0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Оқу-әдістемелік бөлім бастығының орынбасары (ЖБ): | Ж.Аскарова | ||||||
| Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритмдеу және программалау | Мектеп: КеңесОдағының Батыры Сабыр Рахымоватындағы Шымкент республикалық «Жасұлан» мектебі | ||||||
| Рота/взвод: | 10А3/1 | 10Ә 3/2 | 10Б3/3 | 10 В4/1 | 10 Г4/2 | 10 Д4/3 | Мұғалімнің аты-жөні:Сулейменова А.П. |
| Күні: | 10.10 | 12.10 | 6.10 | 6.10 | 6.10 | 11.10 | |
| Сабақ № 6 | |||||||
| Сабақтың тақырыбы: | Алгоритмдеу және визуалды программалау технологиясы | ||||||
| Ойлау қабілеттерінің деңгейі(Блум таксономиясы) | Алгоритм туралы біліп түсінеді.Алгоритмнің түрлерін ажырата алады.Алгоритм және оның блок-сызбасын құра алады. | ||||||
| Сабақтың мақсаты | Алгоритм және визуалды программалау технологиясы туралы түсінік беру. | ||||||
| Тілдік мақсаттар | |||||||
| Құндылықтарға баулу | пәнге деген қызығушылықтарын арттыра отырып, ойлау қабілеттерін дамыту. | ||||||
| Пәнаралық байланыс | математика | ||||||
| Алдыңғы білім | 1. Программа деген не?2. Нысанға бағытталған программаны қай сыныпта оқыдыңдар?3. Нысан деген не?4. Қандай түрлерін білесіңдер?5. Қандай мысал келтіре аласыңдар?6. Құрылымдық программалау деген не? 7. Ол қашан пайда болды?8. Қай кезде қолданылады? 9. «Жоғарыдан төменге» және «Төменне жоғарыға» программалау әдістемесін түсіндіріңдер. 10. «Рекурсия» тәсілі қандай, жағдайда қолданылады? 11. Модульдік программалау дегн не?12. Нысанға бағытталған программалау тілі қандай қызмет атқарады?13. Бұлтты технология деген не?14. Бұлтты технологияны пайдаланудың қандай тиімді қандай тиімді жақтары бар?15. Бұлтты технология мақсатына қарай неше түрге бөлінеді? | ||||||
| Ресурстар | оқулық, жұмыс дәптері, компьютер | ||||||
| Сабақ барысы | |||||||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | ||||||
| Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі.(10 мин.)Үй тапсырмасын тексеру,сұрау. | ||||||
| Сабақтың ортасы | Жаңа тақырыпты меңгеру. (20 мин) | ||||||
| Сабақтың соңы | Бағалау:(бағалау тәртібін жазыңыз)(10 минут)Өтілген тақырып бойынша сұрақтар қою.Рефлексия:1. Бүгінгі сабақтан не білдік?2. Не үйрендік? Үй тапсырмасы: Оқу, түсінік айту. Тақырып бойынща сұрақ құрастыру. Күнделікке жазу. Оқушыларды бағалау. Күнделіктеріне баға қою |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Сулейменова АйманШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Кеңес Одағының Батыры Сабыр Рахымов атындағы Шымкент республикалық «Жасұлан» мектебі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Кеңес Одағының Батыры Сабыр Рахымов атындағы Шымкент республикалық «Жасұлан» мектебі
Материал туралы қысқаша түсінік
Кеңес Одағының Батыры Сабыр Рахымов атындағы Шымкент республикалық «Жасұлан» мектебі
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Оқу-әдістемелік бөлім бастығының орынбасары (ЖБ): | Ж.Аскарова | ||||||
| Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритмдеу және программалау | Мектеп: КеңесОдағының Батыры Сабыр Рахымоватындағы Шымкент республикалық «Жасұлан» мектебі | ||||||
| Рота/взвод: | 10А3/1 | 10Ә 3/2 | 10Б3/3 | 10 В4/1 | 10 Г4/2 | 10 Д4/3 | Мұғалімнің аты-жөні:Сулейменова А.П. |
| Күні: | 10.10 | 12.10 | 6.10 | 6.10 | 6.10 | 11.10 | |
| Сабақ № 6 | |||||||
| Сабақтың тақырыбы: | Алгоритмдеу және визуалды программалау технологиясы | ||||||
| Ойлау қабілеттерінің деңгейі(Блум таксономиясы) | Алгоритм туралы біліп түсінеді.Алгоритмнің түрлерін ажырата алады.Алгоритм және оның блок-сызбасын құра алады. | ||||||
| Сабақтың мақсаты | Алгоритм және визуалды программалау технологиясы туралы түсінік беру. | ||||||
| Тілдік мақсаттар | |||||||
| Құндылықтарға баулу | пәнге деген қызығушылықтарын арттыра отырып, ойлау қабілеттерін дамыту. | ||||||
| Пәнаралық байланыс | математика | ||||||
| Алдыңғы білім | 1. Программа деген не?2. Нысанға бағытталған программаны қай сыныпта оқыдыңдар?3. Нысан деген не?4. Қандай түрлерін білесіңдер?5. Қандай мысал келтіре аласыңдар?6. Құрылымдық программалау деген не? 7. Ол қашан пайда болды?8. Қай кезде қолданылады? 9. «Жоғарыдан төменге» және «Төменне жоғарыға» программалау әдістемесін түсіндіріңдер. 10. «Рекурсия» тәсілі қандай, жағдайда қолданылады? 11. Модульдік программалау дегн не?12. Нысанға бағытталған программалау тілі қандай қызмет атқарады?13. Бұлтты технология деген не?14. Бұлтты технологияны пайдаланудың қандай тиімді қандай тиімді жақтары бар?15. Бұлтты технология мақсатына қарай неше түрге бөлінеді? | ||||||
| Ресурстар | оқулық, жұмыс дәптері, компьютер | ||||||
| Сабақ барысы | |||||||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | ||||||
| Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі.(10 мин.)Үй тапсырмасын тексеру,сұрау. | ||||||
| Сабақтың ортасы | Жаңа тақырыпты меңгеру. (20 мин) | ||||||
| Сабақтың соңы | Бағалау:(бағалау тәртібін жазыңыз)(10 минут)Өтілген тақырып бойынша сұрақтар қою.Рефлексия:1. Бүгінгі сабақтан не білдік?2. Не үйрендік? Үй тапсырмасы: Оқу, түсінік айту. Тақырып бойынща сұрақ құрастыру. Күнделікке жазу. Оқушыларды бағалау. Күнделіктеріне баға қою |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
607
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













