|
2-ҰОҚ. Мен Кемпірқосаққа «қонаққа келдім» (сюжетті) |
Мектеп/МҰ: |
|
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Сынып/топ: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары |
0.1.3.1. Негізгі және қосалқы, жылы және суық түстерді ажырату. 0.2.2.1. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіру, материалдарды үнемдеп жұмсау. |
|
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер:
|
|
|
Көпшілік тәрбиеленушілер:
|
||
|
Кейбір тәрбиеленушілер:
|
||
|
тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту.
талқылайды;
Көптілділік: түс – цвет – color. |
|
|
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
|
||
|
талқылауға арналған сұрақтар: Кемпірқосақ дегеніміз не? Түстер кемпірқосақта қалай орналасады? Түстер қандай реңдерге бөлінеді? Қай түстер негізгі болып табылады? Қосалқы түстер ше? Палитра не үшін керек? Сюжетті сурет дегеніміз не? |
||
|
Бастапқы білім |
Спектрдің негізгі түстері туралы түсінігі бар, олардың үйлесімін суретте қолданады. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
ресурстар |
0–1 минут
2–5 минут |
(Ұ) Сабақта оң көңіл күй қалыптастыру. Музыкалық сүйемелдеумен педагог өз қалауы бойынша ақындардың өлеңінен үзінді оқиды. (Ұ) Педагог балалардан бүгін не салатындарын біліп/білмейтіндігін сұрайды. (Кемпірқосақ). Кемпірқосақтың бейнесін түрлі иллюстрацияларда көрсетеді. Оған қонаққа барып, оның түстері туралы көбірек білуді ұсынады. |
Музыкалық сүйемелдеу. Кемпірқосақтың бейнесі бар 2–3 сюжетті сурет. |
|
III. ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша жұмыс 6 – 25 минут |
(Ұ) Әліппе-альбомдағы материалмен жұмыс. Педагог балалардан кемпірқосақтың аспанда қашан пайда болатындығын біліп/ білмейтіндігін сұрайды. (Жазда, жауыннан кейін.) Кемпірқосақ түстерінің әрқашан да белгілі бір ретпен (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) орналасатындығын нақтылайды. (Ж) Түстерді жылы және суық реңдерге бөлуді ұсынады. Ақ және қара түстердің кемпірқосаққа жатпайтындығын нақтылайды. Балаларға түстердің негізгі (қызыл, сары, көк) және екінші түстерге бөлінетіндігін түсіндіреді. Негізгі түстерді палитрада араластыруды ұсынады. Мысалы: жұптағы бір бала сары түсті, екіншісі көк түсті алады, артынан бір түске араластырады. Балалар қандай түстердің пайда болғанын әңгімелейді. (Ұ) Сергіту сәті Аспанда найзағай ойнап тұр ( саусақтарын жұмады және ашады), Көзіңді жұм! (көздерін алақандарымен жабады, сосын ашады), Жаңбыр өтті, шөптер жалтырап тұр, (саусақтарымен үстелді соғады), Кемпірқосақ шықты (ауада жарты шеңбер салады). (Ұ) Қауіпсіздік ережесі Педагог гуашьпен жұмыс істеу ережелерін еске салады. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды таза ұстауды, бояумен үнемдеп жұмыс жасауды және оны қылқаламның ұшымен алуды ескертеді. |
Әліппе-альбом. Палитра, қылқалам, гуашь. |
|
|
(Ұ, Ө) Жұмыстың орындалу технологиясы Жұмысты сатылай орындау ретін түсіндіреді. Әліппе-альбоммен жұмыс. Жұмысты бастамас бұрын «нұқу» тәсілімен сурет салудың негізгі ережелерін еске түсірейік (қатты жартылай құрғақ қылқаламмен толықтыру): Су түсті ауыстыру кезінде ғана пайдаланылады, бояуға батырмас бұрын қылқалам майлықтың көмегімен құрғатылып сүртіледі. Сурет салу кезінде қылқалам қағаз бетіне қатысты қатаң түрде тік тұрғызылады. Гуашь қағазға бір қимыл арқылы, былайша айтсақ, «нұқу» арқылы түсіріледі. Кемпірқосақ жартылай шеңбер түрінде бейнеленеді. Ешбір жағыс жасалмайтындығын ұмытпаңдар. «Нұқу» ғана орындалады. Кемпірқосақты салғаннан кейін балаларға сюжет, яғни табиғат, гүлденген алқап, өзен, тау, т.б. салу ұсынылады. |
Әліппе-альбом. Жалпақ қылқалам, гуашь, суы бар төгілмейтін стақан, қағаз майлықтар. |
|
IV. ҰОҚ-нің |
(Ұ, Ө) Кемпірқосақ галереясы |
Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе-альбом. |
|
қорытындысы. |
ұйымдастырылады. Балалар өз жұмыстарын |
|
|
рефлексия. |
талқылайды. Сюжет туралы әңгімелейді. |
|
|
|
Педагог тәрбиеленушілерден өз жұмыстарын |
|
|
26–30 минут |
бағалауды сұрайды: |
|
|
|
Кімге өз жұмысы ұнады? |
|
|
|
Салғысы келген затты сала алды ма? |
|
|
|
Сенің ойыңша, жұмыс мұқият, жақсы |
|
|
|
орындалды ма, әлде онша емес пе? |
|
|
|
Не жүзеге аспады? |
|
|
|
Кімнің суреті ең көп ұнады? Неліктен? Педагог балалардан кемпірқосақ түстерінің жолақтарын көрсетуін ұсынады: сары түс – өте тартымды, қызықтырарлық; күлгін түс – тартымды емес, жабырқанқы. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кемпірқосақ
Кемпірқосақ
|
2-ҰОҚ. Мен Кемпірқосаққа «қонаққа келдім» (сюжетті) |
Мектеп/МҰ: |
|
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Сынып/топ: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
|
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары |
0.1.3.1. Негізгі және қосалқы, жылы және суық түстерді ажырату. 0.2.2.1. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіру, материалдарды үнемдеп жұмсау. |
|
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер:
|
|
|
Көпшілік тәрбиеленушілер:
|
||
|
Кейбір тәрбиеленушілер:
|
||
|
тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту.
талқылайды;
Көптілділік: түс – цвет – color. |
|
|
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
|
||
|
талқылауға арналған сұрақтар: Кемпірқосақ дегеніміз не? Түстер кемпірқосақта қалай орналасады? Түстер қандай реңдерге бөлінеді? Қай түстер негізгі болып табылады? Қосалқы түстер ше? Палитра не үшін керек? Сюжетті сурет дегеніміз не? |
||
|
Бастапқы білім |
Спектрдің негізгі түстері туралы түсінігі бар, олардың үйлесімін суретте қолданады. |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
ресурстар |
0–1 минут
2–5 минут |
(Ұ) Сабақта оң көңіл күй қалыптастыру. Музыкалық сүйемелдеумен педагог өз қалауы бойынша ақындардың өлеңінен үзінді оқиды. (Ұ) Педагог балалардан бүгін не салатындарын біліп/білмейтіндігін сұрайды. (Кемпірқосақ). Кемпірқосақтың бейнесін түрлі иллюстрацияларда көрсетеді. Оған қонаққа барып, оның түстері туралы көбірек білуді ұсынады. |
Музыкалық сүйемелдеу. Кемпірқосақтың бейнесі бар 2–3 сюжетті сурет. |
|
III. ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша жұмыс 6 – 25 минут |
(Ұ) Әліппе-альбомдағы материалмен жұмыс. Педагог балалардан кемпірқосақтың аспанда қашан пайда болатындығын біліп/ білмейтіндігін сұрайды. (Жазда, жауыннан кейін.) Кемпірқосақ түстерінің әрқашан да белгілі бір ретпен (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) орналасатындығын нақтылайды. (Ж) Түстерді жылы және суық реңдерге бөлуді ұсынады. Ақ және қара түстердің кемпірқосаққа жатпайтындығын нақтылайды. Балаларға түстердің негізгі (қызыл, сары, көк) және екінші түстерге бөлінетіндігін түсіндіреді. Негізгі түстерді палитрада араластыруды ұсынады. Мысалы: жұптағы бір бала сары түсті, екіншісі көк түсті алады, артынан бір түске араластырады. Балалар қандай түстердің пайда болғанын әңгімелейді. (Ұ) Сергіту сәті Аспанда найзағай ойнап тұр ( саусақтарын жұмады және ашады), Көзіңді жұм! (көздерін алақандарымен жабады, сосын ашады), Жаңбыр өтті, шөптер жалтырап тұр, (саусақтарымен үстелді соғады), Кемпірқосақ шықты (ауада жарты шеңбер салады). (Ұ) Қауіпсіздік ережесі Педагог гуашьпен жұмыс істеу ережелерін еске салады. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды таза ұстауды, бояумен үнемдеп жұмыс жасауды және оны қылқаламның ұшымен алуды ескертеді. |
Әліппе-альбом. Палитра, қылқалам, гуашь. |
|
|
(Ұ, Ө) Жұмыстың орындалу технологиясы Жұмысты сатылай орындау ретін түсіндіреді. Әліппе-альбоммен жұмыс. Жұмысты бастамас бұрын «нұқу» тәсілімен сурет салудың негізгі ережелерін еске түсірейік (қатты жартылай құрғақ қылқаламмен толықтыру): Су түсті ауыстыру кезінде ғана пайдаланылады, бояуға батырмас бұрын қылқалам майлықтың көмегімен құрғатылып сүртіледі. Сурет салу кезінде қылқалам қағаз бетіне қатысты қатаң түрде тік тұрғызылады. Гуашь қағазға бір қимыл арқылы, былайша айтсақ, «нұқу» арқылы түсіріледі. Кемпірқосақ жартылай шеңбер түрінде бейнеленеді. Ешбір жағыс жасалмайтындығын ұмытпаңдар. «Нұқу» ғана орындалады. Кемпірқосақты салғаннан кейін балаларға сюжет, яғни табиғат, гүлденген алқап, өзен, тау, т.б. салу ұсынылады. |
Әліппе-альбом. Жалпақ қылқалам, гуашь, суы бар төгілмейтін стақан, қағаз майлықтар. |
|
IV. ҰОҚ-нің |
(Ұ, Ө) Кемпірқосақ галереясы |
Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе-альбом. |
|
қорытындысы. |
ұйымдастырылады. Балалар өз жұмыстарын |
|
|
рефлексия. |
талқылайды. Сюжет туралы әңгімелейді. |
|
|
|
Педагог тәрбиеленушілерден өз жұмыстарын |
|
|
26–30 минут |
бағалауды сұрайды: |
|
|
|
Кімге өз жұмысы ұнады? |
|
|
|
Салғысы келген затты сала алды ма? |
|
|
|
Сенің ойыңша, жұмыс мұқият, жақсы |
|
|
|
орындалды ма, әлде онша емес пе? |
|
|
|
Не жүзеге аспады? |
|
|
|
Кімнің суреті ең көп ұнады? Неліктен? Педагог балалардан кемпірқосақ түстерінің жолақтарын көрсетуін ұсынады: сары түс – өте тартымды, қызықтырарлық; күлгін түс – тартымды емес, жабырқанқы. |
шағым қалдыра аласыз













