Ұйымдастыру
кезеңі
5
мин
|
Мұғалім оқушылармен
сәлемдеседі.
Оқушылардың көңіл
күйлеріне, тәрбие сағатына дайындығына назар
аударады.
Мұғалім оқушының
киіміне, шашына назар аударады.
|
Тәрбие сағатына
дайындалу. Мұғалімді мұқият тыңдап, араласып, сұрақтарға жауап
беріп, өз ойын дұрыс жеткізу.
|
Интерактивті
тақта
Слайд
|
Сабақ
басы
5
мин
|
А дам бойында
адамгершілік қасиетке қарама-қайшы жағымсыз қасиеттер көптеп
табылады. Мысалы:
-
қызғаншақтық,
-
көре
алмаушылық,
-
іштарлық,
-
күншілдік,
-
мақтаншақтық пен
тәкаппарлық,
-
екіжүзділік,
пайдакүнемдік,
-
өзімшілдік,
еріншектік,
-
қатігездік,
-
өсекшілдік,
өтірік
айту, т.б.
|
Тәрбие сағатына
дайындалу. Мұғалімді мұқият тыңдап, араласып, сұрақтарға жауап
беріп, өз ойын дұрыс жеткізу.
|
Интерактивті
тақта
Слайд
|
Ортасы
23
мин
|
Соның ішіндегі ең қауіпті күш – бұл
қызғаншақтық, көре алмаушылық пен
іштарлық.
«Қызғаныш қайда болса, ұрыс сол жерде», –
деп Жүсіп
Баласағұни айтқандай, іштарлықтың
кесірінен әртүрлі бағыттағы дау-жанжалдар туындайды, өсек айтылады,
ондай адамдар салмақты, байыпты ойлана алмайды, келісті ақыл-кеңес
те бере
алмайды.
Қызғаныш пен көре алмаушылық деген қасиеттер
жанды жаулап алатын құрттар, надан және жауыз, қатыгез адамдардың
жүректеріне ұя
салады.
«Қызғаныш – құрт ауру. Ол мыс қазандай
қайнайтын азап оты», - деген Мұхтар
Әуезов.
«Күншілдік – өзгенің мықтылығымен өзіңнің
әлсіздігіңді түсінуден тұратын құбылыс», – деген
екен Бауыржан
Момышұлы.
-
Қызғаныш
дегеніміз не?
-
Өз-өзіңе
ме, әлде барлық дүниеге ренжу
ме?
-
Жеткіліксіз дамудың жиынтығы
ма?
-
Өз
күшіңе деген сенімсіздік
пе?
Қызғаныш
– бұл
ауру. Медицинада айтылатындай, қызғаныш отына өртенгендердің ішкі
секрециясы қалыпсызданып, жүрек-қан тамыр жүйесі бұзылып, жүйке
жүйесі зақымданады.
Қызғаншақтық пен іштарлықтың 3 белгісі
бар:
1. Егер
адам қасында болмаса, ол туралы ызалы сөздер айтып, жағымсыз
ойларын білдіреді.
2. Ол
сол адамды көргенде жағымпазданып, екіжүзділеніп,
көлгірсиді.
3. Ол
адамның бақытсыздығына
қуанады.
Психологтар мынадай қарапайым кеңестер
арқылы қызғаныштан арылуға болады
дейді:
-
әркім өзінің кемшілігін мойындап,
артықшылығын біліп, ортамен сыйластық қарым-қатынаста болуы керек;
өзінің әр қадамын екшеп, біреуді «аңдығаннан» гөрі, өз бойындағы
кемшіліктерді түзетуге көбірек көңіл
бөлу;
-
өмірде жақсылыққа ұмтылу, тіршіліктің
жарқын жағына көбірек мән
беру;
-
біреудің қабілеті сенен артық болса, оған
зиян жасама, достасуға тырыс – жақсылық
үйренесің;
-
егер кісі өзін кәсіби және рухани тұрғыда
әрдайым жетілдіріп отырса, оның басқаларды қызғануға уақыты
болмайды; өзгелерге жақсылық ойлай
білу;
-
өзгенің қуанышына қуану; ең бастысы, қызғаныш
адам денсаулығына зиянды екенін білу және одан
сақтану.
“Комплимент айтуға
үйренейік” ойыны
Оқушылар орындарынан тұрып, қыз қызға, ұл
ұлға комплимент жасайды немесе жағымды сөздер
айтады.
|
Тәрбие сағатына
дайындалу. Мұғалімді мұқият тыңдап, араласып, сұрақтарға жауап
беріп, өз ойын дұрыс жеткізу.
|
Интерактивті
тақта
Слайд
|