Материалдар / Катакализмдер

Катакализмдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Катакалзмдер жайлы оқушылардың білімін арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2018
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:Күні:
Сабақтың тақырыбы: Литосфералық катаклизмдерМұғалімнің аты-жөні: Нарымова ГКүні:
СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.3.1.4 -литосфералық катаклизмдердің себеп-салдарын, таралуын түсіндіреді7.3.1.5 - жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер болатын аймақтарды іздену арқылы , картадан көрсете біледі.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікЛитосфералық катаклизмдер

РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі, дене шынықтыру,
Алдыңғы оқуЛитосфераның тектоникалық қозғалыстары
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы3 минут



































Білу : Үй тапсырмасынсұрау арқылы өзін-өзі жетілдіруді тексеру 5 минут
Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. 1 слайд Оқушыларды Литосфераның құрылысы бойынша топқа бөлемін. І топ Жер, ІІ топ Мантия, ІІІ топ Ядро 3 топқа бөлініп отырады. Топ ережесін жариялау Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.



2 слайд. Спорттық жарыс : 1 . Жүгіру; 2. Ауыр атлетика; 3. Ұзындыққа секіру 4. Күрес








































Тапсырманы орындаған әр оқушыны жұлдызшалар беріп отырамын.
ТүсінуЖаңа білім13 минут «Топтық жұмыс»Бейнефильм көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу.Литосфералық катаклизмдер.Литосфералық катаклизмдердеге арналған оқулықтағы тақырыпшаларды және бейнефильмдерден көрген табиғат апаттарын пайдалана отырып, берілген тапсырмаларды орындау.І . Жер тобына : Карта мен жұмыс: 1. Жиі қайталанып тұратын ірі сейсмикалық белдеулерді көрсетіңіз.2. Біздің еліміздгі апаты , қауіпті аймақтары көрсетіңіз.3. Жер шарындағы сөнген және сөнбеген жанартауларды көрсетіңізІІ Мантия тобына: жер сілкінісі құрылысын пирамида арқылы құрастыруІІІ Ядро тобына: Жанартаулардың атқылау құрылысын көрсету.

Оқулық,мәтіндер,бейне фильмдер
Қолдану Ортасы 10 минут



Талдау

«Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

КІМ ? НЕ? ҚАЙДА? ҚАШАН? НЕГЕ? КАЛАЙ?

Оқулық,тақтаға ілінген карталар, түрлі-түсті маркерлер
Жинақтау Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі





Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

Қорытындылау

3 минут





















Кері байланыс2 минут
































Кері байланыс кемесі





Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ