Материалдар / "Картадағы биіктік пен терендікті бейнелеуі" сабақ жоспары 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Картадағы биіктік пен терендікті бейнелеуі" сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жер беті көлемінің бейнеленуі, жер бедерінің бейнеленуі, түрлі сулардың бейнеленуі, елді мекендердің бейнелену ерекшеліктерімен танысып, олардың ұсақ масштабты карталарда сипатталуы туралы білімді қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
471
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тақырыбы: Картадағы биіктік пен терендікті бейнелеуі

Мақсаты:

Білімділік: Жер беті көлемінің бейнеленуі, жер бедерінің бейнеленуі, түрлі сулардың бейнеленуі, елді мекендердің бейнелену ерекшеліктерімен танысып, олардың ұсақ масштабты карталарда сипатталуы туралы білімді қалыптастыру.

Дамытушылық: Оқушылардыңой-өрісін, өткен тақырыптардан жинаған білім мен икемділіктерді одан әрі дамыту.

Тәрбиелік: Ұсақ масштабты карталарда бейнелену әдістерімен таныса келе география пәніне деген қызығушылықты ояту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,топтық ,практикалық жұмыс

Құрал-жабдықтар: дүниежүзінің физикалық картасы.


Сабақтың кезеңдері: 

 1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі

3. Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі

4. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі

5. Сабақты қорытындылау кезеңі 

6. Бағалау кезеңі

7. Үйге тапсырма беру кезеңі

Сабақтың барысы

 

Сабақ-тың кезеңде-рі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті

1. Ұйымдастыру кезеңі

(2 мин) Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Көңілді смайликтер арқылы топқа бөлу. Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.

Топқа бөліну.Сабаққа дайындалу.  

2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі. (10 мин)

3. Миға шабуыл

Бортты журнал әдісі (3 мин) Тұрғыны жоқ елдер,

Үйі жоқ қалалар,

Ағашы жоқ ормандар,

Суы жоқ  теңіздер,

Бұл не?                           (карта)

Үй жұмысы бойынша тест тапсырмасын алу:

1. Карта дегеніміз не?

А) суретВ) табақС) глобус

2. Карталарды мазмұнына қарай нешеге бөлінеді:

А) 2 В) 3 С) 4

3. Тақырыптық карталарды тап:

А) топографиялық карталар

В) дүниежүзінің климат картасы

4. Масштабына қарай карталар нешеге бөлінеді?

А) 3В) 4 С) 5

5. Ірі масштабты картаны тап:

А) 1: 90.000В) 1: 200.000С) 1: 150.000

6. Қандай картаның дәлдігі нақтырақ?

А) топографиялық шолуВ) топографиялық

7. Қандай карталар ұшқыштарға арналған?

А) шолуВ) топографиялықС) топографиялық шолу

                        Карта  туралы бұрыннан не білеміз?


Болжам   Жаңа ақпарат

Оқушылар дәптерлеріне  сосын тақтаға бірінші бағанын толтырады.

4. Жаңа материалды меңгерту кезеңі

Автордың орындығы әдісі.

(20 мин)

2-ші бағанды толтыру үшін топтарға тақырыпшаларды бөліп беру. Оқушылар дәптерлеріне жазып, өз ойларын ортаға салып, сұрақтарын қояды.  Өзара  пікір алмасады, бірге талқылап, оларды түсіндіреді. 

 

Әр топтан бала шығып өз жазғанын автор ретінде сынып алдында оқиды.

4. Рефлексия

 

(5 мин) Атлас пен карталарды пайдаланып

1 топ- Каспий маңы ойпатының биіктігін анықтау

2 топ- Сарыарқаның биіктігін анықтау

3 топ- Солт.мұзды мұхитының Еуразия жағалауындағы тереңдігін анықтау

4топ- Каспий теңізінің тереңдігін анықтау Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында атласты, жарты шарлар картасын және дүниежүзінің физикалық картасын пайдаланады. 

5. Сабақты қорытындылау кезеңі 

(2 мин) Тақырыпты қорытындылай келе фронтальды сұрақтар қою:

- Картадағы түрлі-түсті бояулар не үшін қажет?

- Биіктік шкаласы арқылы нені анықтаймыз және қалай анықтаймыз?

- Д.ж. ең терең жер қайда орналасқан және қалай аталады?

- Д.ж. ең биік жер қайда орналасқан және қалай аталады? Мұғалімнің сұрақтарына өз немесе мұғалімнің қалауымен жауап береді. 

6. Бағалау кезеңі

(2 мин) Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай  бағалау парағы бойынша бағалау. Өздеріне лайықты бағаларын қояды. Ескертулері болса мұғалімге айтады.

7. Үйге тапсырма беру кезеңі

(1 мин) §  13 оқу. 39-40 бет Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!