Жаңа сабақты
ашу үшін топқа сөзжұмбақтар
таратылады.Сөзжұмбақты шешип ортасындағы сөздерді
оқиды.
Кенге жатпайтын пайдалы
қазбалар бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы
Мұғ. Пайдалы қазбалардың бірқатары қышқыл алуға, тыңайтқыштар
өндіруге және құрылыс қажетіне жұмсалатыны бәрімізге белгілі.
Олардың құрамынан металл қорытып алынбайтындықтан кенге жатпайтын
пайдалы қазбалар деп атайды.
«Ой қозғау»әдісі бойынша
балалардың ойын қозғап алу. Балалар қандай кенге жатпайтын пайдалы
қазбаларды біліміз?
-Кенге жатпайтын пайдалы
қазбалар-өте жақсы құрылыс материалдары.
Фосфор тыңайтқышы фосфарит
пайдалы қазбасынан алынады.
-Ас тұзы тамаққа
пайдаланылады.
Топпен
жұмыс.
3-сыныпта оқығандарыңды есіңе
түсіріп,құм мен саз туралы білетініңді айтып бер.Әктас пен гранит
туралы не білесің? Топ оқушылар ойласып
айтады.
Мәтінмен
жұмыс.
1.Мәтінді толық тізбектеп оқып
шығу.
2.Мәтіндегі түсініксіз сөзді анықтау және дәптерге
жазу
3.мәтінді
талқылау «Жұптық әңгіме»(Диалогтік
оқыту)
Жаттығудың
сипаттамасы:
Оқушылар
топ ішінде жұптарға бөлінеді.А оқушы сөйледі Б оқушы тыңдайды.Б
оқушы түсінгенін А оқушыға айтып
береді.
Тақырыпты түсінгенін анықтау үшін барлық топқа ұқсас
тапсырма беріледі. Топтық жұмыс
1.Ас
тұзын қайдан алады?Оны қалай өңдеп
пайдаланады?
2.Фосфорит,асбестің қандай ерекшіліктері бар?Ол туралы не
білесің қысқаша жаз?
3.Әктас,бор туралы
білгеніңді жаз?
4.Мәрмәрдан нелер
жасалады.?
Тәжірибе жасап
көрсету
-
Стақандағы суға тұз
салып,қасықпен араластыру дәмін татып көру,оның түсін
және судағы еру деңгейін анықтау.
-
Бір ыдысқа таза су,ал екінші
ыдысқа тұзды су құйылған.Екі шикі жұмыртқаны алып ыдыстарға
салу.Тұздалған судағы жұмыртқа қалқып тұрады ал таза судағы
жұмыртқа батып кетеді.
Нәтиже: тұзды суға
ештеңе батпайды.
«Білгенге маржан»
әдісі бойынша сұрақтар
қойылады
1-топ. Кенге жатпайтын пайдалы
қазбаларды ата.
2-топ. Фосфорит, әктас және ұлутасты
қайда пайдаланады?
3-топ. Тұздың шөгіндісі қалай пайда
болады?Тұзды қайда пайдаланады?
Қайталауға арналған
сұрақтар қойылады. «Серпілген сауал»әдісі
арқылы.
|