Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Кәсіби қоғамдастық тест сұрақтары
Материал туралы қысқаша түсінік
Кәсіби қоғамдастық тест сұрақтары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Маусым 2018
1140
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кәсіби қоғамдастық1.Әртүрлі адамдарды бірге қосудың оңтайлы тәсіліА) КоучингБ) ТәлімгерлікС)КөшбасшылықД)ТоптықЕ) Қоғамдастық2.Олардың пайымдауынша: «Олардың ертеде оқушылар қажеттіліктерін қанғатандырғанына қарамастан,адамның ойлау қабілетіне қатысты осындай болжамдар,оқытудағы мұндай тәсілдер мен білім беруді ұйымдастырудың осындай модельдері экономикалық және әлеуметтік ортаның өзгеріп отырған жағдайларына,танымдық саланың ахуалына және ХХІ ғасырдың зияткерлік талаптарына дайындалып жатқан оқушылар үшін жеткіліксіз деп саналады.А) Выготский,МерсерБ)Александер,ФишерС)Чапман,АспинД)Иган,РоджерсЕ) Харгривс,Гэлтон3.Сәйкестендіріңіз
4.Ол «реформаторлар мектепте оқыту мен оқуды өзгерту және жетілдіруге қажетті деп есептейтін көптеген басты идеяларды әзірлеуге қатысып,жәрдемдесуіне және қолдауына байланысты кәсіби қоғамдастық бүгінгі күні өте танымал болып отыр деп тұжырымдайды.А)ФулланБ)АспинС)ЧапманД) ЛиберманЕ) Иган
5.Сәйкестендіріңіз
6.Өз мектептерінің басшылық әлеуетін арттыратын көшбасшылар,сонымен қатар ,кәсіби қоғамдастыққа кіретін мектептердің атынан қызмет атқарады.А)Қоғамдастық көшбасшыларыБ)Жүйе көшбасшыларыС) Әріптестік көшбасшыларыД)Мектеп көшбасшыларыЕ)Дамытушы көшбасшылар7.Сәйкестендіріңіз
8.Сәйкестендіріңіз
9.Ол жүйе көшбасшыларының әріптестерімен жүргізетін жұмысына тарқұрсаудан босану сияқты қарайды, ол жүйедегі мектептер арасындағы ішкі мәдениеттен және бәсекелестікке бағдарланудан анағұрлым жоғары тұрады деп болжаған.А) МэтьюзБ) БрайнС)АспинД)ИганЕ)Либерман10. Ауқымды өзгерткіштік әлеуеті бар ұйымдастырушылық нысан.А) Зерттеу тобыБ) КоучингС) Кәсіби қоғамдастықД)ТәлімгерлікЕ) Көшбасшылық11.Сәйкестендіріңіз 1_____2____3_____4____5_____
12.Сәйкестікті тап
13.Кәсіби қоғамдастық дегеніміз не?
1 | Кәсіби қоғамдастықта жұмыс істеу | А | -Мұғалімдерді білім алуға және оны біріктіруге арналған мүмкіндіктермен; |
2 | Білім алушылар қоғамдастықтарына біріктірілген мектептердегі ынтымақтастық | Б | -Ынтымақтастықтың көптеген құрылымдарының болуы; |
С | -Мұғалімдердің құзіретін арттырып,оқушылардың мүмкіндіктерінің кеңейтетіндігі; |
4.Ол «реформаторлар мектепте оқыту мен оқуды өзгерту және жетілдіруге қажетті деп есептейтін көптеген басты идеяларды әзірлеуге қатысып,жәрдемдесуіне және қолдауына байланысты кәсіби қоғамдастық бүгінгі күні өте танымал болып отыр деп тұжырымдайды.А)ФулланБ)АспинС)ЧапманД) ЛиберманЕ) Иган
5.Сәйкестендіріңіз
1 | Сәтті серіктестік мынадай факторға байланысты | А | -Қолайлы ортада тәуекелге баруға ықпал ететін реформаның жүргізілуін; |
2 | Баллантин және басқалар (2006) кәсіби қоғамдастықта жұмыс істеу: | Б | -Оқыту тәжірибесімен алмасудың тікелей тетігін қамтамасыз ететіндігі; |
3 | Білім алушылар қоғамдастықтарына біріктірілген мектептердегі ынтымақтастық | С | -Серіктестік пікірлес адамдардың бірлестігі ретінде қаралуы тиіс; |
6.Өз мектептерінің басшылық әлеуетін арттыратын көшбасшылар,сонымен қатар ,кәсіби қоғамдастыққа кіретін мектептердің атынан қызмет атқарады.А)Қоғамдастық көшбасшыларыБ)Жүйе көшбасшыларыС) Әріптестік көшбасшыларыД)Мектеп көшбасшыларыЕ)Дамытушы көшбасшылар7.Сәйкестендіріңіз
1 | Басшылық етуші топтар | А | -Кәсіби қоғамдастықтың әр түрлі бөлімдері марасындағы қызметті реттейді; |
2 | Үйлестіруші топтар | Б | -Кәсіби қоғамдастықтың әр түрлі бөлімдері арасындағы қызметті реттейді; |
3 | Дамытушы топтар | С | -Реформа жүргізу бағытында орындалатын жұмыстарды бағыттайды,басқарады және бақылайды; |
8.Сәйкестендіріңіз
1 | Сәтті серіктестік мынадай факторғабайланысты: | А | -Міндеттер қою және «топтық ойлаудан» арылуға жәрдемдесу; |
2 | Кәсіби қоғамдастықтан тыс «тәуелсізсарапшының» болуы кәсібиқоғамдастықтыңдамуына: | Б | - Атқарушы билік тарапынан мектептер арасындағы ынтымақтастық идеясын қолдаужәне оны ескеру аса пайдалы. |
3 | Баллантин және басқалар (2006) кәсіби қоғамдастықта жұмыс істеу: | С | -Бір мектептен және бір өңірден тыс жұмыс істеу мүмкіндігін; |
9.Ол жүйе көшбасшыларының әріптестерімен жүргізетін жұмысына тарқұрсаудан босану сияқты қарайды, ол жүйедегі мектептер арасындағы ішкі мәдениеттен және бәсекелестікке бағдарланудан анағұрлым жоғары тұрады деп болжаған.А) МэтьюзБ) БрайнС)АспинД)ИганЕ)Либерман10. Ауқымды өзгерткіштік әлеуеті бар ұйымдастырушылық нысан.А) Зерттеу тобыБ) КоучингС) Кәсіби қоғамдастықД)ТәлімгерлікЕ) Көшбасшылық11.Сәйкестендіріңіз 1_____2____3_____4____5_____
1 | Инклюзивті оқыту | А | - Сөзбе-сөз дайындау, жаттықтыру; әріптестердің құпия, белсенді жәнежасампаз өзара әрекеттестік үдерісі. |
2 | Коучинг | Б | -Индивидтің дәстүрлі немесе көпшілік қабылдаған идеялардан ауытқитын, түбегейлі жаңа идеяларды қабылдау мен жасауға дайындығымен ерекшеленетін және тәуелсіз фактор ретінде дарындылық құрылымына кіретін шығармашылық қабілеті, сондай-ақ проблемаларға өзгеше қарап, оларды ерекше тәсілдерменшешу қабілеті. |
3 | Креативтілік | С | – Ғылым мен техника саласынан алынған метафора |
4 | «Қара жәшік» | Д | - Субъектінің назарын өзіне, атап айтқанда, оларды қайта ойлап, қорыту мақсатында өз белсенділігінің өніміне аударуы. |
5 | Рефлексия | Е | -Білім алу барлығына да қолжетімді деген қағидатқа негізделетін оқыту.Оқытуды оқушылардың түрлі қажеттіліктеріне, соның ішінде ерекшеқажеттіліктеріне бейімдеу. |
12.Сәйкестікті тап
1 | - Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталғанынтымақтастық педагогикалық тәсіл. | А | Рефлексиялық есеп |
2 | – Әрекет, үдеріс не өнімнің нәтижелілігін/құндылығын/негізділігін талдаужәне бұлардың неліктен нәтижелі/құнды/негізді болғанын немесе болмағанынтүсіндіру қабілеті. | Б | Сабақты зерттеу |
3 | – Теориялық материал туралы қажетті біліммен нығайтылған, тәжірибелік іс-әрекетін терең талдаумен бірге жүретін мұғалімнің тәжірибелік іс-әрекетіненалынған мысалдар жазылған құжат. | С | Сыни бағамдау |
13.Кәсіби қоғамдастық дегеніміз не?
- Ауқымды өзгергіштік әлеуеті бар ұйымдастырушылық нысан.
- Өз мектептерінің басшылық әлеуетін арттыратын көшбасшылар
- Тиімді әдістерді пайдаланып зерттеу сабағын ұйымдастыру
- Тиімді білім алушылар қоғамдастығы
- Кәсіби даму жөнінде бірлескен іс – шаралар
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Тәжірибелі ұстаздар
- Оқу көшбасшылары
- Тәлімгерлер
- Коучтар
- Тәлім алушылар
- Мектептің тиімділігін арттыру функциясы
- Кәсіптік кедергілер функциясы
- Орындаушы функциясы
- Үйлестіруші топтар функциясы
- Дамытушы топтар функциясы
- Оқудағы кедергілер
- Оқытудағы кедергілер
- Кәсіптік кедергілер
- Зерттеудегі кедергілер
- Атқарылатын жұмыстардағы кедергілер
- 7
- 6
- 5
- 4
- 3
- Бастамашылық бөлініс
- Бөлінген көшбасшылық
- Ұйымдастырушылық кедергілер
- атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру
- мұғалім жүргізетін даму жоспары
- Мәдени бөлініс
- Кезеңдік бөлініс
- Жеке қарым-қатынас
- Құндылықтаарды анықтау
- кәсіби білімді құруға және таратуға ат салысу
- жоба арасында
- оқытуды бағалау кезінде
- тиімді білім алу кезінде
- кәсіби білімдердің дамуы
- тәжірибенің өзгеруі, білімнің жинақталуы
- Оқушыларға немесе басқа мұғалімдерге көшбасшылық ету.
- Қалыптастырушы деректер жинау
- Сабақтар топтамасын әзірлеу
- Оқушыларды оқыту мақсаты
- Оқушылардың жұмысын бақылау
- Мэтьюз (2009)
- Либерман (2005)
- Чапман мен Аспинн (2004)
- Лейтвуд және Левин (2004)
- Дэвид Форст пен Херте Кэм
- құндылықтарды анықтау
- тиімділік
- құрметтеу
- пікірлесу
- болжау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)