K
ahoot! платформасы
Kahoot!-бұл оқу процесін қызықты
әрі ойын түрінде өткізуге көмектесетін
онлайн-платформа. Ол мұғалімдерге, оқушыларға, қызметкерлерге және
тренерлерге әртүрлі викториналар, тесттер және сауалнамалар жасауға
мүмкіндік береді.
Kahoot! платформасында
жұмыс жасау үшін мына кезендермен
танысыңыз.
1
–
қадам: Өзіміз қолданатын брузер
түріне кіреміз (Google,Google Chrome,Microsoft Edge). Іздеу жолында
«Kahoot!» атауын
енгіземіз.
2 –
қадам: "Sign
up" немесе
"Тіркелу" түймесін
басыңыз:
Бұл түйме әдетте басты беттің жоғарғы оң жақ бұрышында орналасады.

3
–
қадам: Өзіңізге сәйкес есептік жазба
түрін таңдаңыз: Мысалы, мұғалім, студент,
жеке тұлға немесе кәсіпорын.

4 –
қадам: Бірінші шыққан сайтқа
кіреміз. Kahoot!
сервисінде есептік жазба жасау
үшін электрондық пошта немесе ұялы телефон нөмірі пайдаланылады,
сондай-ақ "Facebook" немесе "Google", "Apple" және т. б.
аккаунттары арқылы тіркелуге болады.
5 –
қадам: Есептік жазбаны жасағаннан
кейін тіркеу сілтемесі бар хат автоматты түрде пайдаланушы
профилінде көрсетілген электрондық поштаға жіберіледі. Бұл хатта
«электрондық пошта мекенжайын растау» батырмасын
басыңыз.

1
.
Исследовать (Зерттеу)
Бұл
бөлімде сіз дайын Kahoot! викториналарын іздеп, оларды қолдана
аласыз. Мұнда әртүрлі тақырыптардағы дайын тесттер бар, және сіз
оларды сабақтарда немесе ойын ретінде өткізе
аласыз.
2.
Библиотека (Кітапхана)
Бұл жерде
сіз жасаған немесе сақтаған Kahoot! викториналары сақталады. Егер
бұрын викторина жасаған болсаңыз, оны осы жерден тауып, қайта
қолдана аласыз.
3. Отчёты
(Есептер)
Бұл бөлімде сіз өткізген
ойындардың нәтижелерін көре аласыз. Яғни, қатысушылардың қаншалықты
дұрыс жауап бергенін және олардың нәтижелерін талдауға
болады.
4.
Группы (Топтар)
Бұл жерде сіз топтар құрып,
оқушыларды немесе әріптестерді Kahoot!-қа шақыра аласыз. Бұл
әсіресе мұғалімдер мен компаниялар үшін
ыңғайлы.
5. Магазин
(Дүкен)
Бұл бөлімде қосымша
мүмкіндіктер мен премиум жазылымдарды сатып алуға
болады.
6. Пропуск доступа
(Қолжетімділік билеті)
Бұл жерде студенттерге немесе
оқушыларға арнайы билеттер беру мүмкіндігі
бар.
7. Кахутоматы (Kahoot
автоматтары)
Бұл жаңа мүмкіндік, онда
автоматтандырылған викториналар мен тесттер жасауға
болады.
8. Каналы
(Каналдар)
Бұл бөлімде сіз басқа
қолданушылардың арналарын қарап, пайдалы викториналар таба
аласыз.
Ойынды қалай
жасайды?
1
–
қадам: Терезе ашылғаннан кейін
алдымызда Создайте новый
Kahoot деген батырманы
басамыз.
2
–
қадам: Создайте новый
Kahoot деген батырманы
басқаннан
кейін алдымыздан суреттегідей терезе шығады.СОл
жерден Генератор Kahoot деген батыраманы
басамыз.
4-қадам:
Бұл
бетте автоматты тест жасау
функциясы көрсетілген. Мұнда Kahoot!
платформасы AI (жасанды
интеллект) көмегімен тақырыпқа сай
викторина сұрақтарын ұсынады. Пайдаланушы оларды өңдеп, тілін
өзгертіп, қосымша баптаулар енгізе
алады.
Бұл беттің
түсіндірмесі
Жоғарғы
бөлім:
Генерировать" (Генерациялау)
– бұл
жасанды интеллект көмегімен автоматты түрде тест сұрақтарын жасау
батырмасы.
"Тема" (Тақырып) – тесттің негізгі
тақырыбы көрсетілген (мысалы, "Amazing animal
abilities", яғни
"Жануарлардың керемет
қабілеттері").
Ортаңғы бөлім:
Сұрақтың визуалды көрінісі бар
(сурет
қосылған).
Сұрақ мысалы:
"Правда или ложь:
Гепарды могут бегать быстрее
автомобилей?"
("Шын немесе жалған:
Гепардтар көліктерден жылдамырақ жүгіре ала
ма?").
Төрт жауап нұсқасы
бар:
"Нет"
(Жоқ)
"Пара" (Жұп/екеуі
бірдей)
"Многие"
(Көптеген)
"Тонны"
(Тонналар)
Оң жақ
баған:
"Формат" (Пішімі) →
"Тест" – бұл
тест сұрақтары екенін білдіреді.
"Язык" (Тіл) →
"Английский" –
тест ағылшын тілінде жасалған.
"Уровень квалификации"
(Деңгейі) → "Промежуточный" – бұл орташа деңгейдегі тест.
"Тон голоса" (Дауыс
ырғағы) → "Разговорный" – бұл тесттің достық және қарапайым
стильде жазылғанын көрсетеді.
"Длина Кахута" (Kahoot
ұзақтығы) –
сұрақтар саны көрсетіледі.
Төменгі бөлім:
"Добавить все
(0)" – барлық
сұрақтарды тестке қосу батырмасы (қазір 0 сұрақ
таңдалған).
"Выполнено
"
(Аяқталды) –
тестті сақтау немесе аяқтау үшін басылатын батырма.
Бұл
бетте автоматты тест жасау функциясы
көрсетілген. Мұнда Kahoot!
платформасы AI (жасанды интеллект)
көмегімен тақырыпқа сай
викторина сұрақтарын ұсынады. Пайдаланушы оларды өңдеп, тілін
өзгертіп, қосымша баптаулар енгізе алады.
5
-қадам Бұл бет
Kahoot! викторинасын жасау
процесін көрсетеді. Пайдаланушы сұрақ
енгізіп, жауап нұсқаларын белгілейді, фондық тақырып таңдайды және
тестті сақтайды немесе алдын ала қарай
алады.
Бұл беттің
түсіндірмесі
Жоғарғы
бөлім:
"Введите название
к…" – мұнда викторина атауын
енгізуге болады.
"Настройки"
(Баптаулар) – викторинаның жалпы
параметрлерін өзгерту үшін қолданылады.
"Сохранение"
(Сақтау) – тестті сақтау
батырмасы.
"Обновление"
(Жаңарту) – өзгерістерді жаңарту үшін
қолданылады.
"Темы"
(Тақырыптар) – викторинаның дизайнын
өзгерту үшін тақырыптарды таңдауға мүмкіндік
береді.
"Предварительный просмотр"
(Алдын ала қарау) – тестті бастамай тұрып, оның
қалай көрінетінін тексеруге болады.
"Выйти"
(Шығу) – редактордан шығу
батырмасы.
Негізгі бөлім:
Сұрақ:
"What can a parrot
do?" ("Тотықұс не істей
алады?").
Сурет: Ортада тотықұс ұшып бара
жатқан сурет бар.
Жауап
нұсқалары:
"Dance" (Би
билеу)
"Fly high" (Жоғары
ұшу)
"Talk"
(Сөйлеу)
"Swim"
(Жүзу)
Қатысушылар дұрыс жауапты
таңдауы керек.
Сол жақ
баған:
"Истина или ложь" (Шын
немесе жалған) – бұл жерде басқа сұрақтар
тізімі көрсетілген.
"Добавить вопрос" (Сұрақ
қосу) – жаңа сұрақ енгізу үшін
қолданылады.
"Добавить слайд" (Слайд
қосу) – презентацияға қосымша слайд
қосу батырмасы.
Оң жақ
баған:
"Темы"
(Тақырыптар) – тесттің визуалды стилін
өзгертуге болатын бөлім.
Тегін
тақырыптар:
Стандартты
Көктем
Жаз
Күз

7-қадам: сұрақтарымызды салып болғанна
кейін сохранить батырмасын басамыз.
8
-қадам:
"Добавление последних штрихов"
(Соңғы штрихтерді қосу)
Бұл терезе викторинаңызға атау (название) және сипаттама (описание)
қосуға мүмкіндік береді.
1. "Название"
(Атауы)
Мұнда Kahoot! викторинасының
атын енгізу керек.Мысалы, "Жануарлар әлемі" немесе "Математика
сұрақтары".76 таңба
қалды – атау ұзындығының шектеуі
бар.
2. "Описание" (Сипаттама) -
Міндетті емес
Бұл жерде викторинаңыздың
қысқаша сипаттамасын жазуға болады.
500 таңбаға дейін жазуға
мүмкіндік бар.Мысалы:
"Бұл викторина жануарлар
әлеміне арналған. Ойын қызықты әрі
пайдалы!"
"Продолжать"
(Жалғастыру) – атауды енгізіп, викторинаны
сақтап, әрі қарай өту.
9
-қадам: бұл
біздің жасаған жұмысымыз Библиотека
(Кітапхана) бөліміне түсіп тұрады. Сол жерден
сілтемесін алып оқушыларға, мұғалімдерге,студенттерге жібере
аламыз.