Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кенгуру 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Суретте неше дөңгелек көрсетілген? ||
Сколько кругов изображено на
рисунке?
*
5
6
7
8
9
Суретті алдынан қараса 5 текше көрінеді, ал
үстінен қараса ше? || Если смотреть на рисунок спереди, то увидим 5
кубиков. Какой будет вид сверху?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Әр ыдыста суретте көрсетілгендей төрт
нөмірленген шар бар. Қай ыдыста барлық санның сомасы ең
үлкен? || Каждая чаша содержит четыре пронумерованных шарика, как
показано на рисунке. В какой чаше сумма всех чисел
наибольшая?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Асан кенгуру фигурасын жасау үшін
бөліктерді қайта реттейді. Қандай бөлік
жетіспейді? || Асан переставляет кусочки так, чтобы
получилась фигурка кенгуру. Какой
части не хватает?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Менің қайығымда біреуден артық
шеңбер бар және квадраттар
санына қарағанда, үшбұрыштар саны 2
артық. Қайықтардың қайсысы менікі? || У
моей лодки больше 1 круга. У неё также на 2
треугольника больше, чем квадратов. Какая лодка
моя?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Бұл менің атамның туған күніне арналған торт. Үлкен шам 10 жасты білдіреді, ал кішкентайы – 1 жас. Менің атам нешеге толады? || Это торт на день рождения моего дедушки. Большая свеча означает 10 лет, а маленькая — 1 год. Сколько лет исполняется моему дедушке?
*
65
66
76
77
78
Арман осы жарыс трассасына 10 ойыншық көлік
қойды. Туннелде неше көлік бар? || Арман ставит на эту гоночную
трассу 10 игрушечных машинок. Сколько машин находится в
туннеле?
*
5
6
7
8
9
Сырым Х нүктесінен Ү нүктесіне бара жатыр.
Тік жүрмес бұрын ол әр қиылыста тоқтайды. Ол қиылыстарда барлығы
қанша рет тоқтады? || Сырым ведет машину
от пункта X к пункту Y. На каждом перекрестке
он останавливается, прежде чем ехать далее вперёд. В общей
сложности, сколько раз он останавливается на
перекрестках?
*
11
12
13
14
15
Саябақта 5 ағаш өседі. Құндыз тек екі ағашты көре алады, өйткені қалғандарының бәрі басқа ағаштардың артында жасырылған. Белгіленген нүктелердің қайсысында құндыз тұр? || В парке растут 5 деревьев. Бобр может видеть только два дерева, потому что все остальные скрыты за другими деревьями. В какой из отмеченных точек находится бобр?
*
A нүктесінде || в точке A
B нүктесінде || в точке B
C нүктесінде || в точке C
D нүктесінде || в точке D
E нүктесінде || в точке E
Суретте 24 шаршы бар. Саят кейбір
шаршыларды бояды. Енді шаршылардың жартысы боялып тұруы үшін тағы
қанша шаршыны бояу қажет? || На картинке 24 клетки. Саят раскрасил
некоторые клетки. Сколько еще клеток нужно раскрасить, чтобы
половина клеток была раскрашена?
*
1
2
3
4
5
Сұрақ белгісі бар екі жетонның сандары
бірдей. Жауабы 18-ге тең болу үшін қандай сандар жасырылған екен?
|| Два жетона со знаком вопроса имеют одинаковые числа. Какие числа
скрыты, чтобы ответ был равен 18?
*
1
2
3
4
5
Рахат сол жақтағы араны оң жақтағы араның үлгісіне сәйкес аяқтағысы келеді. Араның бөлшектерін қоршаудан шығару үшін Рахатқа ұпай жинау керек. Араны құрастыру үшін оған қанша ұпай қажет? || Рахат хочет закончить пчелу слева в соответствии с моделью справа. Рахату нужно набирать очки, чтобы разблокировать части пчелы. Сколько очков ему нужно набрать, чтобы собрать пчелу?
*
9
10
11
12
13
Кесте 30 шаршыдан тұрады. 3
жолдағы, 6 жолдағы, С және D бағандарындағы барлық шаршыларды
бояған соң, неше шаршы боялмай қалады? || В
таблице 30 клеток. После закрашивания всех клеток строки 3,
строки 6, столбца C и столбца D, сколько клеток останутся
незакрашенными?
*
8
10
12
18
22
Қағазды екі жағын теңестіріп, бір бүктейміз. Төртбұрышты және дөңгелек пішіндер ойып аламыз. Қайта ашылған қағазда пішіндер қалай орналасады? || Лист бумаги складываем пополам. Пробиваем квадратные и круглые отверстия, как показано на рисунке. Как будет выглядить лист после того, как его снова развернём?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Көрсетілген фигураны оқушы 12 куб
пайдаланып құрастырды. Ол кез келген екі кубтың ортақ бетін
бір-біріне бір тамшы желіммен жабыстырды. Ол қанша тамшы желім
пайдаланды? || Ученик сделал изображенную фигуру, используя 12
кубиков. Он нанес по одной капле клея между каждыми двумя
кубиками, имеющими общую поверхность. Сколько капель клея он
использовал?
*
8
9
10
11
12
Мақсат көрсетілген ойжұмбақты аяқтағысы келеді (Сурет 1). Оның 5 түрлі фигурасы бар (Сурет 2). Ойжұмбақты шешу үшін оның қандай фигураларды қолданғаны жөн? || Максат хочет завершить изображенную головоломку (Рисунок 1). У него есть 5 различных фигурок (Рисунок 2). Какие фигурки он должен использовать, чтобы сложить головоломку?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Әмірде осы тәрізді 6 бірдей үшбұрыш бар . Ол төмендегі суреттің қайсысын құрастыра алады? || У Амира есть 6 одинаковых треугольников, подобных этому. Какой из следующих рисунков он сможет сделать?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Бес баланың туған күні бір күнде және әр
баланың өз торты бар. Ләйла Хасаннан екі жасқа үлкен болғанымен,
Әлиден бір жас кіші. Бекзат – ең кішкентайы. Сонда Сараның торты
қайсысы екен? || У пятерых детей день рождения в один день, и у
каждого ребенка свой торт. Ляйла на два года старше Хасена, но на
год младше Али. Бекзат — самый младший. Какой торт у
Сары?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Картада бес ауыл A, B, C, D, E әріптерімен
белгіленген және олардың арасындағы
қашықтық километрмен көрсетілген. Тек екі ауылдың ғана
ара қашықтығы қандай бағытты таңдасаң да бірдей. Ол қандай екі
ауыл? || На карте показаны пять деревень A, B, C, D и E, а
также расстояния в километрах между ними. Только две деревни
находятся на одинаковом расстоянии друг от друга, независимо от
того, какой маршрут вы выберете. Какие это две
деревни?
*
B және/и E
B және/и D
C және/и E
A және/и C
A және/и D
Сәбит екі қабатты лабиринтке кіріп, шығатын
жағына жылжып барады. Кіретін есік пен шығатын есіктің екеуі де
бірінші қабатта орналасқан. Ол қабырғадағы жапсырмаларды қандай
ретпен тауып алады? || Сәбит проходит по двухэтажному лабиринту от
входа к выходу. Вход и выход расположены на 1 этаже. В каком
порядке он найдет наклейки на стенах?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Әсел жеке би өнерімен жарыста үшінші орынды
жеңіп алды. Әсел мен соңғы орын алған қыздың арасында тағы үш биші
болды. Сонда жарыста барлығы қанша биші өнер көрсетті? || Әсел
заняла третье место в конкурсе сольных танцев. Между ней
и конкурсанткой, занявшей последнее место, было три
танцовщицы. Сколько всего танцовщиц принимало участие в
конкурсе?
*
4
5
6
7
8
Мәлік бес фигураның біреуін торға қойды. Оған фигураларды айналдыруға немесе аударуға болмайды. Жабылған торлардағы сандардың қосындысы ең үлкен болатындай ол қандай фигураны қолдануы тиіс? || Малик кладет одну из пяти фигур на сетку. Он не может вращать или переворачивать фигуры. Какую фигуру он должен использовать, чтобы закрыть клетки с наибольшей суммой?
*
Вариант 1
Вариант 2
Вариант 3
Вариант 4
Вариант 5
Тоғанда үш бақа өмір сүреді. Әр түн сайын
бақаның бірі қалған екеуіне ән салады. 9 түннен кейін бақаның бірі
2 рет ән айтты. Тағы біреуі 5 ән тыңдады. Сонда үшінші бақа қанша
ән тыңдады? || В пруду живут три лягушки. Каждую ночь одна из
лягушек поет песню двум другим. В течение 9 ночей одна из
лягушек cпела 2 раза. Другая лягушка слушала 5 песен. Сколько песен
прослушала третья лягушка?
*
7
6
5
4
3
1, 1, 2 және 3 сандары төрт жеке картаға
жазылған. Үш картаны суретте көрсетілгендей азайту амалымен
орналастыру қажет. Қанша түрлі жауап алуға болады? || Цифры 1, 1, 2
и 3 напечатаны на четырех отдельных карточках. Три карточки
раскладываются так, чтобы произвести вычитание, как показано на
рисунке. Сколько разных ответов можно получить?
*
6
8
10
12
24