Материалдар / "Кенесары -Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер бейнесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Кенесары -Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Кенесары-Наурызбай" поэмасындағы кейіпкерлерді талдау. Мінездеме беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2019
57263
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің орынбасары:

Дүйсенбинова У.Д _____


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: қазақ әдебиеті

Мектеп: №149 ЖББМ

Күні:

Оқытушының аты-жөні: Айдарова Ж.М

СЫНЫП: 9



Бөлім

Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Сабақтың тақырыбы

Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай» поэмасының кейіпкерлер бейнесі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушы

Шығарма кейіпкерлерінің бейнесін танытатын жолдарды анықтайды;

Көптеген оқушы

Жырдан дәлел келтіре отырып, кейіпкерге мінездеме береді;

Бағалау критерийі

көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминалогия: тарихи жыр, батырлық эпос үлгісі, ұлт-азаттық көтеріліс, кейіпкерлер жүйесі, кейіпкер бейнесі

Мектеп құндылықтары

Өмір бойы оқу: білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу, ақылын, денесін, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту. Өзіне оқушылардың өз бетімен оқуына ықпал ететін икемділік мен дағдыларды дамытуды қамтиды.

Алдыңғы сабақта

шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасады;

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Оқушылардың іс-әрекеті


Сабақтың басы

4 минут

Оқу мақсатымен, бағалау критерийімен танысады.



тыңдау

Сабақтың ортасы

10 минут






























Тапсырма

Шығарма кейіпкерлерінің бейнесін танытатын жолдармен таныса отырып, көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып шығыңыз.

  1. Салатұғын алдыма

Бұғыбай басшы ____ ______.

Әдіре қалғыр Алатау,

Асуға қиын ______ _______.


  1. ____ _____________ бұлтиған,

Көк дөнен ат астында.

Камзол ішік құнтиған,

___ ______________ басында.

Керұғлыға бергісіз

_______ __________ қасында.

Сол уақытта Наурызбай

___________ ______ жасында.

Тапсырма

Жырдан дәлел келтіре отырып, кейіпкерлер жүйесін анықтаңыз.

  1. Кенесары бейнесін танытатын үзінділерден дәлелдер келтіру арқылы кейіпкерге мінездеме беріп, автор көзқарасын анықтаңыз.

  2. Наурызбай бейнесін танытатын үзінділерден дәлелдер келтіру арқылы кейіпкерге мінездеме беріп, автор көзқарасын анықтаңыз.

  3. Ағыбай бейнесін танытатын үзінділерден дәлелдер келтіру арқылы кейіпкерге мінездеме бер

2 тапсырма.

Дастан кейіпкерлеріне мінездеме бер. Әдеби психологизм арқылы берілген кейіпкер әрекетіне баға бер.

Қолбасшы, жау, өз елін ойлаған ер, жауыз адам, батыр, ештеңеден қорықпайды, елі үшін басын бәйгеге тіге алады, досына адал, әрқашан көмекке келетін жақсы адам, Кенесарының інісі, Кенесарының бас батыры, қатігез, ешкімді аямайтын адам.


Кенесары –


Наурызбай –


Бұғыбай –


Ағыбай -


Кәрібоз -


Оқушылар тапсырмаларды орындайды.





























Сабақтың соңы

ББҮ әдісі арқылы қорыту

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім






Бағалау

Сабаққа қатысуына қарай бағаланады.


Үй иапсырмасы

«Кенесары-Наурызбай» поэмасы туралы айтылған пікірлер, нақыл сөздер.

Оқушылар өздеріне түртіп алады.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!