Сабақтың
басы
5
мин
Білу:
Пәнаралық
байланыс- Қазақ тілі, Информатика,
Тарих, Математика
Оқылым
Жазылым
Айтылым
Тыңдалым
|
Белсенді оқыту
әдісі: «Миға шабуыл»
Мақсаты- Қандайда
болмасын ақпарат туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой
салу.
Тиімділігі-
Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады,
ойын еркін жеткізеді. Пікірлерлің еркін айтылуы, ешқашан сынға
ұшырамауы керек.
Қолданылуы- Жаңа
сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақтар арқылы өткен сабақты
еске түсіру.
Дескриптор:
-Оқушылар сұрақтарға нақты
жауап бере алады.
-Мотоатқыштар
бөлімшесінің құрамы туралы
біледі.
-Ату түрлерін
сипаттайды.
- Мотоатқыштар бөлімшесінің
қару-жарағын атайды.
Тапсырма:
1.Жаяу әскерлер
жауынгерлік машинасындағы мотоатқыштар бөлімшесінің құрамы туралы
не білесіңдер?
2.Жаппай, қапталдық,
айқастыра ату түрлерін
сипаттаңдар.
3.Мотоатқыштар
бөлімшесінің қару-жарағын
атаңдар.
Кері
байланыс:
Білемін
Білдім
Білгім
келеді
Саралап
оқыту: дескриптор, кері байланыс –
сұрақтар, диалог – сұхбат,
деңгейлік
|
Қосымша
ресурс-интерактивті тақта, плакаттар, автомат
макеті.
Оқулық
10-сынып
44-48
бет
Авторлары:
Тасбулатов
А.Б
Майхиев
Д.К
Әкімбаев
Е.Ж
Мамырбаев
Ө.Ж
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
Түсіну:
Пәнаралық
байланыс- Қазақ тілі, Информатика,
Тарих, Математика
Белсенді оқыту
әдістері:
Оқылым
Жазылым
Тыңдалым
Айтылым
Қолдану:
Пәнаралық
байланыс- Қазақ тілі, Информатика,
Тарих, Математика, Көркем
еңбек
|
Белсенді оқыту
әдісі: «Үштік әдіс» (Ойлан, жұптас,
бөліс)
Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар
немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен
бөлісу
Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау
қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады.
Оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары
қалыптасады
Қолданылуы: Оқушылар екі топқа бөлінеді,
бірінші топ оқиды немесе айтады, екінші топ тыңдайды немесе түртіп
алады, кейін өз пікірлерімен
алмасады.
Мұғалім Калашников
автоматы мен қол пулеметінің атқаратын қызметі, жауынгерлік
қасиеттері, құрылысы мен жұмыс қағидаттарын
түсіндіреді.
Тапсырма:
Мұғалім сыныпты екі
топқа бөледі.
1-топ. Автоматтың
(пулеметтің) арналуы мен ұрыстық
қасиеті
2-топ. Автоматтың
(пулеметтің) құрылысы туралы түсінік бойынша постер дайындау,
қорғау.
Дескриптор:
-Оқушылар автоматтың
ұрыстық қасиетін сипаттай
алады
-Автоматтың негізгі
бөліктерімен механизмдерін, жабдықтарын ажырата
алады.
Кері байланыс
(тиімді сұрақ-жауап,
пікір):
1.Автоматтан атыс
жүргізу үшін қандай оқтарды
қолданады?
2.Автоматтың негізгі
бөліктері мен механизмдерін
атаңдар.
ҚБ. Топ бірін-бірі
бағалайды
«Бас бармақ»
әдісі
ҚБ. Мұғалім қолпаштау сөзі арқылы
бағалайды
Өте
жақсы
Жақсы
Орташа
Саралап
оқыту: тапсырма, қосымша ресурс,
дескриптор, кері байланыс-сұрақтар, диолог-сұхбат, жеке қолдау
көрсету арқылы саралау.
|
Қосымша ресурстар-
плакаттар, маркерлер, фластмастер, карандаш, автомат
макеті.
Оқулық
10-сынып
50-54
беттер
|
Сабақтың
соңы
5
мин
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Белсенді оқыту
әдісі:
«Қорытындылау»
Пәнаралық
байланыс- Қазақ тілі, Информатика,
Тарих, Математика
Оқылым
Тыңдалым
Айтылым
|
Белсенді оқыту
әдіс – «Қорытындылау»
Мақсаты
– Оқушылар
тақырып бойынша түсініктерін
айтады.
Тиімділігі - Оқушыға сұрақ қою арқылы
ой-өрісін дамытады, ойын еркін
жеткізеді.
Қолданылуы – Сабақты қорытындылау
мақсатында, оқушылар сұрақтарға жауап беріп, қорытынды
шығарады.
Тапсырма:
1.Автоматты кім
ойлап тапты?
2.Автоматты алғаш
қай жылы шығарылды?
3.Автоматтың калибрі
қанша?
Дескриптор:
1.Автоматты кім
ойлап шығарғанын біледі.
2.Автоматтың қай
жылы шыққанын айтады.
3.Автоматтың
калибрін біледі.
Кері
байланыс:
1.Калашников
автоматы мен қол пулеметінің айырмашылығы
қандай?
2.Автомат пен
пулеметтің нақты атыс
қашықтығы.
3.Автоматтың
сүңгі-пышақсыз оқжатармен қосқандағы салмағы
қанша?
Оқушылардың
рефлексиясы:
Мен жаңадан не
білдім?
Маған кім
көмектесті?
Қандай ақпарат
қиындық келтірді?
ҚБ
мұғалім: Мұғалім сабаққа қорытынды
жасайды, оқушыларды қолпаштау сөзі арқылы
бағалайды
Керемет
Жақсы
Орташа
Үй
тапсырмасы: §8 соңындағы сұрақтарға жауап
беру.
|
Қосымша ресурстар-
плакаттар, автомат макеті.
Оқулық
10-сынып
50-54
беттер
|