Материалдар / К дыбысы мен әрпі ашық сабақ 1сынып

К дыбысы мен әрпі ашық сабақ 1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал сабақ жоспарының мақсаттары мен бөлімдерінің оқушылардың қаншалықты меңгеретінін осы сабақтан көруге болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
441
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Сауат ашу Күні : 20.01.2017Сабақтың тақырыбы: Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі (3-сағаты) 72-бет
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:1 Г сыныпҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау.1.2.4.1 Мұғалім көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.1.3.5.1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, жай сөйлем, мәтін құрастыру.1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар істей алады: Сөйлемдерді сәйкес суреттермен/сызбалармен/белгілермен/ тірек сөздермен толықтырады.


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Сөйлемдер мәтін құрастырып жазады.


Кейбір оқушылар істей алады: Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады


Тілдік мақсат
Ата - дедушка - grandfather, дүйсенбі - понедельник, сейсенбі-вторник, сәрсенбі - среда, бейсенбі - четверг, жұма - пятница, сенбі - суббота, жексенбі воскресенье


Өлең шумақтарының сөздерін, жұмбақты жаттау арқылы сөздік қорларын молайту


Талқылауға арналған сұрақтар: Сыйлы болу дегенді қалай түсінесің?Кімдер саған ақыл айтады? Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Неліктен адам мен табиғаттың байланысын бар екенін айта аласыз ба? Сіз сыйлы адамдардың іс- әрекеті туралы айта аласыз ба?
Алдыңғы оқуБізді қоршаған әлемК дыбысы мен әрпін меңгерген.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығуларме қатар ескертпелерді жазыңызРесурстар
Басы











2мин













2 мин









1 мин
Қайырлы таң, ұстазым!Қайырлы таң, ұстазым! Қайырлы таң, достарым Шеңберге тұрайық Жылулық сыйлайық Сыныпты суреттер арқылы топтарға бөлу І топ - Ата ІІ топ - Әже ІІІ топ - Әке ІУ топ - Ана (Т) Әр топ өз атауларына байланысты білетіндерін мына сұрақтар негізінде әңгімелейді:–Сен неге бұл суретті таңдадың?–Бұл туралы сен не білесің?Мұғалім әр топтың жауаптарын тыңдайды, топтар бір–бірін "Қол шапалақтау" әдісімен бағалайды.

(Ұ) Балалар кім үлкен болған кезінде сыйлы болмақ?
  • Сыйлы болу дегенді қалай түсінесің?
  • Кімнің ақылын тыңдайсыңдар?
  • Неліктен?


  • Үш тілде орындайды.





    Ата, әже, әке, ана суреттері











    Ортасы




    1 мин



    5 мин























    3 мин









    3 мин

























    9 мин





































    1 мин 3 мин

























    4 мин























    1 мин




    «Стоп –кадр» әдісімен «Елімнің табиғаты» бейнебаяны көрсетіледі. Сұрақ: Балалар біз көрген бейнебаян не туралы?(Ұ, МК) ТыңдалымАта ақылыКім үлкенді тыңдасаса, Кім үлкенді сыйласа.Үлкен болған кезінде Сыйлы болмақ өзі де Сырбай Мәуленов

    (Т) Өлеңді жаттап алӘр топқа кеспе буындар таратылып беріледі. «Сөз құра, тез құра» ойыны арқылы сол буындардан сөз құрап, өз вагонына ілу керек.) Мақсаты: К дыбысы кездесетін сөздерді оқыту.

    Бағалау: "Бағдаршам" арқылы бағалау.

    (Ж) Ойлан, тап (Суреттер арқылы қарсы мәндес сөздерді табу)

    Дұрыс жауап слайдтан көрсетіледі: ескі - жаңа, кіші - үлкенБағалау: жұптар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды.Қосымша тапсырма: биік - .... , ұзын - .... , жоғары - .... , қалың - ..., ақ - ...

    (Т) Оқылым Еркіннің хатын тыңдап , сұрағына жауап іздеңіздер.Сәлем , достар! Мен сендер сияқты 1-сыныпта оқимын.Аптаның бес күнінде мектепке барамын. Сенбі күні «Қызықты математика» үйірмесіне қатысамын. Жексенбі күні аулада футбол ойнаймын.Үйде досыммен шахмат ойнаймын.(Ұ) Талқылау сұрақтары: Сен неше күн оқисың?Демалыс күні не істейсіңдер?Күн аттарын атату, басқа тілде атап үйрету.Мәтінді оқып беріп,әр топқа тапсырмалар беріледі.І топ: Сен неше күн оқисың? Күндерді атаІІ топ: Жексенбі күні не істейсің? Суреттермен постер жасау ІІІ топ: Мен әдепті баламын. Суреттермен жұмыс ІҮ топ: Сен қандай пәндерді оқисың? Сөздер арқылы орналастырады.Бағалау: "Бағдаршам" арқылы бағалау.Сергіту сәті: "Ақбұлақ"(Ө) Қалыптастырушы бағалау 47-бетСөйлемдерге сәйкес суреттерді анықтаңыз. Сөйлемдерді толықтырып жазыңыз.

    Әжем қонақтарғаұсынды. ________шайішті.

    Әкем__________тартады. __________ маған айран құйып берді. Дескриптор: Білім алушы-сөйлемдерге сәйкес суреттерді анықтайды;-суретті қатыстырып сөйлемдер құрастырады;-құрастырған сөйлемдерді көшіріп жазады.(Ө) Жазылым Сауат ашу дәптеріндегі тапсырмаларды орындауК к кісі кеме терек кеше ескі елік кім кілт текемет Бағалау: Смайлик (Т)Дыбыстық талдау жасауКесе кеме шелек текеметБағалау: Дайын жауап(Ұ) Суретте бейнеленген заттардың әрқайсысын ата.Бұлардағы ортақ нәрсе не? Бағалау: "Бас бармақ" әдісіБалалар адамдар бір -біріне сыйлы болу, құрметті болу үшін кез-келген адамның жүрегінің кілтін таба білуі керек.


    Бейнебаян

    Аудиожазба№81

















    Суреттер





























    Суреттер









    Сергіту сәті













    Жұмыс дәптері
    Соңы



    2минРефлексия Үй құрастыруЖасыл түс - үйдің шатыры - меңгердімКөк түс - қабырғасы - түсіндім Қоңыр түс - іргетасы - түсінбедім





    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    Топтық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Өзіндік жұмыс Топтық жұмыс Ұжымдық жұмыс Қол шапалақтау Бағдаршам Смайлик Бағдаршам Дайын жауап Басбармақ



    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?











































    Оқу ісінің меңгерушісі: Г. Қабыл

    Пәні МатематикаКүні 24.10.2016жСынып: 1 «Г»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Мектеп:№204 орта мектепМұғалімі: Дани Ж

    Сабақтың тақырыбыЖазық фигуралардың модельдері (2)
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
    Сабақтың мақсаттарыЖазық фигура модельдерін жасау және олардан композиция құрастыра білу дағдыларын қалыптастыру; оқушылардың логикалық және көрнекілік арқылы образды ойлауын, жазық фи-гуралардың модельдерін жасату арқылы зейіндері мен ұсақ моторикаларын дамыту.
    Жетістік критерийлеріОқушылар сабақта түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздан жазық фигура модельдерін қию және аппликация жасау әдістерін меңгереді. Аппли-кацияны қолдана отырып, қағаздан жасалған жазық фигура модельдерінен әртүрлі композициялар жасауды, үшбұрышты, шаршыны алуды үйренеді.
  • Сабақтағы іс-әрекеттер жазық фигуралардың ерекшеліктерін ескере отырып, композициялар құрастыру арқылы олардың пішіндерін тани білуге, есте сақтау қабілетін дамытуға бағытталған.
  • Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысКөркем еңбек
    АКТ қолдану дағдыларыАкт
    Тілдік құзыреттіліккесінді; сынық сызық.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минутОқушыларға жазық фигуралардан жасалған “клаунның” аппликациясын көрсетіп сұрақтар қоямын.— Бұл ненің суреті? Оны қайдан білдіңдер?Сурет қандай фигуралардан тұрады?Сурет неше фигурадан тұратынын сана.— Бұлар қандай фигуралар

    Геометриялықфигуралар
    Сабақтың ортасы 10минут





















    Ұ.ж Кеңістік фигуралары топтамасынан бір фигураны таңдау; мысалы: текше;фигураны түрлі түсті қағазға, не қатты қағазға бастырып сызу;салынған фигураны сызықтың бойымен қиып алу.Жазық фигураларды қию арқылы бұйымды жасаудың әртүрлі әдістері туралы айтып, оқушылар-дың ой-өрісін кеңейту.Шаршыны бір диагоналі бойынша бүктеп, екі үшбұрыш алуды және екі диагоналі бойынша бүктеп, төрт үшбұрыш алуды жасап көрсетемін. Оларға шаршыны басқаша бүктеу арқылы екі тіктөртбұрыш алуға болатынын көрсетуіңізге болады. Осы тәсілмен тіктөртбұрыштан екі шаршы бүктеп алуға болатынын айтамын.Оқушыларға қиып алынған фигуралардан әртүрлі композиция құрастыруды ұсынамын. Тапсырманы орындамас бұрын, қайшымен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау жөнінде ескертемінқ/б қол шапалақ

    Сергіту сәті1 минутКірісейік сабаққа Кірісейік жазуға Жазудан бес алайықҚуанып үйге барайықСергіту сәтіне арналған жинақ




    Қызықты тапсырма

    5мин















































    8 мин




















    Ж.ж Шығарып көр. Суреттер қандай фигуралардан тұрады?.

    Шаршыдан үшбұрыштарды қалай жасауға болады? Тапсырмада оқушылармен “көбелектің” аппликациясын жасайды.. Көбелектің қанаттары қандай фигуралардан тұрады? Жазық фигураардан көбелек жасау үшін не қажет?қ/б басбармақ

    Ж.ж Орындап көр.— Балапан мен күшiктiң бетін жасау үшін қандай фигура қолданылған? Неліктен?— Тұмсығын қандай фигурамен көрсетуге болады?қ/б бағдаршам
    Түрлі тапсырмалар
    Аяқталуы

    8 мин





    55- жұмыс парағы Жазық фигураларды модельдеу.Көбелектің қанаттарын жазық фигуралармен безендірқ/б смайлик

    56- жұмыс парағы Артық фигура

    Артық фигураны табу. Әр жолдағы фигураларға қара, олардың қайсысы артық, неліктен?а/ дөңгелекә/үшбұрышв/дөңгелеқ/б смайлик


    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы2 минут

    Рефлексия



    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Қол шапалақБасбармақ Бағдаршам Смайлик
    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ