Тексерді ____________
|
Сабақ тақырыбы: Саптық адым және қозғалыс кезінде бұрылу |
|||||
|
Күні: 20-27.09.2018ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а, 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларды саптық адым мен қалай қозғалу керектігін үйрету |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Орнында тұрғандағы және қозғалыстағы бұрылыстар қалай орындалатынынбіледі. Саптық және жорықтық адым қай кезде қолданылатынын біледі Қозғалыстағы бұрылыстар қандай пәрмендер бойынша орындалатынын ьіледі |
||||
|
Алдыңғы оқу: ҚК құрудың заңдылық негіздері және ҚР әскери доктринасы |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
Қозғалыс адыммен немесе жүгірумен жасалады. Адыммен қозғалыс жасау минутына 95-105 адым қарқынымен жүзеге асырылады. Адымның ұзындығы – 60-70 см. Сапта жүгіре қозғалыс жасау минутына 165-180 адым қарқынымен жүзеге асырылады. Адым саптық және жорықтық болады. Аяқ 10-15 см көтеріледі |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
Орнында тұрғандағы және қозғалыстағы бұрылыстар қалай орындалады? Саптық және жорықтық адым қай кезде қолданылады? Жорықтық адымнан саптық адымға көшу үшін қандай пәрмендер беріледі? Қозғалыстың жылдамдығы немесе қозғалысты тоқтату қандай пәрмендер бойынша өзгереді? Жекелеген әскери қызметшілер қатарындағы бірнеше адым жерге орын ауыстыруы үшін қандай пәрмендер беріледі? Қозғалыстағы бұрылыстар қандай пәрмендер бойынша орындалады |
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Стенд арқылы АКТ-мен Практика жүзінде |
Өзін-өзітексеру, бөлімшекомандирлерініңтексеруі, |
Тарих, Д/ш Қауіпсіздіктіескеріпотыру |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кеңістікте бағдарлау. Шабуылдағы дербес тактикалық әрекетпен таныстыру
Кеңістікте бағдарлау. Шабуылдағы дербес тактикалық әрекетпен таныстыру
Тексерді ____________
|
Сабақ тақырыбы: Саптық адым және қозғалыс кезінде бұрылу |
|||||
|
Күні: 20-27.09.2018ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а, 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларды саптық адым мен қалай қозғалу керектігін үйрету |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Орнында тұрғандағы және қозғалыстағы бұрылыстар қалай орындалатынынбіледі. Саптық және жорықтық адым қай кезде қолданылатынын біледі Қозғалыстағы бұрылыстар қандай пәрмендер бойынша орындалатынын ьіледі |
||||
|
Алдыңғы оқу: ҚК құрудың заңдылық негіздері және ҚР әскери доктринасы |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
Қозғалыс адыммен немесе жүгірумен жасалады. Адыммен қозғалыс жасау минутына 95-105 адым қарқынымен жүзеге асырылады. Адымның ұзындығы – 60-70 см. Сапта жүгіре қозғалыс жасау минутына 165-180 адым қарқынымен жүзеге асырылады. Адым саптық және жорықтық болады. Аяқ 10-15 см көтеріледі |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
Орнында тұрғандағы және қозғалыстағы бұрылыстар қалай орындалады? Саптық және жорықтық адым қай кезде қолданылады? Жорықтық адымнан саптық адымға көшу үшін қандай пәрмендер беріледі? Қозғалыстың жылдамдығы немесе қозғалысты тоқтату қандай пәрмендер бойынша өзгереді? Жекелеген әскери қызметшілер қатарындағы бірнеше адым жерге орын ауыстыруы үшін қандай пәрмендер беріледі? Қозғалыстағы бұрылыстар қандай пәрмендер бойынша орындалады |
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Стенд арқылы АКТ-мен Практика жүзінде |
Өзін-өзітексеру, бөлімшекомандирлерініңтексеруі, |
Тарих, Д/ш Қауіпсіздіктіескеріпотыру |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
шағым қалдыра аласыз













