Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру:
Оқушылармен сәлемдесу,
сынып оқушыларын түгендеу.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
Келтіру формулаларын қорытып
шығару
-Келтіру формулаларын есептер
шығаруда қолдану
Үй тапсырмасын тексеру. «Өзара
бағалау» әдісі.
"Миға шабуыл"
әдісі
«Төмендегі бұрыштар
нешінші ширекке тиісті?»
а)
1940, 1200, 3720, 2780.
б)
,
, .
|
Сәлемдеседі,
сабаққа
дайындалады.
Үй тапсырмасын
тексереді
тақтада дұрыс жауапты
анықтау. «-», «+»
Оқушылар тапсырмаларды
ауызша орындайды
|
Үй жұмысы 1
балл
Дескриптор:
-бұрыштардың қайсы ширекте
орналасқанын біледі 1 балл
|
Тақта,бор
|
Сабақтың
ортасы
35
минут
|
Бірлік шеңбер арқылы осы формулаларды оқушылардың
қорытып шығаруына мүмкіндік беріледі
.Р(1,0)
нүктесін бұрышына бұру
арқылы
,
формуласын оңай алуға
болады.Сондай ақ
, формулаларында
аламыз«Тақырыптың
түйіні» :
1. Егер түрлендірілетін
тригонометриялық функциялардың
аргументтерінде π +
t, π – t, 2π + t, 2π – t қосындылары болса, онда
тригонометриялық функциялардың атаулары
сақталады.
2. Егер түрлендірілетін
тригонометриялық функциялардың
аргументтерінде түрдегі қосындылар
болса, онда тригонометриялық
функциялар атауларын
өзгертеді.( ).
1.Оқулықтан №4.61, №4.62
есептер (Жұптық жұмыс)
2. Жеке
жұмыс: Кім жылдам?»
әдісі
1-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(π+α);
2)Есептеңдер: sin
120̊.
2-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:sin(π|2+α);
2)Есептеңдер: cos
210̊. 3-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(3π|2-α);
2)Есептеңдер: :sin330̊. 4-нұсқа 1)Ықшамдаңдар:sin(2π+α);
2)Есептеңдер: cos240̊. 5 -нұсқа 1)Ықшамдаңдар:cos(2π-α);
2)Есептеңдер: sin315̊.
6-нұсқа 1)Ықшамдаңдар: sin(3π|2+α);
2)Есептеңдер: cos150̊.
|
Қосымша ақпарат
көздерін пайдалана отырып түсінеді
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
Әр оқушы тапсырманы жеке орындайды
|
Дескриптор:
-сәйкес ширектегі
тригонометриялық функциялардың таңбасын біледі
1балл
-тригонометриялық функцияның
аргументін
қосынды түрінде
жазады
1
балл
-тригонометриялық функцияның
аргументінде қандай қосындылар болғанда тригонометриялық
функциялардың атауы сақталатынын немесе өзгеретінін біледі
1балл
-дұрыс жауабын
жазады
1
балл
Дескриптор:
-сәйкес ширектегі
тригонометриялық функциялардың таңбасын біледі
1балл
-тригонометриялық функцияның
аргументін
қосынды түрінде
жазады
1
балл
-тригонометриялық функцияның
аргументінде қандай
қосындылар
болғанда тригонометриялық
функциялардың атауы сақталатынын немесе өзгеретінін біледі
1балл
-дұрыс жауабын
жазады
1
балл
|
Тақта,бор
Жалпы білім беретін мектептің
9–сыныбына арналған оқулық
көрнекілік
Таратпа
қағаз
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
«Таңдау» әдісі.
1. Мен сабақ
қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: көп нәрсені
үйрендім,үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды
мұқият тыңдадым,зейінсіз
тыңдадым.
4. Мен пікірсайыстарға
жиі ,сирек
қатыстым
5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме
ризамын, риза
емеспін.
Үйге
тапсырма.
|
Оқушылар кері байланыс
береді.
Үй тапсырмасын жазып
алады
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау.
10 баллдық жүйемен
бағаланады.
-
Кейбір
оқушыларға мұғалім тарапынан кері
байланыс беріледі.
|
|