Қысқа мерзімді жоспар
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1 А Жылу құбылыстары. |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.2 жылу берілудің түрлерін салыстыру және тұрмыс пен техникада жылу берілу түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:. Жылу берілу, жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Жылуөткізгіштік деп...айтады. Конвекция деп...айтады. Сәуле шығару деп...айтады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік Ел «жалпыұлттық идеясының құндылықтары/ рухани жаңғыру»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География, химия, информатика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
Температура, дененің ішкі энергиясы, ішкі энергияның өзгеру тәсілдері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңi:
Әр оқушыға 10 -15 секунд уақыт аралығында iшiнен өзiне бiр немесе бiрнеше iзгi тiлек тiлеу тапсырылады. Содан кейiн қатысушылар жұпқа бөлiнiп, бiр- бiрiнiң қолынан алып, жаңағы өзiне тiлегендi жұптасына айту керек.
«Жасырын сандар» әдісі бойынша оқушылар ортаға шығып карточкаларды таңдап, артындағы сандар бойынша топқа бөлінеді. I-топ: Жылуөткізгіштік II-топ: Конвекция III-топ: Сәуле шығару
Үй тапсырмасын сұрау: «Бір минуттық әңгіме» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақ қояды, оқушылар қолын көтеріп жауап береді.
ҚБ: мұғалiмнiң мадақтауы. |
Өте жақсы! Жарайсың! Жақсы! Орташа! Жеткілікті! Қанағаттанарлық!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ: Әртүрлi температуралары бар денелер байланысқан кезде жылу алмасу, яғни жылу беру жүредi, нәтижесiнде денелер арасында жылулық тепе-теңдiгi орнайды. Жылу берiлу әрдайым бiр бағытта: көбiрек қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге қарай жүредi. Көбiрек қыздырылған дененің iшкi энергиясы кемидi, ал суығырақ дененің iшкi энергиясы артады. Жылу берiлудiң үш түрi бар: жылуөткiзгiштiк, конвекция, сәуле шығару.
1-тапсырма:(топтық жұмыс) «INSERT» әдiсi арқылы мәтінмен жұмыс. І-топ: Жылуөткiзгiштiк Жылу алмасудың бiрiншi түрiне жылуөткiзгiштiк құбылысы жатады. Жылуөткiзгiштiк деп дене бөлшектерiнiң жылулық қозғалыстары мен өзара әрекеттесулерi барысында энергияның дененiң қызған бөлiгiнен салқын бөлiгiне қарай берiлуiн айтады. Жылудың бiр ортадан екiншi ортаға жылуөткiзгiштiк жолымен берiлетiндiгiне көптеген тәжiрибелер арқылы көз жеткiзе аламыз. Қазанда қайнап жатқан сүттi темiр ожаумен ұзағырақ араластыратын болсақ, ожау сабының бiрте-бiрте қатты қызғанын сезiнемiз. Ал ағаш ожаумен мейлiнше ұзақ араластыруға болады. ІІ-топ: Конвекция Жылу алмасудың екінші түріне конвекция жатады. Конвекция деп сұйықтар мен газ қабаттарының ағыны арқылы жылу энергиясының берілуін айтады. Энергияның ыстық ортадан салқын ортаға сұйықтар мен газ қабаттарының ағыны арқылы берілетінін тәжірибе жасап көз жеткізе аламыз. Колбадағы суды төменгі жағынан спиртовкамен қыздырсақ, оның ішінде әуелі көпіршіктер, одан кейін иірімді ағыстар пайда бола бастайды да, артынан судың барлық бөлігі бірдей қайнайды. ІІІ-топ: Сәуле шығару Жылу алмасудың үшінші түріне сәуле шығару жатады. Жылу алмасудың жоғарыда қарастырған екі түрі – жылуөткізгіштік үшін де, конвекция үшін де молекулалар мен атомдардан тұратын заттық орта қажет. Ал сәуле шығару арқылы жылу берілу затсыз ортада да, яғни вакуумде де орындалады. Сәуле шығару деп энергияның бір денеден екінші денеге электрмагниттік толқындар арқылы берілу процесін айтады. Дескриптор:
ҚБ: Топтар бірін-бірі бағалайды.
2-тапсырма: (жұптық жұмыс) «Кім біледі?» әдісі бойынша оқушылар сурет сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
3-тапсырма:(жеке жұмыс) «Жұптап, сәйкестендір әдісі» бойынша оқушылар жылу алмасу түрлерін анықтамаларына және суреттеріне сәйкестендіреді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Бақтыгерейқызы АйгерімШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
8 сынып. Қысқа мерзімді жоспар.
Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару.
8.3.2.2 жылу берілудің түрлерін салыстыру және тұрмыс пен техникада жылу берілу түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру;
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||























