Материалдар / кенгуру 3-4-сыныптар 2023-2024
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

кенгуру 3-4-сыныптар 2023-2024

Материал туралы қысқаша түсінік
кенгуру 3-4-сыныптар 2023-2024
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2024
108
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кенгуру математика барлығыүшін || Кенгуру математика для всех || 3-4 сыныптар  || 3-4 классы

Ақылбектің 5 бірдейшамы бар. Олбарлығынбіруақыттажақты.  Бірақшамдарсуреттекөрсетілгендейәртүрліуақыттаөшті. Қайшамбіріншіөшті? || У Акылбека было 5 одинаковых свечей. Он зажёг их одновременно. Свечи погасли в разное время и теперь они выглядят так, как показано на рисунке. Какая свеча погасла первой?
*

A

B

C

D

E

Сұрақбелгілері бар екітиынныңмәнібірдей. Олардыңмәніқандай? || 2 монеты с изображением вопросительного знака имеют одинаковое значение. Что это за значение?

*

1

2

5

10

20

Екіүлкентесігі бар қарадөңгелектісағаттыңбетінеорналастырып, суреттекөрсетілгендейайналдырса, тағықандайсандаржұбынбіруақыттакөругеболады? || Черный круг с двумя большими отверстиями поместили поверх циферблата часов и вращают вокруг центра, как показано на рисунке. Какую еще пару чисел можно увидеть одновременно?
*

4 және/и 9

5 және/и 9

5 және/и 10

6 және/и 9

7 және/и 12

Әлиядапазлдың  4бөлігі бар (Сурет №1). Төртбұрышпішініншығаруүшіноғанқандайекіпазлбөлігінбіріктіру кажет? (Сурет №2) || У Алии есть 4 кусочка пазла: (Рисунок №1) Какие 2 кусочка она должна сложить вместе, чтобы получился квадрат? (Рисунок №2)

*

1 және/и 2

1 және/и 3

1 және/и 4

2 және/и 3

2 және/и 4

Театрдыңжарықтандырутехнигіжарықтымынажоспарбойыншажағадыжәнесөндіреді. Барлығынесептегенде 2 шам  біруақыттақаншалықтыұзақжаныптұрады? || Светотехник в театре включает и выключает свет по такому плану. Сколько в общей сложности одновременно горят ровно 2 лампочки?

*

2 минут

6 минут

8 минут

9 минут

10 минут

Қанатмөлдіртүстіқағаздыүзіксызықтыңбойыменбүктеді. Олқандайсуреттікөреді? || Қанат складывает прозрачную бумагу вдоль пунктирной линии. Какое изображение он увидит?

*

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5

Анардатүрліөлшемдегі 4 диск бар. Оның 3 дисктенмұнаражасағысыкеледі. Әр диск астындағыдисктенкішкентайлауболуытиіс. Анарқаншатүрлімұнаражасайалады? || У Анар есть 4 диска разных размеров. Она хочет построить башню из 3 дисков так, чтобы каждый диск был меньше диска под ним. Сколько разных башен сможет собрать Анна?

*

1

2

4

5

6

Данияр 2 бет қағаздышеңбердіңүстінежабыстырды. Олкөрсетілгенпішінніңқайсысыншығараалмаседі? || Данияр склеил 2 листка бумаги  поверх круга. Какую из изображенных фигур он не мог получить?

*

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5

Суреттегіпішінтөмендегі5  бөлікке бөлінді. Осы 5  бөліктің қайсысынданүктеболады? || Фигура на рисунке была разделена на 5  частей снизу. На какую из этих 5 частей попадает точка?

*

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5

1, 2, 3, 4, 5 және 6 кг-дықалты гирь бар. Раушаноныңбесеуінтаразығақойып, біреуіналыптастады. Таразыныңтостағандары тепе-теңболды.  Раушан  қайсалмақтыалыптастады? || Имеется шесть гирь массами по 1, 2, 3, 4, 5 и 6 кг.  Раушан положила пять из них на весы и одну гирю убрала в сторону. Чаши весов пришли в равновесие. Какую гирю Раушан убрала в сторону?

*

1 кг.

2 кг.

3 кг.

4 кг.

анықтаумүмкінемес || невозможно определить

Әлидің 60 см-ліксызғышы бар. Өкініштісі, оныңкейбөлігіөшіріліпқалған. Ол 10, 20, 30, 40, 50 және 60 см ұзындықтарыныңкезкелгенінсызғыштыбір-ақретқолданып, өлшейалады. МынасызғыштардыңқайсысыӘлидікі? || У Али есть линейка длиной 60 см. К сожалению, некоторые деления на ней стерлись. Он может измерить любую из длин 10, 20, 30, 40, 50 и 60 см, используя свою линейку только один раз. Какая из следующих линеек принадлежит Али?

*

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5

А жолыныңсолтүстікжағында 7 үй, В жолыныңшығысжағында 8 үй, А жолыныңоңтүстікжағында 5 үйорналасқан. В жолыныңбатысжағынданешеүйорналасқан? || Севернее дороги А расположены 7 домов, Восточнее дороги В – 8  домов, Южнее дороги А – 5 домов. Сколько домов находится западнее дороги В?
*

4

5

6

7

8

Паромғакөтерілуүшінкезекте 8 автокөліктұр. Әравтокөлікте 2 немесе 3 адам бар. Паромдыжалпы 19 адамкүтіпотыр. Нешеавтокөліктеекіадамнанотыр? || В очереди на паром стоят 8 автомобилей. В каждом автомобиле находится 2 либо 3 человека. Всего в ожидании парома находится 19 человек. В скольких автомобилях находится  по 2 человека?

*

2

3

4

5

6

Метро желісініңбойында 6 станция бар: А, В, С, D, Е және F. Пойызәрстанциядатоқтайды. Олсоңғыстанцияғакелгенде,  бағытынөзгертеді. Пойыздыңжүргізушісіқозғалысты В станциясындабастады, ал оныңбіріншіаялдамасы С станциясындаболды. Оның 96-шы аялдамасықайстанциядаболады? || На линии метро имеется 6 станций: А, В, С, D, Е и F Поезд останавливается на каждой станции. Когда он прибывает на конечную станцию,  он меняет направление движения. Водитель поезда начал движение на станции В, и его первая остановка была на станции С. На какой станции будет его 96-я остановка? 

*

A

B

C

D

E

Гүлзаттыңсуреттегішеңберлердібояғысыкеледі. Бірақбірсызықпенбайланысқанекішеңбердіңтүсіәртүрліболуытиіс. Ол аз дегендеқаншатүсті  қолдануықажет? || Гульзат хочет раскрасить кружки на картинке так, чтобы любые два кружка, соединённые линией, были раскрашены в раз­ные цвета. Какое наименьшее количество цветов ей для этого нужно?

*

2

3

4

5

6

Сәбитекіқабаттылабиринткекіріп, шығатынесіккеқарайжылжыпбарады. Кіретінесік пен шығатынесікбіріншіқабаттаорналасқан. Олқабырғалардағыжабыстырмалардықандайретпентабады? || Сәбит проходит по двухэтажному лабиринту от входа к выходу. Вход и выход расположены на 1 этаже. В каком порядке он найдет наклейки на стенах?
*

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5

6 құндыз бен 2 кенгуру саптатұр.  Қатарынантұрған кезкелгенүшжануардыңарасында тура бір кенгуру бар. Нақтықайнөмірде кенгуру бар? || 6 бобров и 2 кенгуру выстроились в линию. Среди любых трёх стоящих подряд животных ровно одно является кенгуру. Под каким номером точно находится кенгуру?
*

1

2

3

4

5

Раушанбір бет қағаздыекіретбүктеді де, шетінсуреттекөрсетілгендейкесіптастады. Қайтаданашылғанқағазқандайболыпкөрінеді? || Раушан сложила лист бумаги дважды, а затем отрезала уголок, как показано на рисунке. Как будет выглядеть лист бумаги, когда она развернёт его обратно?
*

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5

Гермиона, Гарри жәнеРонзалғаәрдайымбір-бірденкіреді. Гермионаешқашанбіріншіболыпкірмесе, Гарри ешқашанекіншіболыпкірмейді. Ал Ронешқашанүшіншіболыпкірмейді. Олардыңбөлмегекіруініңқанша әртүрліреті болуымүмкін? || Гермиона, Гарри и Рон всегда входят в зал по одному. Гермиона никогда не заходит первая, Гарри никогда не заходит вторым, а Рон никогда не заходит третьим. Сколько различных порядков входа в зал для них возможно?
*

1

2

3

4

6

Қабырғада бес сағатілініптұр. Бұлсағаттардыңбіреуібірсағаталда, біреуібірсағатартта, біреуідұрысуақыттыкөрсететіні, ал екеуітоқтаптұрғаныбелгілі. Қайсағаттадұрысуақыткөрсетілген? || На стене висят пять часов. Известно, что одни из них на час спешат, одни на час отстают, одни показывают верное время, и двое стоят. На каких часах верное время?

*

A

B

C

D

E

Арман мен Дәуренніңәрқайсысында 9 шар бар. Біргеалғандаоларда 8 қызылжәне 10 көк шар екен. Дәурендекөк шар қызылшарғақарағандаекіесеартық. Сонда Арманданешекөк шар бар? || Арман и Даурен имеют по 9 шариков каждый. Вместе у них 8 красных и 10 синих шариков. У Даурена синих шариков в два раза больше, чем красных. Сколько синих шариков у Армана?
*

3

4

5

6

0

Елдостыңекі аппараты бар. Олбір бет қағазды R аппаратынақойса, қағазсағаттілімен 90°-қаайналады (Сурет №1). 

Ал егер S аппаратынақойса, үстіне (Сурет № 2) суретібасылады (Сурет № 3).  

4 суреттегідейнәтижегешығаруүшінЕлдос аппараттарды қандайретпенпайдаланды?  || У Елдоса есть два аппарата. Когда он кладёт лист бумаги в аппарат R, лист разворачивается на 90° по часовой стрелке (Рисунок №1). 

Когда он кладёт лист бумаги в аппарат S, на нём печатается изображение (Рисунок №2)(Рисунок №3).

В какой последовательности Елдос использовал аппараты, чтобы получить результат, как на рисунке №4? 

*

SRR

RSR

RSS

RRS

SRS

Әлияжетібұрыштыңұштарына 1-ден 7-ге дейінгісандардыжазбақшы. Әршеңберге тек бір сан жазуғаболады. Оныңқалауынша, екікөршішеңбердегісандардыңсомасыолардыбір-біріменбайланыстырыптұрғанқабырғадағысанғатеңболуытиіс. Әлиябоялғаншеңбергеқандайсандыжазуытиіс? || Алия хочет вписать числа от 1 до 7 в вершины семиугольника. В каждый круг можно вписать только одно число. Она хочет, чтобы сумма чисел в двух соседних кругах равнялась числу, написанному на стороне, которое их соединяет. Какое число Алия должна вписать в закрашенный круг?
*

1

2

3

4

5

Мәриям 4×4 мөлшердегітөртбұрыштың бес торынбояды. Сосын бес досынаөзібояғанторлардытауыпалуынөтінді. Достарыныңбергенжауаптарытөмендекөрсетілген. Оларғақарап, Мәриям: "Біреуіңдеғанадұрысжауап, ал қалғандарың 4 тордантаптыңдар"-деді. Сонда қайжауапдұрыс? || Мариям закрасила 5 клеток в квадрате размером 4x4. Затем она попросила пятерых друзей угадать, какие клетки она закрасила. Ответы, которые дали её друзья, показаны ниже. Посмотрев на них, Мариям сказала: «Один из вас дал правильный ответ, а остальные угадали по 4 клетки». Какой ответ был правильным?
*

Вариант 1

Вариант 2

Вариант 3

Вариант 4

Вариант 5



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!