Материалдар / Келтіру формулалары. 9-сынып алгебра

Келтіру формулалары. 9-сынып алгебра

Материал туралы қысқаша түсінік
Келтіру формулалары. 9-сынып алгебра
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән:Алгебра Тексерілді:____________

Бөлім: 9.3А Тригонометрия формулалары

Мектеп: “ ”КММ

Педагогтың тегі, аты, әкесінің аты


Күні:

.01.2024ж

Сынып: 9

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометрия формулалары. Келтіру формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.4.4 келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Келтіру формулаларын қорытып шығарады және есептер шығаруда қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Ұйымдастыру:

Оқушылармен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- Келтіру формулаларын қорытып шығару

-Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолдану


Үй тапсырмасын тексеру. «Өзара бағалау» әдісі.


"Миға шабуыл" әдісі

«Төмендегі бұрыштар нешінші ширекке тиісті?»

а) 1940, 1200, 3720, 2780.

б) , , .

Сәлемдеседі, сабаққа

дайындалады.


Үй тапсырмасын тексереді

тақтада дұрыс жауапты анықтау. «-», «+»


Оқушылар тапсырмаларды ауызша орындайды







Үй жұмысы 1 балл


Дескриптор:

-бұрыштардың қайсы ширекте орналасқанын біледі 1 балл

Тақта,бор





Сабақтың ортасы

35 минут
























Бірлік шеңбер арқылы осы формулаларды оқушылардың қорытып шығаруына мүмкіндік беріледі

.Р(1,0) нүктесін бұрышына бұру арқылы

 ,

  формуласын оңай алуға болады.Сондай ақ

, формулаларында аламыз«Тақырыптың түйіні» :

1. Егер түрлендірілетін тригонометриялық функциялардың аргументтерінде π + t, π – t, 2π + t, 2π – t қосындылары болса, онда тригонометриялық функциялардың атаулары сақталады.

2. Егер түрлендірілетін тригонометриялық функциялардың аргументтерінде   түрдегі қосындылар болса, онда тригонометриялық функциялар атауларын өзгертеді.(  ).



1.Оқулықтан №4.61, №4.62 есептер (Жұптық жұмыс)













2. Жеке жұмыс: Кім жылдам?» әдісі

1-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(π+α);

2)Есептеңдер: sin 120̊.

2-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:sin(π|2+α);
2)
Есептеңдер: cos 210̊. 3-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(3π|2-α);
2)
Есептеңдер: :sin330̊. 4-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:sin(2π+α);
2)
Есептеңдер: cos240̊. 5 -нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(2π-α);
2)
Есептеңдер: sin315̊.

6-нұсқа 1)Ықшамдаңдар: sin(3π|2+α);
2)
Есептеңдер: cos150̊.


Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.



Әр оқушы тапсырманы жеке орындайды
























Дескриптор:

-сәйкес ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбасын біледі 1балл

-тригонометриялық функцияның аргументін

қосынды түрінде жазады

1 балл

-тригонометриялық функцияның аргументінде қандай қосындылар болғанда тригонометриялық функциялардың атауы сақталатынын немесе өзгеретінін біледі 1балл

-дұрыс жауабын жазады

1 балл



Дескриптор:

-сәйкес ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбасын біледі 1балл

-тригонометриялық функцияның аргументін

қосынды түрінде жазады

1 балл

-тригонометриялық функцияның аргументінде қандай қосындылар

болғанда тригонометриялық функциялардың атауы сақталатынын немесе өзгеретінін біледі 1балл

-дұрыс жауабын жазады

1 балл

Тақта,бор


Жалпы білім беретін мектептің 9–сыныбына арналған оқулық





көрнекілік


























Таратпа қағаз

Сабақтың соңы

5 минут



Рефлексия

«Таңдау» әдісі.
1. Мен сабақ
қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: көп нәрсені
үйрендім,үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды
мұқият тыңдадым,зейінсіз
тыңдадым.
4. Мен пікірсайыстарға
жиі ,сирек
қатыстым
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме
ризамын, риза емеспін.



Үйге тапсырма.

Оқушылар кері байланыс береді.













Үй тапсырмасын жазып алады

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

10 баллдық жүйемен бағаланады.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.



















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі