Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Үлестірмеге ширектегі таңбалар жазылған, сол таңбалар арқылы «синус», «косинус», «тангенс» топтарына бөлінеді.
Топ басшыларын сайлайды, топ басшылары топ мүшелеріне және сыныптастарына жақсы көңіл – күй сыйлап, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Бүгінгі сабақтың критерийлерімен танысады.
Оқушылар өз топтарымен ақылдасып, топ басшысын сайлайды, топ ережесімен танысады.
Бір бірін тыңдау;
Тапсырманы жылдам, әрі сапалы орындау;
Белсенділік таныту.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
Қызығушылықтарын ояту
Үй жұмысын тексеру, «Мимика» әдісі бойынша өткенсабақты қайталау
Үйге берілген тапсырманы слайдтан көрсетеді. «Мимика» әдісі бойынша мұғалім берілген сүйір бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың таңбаларын ажыратуға тапсырмалар береді, егер функция оң болса қолын екі рет шапалақтау керек, функция теріс болса аяқтарын екі рет тарсылдату керек.Мысалы
Оқушы үй жұмысын «Көрші» стратегиясымен тексеріп бағалайды.
Түсіну
Сурет сөйлейді
«өзгереді»
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, суреттердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу, әңгіме құрастыру
Қолдану
Постер жасау
Алдыңғы алған білімдерін және тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолдана отырып, кестені өз беттерінше толтырады. Дұрыстығын слайд арқылы тексереді.
Талдау
«Деңгейлік тапсырма беру»
«Сәйкестендіру»
А деңгейі
В деңгейі
C деңгейі
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
Жинақтау
«ҰБТ» парақшасынан
ҰБТ-да келетін кейбір есептерді тиімді әдіспен шешу жолдары1)tg15°tg30°tg45°tg60°tg75°=2)ctg1° ctg2° ctg3° ….ctg88° ctg 89°=3)
Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығавды тақырыпты жинақтайды
Бағалау
Критерийлері бойынша әр оқушы бағаланады
Критерийлер бойынша бағалау парақшасын толтырады.
Рефлексия
«Желкенді қайық» стратегиясы
«Желкенді қайық» стратегиясы бойынша, бүгінгі сабақта алған әсерін екі сөйлеммен жазып, бағалау желкеніне қыстыру тапсырылады.
Әр оқушы оқу мен оқытуды бағалауға үйренеді.
Оқу ісінің меңгерушісі:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз