Материалдар / Кәсіби қоғамдастық тест сұрақтары

Кәсіби қоғамдастық тест сұрақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Кәсіби қоғамдастық тест сұрақтары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Маусым 2018
1140
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кәсіби қоғамдастық1.Әртүрлі адамдарды бірге қосудың оңтайлы тәсіліА) КоучингБ) ТәлімгерлікС)КөшбасшылықД)ТоптықЕ) Қоғамдастық2.Олардың пайымдауынша: «Олардың ертеде оқушылар қажеттіліктерін қанғатандырғанына қарамастан,адамның ойлау қабілетіне қатысты осындай болжамдар,оқытудағы мұндай тәсілдер мен білім беруді ұйымдастырудың осындай модельдері экономикалық және әлеуметтік ортаның өзгеріп отырған жағдайларына,танымдық саланың ахуалына және ХХІ ғасырдың зияткерлік талаптарына дайындалып жатқан оқушылар үшін жеткіліксіз деп саналады.А) Выготский,МерсерБ)Александер,ФишерС)Чапман,АспинД)Иган,РоджерсЕ) Харгривс,Гэлтон3.Сәйкестендіріңіз
1Кәсіби қоғамдастықта жұмыс істеу

А

-Мұғалімдерді білім алуға және оны біріктіруге арналған мүмкіндіктермен;
2



Білім алушылар қоғамдастықтарына біріктірілген мектептердегі ынтымақтастықБ

-Ынтымақтастықтың көптеген құрылымдарының болуы;




С



-Мұғалімдердің құзіретін арттырып,оқушылардың мүмкіндіктерінің кеңейтетіндігі;


4.Ол «реформаторлар мектепте оқыту мен оқуды өзгерту және жетілдіруге қажетті деп есептейтін көптеген басты идеяларды әзірлеуге қатысып,жәрдемдесуіне және қолдауына байланысты кәсіби қоғамдастық бүгінгі күні өте танымал болып отыр деп тұжырымдайды.А)ФулланБ)АспинС)ЧапманД) ЛиберманЕ) Иган

5.Сәйкестендіріңіз
1

Сәтті серіктестік мынадай факторға байланысты

А
-Қолайлы ортада тәуекелге баруға ықпал ететін реформаның жүргізілуін;
2Баллантин және басқалар (2006) кәсіби қоғамдастықта жұмыс істеу:Б

-Оқыту тәжірибесімен алмасудың тікелей тетігін қамтамасыз ететіндігі;


3



Білім алушылар қоғамдастықтарына біріктірілген мектептердегі ынтымақтастықС

-Серіктестік пікірлес адамдардың бірлестігі ретінде қаралуы тиіс;






6.Өз мектептерінің басшылық әлеуетін арттыратын көшбасшылар,сонымен қатар ,кәсіби қоғамдастыққа кіретін мектептердің атынан қызмет атқарады.А)Қоғамдастық көшбасшыларыБ)Жүйе көшбасшыларыС) Әріптестік көшбасшыларыД)Мектеп көшбасшыларыЕ)Дамытушы көшбасшылар7.Сәйкестендіріңіз
1Басшылық етуші топтарА-Кәсіби қоғамдастықтың әр түрлі бөлімдері марасындағы қызметті реттейді;
2Үйлестіруші топтарБ-Кәсіби қоғамдастықтың әр түрлі бөлімдері арасындағы қызметті реттейді;
3Дамытушы топтарС-Реформа жүргізу бағытында орындалатын жұмыстарды бағыттайды,басқарады және бақылайды;


8.Сәйкестендіріңіз


1
Сәтті серіктестік мынадай факторғабайланысты:

А
-Міндеттер қою және «топтық ойлаудан» арылуға жәрдемдесу;
2





Кәсіби қоғамдастықтан тыс «тәуелсізсарапшының» болуы кәсібиқоғамдастықтыңдамуына:Б- Атқарушы билік тарапынан мектептер арасындағы ынтымақтастық идеясын қолдаужәне оны ескеру аса пайдалы.
3Баллантин және басқалар (2006) кәсіби қоғамдастықта жұмыс істеу:С-Бір мектептен және бір өңірден тыс жұмыс істеу мүмкіндігін;


9.Ол жүйе көшбасшыларының әріптестерімен жүргізетін жұмысына тарқұрсаудан босану сияқты қарайды, ол жүйедегі мектептер арасындағы ішкі мәдениеттен және бәсекелестікке бағдарланудан анағұрлым жоғары тұрады деп болжаған.А) МэтьюзБ) БрайнС)АспинД)ИганЕ)Либерман10. Ауқымды өзгерткіштік әлеуеті бар ұйымдастырушылық нысан.А) Зерттеу тобыБ) КоучингС) Кәсіби қоғамдастықД)ТәлімгерлікЕ) Көшбасшылық11.Сәйкестендіріңіз 1_____2____3_____4____5_____



1Инклюзивті оқытуА- Сөзбе-сөз дайындау, жаттықтыру; әріптестердің құпия, белсенді жәнежасампаз өзара әрекеттестік үдерісі.
2КоучингБ-Индивидтің дәстүрлі немесе көпшілік қабылдаған идеялардан ауытқитын, түбегейлі жаңа идеяларды қабылдау мен жасауға дайындығымен ерекшеленетін және тәуелсіз фактор ретінде дарындылық құрылымына кіретін шығармашылық қабілеті, сондай-ақ проблемаларға өзгеше қарап, оларды ерекше тәсілдерменшешу қабілеті.
3КреативтілікСҒылым мен техника саласынан алынған метафора
4«Қара жәшік»Д- Субъектінің назарын өзіне, атап айтқанда, оларды қайта ойлап, қорыту мақсатында өз белсенділігінің өніміне аударуы.
5РефлексияЕ-Білім алу барлығына да қолжетімді деген қағидатқа негізделетін оқыту.Оқытуды оқушылардың түрлі қажеттіліктеріне, соның ішінде ерекшеқажеттіліктеріне бейімдеу.


12.Сәйкестікті тап
1- Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталғанынтымақтастық педагогикалық тәсіл.АРефлексиялық есеп
2– Әрекет, үдеріс не өнімнің нәтижелілігін/құндылығын/негізділігін талдаужәне бұлардың неліктен нәтижелі/құнды/негізді болғанын немесе болмағанынтүсіндіру қабілеті.БСабақты зерттеу
3– Теориялық материал туралы қажетті біліммен нығайтылған, тәжірибелік іс-әрекетін терең талдаумен бірге жүретін мұғалімнің тәжірибелік іс-әрекетіненалынған мысалдар жазылған құжат.ССыни бағамдау


13.Кәсіби қоғамдастық дегеніміз не?
  • Ауқымды өзгергіштік әлеуеті бар ұйымдастырушылық нысан.
  • Өз мектептерінің басшылық әлеуетін арттыратын көшбасшылар
  • Тиімді әдістерді пайдаланып зерттеу сабағын ұйымдастыру
  • Тиімді білім алушылар қоғамдастығы
  • Кәсіби даму жөнінде бірлескен іс – шаралар
14. Өзгеріс енгізуге негізделген неше түйінді тетік бар?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15. «Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» ҚР педагог кадрлардың біліктілігін арттыру бағдарламасын игерген барлық мұғалімдер кім деп саналады?
  • Тәжірибелі ұстаздар
  • Оқу көшбасшылары
  • Тәлімгерлер
  • Коучтар
  • Тәлім алушылар
16. Мұғалім көшбасшылығының негізгі 3 бағытының біреуі:
  • Мектептің тиімділігін арттыру функциясы
  • Кәсіптік кедергілер функциясы
  • Орындаушы функциясы
  • Үйлестіруші топтар функциясы
  • Дамытушы топтар функциясы
17. Оқытудың әдіс – тәсілдері құны тұрарлық жалғыз білім деп есептелетін фактілер мен ақпаратты қабылдауға ықпал етті. Кімнің пайымдауы? a)Мэтьюз (2009) b)Либерман (2005) c)Чапман мен Аспинн (2004) d) Лейтвуд және Левин (2004)e)Дэвид Форст пен Херте Кэм(18. Мұғалім көшбасшылығы жолындағы кедергіні тап:
  • Оқудағы кедергілер
  • Оқытудағы кедергілер
  • Кәсіптік кедергілер
  • Зерттеудегі кедергілер
  • Атқарылатын жұмыстардағы кедергілер
19. Мұғалім көшбасшылығын дамытудың қанша кезеңі бар?
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
20. Мұғалім көшбасшылығының дамыту жұмыстарының төртінші кезеңі.
  • Бастамашылық бөлініс
  • Бөлінген көшбасшылық
  • Ұйымдастырушылық кедергілер
  • атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру
  • мұғалім жүргізетін даму жоспары
21. Мұғалім көшбасшылығын дамытуға әсер етудің түрі.
  • Мәдени бөлініс
  • Кезеңдік бөлініс
  • Жеке қарым-қатынас
  • Құндылықтаарды анықтау
  • кәсіби білімді құруға және таратуға ат салысу
22. Мұғалімнің өз бастамасына негізделген кәсіби даму үдерісінің нәтижесі қай кезде сезілуі керек?
  • жоба арасында
  • оқытуды бағалау кезінде
  • тиімді білім алу кезінде
  • кәсіби білімдердің дамуы
  • тәжірибенің өзгеруі, білімнің жинақталуы
23. Мұғалім көшбасшылығының негізгі үш бағытының бірі:
  • Оқушыларға немесе басқа мұғалімдерге көшбасшылық ету.
  • Қалыптастырушы деректер жинау
  • Сабақтар топтамасын әзірлеу
  • Оқушыларды оқыту мақсаты
  • Оқушылардың жұмысын бақылау
24. Бағдарлама аясында оқытудағы көшбасшылық тұжырымдамасын кім ұсынған?
  • Мэтьюз (2009)
  • Либерман (2005)
  • Чапман мен Аспинн (2004)
  • Лейтвуд және Левин (2004)
  • Дэвид Форст пен Херте Кэм
25. Басқаның пікірін тыңдау ....
  • құндылықтарды анықтау
  • тиімділік
  • құрметтеу
  • пікірлесу
  • болжау
26 Басқалармен өзара қарым – қатынас барысында күтілетін нәтижеге қол жеткізе білу...a)құзыреттілікb) жеке қарым - қатынасc)құрметтеуd) пікірлесуe)құндылықтарды анықтау27. Кәсіби өзара қарым –қатынасты қолдайтын орнықты жеке қарым – қатынас...a) құндылықтарды анықтауb) тиімділікc) құрметтеуd) құзыреттілікe) жеке қарым - қатынас











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ