Материалдар / Келтіру формулалары. 9-сынып алгебра

Келтіру формулалары. 9-сынып алгебра

Материал туралы қысқаша түсінік
Келтіру формулалары. 9-сынып алгебра
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
365
7 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Алгебра Тексерілді:____________

Бөлім: 9.3А Тригонометрия формулалары

Мектеп: “ ”КММ

Педагогтың тегі, аты, әкесінің аты


Күні:

.01.2024ж

Сынып: 9

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометрия формулалары. Келтіру формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.4.4 келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Келтіру формулаларын қорытып шығарады және есептер шығаруда қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Ұйымдастыру:

Оқушылармен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- Келтіру формулаларын қорытып шығару

-Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолдану


Үй тапсырмасын тексеру. «Өзара бағалау» әдісі.


"Миға шабуыл" әдісі

«Төмендегі бұрыштар нешінші ширекке тиісті?»

а) 1940, 1200, 3720, 2780.

б) , , .

Сәлемдеседі, сабаққа

дайындалады.


Үй тапсырмасын тексереді

тақтада дұрыс жауапты анықтау. «-», «+»


Оқушылар тапсырмаларды ауызша орындайды







Үй жұмысы 1 балл


Дескриптор:

-бұрыштардың қайсы ширекте орналасқанын біледі 1 балл

Тақта,бор





Сабақтың ортасы

35 минут
























Бірлік шеңбер арқылы осы формулаларды оқушылардың қорытып шығаруына мүмкіндік беріледі

.Р(1,0) нүктесін бұрышына бұру арқылы

 ,

  формуласын оңай алуға болады.Сондай ақ

, формулаларында аламыз«Тақырыптың түйіні» :

1. Егер түрлендірілетін тригонометриялық функциялардың аргументтерінде π + t, π – t, 2π + t, 2π – t қосындылары болса, онда тригонометриялық функциялардың атаулары сақталады.

2. Егер түрлендірілетін тригонометриялық функциялардың аргументтерінде   түрдегі қосындылар болса, онда тригонометриялық функциялар атауларын өзгертеді.(  ).



1.Оқулықтан №4.61, №4.62 есептер (Жұптық жұмыс)













2. Жеке жұмыс: Кім жылдам?» әдісі

1-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(π+α);

2)Есептеңдер: sin 120̊.

2-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:sin(π|2+α);
2)
Есептеңдер: cos 210̊. 3-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(3π|2-α);
2)
Есептеңдер: :sin330̊. 4-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:sin(2π+α);
2)
Есептеңдер: cos240̊. 5 -нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(2π-α);
2)
Есептеңдер: sin315̊.

6-нұсқа 1)Ықшамдаңдар: sin(3π|2+α);
2)
Есептеңдер: cos150̊.


Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.



Әр оқушы тапсырманы жеке орындайды
























Дескриптор:

-сәйкес ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбасын біледі 1балл

-тригонометриялық функцияның аргументін

қосынды түрінде жазады

1 балл

-тригонометриялық функцияның аргументінде қандай қосындылар болғанда тригонометриялық функциялардың атауы сақталатынын немесе өзгеретінін біледі 1балл

-дұрыс жауабын жазады

1 балл



Дескриптор:

-сәйкес ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбасын біледі 1балл

-тригонометриялық функцияның аргументін

қосынды түрінде жазады

1 балл

-тригонометриялық функцияның аргументінде қандай қосындылар

болғанда тригонометриялық функциялардың атауы сақталатынын немесе өзгеретінін біледі 1балл

-дұрыс жауабын жазады

1 балл

Тақта,бор


Жалпы білім беретін мектептің 9–сыныбына арналған оқулық





көрнекілік


























Таратпа қағаз

Сабақтың соңы

5 минут



Рефлексия

«Таңдау» әдісі.
1. Мен сабақ
қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: көп нәрсені
үйрендім,үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды
мұқият тыңдадым,зейінсіз
тыңдадым.
4. Мен пікірсайыстарға
жиі ,сирек
қатыстым
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме
ризамын, риза емеспін.



Үйге тапсырма.

Оқушылар кері байланыс береді.













Үй тапсырмасын жазып алады

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

10 баллдық жүйемен бағаланады.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ