Материалдар / Жыр алыбы -Жамбыл
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жыр алыбы -Жамбыл

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар «Жыр патшалығының алыбы-Жамбыл» атты тәрбие сағатымызды бастаймыз. Қазақтың қара өлеңін кие тұтқан, жүрегінің түбінен қайнап шыққан асыл жырларымен қалың жұртшылықтың махаббатына бөленген Жамбыл Жабаев 165 жасқа толып отыр. Халық поэзиясының алыбы атанған Жамбылдың есімі дүние жүзі халықтарына кеңінен мәлім. Жамбыл медресе- мектептің есігін ашып, қолына қалам ұстап, жазу- сызуды білмесе, де жастайынан домбыра тартып, жыр жаттады, қазақ халқының сөз өнерін үйренді, кейін ақындығымен елге әйгілі жыршы атанды. Жамбыл екі заман тұсында өмір сүрді. Екі дәуірдің куәсі болғаі болған ақын өз көзімен көрген өмірдің бар шындығын жырлады.Жамбыл Жабаев қазіргі Жамбыл облысы Мойынқұм ауданы, Жамбыл тауының етегінде 1846 жылы 28 ақпанда көшпелі кедей отбасында туған.Жастайынан өлеңді қолма- қол жанынан шығарып айтатын болған. Қаршадай баланың өнеріне сүйінген атақты Сүйінбай ақын оған ақ батасын берген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2021
587
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты- жөні:

Омарбекова Ж.С

Күні:

19.10.21ж.

Сыныбы:

6 Е

Пәні

Тәрбие сағаты

Сабақтың тақырыбы:

Семей полигонының жабылуына 30 жыл/ЖЖЕ Көлік құралдарының қозғалысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

Оқушыларды ұлтжандылық сезімін оятып, адамгершілікке, елін отан сүюге тәрбиелеу.Патриоттық сезімін ояту.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі

/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


1.Оқушылармен амандасу,түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Оқушылар бір-біріне жылы сөздер ,жақсы тілектер айтады.

Оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.

Қанатты сөздер

Жаңа сабаққа 

Мұғалімнің түсіндіруі: Оқушыларға Семей өңірінде жүргізілген ядролық сынақ және оның зардаптары туралы мәліметтер беру. Қоршаған ортаның ластануы тіршілік иелеріне өте зиян келтіретінін айтып, келешекке табиғат тағдыры өз қолдарында екені туралы толық түсініктер беру. Семей полигонын жабуға күш салған Н. Ә. Назарбаев, О. Сүлейменов, К. Бозтаев, Х. Матаев, Н. Сабильянов, М. Аймақов сынды қоғам қайраткерлерімен таныстыру, олардың өнегелі өмірлерін үлгі ету.
2. Тәрбиелік: Өз ата-мекенін сүюге тәрбиелеу. Өз еліне, өз туған жеріне сүйіспеншілігін сақтай отырып оның табиғатын, табиғат байлықтарын қорғауға ұмтылдыру.


















Суреттер

Плакаттар

0Сабақтың ортасы


Ой-қозғау сұрақтары (сұрақ-жауап).

1. Ядролық қаруды қандай қару деп атады ?

2. Семей полигонына қанша жыл?

3. Қанша адам зардап шекті? (500 мың)

4. Қандай көліктер қоғамдық көліктерге жатады?

5. Жол ережесін қалай сақтау қажет?


1. Оқушы: Мен осы жаплы Елбасының үш үлкен ісі деген сұраққа жауап сұраса менен, мен айтар едім біріншісі Атом ядролық қаруынан бас тарту. Екіншісі – шекараны шегендеу. Үшіншісі – астанамызды солтүстікке көшіру. Біздің екі үлкен көршіміз бар Ресей мен Қытай. Екеуінен де біз мәңгі бейбітшілік келісім-шартын алып алғанбыз. 1991 жылы менің пайымым бойынша, біз сол атом қаруын игере алмас едік. Сондықтан, сол кездегі шешім, саясат дұрыс деп ойлаймын».

2. Оқушы: ассыз сынақ әлі мыңдаған жыл бойы өзінің зардабын тигізетін болады. Қауіп-қатерге қарамастан, полигон аумағында әлі күнге дейін адамдар өмір сүріп келеді. Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың бастамасымен Семей полигоны жабылып, «Невада-Семей» қозғалысы құрылған соң, әлемдегі бірқатар сынақ орындарының есігіне құлып салынды. Қазақстанның ізін ала Украина мен Беларусь те қауіпті қарудан бас тартып, Лиссабон құжатына қол қойды.  Енді, балалар, қаламдарыңды орнына қойып, кеуделеріңді, бастарыңды көтеріп түзу отырыңдар. Мен сендерді көлік құралдарының көшеде жүру тәртібімен  таныстырамын. Өздерің жол-көлік оқиғаларыңа тап болмас үшін зейін қоя қарап, тыңдай отырып, жаңа мағлұматтарды естеріңе сақтай отырыңдар.

  • Интербелсенді тақтада көлік құралдарының жүрісі туралы мәлімет.

  • Әрбір елде автокөліктердің жолдарда,көшелерде жүріп-тұру тәртібін белгілі заң немесе ереже реттеп отырады. Біздің елде де жолда, көшеде қалай жүру керектігі арнайы заңда көрсетілгендей, оң қапталмен жүру тәртібі қабылданған. Олай болса, автомобиль, мотоцикл және велосипед жүргізушілер мен жаяу жүргіншілер көшелер мен жолдарда оң қапталмен жүруге міндетті.

  • Кейбір алыс шетелдерде, мәселен,Ұлыбритания, Жапония,  Үндістан, Малайзия және тағы басқа елдерде жолдың немесе көшенің  сол қапталымен  жүріп-тұру белгіленген. Соған орай, әрбір елде қабылданған заң талаптары бұзылмауы тиіс.

  • Қалалар мен елді мекендерде, кенттерде жолда жүру ережелеріне сай көлік құралдарының рұқсат етілген жүру жылдамдығы сағатына 60 шақырымнан, қаладағы тұрғын аймақтарда – 20 шақырымнан аспауға тиіс. Ал сырт жолдарда, оның ішінде үлкен даңғылдарда жеңіл көліктердің және рұқсат етілген ең көп массасы 3,5 тоннадан аспайтын жүк автокөлктерінің жүру жылдамдығы сағатына 110 шақырымнан, ал басқа жол




Оқушылар ой қозғау сұрақтарына жауап береді





Оқушылар тақырыпқа сай мәліметтер айтты







Оқулық




































Жан-жақты дамыту

Сабақтың соңы


Кері байланыс:

Кері байланыс


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 


 

.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1.































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!