Материалдар / Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен 4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
441
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімдік жоспарлау


Пәні: Дүниетану


САБАҚ: Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар

Мектеп: «Ынтымақ» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің есімі Меңлібекова Г

СЫНЫП: 4«Ә »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар жайлы түсінік беріледі.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың түрлерін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтай алады

Кейбіреуі: Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың қасиеттерімен,оның адам өміріндегі маңызын, оны игеру жолдарын, өмірмен байланыстыра алады.

Тілдік мақсат Сөздіктерге түсінік беру:

Оқушылар:



Негізгі сөздер тіркестер: диалогқа түсу арқылы сөздік қоры дамиды.


Жазылым бойынша ұсыныстар:

Алдыңғы оқу

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

. Сыни тұрғыдан ойлау.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы І.Ұйымдастыру (3 мин) ІІ. Үй тапсыр-масын сұрау (6 мин)

Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі.

– Балалар, бүгін біздің сабағымызға қонақтар келді, амандасайық қонақтармен. 
Психологиялық дайындық

Мұғ.-Қиялымыз мені неге жетелейді?-сұрағына жауап беріп көрелік.

Қиялым мені болашақтағы менің шәкірттерімнің барлығын озат болуына жетелейді.

Оқушылар кезекпен айтып шығады.

Бүгінгі сабақта қолданатын ұранымыз: 

Дүниетану сөзі

Жер — Ана, кен — байлық, табиғатты сүйетін

Әрбір сабақ

Үйрену, ұғу, іздену, көп ғибрат алатын

Әрбір ісім

Тірлік, бірлік, адалдық пен шыншылдық

Әрбір күнім.

Білімге зейін салатын.

Сабақта үнемі есте боларлық ережені еске салып өтейік

  1. Бір — бірімізді тыңдау, қатысу

  2. Уақытты үнемдеу

  3. Ойымызды еркін айту

  4. Тақырыптан ауытқымау

  5. Анық, нақты сөйлеу

Біз осы ережелерді сақтай отырып, бүгінгі сабақта өз білімімізді жан — жақты көрсете білейік.

Топқа бөлу.

1-топ: Таскөмір

2-топ: Мұнай

3-топ: Табиғи газ

Бағалаумен таныстыру. Формативті бағалау.Бағалау парақшаларына баға қойып бағалаңдар.

Үй тапсырмасы «Жанғыш пайдалы қазбалар»

Үй тапсырмасын «Джокер» әдісі бойынша тексеремін. Тақырып бойынша бар білгенімізді айтып, гүл дестесін көршімізге ұсынамыз.

Сабақты пысықтау. « Құпия зат» әдісі арқылы жүргізіледі

Яғни құпия сұраққа дұрыс жауап берсе құпия затты алады.

қима суреттер


Ортасы ІІІ. Мағынаны тану (10 мин)





IV Тәжірибе жасау. (17мин)

Жаңа сабақты ашу үшін топқа сөзжұмбақтар таратылады.Сөзжұмбақты шешип ортасындағы сөздерді оқиды.

Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы

Мұғ. Пайдалы қазбалардың бірқатары қышқыл алуға, тыңайтқыштар өндіруге және құрылыс қажетіне жұмсалатыны бәрімізге белгілі. Олардың құрамынан металл қорытып алынбайтындықтан кенге жатпайтын пайдалы қазбалар деп атайды.

«Ой қозғау»әдісі бойынша балалардың ойын қозғап алу. Балалар қандай кенге жатпайтын пайдалы қазбаларды біліміз?

-Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар-өте жақсы құрылыс материалдары.

Фосфор тыңайтқышы фосфарит пайдалы қазбасынан алынады.

-Ас тұзы тамаққа пайдаланылады.

Топпен жұмыс.

3-сыныпта оқығандарыңды есіңе түсіріп,құм мен саз туралы білетініңді айтып бер.Әктас пен гранит туралы не білесің? Топ оқушылар ойласып айтады.

Мәтінмен жұмыс.

1.Мәтінді толық тізбектеп оқып шығу.

2.Мәтіндегі түсініксіз сөзді анықтау және дәптерге жазу

3.мәтінді талқылау «Жұптық әңгіме»(Диалогтік оқыту)

Жаттығудың сипаттамасы:

Оқушылар топ ішінде жұптарға бөлінеді.А оқушы сөйледі Б оқушы тыңдайды.Б оқушы түсінгенін А оқушыға айтып береді.

Тақырыпты түсінгенін анықтау үшін барлық топқа ұқсас тапсырма беріледі. Топтық жұмыс

1.Ас тұзын қайдан алады?Оны қалай өңдеп пайдаланады?

2.Фосфорит,асбестің қандай ерекшіліктері бар?Ол туралы не білесің  қысқаша жаз?

3.Әктас,бор туралы білгеніңді жаз?

4.Мәрмәрдан нелер жасалады.?

Тәжірибе жасап көрсету

  • Стақандағы суға тұз салып,қасықпен араластыру  дәмін татып  көру,оның түсін және судағы еру деңгейін анықтау.

  • Бір ыдысқа таза су,ал екінші ыдысқа тұзды су құйылған.Екі шикі жұмыртқаны алып ыдыстарға салу.Тұздалған судағы жұмыртқа қалқып тұрады ал таза судағы жұмыртқа батып кетеді.

               Нәтиже: тұзды суға ештеңе батпайды.

«Білгенге маржан» әдісі бойынша сұрақтар қойылады

1-топ. Кенге жатпайтын пайдалы қазбаларды ата.

2-топ. Фосфорит, әктас және ұлутасты қайда пайдаланады?

3-топ. Тұздың шөгіндісі қалай пайда болады?Тұзды қайда пайдаланады?

Қайталауға арналған сұрақтар қойылады. «Серпілген сауал»әдісі арқылы.


сурет



оқулық

АКТ



үлестірме қағаз

оқулық

Аяқталуы V.Қорытынды (5мин) VI.Бағалау (2мин) VII.Үйге тапсырма (1мин)

Деңгейлік тапсырмалар.

А- деңгейі .Тест тапсырмалары

В-деңгейі.«Семантикалық карта»

С-деңгейі. Географиялық диктант: 

Сабаққа рефлексия.

-Сабақ саған ұнады ма?
- Несімен ұнады?
- Саған жаңалық болған не?
- Сабақта кім жақсы жауап берді деп ойлайсың?
- Өзіңді бағала.



Оқулықтағы мәтінді қайталап, кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың таңбалану белгілерін дәптерге салып келу.

Бағалау критерийі түзілген парақ, стикер күнделік

Қосымша ақпарат :


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

А) Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың түрлерін біледі.

В) Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтай алады.С) Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың қасиеттерімен,оның адам өміріндегі маңызын, оны игеру жолдарын, өмірмен байланыстыра алады.

1.Сұрақтар қою арқылы пысықтаймын. 2.Кері байланыс беру арқылы пысықтаймын.

дүниетану

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  1. ...

  2. ...

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!