Кәне, танысайық!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кәне, танысайық!

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балаларға сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Т А Н Ы С У

Мақсаты:

  • Балаларда танымдық құзыреттілікті қалыптастыру, өз денсаулығына және салауатты өмір салтының негіздеріне деген саналы қатынасты тәрбиелеу

Сабақ түрі: тренинг

Көрнекілігі: айна, доп



С А Б А Қ Б А Р Ы С Ы


І. «Танысу» жаттығуы

Кәне, балалар, бәріміз ортаға шығайық. Бір-бірімізге қарап жымиып, өз атымызды айтып «Бұл мен - ........» танысайық деп қолымыздағы допты келесі балаға ұсынамыз. Допты алған бала «Бұл мен - ........» танысайық деп қолындағы допты келесі балаға ұсынады


ІІ. Таныстықты жалғастыру

Біз бір-бірімізбен таныстық, енді өзімізбен, өзіміздің дене мүшелерімізбен де танысайық. Таныстықты жалғастыру үшін «Сезім мүшелері» ойынын ойнаймыз

«Сезім мүшелері»

Мақсаты: зейінді дамыту, адамның сезім мүшелері туралы білімдерін толықтыру.

Барысы: Балалар шеңбер құрып тұрады, психолог балаларға адамның сезім мүшелерін атап, түрлі нұсқау береді. Балалар жауап ретінде соған сәйкес сезім мүшелеріне қолдарын тигізу керек. Мысалы, «құлақ» десе, балалар құлақтарын ұстайды. Психолог алдымен тапсырмаларды балалармен бірлесіп орындайды, содан кейін әдейі қателер жібереді. ал балалар мұқият болып, қате жібермеуі керек.

Балалар, сендер бұл ойынды өте жақсы орындадыңдар. Келесі ойында сендер өздеріңнің ойлап тапқан қимыл-қозғалыстарыңды көрсетесіңдер, басқалар оны қайталайды. Сондықтан бір-біріңді дұрыс тыңдап, түсінуге тырысыңдар.


ІІІ. Қимыл-қозғалысты, бақылағыштықты дамыту

«Қайтала» ойыны

Мақсаты: қимыл-қозғалысты, бақылағыштықты дамыту.

Барысы: Психолог балаларға бірнеше қимыл-қозғалыстарды көрсетеді, балалар оларды қайталайды, осыдан кейін топтан бір бала шығып, өз қимылдарын көрсетеді, ал басқа балалар оны қайталайды.


ІV. Рефлексия

  • Бүгінгі сабақта сендерге қандай ойын ұнады?

  • Келесі сабақта тағы да осы сияқты ойындар ойнағыларың келе ме?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.10.2018
279
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі