Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    1-бөлім. Программалау

    (ортақ тақырыптары:«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Кейіпкердің костюмін өзгерту

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.


    Бағалау критерийлері

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді.


    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    Костюм- Костюм-Suit,

    Ауыстыру-Замена-Replacement

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Елімізде тұратын қандай ұлт өкілдерін білесің?

    Цикл дегеніміз не? Оның қандай түрлерін айта аласің?

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі, сурет.

    Алдыңғы білім

    Айнымалылар


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин.










    3 мин.





















    2 мин.






    5 мин.







    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу, психологиялық ахуал туғызу.

    «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру).

    Мақсаты: Оқушылар гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

    І – топ – «Scratch»

    ІІ – топ – «Скрипт»


    (Ұ) “Миға шабуыл” әдісі бойынша өткен тақырыптарды еске түсіру:

    1. Елімізде тұратын қандай ұлт өкілдерін білесің?

    2. Цикл дегеніміз не? Оның қандай түрлерін айта аласің?

    3. Түрлі ұлт өкілдерінің өзіңе таныс салт дәстүрлері жайлы әңгімелеп бер (1-сурет).

    4. Цикл көмегімен «Ұлттық костю-мдер көрсетілімі» жобасын қалай дайындауға болады?


    Мақсаты: уақытты үнемді пайдалана отырып барлық оқушыларды бір мезетте проблеманы шешуге жұмылдыру.

    Тиімділігі: Оқушылардың шығармашылық ойлауына, жаңа идея табуы мен оның шешімін іздеуіне түрткі жасайды

    Саралау: уақытты тиімді пайдалана отырып, әр оқушы өз ақпараттарымен бөлісіп, тақырып материалын қайталау.

    Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын интерактивді тақтадағы жауаптар арқылы “жауаптарға келісемін”,”жауаптарға келіспеймін”, ”ұсынысым бар” сөздері арқылы тексеріп «Бағдаршам» әдісімен топ ішінде бірін – бірі бағалайды.


    (Ұ) Сөздікпен жұмыс:

    Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысып, дәптерге жазып, ауызша қайталайды.

    • Костюм- Костюм-Suit,

    • Ауыстыру-Замена-Replacement


    (Ж). Білу, түсіну «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі.

    Мақсаты: Жұптаса, ынтымақтаса отырып, өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал ету, жаңа білімді түсіну.

    Оқулықтағы «Жаңа білім» бөліміндегі жаңа ақпаратты әр оқушыға оқуға нұсқау беремін.

    Оқушылар оқып болған соң жұбымен талқылап бір-біріне түсіндіреді.

    Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын оқулықтағы жауаптар арқылы “жауаптарға келісемін”,”жауаптарға келіспеймін”, ”ұсынысым бар” сөздері арқылы тексеріп «Бағдаршам» әдісімен жұптар бірін – бірі бағалайды.






    Қағаздан жасалған ГҮЛ







    АКТ, тақта























    Жұмыс дәптерлері





    Оқулық

    Сабақтың ортасы


    10 мин.



























    6 мин.


































    7 мин.



    «Ортақ тұжырым» әдісі. Әр топ берілген тапсырма бойынша постер дайындайды, қорғайды.

    Топтық жұмыс

    Мақсаты: оқушыларды топтық жұмыс жасауға баулу, өз ойларын ашық жеткізе білуге үйренеді.

    1-топ: Жобаны орындауға қажетті ұлттық костюмдердегі(киім) спрайттарды қалай дайындауға болады?.

    2-топ: «Ұлттық костюмдар» жобасының скриптерін қалай құрастыруға болады?.


    Топпен жұмыс нәтижесін “Бағдаршам” әдісі арқылы оқушылар өзара бағалайды.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Топ мүшелері тапсырмасын өз деңгейінде қорғайды.

    -Тапсырманы өз деңгейінде орындайды.

    -Өз идеяларымен бөліседі.

    -Тақырыпты түсіндіру барысында, өздерінің түсінгендігін дәлелдейді.

    “Бағдаршам” әдісі



    Компьютермен жұмыс. Жеке жұмыс.

    (Д). «Мен білемін» әдісі арқылы әр оқушыға жеке тапсырмалар беріледі.

    Компьютерде орындауға практикалық тапсырма беріледі.

    Тапсырма:

    «Ұлттық костюмдер көрсетілімі» жобасы

    Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде 100 ден аса ұлт өкілдері достық пен татулықта өмір сүруде. Scratch программалау ортасында еліміздегі ұлттардың ұлттық костюмдерінің көрестілімін Р рет қайталап көрсететін жобаны құрастыр (бұл жерде Р айнымалаы, мәндері: 1 мен 10 аралығында).


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Жобаны кірісірілген циклдар көмегімен орындайды.

    -Жобаның фонына Қазақстан картасын орналастырады.

    - Жобаны орындау үшін бірнеше ұлт өкілдерінің спрайттарын дайындайды.

    - Фонның бетіне түрлі ұлт өкілдерін бір спрайттың костюмдері ретінде енгізеді.

    “Бағдаршам” әдісі



    (Т) Компьютермен жұмыс.

    Төмендегі циклдар жазылған скриптердің нәтижесінде экранда пайда болатын Z айнымалысының мәндерін тап.










    Айнымалыны пайдаланып өздеріңе математикада таныс бір мысалға кірістірілген циклдарды қолдануға байланысты жобаның жоспарын ұсыныңдар. Жобаны орындауға қажетті фон, спрайттарды анықтаңдар

    Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын интерактивді тақтадағы жауаптар арқылы тексеріп,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мирамбеков Мухтар Нышанбекұлы
    15 Қырқүйек 2021
    1033
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Кейіпкердің костюмін өзгерту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Кейіпкердің костюмін өзгерту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Кейіпкердің костюмін өзгерту 4 сынып Бұл сабақта Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады. Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді. Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 1-бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары:«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    1-бөлім. Программалау

    (ортақ тақырыптары:«Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»)

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Кейіпкердің костюмін өзгерту

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды жүзеге асыру жолдары арқылы кейіпкердің костюмін өзгерте алады.


    Бағалау критерийлері

    Scratch программалау ортасында кірістірілген циклды құруды үйренеді.


    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    Костюм- Костюм-Suit,

    Ауыстыру-Замена-Replacement

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Елімізде тұратын қандай ұлт өкілдерін білесің?

    Цикл дегеніміз не? Оның қандай түрлерін айта аласің?

    Құндылықтарға баулу

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі, сурет.

    Алдыңғы білім

    Айнымалылар


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин.










    3 мин.





















    2 мин.






    5 мин.







    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу, психологиялық ахуал туғызу.

    «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру).

    Мақсаты: Оқушылар гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

    І – топ – «Scratch»

    ІІ – топ – «Скрипт»


    (Ұ) “Миға шабуыл” әдісі бойынша өткен тақырыптарды еске түсіру:

    1. Елімізде тұратын қандай ұлт өкілдерін білесің?

    2. Цикл дегеніміз не? Оның қандай түрлерін айта аласің?

    3. Түрлі ұлт өкілдерінің өзіңе таныс салт дәстүрлері жайлы әңгімелеп бер (1-сурет).

    4. Цикл көмегімен «Ұлттық костю-мдер көрсетілімі» жобасын қалай дайындауға болады?


    Мақсаты: уақытты үнемді пайдалана отырып барлық оқушыларды бір мезетте проблеманы шешуге жұмылдыру.

    Тиімділігі: Оқушылардың шығармашылық ойлауына, жаңа идея табуы мен оның шешімін іздеуіне түрткі жасайды

    Саралау: уақытты тиімді пайдалана отырып, әр оқушы өз ақпараттарымен бөлісіп, тақырып материалын қайталау.

    Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын интерактивді тақтадағы жауаптар арқылы “жауаптарға келісемін”,”жауаптарға келіспеймін”, ”ұсынысым бар” сөздері арқылы тексеріп «Бағдаршам» әдісімен топ ішінде бірін – бірі бағалайды.


    (Ұ) Сөздікпен жұмыс:

    Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысып, дәптерге жазып, ауызша қайталайды.

    • Костюм- Костюм-Suit,

    • Ауыстыру-Замена-Replacement


    (Ж). Білу, түсіну «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі.

    Мақсаты: Жұптаса, ынтымақтаса отырып, өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал ету, жаңа білімді түсіну.

    Оқулықтағы «Жаңа білім» бөліміндегі жаңа ақпаратты әр оқушыға оқуға нұсқау беремін.

    Оқушылар оқып болған соң жұбымен талқылап бір-біріне түсіндіреді.

    Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын оқулықтағы жауаптар арқылы “жауаптарға келісемін”,”жауаптарға келіспеймін”, ”ұсынысым бар” сөздері арқылы тексеріп «Бағдаршам» әдісімен жұптар бірін – бірі бағалайды.






    Қағаздан жасалған ГҮЛ







    АКТ, тақта























    Жұмыс дәптерлері





    Оқулық

    Сабақтың ортасы


    10 мин.



























    6 мин.


































    7 мин.



    «Ортақ тұжырым» әдісі. Әр топ берілген тапсырма бойынша постер дайындайды, қорғайды.

    Топтық жұмыс

    Мақсаты: оқушыларды топтық жұмыс жасауға баулу, өз ойларын ашық жеткізе білуге үйренеді.

    1-топ: Жобаны орындауға қажетті ұлттық костюмдердегі(киім) спрайттарды қалай дайындауға болады?.

    2-топ: «Ұлттық костюмдар» жобасының скриптерін қалай құрастыруға болады?.


    Топпен жұмыс нәтижесін “Бағдаршам” әдісі арқылы оқушылар өзара бағалайды.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Топ мүшелері тапсырмасын өз деңгейінде қорғайды.

    -Тапсырманы өз деңгейінде орындайды.

    -Өз идеяларымен бөліседі.

    -Тақырыпты түсіндіру барысында, өздерінің түсінгендігін дәлелдейді.

    “Бағдаршам” әдісі



    Компьютермен жұмыс. Жеке жұмыс.

    (Д). «Мен білемін» әдісі арқылы әр оқушыға жеке тапсырмалар беріледі.

    Компьютерде орындауға практикалық тапсырма беріледі.

    Тапсырма:

    «Ұлттық костюмдер көрсетілімі» жобасы

    Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде 100 ден аса ұлт өкілдері достық пен татулықта өмір сүруде. Scratch программалау ортасында еліміздегі ұлттардың ұлттық костюмдерінің көрестілімін Р рет қайталап көрсететін жобаны құрастыр (бұл жерде Р айнымалаы, мәндері: 1 мен 10 аралығында).


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    Жобаны кірісірілген циклдар көмегімен орындайды.

    -Жобаның фонына Қазақстан картасын орналастырады.

    - Жобаны орындау үшін бірнеше ұлт өкілдерінің спрайттарын дайындайды.

    - Фонның бетіне түрлі ұлт өкілдерін бір спрайттың костюмдері ретінде енгізеді.

    “Бағдаршам” әдісі



    (Т) Компьютермен жұмыс.

    Төмендегі циклдар жазылған скриптердің нәтижесінде экранда пайда болатын Z айнымалысының мәндерін тап.










    Айнымалыны пайдаланып өздеріңе математикада таныс бір мысалға кірістірілген циклдарды қолдануға байланысты жобаның жоспарын ұсыныңдар. Жобаны орындауға қажетті фон, спрайттарды анықтаңдар

    Бағалау: Оқушылар бір – бірінің жауаптарын интерактивді тақтадағы жауаптар арқылы тексеріп,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 4 сынып
    15.00.2021
    1033
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мирамбеков Мухтар Нышанбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации