Материалдар / Келтіру формуласы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Келтіру формуласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Келтіру формуласын пайдаланып есептер шығарады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2018
482
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

21/02/2018

Алгебра 9-сынып Рашаева Мейрамкуль Жайкожаевна

Тақырыбы

Келтіру формулаларына есептер шығару

Мақсаты

Келтіру формулаларын есеп шығару барысында өздігінен қолдана алуына машықтандыру

Жалпы мақсат

Келтіру формуласының кестесінің құрылымын түсіну, практикада қолдана білу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Келтіру формуласын қолдана біледі , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Мимика» әдісі, Сурет сөйлейді,Постер қорғау, деңгейлік тапсырмалар, сәйкестендіру, ҰБТ парақшасынан, желкенді қайық стратегиясы


Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, үлестірмелер, кестелер

Ұйымдастыру кезеңі









Тренинг

Үлестірмеге ширектегі таңбалар жазылған, сол таңбалар арқылы «синус», «косинус», «тангенс» топтарына бөлінеді.


Топ басшыларын сайлайды, топ басшылары топ мүшелеріне және сыныптастарына жақсы көңіл – күй сыйлап, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Бүгінгі сабақтың критерийлерімен танысады.


Оқушылар өз топтарымен ақылдасып, топ басшысын сайлайды, топ ережесімен танысады.

  1. Бір бірін тыңдау;

  2. Тапсырманы жылдам, әрі сапалы орындау;

  3. Белсенділік таныту.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті


Білу


Қызығушылық

тарын ояту

Үй жұмысын тексеру, «Мимика» әдісі бойынша өткенсабақты қайталау












Үйге берілген тапсырманы слайдтан көрсетеді.

«Мимика» әдісі бойынша мұғалім берілген сүйір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың таңбаларын ажыратуға тапсырмалар береді, егер функция оң болса қолын екі рет шапалақтау керек, функция теріс болса аяқтарын екі рет тарсылдату керек.

Мысалы

Оқушы үй жұмысын «Көрші» стратегиясымен тексеріп бағалайды.



Түсіну


Сурет сөйлейді












«өзгереді»

Shape3 Shape2 Shape1

«өзгермейді»

«өзгермейді»

«өзгереді»


Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, суреттердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу, әңгіме құрастыру


Қолдану

Постер жасау

бұрыштар

І ширек

ІІ ширек

ІІ ширек

ІІІ ширек

ІІІ ширек

ІҮ ширек

ІҮ ширек

І ширек

90-

180-

180+

270-

270+

360-

360+

























ctg









Алдыңғы алған білімдерін және тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолдана отырып, кестені өз беттерінше толтырады. Дұрыстығын слайд арқылы тексереді.


Талдау

«Деңгейлік тапсырма беру»





















«Сәйкестендіру»

А деңгейі

В деңгейі

C деңгейі









 

 

 

cosy

 

 

ctg( )

 

tgx

 

 

cos(360°-y)

 



Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.



Жинақтау

«ҰБТ» парақшасынан

ҰБТ-да келетін кейбір есептерді тиімді әдіспен шешу жолдары

1)tg15°tg30°tg45°tg60°tg75°=

2)ctg1° ctg2° ctg3° ….ctg88° ctg 89°=

3)

Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығавды тақырыпты жинақтайды

Бағалау


Критерийлері бойынша әр оқушы бағаланады

Критерийлер бойынша бағалау парақшасын толтырады.

Рефлексия

«Желкенді қайық» стратегиясы

«Желкенді қайық» стратегиясы бойынша, бүгінгі сабақта алған әсерін екі сөйлеммен жазып, бағалау желкеніне қыстыру тапсырылады.

Әр оқушы оқу мен оқытуды бағалауға үйренеді.

Оқу ісінің меңгерушісі:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!