|
Күні: |
Сыныбы: 8Б |
Пәні: физика |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия» |
||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, «Физика» оқулығы, нұсқаулық |
||
|
Жалпы мақсаты: |
Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдықтары арасындағы байланысты айқындауға және ерекше түрін анықтауға үйрету |
||
|
Оқыту нәтижесі: |
|
||
|
Ресурстар: |
Стикерлер, үлестірме парақтар, бағалау парағы, оқулық, дәптер, интерактивті тақта |
||
|
Іс-әрекет түрлері: |
1. Топқа бөлу 2. Үй жұмысын тексеру 3. Өзін-өзі бағалау 4. Жұптық жұмыс. 5. Деңгейлік тапсырмалар |
6. Интерактивті тақтамен жұмыс 7. Есептер шығару. 8. Рефлексия
|
|
|
Зерттеу: Зерттеудің міндеттері: |
Сабақ барысында әр түрлі құрамдағы оқушылардың жұмысқа тартылуы, сыни ойлауы:
|
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыт (минут) |
Мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Бағалау |
Оқушы іс-әрекеті |
|||||||||||
|
5минут 5 минут
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал
|
Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру. Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысады. |
|
|
|||||||||||
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау |
Оқушылардың алдына суреттер қойылады, суретке қарай таңдау арқылы топқа бөлінеді. Оқушылардың таңдауы бойынша шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді. Топтағы рөлдерді, міндетттерді бөлуді ескертеді. Әр оқушыға «оқушы парағы» таратылады.
|
Бағалау парағы таратыла ды. |
Суреттер беріледі, сол суреттер арқылы топқа бөлу Оқушылар топ ережесін қабылдайды. |
||||||||||||
|
Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға үйге берілген тапсырманы бірлесіп қарастыруды тапсырады. |
Бірін-бірі бағалайды. |
Оқушылар бірін-бірі тексереді де бақылау парағына баға қояды. |
|||||||||||||
|
«Түрткі сұрақтар» стратегиясы.
|
Бағалаушы бағалайды. |
Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
|||||||||||||
|
10 минут
12 минут
|
АКТ модулі |
Өзіндік жұмыс.Топпен жұмыс
|
Бағалаушы бағалайды |
I-топ «Жылу» постер қорғайды II-топ «Жылулық қозғалыс» постер қорғайды III-топ «Броундық қозғалыс» постер қорғайды IY-топ «Диффузия» постер қорғайды |
|||||||||||
|
АКТ модулі
|
Топтық жұмыс Жылулық құбылыстарды тұрмыста, өндірісте, техникада қолданудың өздеріңе таныс мысалдарды келтіру Бейне жазба. Диффузия құбылысына зертханалық жұмыс. |
Бағалаушы бағалайды |
Топ бірін- бірі бағалайды. |
||||||||||||
|
Интерактивті тақтада |
Интерактивті тақтада слайдпен жұмыс Жылу- деген қандай мағынаны білдіреді Оқулықпен жұмыс |
Бағалаушы бағалайды |
Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді |
||||||||||||
|
5 минут
|
Үй тапсырмасын беру |
Үй тапсырмасына нұсұаулық береді. Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия. Температура.Температураны өлшеу тәсілдері |
|
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарын қояды. |
|||||||||||
|
Бағалау |
Топ бағалаушыларына сөз береді. олардың бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды. |
Мұғалім бағалайды |
Топ бағалаушылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды. |
||||||||||||
|
Рефлексия |
Рефлексия сұрақтарын береді, қорытынды жасайды.
|
|
Сабақтан алған әсерлерін жеткізе алады. Рефлексия жазады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия.
|
Күні: |
Сыныбы: 8Б |
Пәні: физика |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия» |
||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, «Физика» оқулығы, нұсқаулық |
||
|
Жалпы мақсаты: |
Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдықтары арасындағы байланысты айқындауға және ерекше түрін анықтауға үйрету |
||
|
Оқыту нәтижесі: |
|
||
|
Ресурстар: |
Стикерлер, үлестірме парақтар, бағалау парағы, оқулық, дәптер, интерактивті тақта |
||
|
Іс-әрекет түрлері: |
1. Топқа бөлу 2. Үй жұмысын тексеру 3. Өзін-өзі бағалау 4. Жұптық жұмыс. 5. Деңгейлік тапсырмалар |
6. Интерактивті тақтамен жұмыс 7. Есептер шығару. 8. Рефлексия
|
|
|
Зерттеу: Зерттеудің міндеттері: |
Сабақ барысында әр түрлі құрамдағы оқушылардың жұмысқа тартылуы, сыни ойлауы:
|
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыт (минут) |
Мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Бағалау |
Оқушы іс-әрекеті |
|||||||||||
|
5минут 5 минут
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал
|
Оқушылардың сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру. Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп, жағымды орта қалыптастыруға тырысады. |
|
|
|||||||||||
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау |
Оқушылардың алдына суреттер қойылады, суретке қарай таңдау арқылы топқа бөлінеді. Оқушылардың таңдауы бойынша шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді. Топтағы рөлдерді, міндетттерді бөлуді ескертеді. Әр оқушыға «оқушы парағы» таратылады.
|
Бағалау парағы таратыла ды. |
Суреттер беріледі, сол суреттер арқылы топқа бөлу Оқушылар топ ережесін қабылдайды. |
||||||||||||
|
Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға үйге берілген тапсырманы бірлесіп қарастыруды тапсырады. |
Бірін-бірі бағалайды. |
Оқушылар бірін-бірі тексереді де бақылау парағына баға қояды. |
|||||||||||||
|
«Түрткі сұрақтар» стратегиясы.
|
Бағалаушы бағалайды. |
Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
|||||||||||||
|
10 минут
12 минут
|
АКТ модулі |
Өзіндік жұмыс.Топпен жұмыс
|
Бағалаушы бағалайды |
I-топ «Жылу» постер қорғайды II-топ «Жылулық қозғалыс» постер қорғайды III-топ «Броундық қозғалыс» постер қорғайды IY-топ «Диффузия» постер қорғайды |
|||||||||||
|
АКТ модулі
|
Топтық жұмыс Жылулық құбылыстарды тұрмыста, өндірісте, техникада қолданудың өздеріңе таныс мысалдарды келтіру Бейне жазба. Диффузия құбылысына зертханалық жұмыс. |
Бағалаушы бағалайды |
Топ бірін- бірі бағалайды. |
||||||||||||
|
Интерактивті тақтада |
Интерактивті тақтада слайдпен жұмыс Жылу- деген қандай мағынаны білдіреді Оқулықпен жұмыс |
Бағалаушы бағалайды |
Сәйкестендіру жұмысын жүргізеді |
||||||||||||
|
5 минут
|
Үй тапсырмасын беру |
Үй тапсырмасына нұсұаулық береді. Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия. Температура.Температураны өлшеу тәсілдері |
|
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарын қояды. |
|||||||||||
|
Бағалау |
Топ бағалаушыларына сөз береді. олардың бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды. |
Мұғалім бағалайды |
Топ бағалаушылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерін бағалайды. |
||||||||||||
|
Рефлексия |
Рефлексия сұрақтарын береді, қорытынды жасайды.
|
|
Сабақтан алған әсерлерін жеткізе алады. Рефлексия жазады. |
шағым қалдыра аласыз













