Сабақтың
тақырыбы:
Литосфералық
катаклизмдер
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Нарымова Г
Күні:
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
7.3.1.4 -литосфералық
катаклизмдердің себеп-салдарын, таралуын
түсіндіреді
7.3.1.5 - жергілікті компонент
негізінде литосфералық катаклизмдер болатын аймақтарды іздену
арқылы , картадан көрсете
біледі.
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Литосфералық
катаклизмдер
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ тілі, дене
шынықтыру,
|
Алдыңғы
оқу
|
Литосфераның тектоникалық
қозғалыстары
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
3
минут
Білу : Үй тапсырмасынсұрау арқылы
өзін-өзі жетілдіруді тексеру
5
минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу. 1
слайд
Оқушыларды Литосфераның
құрылысы бойынша топқа бөлемін. І топ
Жер, ІІ топ
Мантия, ІІІ топ
Ядро 3 топқа бөлініп
отырады.
Топ ережесін
жариялау
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Көрші»
Мақсаты: әрбір қатысушының сол
топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық
сыйлау.
Нұсқаулық:
Көршіңді оң жақтан
құшақта,
Көршіңді сол жақтан
құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Бүгінгі тренинг
барысы,
Біз үлкен
отбасы.
2
слайд.
Спорттық
жарыс :
1 . Жүгіру; 2. Ауыр
атлетика; 3. Ұзындыққа секіру 4. Күрес
|
Тапсырманы орындаған әр
оқушыны жұлдызшалар беріп отырамын.
|
Түсіну
Жаңа
білім
13
минут
|
«Топтық
жұмыс»
Бейнефильм көрсету арқылы
бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу.
Литосфералық
катаклизмдер.
Литосфералық катаклизмдердеге
арналған оқулықтағы тақырыпшаларды және
бейнефильмдерден көрген
табиғат апаттарын пайдалана отырып, берілген тапсырмаларды
орындау.
І .
Жер тобына :
Карта мен жұмыс: 1. Жиі
қайталанып тұратын ірі сейсмикалық белдеулерді
көрсетіңіз.
2. Біздің еліміздгі апаты ,
қауіпті аймақтары көрсетіңіз.
3. Жер шарындағы сөнген және
сөнбеген жанартауларды көрсетіңіз
І І
Мантия тобына: жер сілкінісі
құрылысын пирамида арқылы
құрастыру
ІІІ
Ядро тобына: Жанартаулардың атқылау
құрылысын көрсету.
|
Оқулық,
мәтіндер,бейне
фильмдер
|
Қолдану
Ортасы
10
минут
Талдау
|
«Сақина салмақ
ойыны»
Балалар біз бүгін сақина
салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің
қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап
береді?
КІМ ? НЕ? ҚАЙДА? ҚАШАН? НЕГЕ?
КАЛАЙ?
|
Оқулық,тақтаға ілінген
карталар, түрлі-түсті маркерлер
|
Жинақтау Аяқталуы
Сабақты
бекіту
5
минут
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
№
|
Апат
түрі
|
Таралу
аймағы
|
Ерекшеліктері
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
Графикалық органайзер: «Балық
қаңқасы» диаграммасы
|
Қорытындылау
3
минут
Кері
байланыс
2
минут
|
Оқушының
аты-жөні
|
«Спорттық
жарыс»
|
«Топтық
жұмыс»
|
«Сақина салмақ»
ойыны
|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс
кемесі
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|