Бөлім:
|
Тригонометрия
|
Педагогтің Тегі,
Аты, Әкесінің аты:
|
Кауынбаева Гульнур
Керимбаевна
|
Сынып:
|
9 Б сынып;
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
01.03.2024ж
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тригонометрия
формулалары
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
9.2.4.4 келтіру формулаларын
қорытып шығару және қолдану;
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Келтіру формулаларын
білу;
Келтіру
формулаларын қорытып
шығару, есептер шығаруда
қолдану
|
Құндылықтарды
дарыту
|
«Ар-ұят»
құндылығына:
Топпен, жұппен жұмыс
орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау
кезінде жауапкершілік, шешім қабылдай білу және
жауапкершілікті сезіну; Достарына,сыныптастарына
мейірімділік таныту құндылықтарын
дарыту.
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Педагогтың
әрекеті:
|
Оқушының
әрекеті:
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйыстастыру
кезеңі
5минут
|
Сәлемдесу;
түгелдеу.
Қораптағы жасырылған
кағаздарды алу арқылы оқушылар:
топтарына
бөлінеді
Немесе креативті
топқа бөлу әдісімен Топқа castiots.org приложениесі арқылы
бөледі
Оқушылардың көңіл
күйін сұрап болған соң оқушыларды түгелдеймін. Сабақ бойы өзін-өзі
бағалау парақтарын таратамын.Үй жұмыстарын дайын слайд көмегімен
тексеремін.
Сабақтың мақсатын
таныстырамын
|
Сәлемдесу. Топқа
бөлінеді
. Сабаққа дайындығын
бастайды. Үй жұмыстарын дайын слайд көмегімен «Көршіңді тексер»
әдісімен бірін-бірі тексереді. Әр оқушы бағалау парақтарына алған
ұпайын белгілеп отырады.
Сабақтың мақсатымен танысады;
сұрақтар болса мұғалімге жолдайды
|
Бағалау
парақтарына «Көршіңді
тексер» әдісімен
бірін-бірі
+ немесе
–
қойып
бағалайды
|
Бағалау
парағы;
Слайд; оқу
құралдары
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Өткен тақырыптарды
еске түсіру мақсатында
«Сиқырлы
шеңбер» ойын тапсырмасы арқылы,
тригонометриялық формулаларын қайталату, еске
түсіру
sin α
+ sin
β
= 2sin
cos (1)
формуласын аламыз.
Осы сияқты
sin α
- sin
β
= 2sin
cos (2)
cos α
+cos
β
=
2cos
cos (3)
cos α
-
cos
β
=
-
2sin
sin (4)
|
«Сиқырлы
шеңбер» ойын тапсырмасы арқылы
«тригонометриялық формулаларын» қайталайды, еске
түсіреді.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
-2-ші сұраққа жауап
береді.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка
1 балл қойылады
Дұрыс жауап берген
оқушыларға мотивация беру үшін ауызша
бағалайды. «жарайсың», «өте жақсы»
т.б.
Сабаққа белсенді
қатысып , сұрақ қойып отырған оқушыларды ауызша мақтау сөздерімен
бағалап отыру
|
Оқу
құралдары;
Бағалау
парағы;
Слайд
2
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
1-Тапсырма. Жеке
тапсырма А-деңгей
«Асық ойыны»
әдісі»
Оқушылардың
тақырыпты түсінгенін тексеру үшін тез орындалатын тапсырмамен
тексеріп көремін.
«Асық ойыны»
тапсырмасын орындайық. Жеке тақтаға оқушыларды шығарып, асықты
лақтыртып, қандай асық түссе сондай асықтың артында жасырылған
тапсырманы алып орындатамын.
(әрбір асықтың
астында ұлттық қазақи заттардың суреттері жасырылған, заттардың
аттарын қосымша атап табады.)
Тақтаға шыққан
оқушылар есепті шығарып қана қоймай,
қазақтың ұлттық заттарын
табу арқылы құндылыққа
баулимын.
Уақытты тиімді пайдалану
үшін тақтаға 2-2 баладан шығарып
отырамын
|
1-Тапсырма. Жеке
тапсырма
Дұрыс
жауаптары:
|
Мұғалімнің «екі жұлдыз, бір
тілек» тәсілімен
бағалауы;
Және бағалау парағына бұл
тапсырманы орындағаны үшін + қою арқылы өзін
бағалау
|
Ұлттық ою-өрнекпен,
асықтар
бейнеленген плакат;
бағалау парақтары, дәптер
|
2-тапсырма Жұптық
жұмыс В-
деңгей
«Бауырсақ»
әдісі
Сәйкестендіру тесті
Оқушыларға сәйкестендіру
тесті беріледі (жұптық
тапсырма)
|
2-Тапсырма. жұптық
тапсырмасы
Оқушылар
дайын слайдтағы жауаппен басқа жұптың тапсырмасын
тексереді
|
Барлық жұптың
тапсырмалары
Бірдей болғандықтан, жұптар
бірін бірі
«светофор»
әдісімен бағалайды
«Жасыл» өте
жақсы
«Сары» жақсы, 1 қатесі
бар
«қызыл» қате көп н\е
шығармаған
Және де әр оқушы бағалау
парағына алған ұпайын жазып отырады
|
Бауырсақ тапсырмалары, слайд,
оқу құралдары
|
|
3- тапсырма. Топтық жұмыс
беремін.
С-деңгей
«Пазл» әдісі
Әр топқа есептер жазылған
пазлдарды таратып беремін. Есептің шешімін шығарып, жауаптарын
тауып, пазлдарды құрастырады. Және пазлдардың тақырыпқа немесе
математикаға қандай байланыстары бар екенін тауып, оқушылар пікір
таластырады.
sin 40˚ - sin
20˚
cos
3α
- cos
7α
cos 58˚ + cos
24˚
sin 70˚ + sin
30˚
|
Оқушылар топтық тапсырмалар
алып, бірігіп орындайды.
Үш топқа да бірдей тапсырма
беремін. Топ басшылары «ЕЛШІ» әдісімен келесі топтарды қарап
шығады. Шығармаған болса, қалай шығару керектігін
түсіндіреді.
sin 40˚ - sin
20˚=
cos
3α
- cos
7α= -2 sin 5a + sin
(-2a)
cos 58˚ + cos
24˚=
sin 70˚ + sin
30˚=
|
ҚБ «Бас бармақ» әдісімен
бір-бірін бағалайды.
Бағалау парақтағы критерий
бойынша өзін-өзі бағалайд
ы
|
Слайд;
Оқу
құралдары;
Бағалау
парағы.
Бағалау
смайликтері
|
Сабақтың
соңы
10
минут
Қорытынды
|
Ал енді Телефондарыңды алып
мына QR код арқылы сабақты қорытындылайық
деп,
сабақты тест тапсырмасы арқылы
қорытындылаймын
|
Оқушылар
learningapps.org платформасы арқылы тест
тапсрмаларын орындайды
Оқушылар, Мұғалім берген QR
кодпен тапсырманы ашып,
тест тапсырмаларын жарыса
орындайды.
|
ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі
арқылы оқушылар бірін бірі
бағалайды
|
Интернет
ресурстары
https://learningapps.org/view17545931
Оқулық , оқу
құралдары.
Интернет
ресурстары
Слайд
9-10-11.
QR
код
|
Реслексия
Оқушыларға алдын ала
парталарына дайындап қойған үш түрлі оюдың бірін таңдап ағашқа
ілулерін сұраймын.
Түйенің қоржынына салынған
оюлар арқылы оқушылардан кері байланыс
аламын.
Бағалау жұмыстарын жинап
аламын. Оқушылардың белсенділігіне қарай,жинаған ұпайына қарай
бағалап өтемін
|
Оқушылар түйенің қоржынына
оюларды іледі
Сары түсті ою- орташа
түсіндім
Жасыл түсті ою-толық
түсіндім
Қызыл түсті ою-білмеген,
түсінбегенім көп болды
Үйге тапсырма: № 744
есеп
|
Бағалау парақтары бойынша
жалпы ұпайдың пайызын шығарып
1-10 баллдық шкаламен
бағалау
|
Түйенің
суреті
Бағалау
парағы
|