|
Математика |
|
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Калькулятордың көмегімен есептеулер жүргізу |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. 1-ші ойыннын шартымен таныстырып өтейін. Бұл ойында бес сұрақ қойылады, қойылған сұрақтарға қас-қағым сәтте жауап беру керек. Кім жылдам жауап берсе, ұпай соныкі.
Жауабы: 2-і.
Жауабы: 0
Жауабы: 3кг
Жауабы: 5 бала
Жауабы: 1000кг |
|||
|
Сергіту сәті |
Көтеріліп шаңырақ, |
|||
|
Ой толғаныс |
№ 1 1. 100 теңгең болғанша ( 100 досыңыз болсын) 2. 30 тістен шыққан сөз (30 рулы елге тарайды.) 3. 1 кісі қазған құдықтан ( 1000 кісі су ішеді ) 4. 1 күндік жолға шықсаң ( 3 күндік азық ал ) 5. 100 –ден біреу шешен ( 1000 –нан біреу көсем ) №2 1. 30 күн оразаның ( 1 күн айты бар ) 2. Білекті бірді жығады ( білімді 1000 –ды жығады ) 3. 40 кісі 1 жақ ( қыңыр кісі 1 жақ ) 4. Ер жігіт 1 рет өледі ( қорқақ 1000 рет өледі ) 5. Алдыңа 1 рет қарасаң ( артыңа 10 рет қара ) |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Калькулятордың көмегі
Калькулятордың көмегі
|
Математика |
|
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Калькулятордың көмегімен есептеулер жүргізу |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. 1-ші ойыннын шартымен таныстырып өтейін. Бұл ойында бес сұрақ қойылады, қойылған сұрақтарға қас-қағым сәтте жауап беру керек. Кім жылдам жауап берсе, ұпай соныкі.
Жауабы: 2-і.
Жауабы: 0
Жауабы: 3кг
Жауабы: 5 бала
Жауабы: 1000кг |
|||
|
Сергіту сәті |
Көтеріліп шаңырақ, |
|||
|
Ой толғаныс |
№ 1 1. 100 теңгең болғанша ( 100 досыңыз болсын) 2. 30 тістен шыққан сөз (30 рулы елге тарайды.) 3. 1 кісі қазған құдықтан ( 1000 кісі су ішеді ) 4. 1 күндік жолға шықсаң ( 3 күндік азық ал ) 5. 100 –ден біреу шешен ( 1000 –нан біреу көсем ) №2 1. 30 күн оразаның ( 1 күн айты бар ) 2. Білекті бірді жығады ( білімді 1000 –ды жығады ) 3. 40 кісі 1 жақ ( қыңыр кісі 1 жақ ) 4. Ер жігіт 1 рет өледі ( қорқақ 1000 рет өледі ) 5. Алдыңа 1 рет қарасаң ( артыңа 10 рет қара ) |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
шағым қалдыра аласыз













