Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.1 А Жылу құбылыстары.

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақ тақырыбы

    Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.2.2 жылу берілудің түрлерін салыстыру және тұрмыс пен техникада жылу берілу түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру;


    Сабақ мақсаттары

    • Жылу берілудің түрлерін ажырата білу;

    • Жылу берілудің тұрмыс пен техникадағы маңызын түсіну; 

    • Жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіріп, өмірде қолдану.

    Бағалау критерийлері

    • Жылу берілудің түрлерін ажырата біледі;

    • Жылу берілудің тұрмыс пен техникадағы маңызын түсінеді; 

    • Жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіріп, өмірде қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:.

    Жылу берілу, жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару.


    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Жылу берілу

    Теплопередача

    Heat transfer

    Жылуөткізгіштік

    Теплопроводность

    Conduction

    Конвекция

    Конвекция

    Convection

    Сәуле шығару

    Излучение

    Radiation



    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Жылуөткізгіштік деп...айтады.

    Конвекция деп...айтады.

    Сәуле шығару деп...айтады.

    Құндылықтарды дарыту

    Мәңгілік Ел «жалпыұлттық идеясының құндылықтары/ рухани жаңғыру»

    • "Мәңгілік Ел" жалпыға ортақ еңбек қоғамы: топтардағы жұмыс, басқа оқушылардың пікірін бағалау және талдау.

    • Өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    География, химия, информатика

    Бастапқы білім



    Температура, дененің ішкі энергиясы, ішкі энергияның өзгеру тәсілдері.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңi:

    • Сәлемдесу

    • Түгендеу

    • Жағымды психологиялық ахуал туғызу : «Өзiңiзге тiлегендi – басқаларға тiлеңіз!» тренинг.

    Әр оқушыға 10 -15 секунд уақыт аралығында iшiнен өзiне бiр немесе бiрнеше iзгi тiлек тiлеу тапсырылады. Содан кейiн қатысушылар жұпқа бөлiнiп, бiр- бiрiнiң қолынан алып, жаңағы өзiне тiлегендi жұптасына айту керек.

    • Топқа бөлу

    «Жасырын сандар» әдісі бойынша оқушылар ортаға шығып карточкаларды таңдап, артындағы сандар бойынша топқа бөлінеді.

    I-топ: Жылуөткізгіштік

    II-топ: Конвекция

    III-топ: Сәуле шығару


    Үй тапсырмасын сұрау:

    «Бір минуттық әңгіме» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақ қояды, оқушылар қолын көтеріп жауап береді.

    1. Ішкi энергия деп қандай шаманы айтады?

    2. Ішкi энергия қандай физикалық шамаға тәуелдi өзгередi?

    3. Ішкi энергияны қандай тәсiлдермен өзгертуге болады?

    4. Жұмыс iстеу арқылы iшкi энергияны өзгертуге болатынын қандай тәжiрибелер растайды?

    5. Жылу алмасу деп қандай процестi айтады және оның қандай түрлерi бар?


    ҚБ: мұғалiмнiң мадақтауы.












    Өте жақсы!

    Жарайсың!

    Жақсы!

    Орташа!

    Жеткілікті!

    Қанағаттанарлық!


    Сабақтың ортасы










    Жаңа сабақ:

    Әртүрлi температуралары бар денелер байланысқан кезде жылу алмасу, яғни жылу беру жүредi, нәтижесiнде денелер арасында жылулық тепе-теңдiгi орнайды.

    Жылу берiлу әрдайым бiр бағытта: көбiрек қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге қарай жүредi. Көбiрек қыздырылған дененің iшкi энергиясы кемидi, ал суығырақ дененің iшкi энергиясы артады.

    Жылу берiлудiң үш түрi бар: жылуөткiзгiштiк, конвекция, сәуле шығару.

    1-тапсырма:(топтық жұмыс)

    «INSERT» әдiсi арқылы мәтінмен жұмыс.

    І-топ: Жылуөткiзгiштiк

    Жылу алмасудың бiрiншi түрiне жылуөткiзгiштiк құбылысы жатады. Жылуөткiзгiштiк деп дене бөлшектерiнiң жылулық қозғалыстары мен өзара әрекеттесулерi барысында энергияның дененiң қызған бөлiгiнен салқын бөлiгiне қарай берiлуiн айтады. Жылудың бiр ортадан екiншi ортаға жылуөткiзгiштiк жолымен берiлетiндiгiне көптеген тәжiрибелер арқылы көз жеткiзе аламыз. Қазанда қайнап жатқан сүттi темiр ожаумен ұзағырақ араластыратын болсақ, ожау сабының бiрте-бiрте қатты қызғанын сезiнемiз. Ал ағаш ожаумен мейлiнше ұзақ араластыруға болады.


    ІІ-топ: Конвекция

    Жылу алмасудың екінші түріне конвекция жатады. Конвекция деп сұйықтар мен газ қабаттарының ағыны арқылы жылу энергиясының берілуін айтады. Энергияның ыстық ортадан салқын ортаға сұйықтар мен газ қабаттарының ағыны арқылы берілетінін тәжірибе жасап көз жеткізе аламыз. Колбадағы суды төменгі жағынан спиртовкамен қыздырсақ, оның ішінде әуелі көпіршіктер, одан кейін иірімді ағыстар пайда бола бастайды да, артынан судың барлық бөлігі бірдей қайнайды.


    ІІІ-топ: Сәуле шығару

    Жылу алмасудың үшінші түріне сәуле шығару жатады. Жылу алмасудың жоғарыда қарастырған екі түрі – жылуөткізгіштік үшін де, конвекция үшін де молекулалар мен атомдардан тұратын заттық орта қажет. Ал сәуле шығару арқылы жылу берілу затсыз ортада да, яғни вакуумде де орындалады. Сәуле шығару деп энергияның бір денеден екінші денеге электрмагниттік толқындар арқылы берілу процесін айтады.


    Дескриптор:

    • Оқушылар жылу құбылыстары туралы практикалық көріністері арқылы біледі;

    • Жылу берілу тәсілдері мен ерекшеліктерін түсінеді;

    • Жылу берілу тәсілдері мен ерекшеліктері туралы білімді өмірде қолдана алады.


    ҚБ: Топтар бірін-бірі бағалайды.


    2-тапсырма: (жұптық жұмыс)

    «Кім біледі?» әдісі бойынша оқушылар сурет сұрақтарға жауап береді.

    1. Неліктен зымырaн мен ұшaқтaрды күмiс жәнe aқ түспeн бoяйды?

    1. Нeлiктeн кiрпiштeн жaсaлғaн үйлeргe қaрaғaндa aғaштaн жaсaлғaн үйлeр жылы бoлaды?


    1. Жылу көзiнeн бaлaғa энeргия қaлaй бeрiлeдi?


    1. Күннiң энeргиясы бaлaғa қaлaй бeрiлeдi?


    1. Қaндaй вaгoнмeн тeз бұзылaтын aзық-түлiктi тaсығaн дұрыс?


    1. Құстaр мeн жaнуaрлaр нeліктeн қыстa тoңбaйды?


    Дескриптор:

    • Суреттер бойынша жылу берілу түрлерін ажыратып, сипаттай біледі;

    • Жылу құбылыстарының адам өміріндегі маңызын түсінеді;

    • Қоршаған ортадағы жылу берілу мысалдарымен байланыстырып өмірде қолданады.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.


    3-тапсырма:(жеке жұмыс)

    «Жұптап, сәйкестендір әдісі» бойынша оқушылар жылу алмасу түрлерін анықтамаларына және суреттеріне сәйкестендіреді.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бақтыгерейқызы Айгерім
    09 Қырқүйек 2021
    3438
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8 сынып. Қысқа мерзімді жоспар. Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. 8.3.2.2 жылу берілудің түрлерін салыстыру және тұрмыс пен техникада жылу берілу түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.1 А Жылу құбылыстары.

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақ тақырыбы

    Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.2.2 жылу берілудің түрлерін салыстыру және тұрмыс пен техникада жылу берілу түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру;


    Сабақ мақсаттары

    • Жылу берілудің түрлерін ажырата білу;

    • Жылу берілудің тұрмыс пен техникадағы маңызын түсіну; 

    • Жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіріп, өмірде қолдану.

    Бағалау критерийлері

    • Жылу берілудің түрлерін ажырата біледі;

    • Жылу берілудің тұрмыс пен техникадағы маңызын түсінеді; 

    • Жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіріп, өмірде қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:.

    Жылу берілу, жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару.


    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Жылу берілу

    Теплопередача

    Heat transfer

    Жылуөткізгіштік

    Теплопроводность

    Conduction

    Конвекция

    Конвекция

    Convection

    Сәуле шығару

    Излучение

    Radiation



    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Жылуөткізгіштік деп...айтады.

    Конвекция деп...айтады.

    Сәуле шығару деп...айтады.

    Құндылықтарды дарыту

    Мәңгілік Ел «жалпыұлттық идеясының құндылықтары/ рухани жаңғыру»

    • "Мәңгілік Ел" жалпыға ортақ еңбек қоғамы: топтардағы жұмыс, басқа оқушылардың пікірін бағалау және талдау.

    • Өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    География, химия, информатика

    Бастапқы білім



    Температура, дененің ішкі энергиясы, ішкі энергияның өзгеру тәсілдері.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңi:

    • Сәлемдесу

    • Түгендеу

    • Жағымды психологиялық ахуал туғызу : «Өзiңiзге тiлегендi – басқаларға тiлеңіз!» тренинг.

    Әр оқушыға 10 -15 секунд уақыт аралығында iшiнен өзiне бiр немесе бiрнеше iзгi тiлек тiлеу тапсырылады. Содан кейiн қатысушылар жұпқа бөлiнiп, бiр- бiрiнiң қолынан алып, жаңағы өзiне тiлегендi жұптасына айту керек.

    • Топқа бөлу

    «Жасырын сандар» әдісі бойынша оқушылар ортаға шығып карточкаларды таңдап, артындағы сандар бойынша топқа бөлінеді.

    I-топ: Жылуөткізгіштік

    II-топ: Конвекция

    III-топ: Сәуле шығару


    Үй тапсырмасын сұрау:

    «Бір минуттық әңгіме» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақ қояды, оқушылар қолын көтеріп жауап береді.

    1. Ішкi энергия деп қандай шаманы айтады?

    2. Ішкi энергия қандай физикалық шамаға тәуелдi өзгередi?

    3. Ішкi энергияны қандай тәсiлдермен өзгертуге болады?

    4. Жұмыс iстеу арқылы iшкi энергияны өзгертуге болатынын қандай тәжiрибелер растайды?

    5. Жылу алмасу деп қандай процестi айтады және оның қандай түрлерi бар?


    ҚБ: мұғалiмнiң мадақтауы.












    Өте жақсы!

    Жарайсың!

    Жақсы!

    Орташа!

    Жеткілікті!

    Қанағаттанарлық!


    Сабақтың ортасы










    Жаңа сабақ:

    Әртүрлi температуралары бар денелер байланысқан кезде жылу алмасу, яғни жылу беру жүредi, нәтижесiнде денелер арасында жылулық тепе-теңдiгi орнайды.

    Жылу берiлу әрдайым бiр бағытта: көбiрек қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге қарай жүредi. Көбiрек қыздырылған дененің iшкi энергиясы кемидi, ал суығырақ дененің iшкi энергиясы артады.

    Жылу берiлудiң үш түрi бар: жылуөткiзгiштiк, конвекция, сәуле шығару.

    1-тапсырма:(топтық жұмыс)

    «INSERT» әдiсi арқылы мәтінмен жұмыс.

    І-топ: Жылуөткiзгiштiк

    Жылу алмасудың бiрiншi түрiне жылуөткiзгiштiк құбылысы жатады. Жылуөткiзгiштiк деп дене бөлшектерiнiң жылулық қозғалыстары мен өзара әрекеттесулерi барысында энергияның дененiң қызған бөлiгiнен салқын бөлiгiне қарай берiлуiн айтады. Жылудың бiр ортадан екiншi ортаға жылуөткiзгiштiк жолымен берiлетiндiгiне көптеген тәжiрибелер арқылы көз жеткiзе аламыз. Қазанда қайнап жатқан сүттi темiр ожаумен ұзағырақ араластыратын болсақ, ожау сабының бiрте-бiрте қатты қызғанын сезiнемiз. Ал ағаш ожаумен мейлiнше ұзақ араластыруға болады.


    ІІ-топ: Конвекция

    Жылу алмасудың екінші түріне конвекция жатады. Конвекция деп сұйықтар мен газ қабаттарының ағыны арқылы жылу энергиясының берілуін айтады. Энергияның ыстық ортадан салқын ортаға сұйықтар мен газ қабаттарының ағыны арқылы берілетінін тәжірибе жасап көз жеткізе аламыз. Колбадағы суды төменгі жағынан спиртовкамен қыздырсақ, оның ішінде әуелі көпіршіктер, одан кейін иірімді ағыстар пайда бола бастайды да, артынан судың барлық бөлігі бірдей қайнайды.


    ІІІ-топ: Сәуле шығару

    Жылу алмасудың үшінші түріне сәуле шығару жатады. Жылу алмасудың жоғарыда қарастырған екі түрі – жылуөткізгіштік үшін де, конвекция үшін де молекулалар мен атомдардан тұратын заттық орта қажет. Ал сәуле шығару арқылы жылу берілу затсыз ортада да, яғни вакуумде де орындалады. Сәуле шығару деп энергияның бір денеден екінші денеге электрмагниттік толқындар арқылы берілу процесін айтады.


    Дескриптор:

    • Оқушылар жылу құбылыстары туралы практикалық көріністері арқылы біледі;

    • Жылу берілу тәсілдері мен ерекшеліктерін түсінеді;

    • Жылу берілу тәсілдері мен ерекшеліктері туралы білімді өмірде қолдана алады.


    ҚБ: Топтар бірін-бірі бағалайды.


    2-тапсырма: (жұптық жұмыс)

    «Кім біледі?» әдісі бойынша оқушылар сурет сұрақтарға жауап береді.

    1. Неліктен зымырaн мен ұшaқтaрды күмiс жәнe aқ түспeн бoяйды?

    1. Нeлiктeн кiрпiштeн жaсaлғaн үйлeргe қaрaғaндa aғaштaн жaсaлғaн үйлeр жылы бoлaды?


    1. Жылу көзiнeн бaлaғa энeргия қaлaй бeрiлeдi?


    1. Күннiң энeргиясы бaлaғa қaлaй бeрiлeдi?


    1. Қaндaй вaгoнмeн тeз бұзылaтын aзық-түлiктi тaсығaн дұрыс?


    1. Құстaр мeн жaнуaрлaр нeліктeн қыстa тoңбaйды?


    Дескриптор:

    • Суреттер бойынша жылу берілу түрлерін ажыратып, сипаттай біледі;

    • Жылу құбылыстарының адам өміріндегі маңызын түсінеді;

    • Қоршаған ортадағы жылу берілу мысалдарымен байланыстырып өмірде қолданады.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.


    3-тапсырма:(жеке жұмыс)

    «Жұптап, сәйкестендір әдісі» бойынша оқушылар жылу алмасу түрлерін анықтамаларына және суреттеріне сәйкестендіреді.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 8 сынып
    09.00.2021
    3438
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бақтыгерейқызы Айгерім
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации