Материалдар / Кел,қайталайық!

Кел,қайталайық!

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Кел, қаталайық! Күні:.29.09.2016ж. Сынып:1 Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Кел, қаталайық!Мектеп:№4мектебі
Күні:.29.09.2016ж.Мұғалімнің аты-жөні:Құрманғалиева Б.Ә.
Сынып:1Қатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары

1.1.1.1.Сөзді зейн қойып тыңдау, түсіну және оған дұрыс әрекет ету(қимыл,ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).1.1.2.1 Күнделіктң өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.1.2.1.1.Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.1.5.1.2.Мұғалімнің көмегімен көптік /тәуелдік/ жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: 1-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:1-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.


Кейбіроқушыларорындайалады: 1-бөлім бойынша өткен материяларды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алдады.
Алдыңғыоқу: Сен не киесің?





Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдеріЖоспарланғанжұмысРесурстар
Басы2-5минутКіріспе.10 мин.Сәлемдесу Оқушыларды түгендеу«.Шаттық шеңбері» жылы лебіздермен үлкендермен кішілермен қалай амандасу керек екенін айтқызу.Критерий 1.күнделікті қолданатын сөздерді білу.2.заттын атын,түстерін білу.3.сұрақ қою,жауап беру.





Ортасы20минут Суретке қараймыз. Ойланамыз. Толықтырып айтамыз.Сенің атың кім?-менің атым ...... Бұл кім?-бұл мұғалімМаған доп берші-міне,алСенде неше қалам бар?-менде төрт қалам барСенің етігіңқандай?-менің етігім көк.Сен не киесің?-мен көйлек киемін.



Сергіту сәті Қуыршақ,қуыршақ тұршыАйнаға қарашы,Шашынды тарашы,Бетіңді жушыКөйлегіңді киші

Дәптермен жұмыс.

Оқулық



Аудиодиск : 1.8.11.8.2.1.8.3.1.8.4.Киімдерге арналған карточкалар.















Жұмыс дәптері
СоңыКері байланыс.10 минут Диалог-сәлем -сен не киесің? -менкөйлек киемін. Менің көйлегім қызыл.маған қызыл көйлек ұнайды.сен не киесің?



Сын тұрғысынан сұрақтарға жауап беру(келісемін келіспеймін)





Қосымша ақпарат
Рефлексия

Сиқырлы ағашҚызыл стикер-ұнадыЖасыл стикер-түсіндімСары стикер-түсінбедім





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ