Сабақтың тақырыбы: Литосфералық катаклизмдер | Мұғалімнің аты-жөні: Нарымова ГКүні: |
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.3.1.4 -литосфералық катаклизмдердің себеп-салдарын, таралуын түсіндіреді7.3.1.5 - жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер болатын аймақтарды іздену арқылы , картадан көрсете біледі. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Литосфералық катаклизмдер
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, дене шынықтыру, |
Алдыңғы оқу | Литосфераның тектоникалық қозғалыстары |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы3 минут
Білу : Үй тапсырмасынсұрау арқылы өзін-өзі жетілдіруді тексеру 5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. 1 слайд Оқушыларды Литосфераның құрылысы бойынша топқа бөлемін. І топ Жер, ІІ топ Мантия, ІІІ топ Ядро 3 топқа бөлініп отырады. Топ ережесін жариялау Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.
2 слайд. Спорттық жарыс : 1 . Жүгіру; 2. Ауыр атлетика; 3. Ұзындыққа секіру 4. Күрес |
Тапсырманы орындаған әр оқушыны жұлдызшалар беріп отырамын. |
ТүсінуЖаңа білім13 минут | «Топтық жұмыс»Бейнефильм көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу.Литосфералық катаклизмдер.Литосфералық катаклизмдердеге арналған оқулықтағы тақырыпшаларды және бейнефильмдерден көрген табиғат апаттарын пайдалана отырып, берілген тапсырмаларды орындау.І . Жер тобына : Карта мен жұмыс: 1. Жиі қайталанып тұратын ірі сейсмикалық белдеулерді көрсетіңіз.2. Біздің еліміздгі апаты , қауіпті аймақтары көрсетіңіз.3. Жер шарындағы сөнген және сөнбеген жанартауларды көрсетіңізІІ Мантия тобына: жер сілкінісі құрылысын пирамида арқылы құрастыруІІІ Ядро тобына: Жанартаулардың атқылау құрылысын көрсету.
| Оқулық,мәтіндер,бейне фильмдер |
Қолдану Ортасы 10 минут
Талдау
| «Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?
КІМ ? НЕ? ҚАЙДА? ҚАШАН? НЕГЕ? КАЛАЙ?
| Оқулық,тақтаға ілінген карталар, түрлі-түсті маркерлер |
Жинақтау Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут | «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
Қорытындылау
3 минут
Кері байланыс2 минут |
|
Кері байланыс кемесі
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |