Материалдар / "Кері итеруші күш" тақырыбында сабақ жоспары 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Кері итеруші күш" тақырыбында сабақ жоспары 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Кері итеруші күш" тақырыбында сабақ жоспары 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2021
439
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Кері итеруші күш


Бөлімі:

7.3А Қысым

Педагогтің аты-жөні:

Оразканова Мәдина Фархатқызы

Күні:

19.02.2021

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кері итеруші күш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.12 сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру;

7.3.1.13 есептер шығаруда Архимед заңын қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің физикалық мағынасын түсінеді;

Көптеген оқуышылар істей алады: Кері итеруші күшті түсіне отырып анықтама береді және формуласын қолданады;

Кейбір оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің формулаларын түрлендіре алады, деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

Бағалау критерийлері


-Кері итеруші күштің анықтамасын біледі табиғатын түсінеді

-Кері итеруші күштің пайда болу себебін біледі

-Кері итеруші күшті тәжірибеде тексереді

-Кері итеруші күштің қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтай алады


Құндылықтарға баулу


Ұлттық қауіпсіздік – ауа тазалығы, кемеде өзен-су жағалауларында құтқару шеңбері, құтқару желетінде кері итеруі күш арқылы қауыпсіздікті ұйымдастыру.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін « Миға шабуыл» стратегиясын қолдандым:

1.Сфигмоманометр не үшін қолданылады? (Адамның қан айналымы жүйесіндегі қысымын)

2.Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал? (Барометр)

3.Қалыпты атмосфералық қысымның мәні неге тең? (760 мм.сын.бағ)

4.Манометр сөзінің мағынасы қандай?

(Манос-сирек, тығыз емес, метрео-өлшеймін)

Миға шабуыл сұрақтары арқылы үй жұмысын қайталау сұрақтары қою.


Оқулық



Слайд




Сабақтың ортасы

20 минут




























«Ой шақыру» әдісі арқылы сабақ тақырыбын тұжырымдаймыз: Шарды суға батырып, қолды қоя бергеннен кейін, доп қайтадан су бетіне шығады. Доп неге су бетіне ытқып шығады?

 

Бұл күштің мәнін тұңғыш рет ертедегі грек ғалымы Архимед (б.з.б.287-212) есептеп шығарған.


Оқулықпен жұмыс.


1 тапсырма. Қалай Архимед Сиракуз патшасының тәжінің алтыннан жасалғанын немесе алтын еместігін анықтады?





2-тапсырма. Деңгейлік тапсырма. Есептер шығару (I) жеке жұмыс

1.Егер ағаштың тығыздығы 700 кг/м3 болса, онда әрқайсысының көлемі 0,6м3 болатын 10 бөренеден жасалған сал қандай ең үлкен көтеру күшіне ие болады?

2.Су астында жатқан массасы 30 кг, көлемі 0,012м3 тасты көтеру үшін, оған қандай күш түсіру керек? .

3.Көлемі V0,4дм3 алюминий цилиндрі динамометрге ілінген. Осы динамометр ауада, суда нені көрсетер еді? , .

4.Керосинге батырылған темір білеушеге әсер ететін кері итеруші күш 20Н болса, оның көлемі қандай? , .


5.Теңізде мұз жүзіп жүр, оның 195 м3 көлемі судың бетінде болса, мұздың жалпы көлемі қандай? , .




3-тапсырма «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі (білімдерін жинақтау)

Берілген тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қортып жұп пікірлерімен бөліседі. Бұл бүкіл сыныптық талқылауға ұласады




Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді.



Өйткені допқа күш әсер етті.

Оқушылар әр қилы жауап беруі мүмкін.
























Кері итеруші күш формуласын есеп шығаруда қолданады.



























Оқушыларға сабақ соңында білімдерін жинақтау мақсатында берілген тапсырманы талдап, қорытынды-лайды.



















Дескриптор:

-Судағы кері итеруші күш табиғатын түсінеді.

-Мәтінді оқып түсінеді.

-Қорытынды жасайды.

Жалпы балл-2








Дескриптор:

Кері итеруші күш формуласын біледі.

-Есептер шығаруда қолдана алады.

-Формуласына түрлендірулер жасай алады.





















Дескриптор:

-Архимед күші мен заңының айырмашылығын біледі.

- Архимед күшін қандай шамаларға тәуелді екенің біледі

-Мысалдар келтіре алады.


Слайд

Сұрақтар

Оқулық















Оқулық

сурет
















Қосымша-1


































Сабақтың соңы.


10 минут







Рефлекция








Бағалау





Үй тапсырмасы

Кері байланыс «Су тамшысы» әдісі.

Түсінген оқушылар су тамшыларын үлкен мензуркаға жабыстырады 

Жартылай түсінгендер Орташа мензуркаға жабыстырады.

Түсінбегендер кіші мензуркаға жабыстырады.


Рефлексия: Қарастырылған мәселелерді

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!