Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
|
1.Оқушылармен
амандасу,түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Оқушылар бір-біріне жылы
сөздер ,жақсы тілектер айтады.
|
Оқушылар бір-біріне жылы
сөздер айтады.
|
Қанатты
сөздер
|
Жаңа сабаққа
|
Мұғалімнің
түсіндіруі: Оқушыларға Семей өңірінде жүргізілген ядролық
сынақ және оның зардаптары туралы мәліметтер беру. Қоршаған ортаның
ластануы тіршілік иелеріне өте зиян келтіретінін айтып, келешекке
табиғат тағдыры өз қолдарында екені туралы толық түсініктер беру.
Семей полигонын жабуға күш салған Н. Ә. Назарбаев, О. Сүлейменов,
К. Бозтаев, Х. Матаев, Н. Сабильянов, М. Аймақов сынды қоғам
қайраткерлерімен таныстыру, олардың өнегелі өмірлерін үлгі
ету. 2. Тәрбиелік: Өз
ата-мекенін сүюге тәрбиелеу. Өз еліне, өз туған жеріне
сүйіспеншілігін сақтай отырып оның табиғатын, табиғат байлықтарын
қорғауға ұмтылдыру.
|
|
Суреттер
Плакаттар
|
0Сабақтың
ортасы
|
Ой-қозғау сұрақтары
(сұрақ-жауап).
1. Ядролық қаруды қандай қару деп атады
?
2. Семей полигонына қанша
жыл?
3. Қанша адам зардап
шекті? (500 мың)
4. Қандай көліктер қоғамдық
көліктерге жатады?
5. Жол ережесін қалай сақтау
қажет?
1. Оқушы: Мен осы
жаплы Елбасының үш үлкен ісі деген сұраққа жауап сұраса менен, мен
айтар едім біріншісі Атом ядролық қаруынан бас тарту. Екіншісі –
шекараны шегендеу. Үшіншісі – астанамызды солтүстікке көшіру.
Біздің екі үлкен көршіміз бар Ресей мен Қытай. Екеуінен де біз
мәңгі бейбітшілік келісім-шартын алып алғанбыз. 1991 жылы менің
пайымым бойынша, біз сол атом қаруын игере алмас едік. Сондықтан,
сол кездегі шешім, саясат дұрыс деп
ойлаймын».
2.
Оқушы: ассыз сынақ әлі мыңдаған жыл бойы өзінің зардабын тигізетін
болады. Қауіп-қатерге қарамастан, полигон аумағында әлі күнге дейін
адамдар өмір сүріп келеді. Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың
бастамасымен Семей полигоны жабылып, «Невада-Семей» қозғалысы
құрылған соң, әлемдегі бірқатар сынақ орындарының есігіне құлып
салынды. Қазақстанның ізін ала Украина мен Беларусь те қауіпті
қарудан бас тартып, Лиссабон құжатына қол қойды.
Енді, балалар,
қаламдарыңды орнына қойып, кеуделеріңді, бастарыңды көтеріп түзу
отырыңдар. Мен сендерді көлік құралдарының көшеде жүру тәртібімен
таныстырамын. Өздерің жол-көлік оқиғаларыңа тап болмас үшін
зейін қоя қарап, тыңдай отырып, жаңа мағлұматтарды естеріңе сақтай
отырыңдар.
-
Интербелсенді тақтада көлік
құралдарының жүрісі туралы мәлімет.
-
Әрбір елде автокөліктердің
жолдарда,көшелерде жүріп-тұру тәртібін белгілі заң немесе ереже
реттеп отырады. Біздің елде де жолда, көшеде қалай жүру керектігі
арнайы заңда көрсетілгендей, оң қапталмен жүру тәртібі қабылданған.
Олай болса, автомобиль, мотоцикл және велосипед жүргізушілер мен
жаяу жүргіншілер көшелер мен жолдарда оң қапталмен жүруге
міндетті.
-
Кейбір алыс шетелдерде,
мәселен,Ұлыбритания, Жапония, Үндістан, Малайзия және тағы
басқа елдерде жолдың немесе көшенің сол қапталымен
жүріп-тұру белгіленген. Соған орай, әрбір елде
қабылданған заң талаптары бұзылмауы
тиіс.
-
Қалалар мен елді мекендерде,
кенттерде жолда жүру ережелеріне сай көлік құралдарының рұқсат
етілген жүру жылдамдығы сағатына 60 шақырымнан, қаладағы тұрғын
аймақтарда – 20 шақырымнан аспауға тиіс. Ал сырт жолдарда, оның
ішінде үлкен даңғылдарда жеңіл көліктердің және рұқсат етілген ең
көп массасы 3,5 тоннадан аспайтын жүк автокөлктерінің жүру
жылдамдығы сағатына 110 шақырымнан, ал басқа
жол
|
Оқушылар ой қозғау сұрақтарына
жауап береді
Оқушылар тақырыпқа сай мәліметтер
айтты
|
Оқулық
Жан-жақты
дамыту
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1.
|