтар, бағалау парағы, оқулық, дәптер, интерактивті тақта
    Іс-әрекет түрлері:1. Топқа бөлу2. Үй жұмысын тексеру3. Өзін-өзі бағалау4. Жұптық жұмыс.5. Деңгейлік тапсырмалар6. Интерактивті тақтамен жұмыс7. Есептер шығару.8. Рефлексия
    Зерттеу:Зерттеудің міндеттері: Сабақ барысында әр түрлі құрамдағы оқушылардың жұмысқа тартылуы, сыни ойлауы:
  • Топтық жұмысты ұйымдастыру
  • Жылулық қозғалысты оның механикалық қозғалыстан айырмашылығын
  • Сыни ойлауын және сөйлеу мәдениетін қадағалау
  • Сабақ кезеңдері Уақыт (минут)МазмұныМұғалім іс-әрекетіБағалауОқушы іс-әрекеті


















    5минут











    5 минут













    5 минут
    Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал





    Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру.Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысады.



  • Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл күйімен бөліседі.










  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер































    Сыни тұрғыдан ойлау

    Оқушылардың алдына суреттер қойылады, суретке қарай таңдау арқылы топқа бөлінеді.Оқушылардың таңдауы бойынша шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді.Топтағы рөлдерді, міндетттерді бөлуді ескертеді.Әр оқушыға «оқушы парағы» таратылады.





    Бағалау парағы таратылады.





    Суреттер беріледі, сол суреттер арқылы топқа бөлу



    Оқушылар топ ережесін қабылдайды.




    Жұптық жұмысМұғалім оқушыларға үйге берілген тапсырманы бірлесіп қарастыруды тапсырады.



    Бірін-бірі бағалайды.









    Оқушылар бірін-бірі тексереді де бақылау парағына баға қояды.






    «Түрткі сұрақтар» стратегиясы.
  • Броундық қозғалыстың себебі неде?.
  • Диффузия жылдамдығы температураға, тығыздыққа қалай тәуелді болады? Неліктен?
  • Диффузия құбылысының мәні неде және ол нені білдіреді?




  • Бағалаушы бағалайды.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.








    10 минут





























    12 минут











    АКТ модулі
    Өзіндік жұмыс.Топпен жұмыс
  • .Жылулық қозғалыс жайлы алған білімдерін еске түсіру.
  • Жылулық қозғалыс туралы жалпы мәліметтер




  • Бағалаушы бағалайды
    I-топ «Жылу» постер қорғайды II-топ «Жылулық қозғалыс» постер қорғайдыIII-топ «Броундық қозғалыс» постер қорғайды IY-топ «Диффузия» постер қорғайды







    АКТ модулі



    Топтық жұмысЖылулық құбылыстарды тұрмыста, өндірісте, техникада қолданудың өздеріңе таныс мысалдарды келтіруБейне жазба. Диффузия құбылысына зертханалық жұмыс.



    Бағалаушы бағалайды
    Топ бірін- бірі бағалайды.


    Интерактивті тақтадаИнтерактивті тақтада слайдпен жұмыс Жылу- деген қандай мағынаны білдіредіОқулықпен жұмысБағалаушы бағалайдыСәйкестендіру жұмысын жүргізеді


    5 минут

































    Үй тапсырмасын беруҮй тапсырмасына нұсұаулық береді. Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.Температура.Температураны өлшеу тәсілдері

    Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарын қояды.


    БағалауТоп бағалаушыларына сөз береді. олардың бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды.Мұғалім бағалайдыТоп бағалаушылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды.


    РефлексияРефлексия сұрақтарын береді, қорытынды жасайды.



    Сабақтан алған әсерлерін жеткізе алады. Рефлексия жазады.








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ