Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Кері итеруші күш


    Бөлімі:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Оразканова Мәдина Фархатқызы

    Күні:

    19.02.2021

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кері итеруші күш

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.1.12 – сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру;

    7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің физикалық мағынасын түсінеді;

    Көптеген оқуышылар істей алады: Кері итеруші күшті түсіне отырып анықтама береді және формуласын қолданады;

    Кейбір оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің формулаларын түрлендіре алады, деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

    Бағалау критерийлері


    -Кері итеруші күштің анықтамасын біледі табиғатын түсінеді

    -Кері итеруші күштің пайда болу себебін біледі

    -Кері итеруші күшті тәжірибеде тексереді

    -Кері итеруші күштің қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтай алады


    Құндылықтарға баулу


    Ұлттық қауіпсіздік – ауа тазалығы, кемеде өзен-су жағалауларында құтқару шеңбері, құтқару желетінде кері итеруі күш арқылы қауыпсіздікті ұйымдастыру.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут







    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін « Миға шабуыл» стратегиясын қолдандым:

    1.Сфигмоманометр не үшін қолданылады? (Адамның қан айналымы жүйесіндегі қысымын)

    2.Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал? (Барометр)

    3.Қалыпты атмосфералық қысымның мәні неге тең? (760 мм.сын.бағ)

    4.Манометр сөзінің мағынасы қандай?

    (Манос-сирек, тығыз емес, метрео-өлшеймін)

    Миға шабуыл сұрақтары арқылы үй жұмысын қайталау сұрақтары қою.


    Оқулық



    Слайд




    Сабақтың ортасы

    20 минут




























    «Ой шақыру» әдісі арқылы сабақ тақырыбын тұжырымдаймыз: Шарды суға батырып, қолды қоя бергеннен кейін, доп қайтадан су бетіне шығады. Доп неге су бетіне ытқып шығады?

     

    Бұл күштің мәнін тұңғыш рет ертедегі грек ғалымы Архимед (б.з.б.287-212) есептеп шығарған.


    Оқулықпен жұмыс.


    1 тапсырма. Қалай Архимед Сиракуз патшасының тәжінің алтыннан жасалғанын немесе алтын еместігін анықтады?





    2-тапсырма. Деңгейлік тапсырма. Есептер шығару (I) жеке жұмыс

    1.Егер ағаштың тығыздығы 700 кг/м3 болса, онда әрқайсысының көлемі 0,6м3 болатын 10 бөренеден жасалған сал қандай ең үлкен көтеру күшіне ие болады?

    2.Су астында жатқан массасы 30 кг, көлемі 0,012м3 тасты көтеру үшін, оған қандай күш түсіру керек? .

    3.Көлемі V0,4дм3 алюминий цилиндрі динамометрге ілінген. Осы динамометр ауада, суда нені көрсетер еді? , .

    4.Керосинге батырылған темір білеушеге әсер ететін кері итеруші күш 20Н болса, оның көлемі қандай? , .


    5.Теңізде мұз жүзіп жүр, оның 195 м3 көлемі судың бетінде болса, мұздың жалпы көлемі қандай? , .




    3-тапсырма «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі (білімдерін жинақтау)

    Берілген тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қортып жұп пікірлерімен бөліседі. Бұл бүкіл сыныптық талқылауға ұласады




    Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді.



    Өйткені допқа күш әсер етті.

    Оқушылар әр қилы жауап беруі мүмкін.
























    Кері итеруші күш формуласын есеп шығаруда қолданады.



























    Оқушыларға сабақ соңында білімдерін жинақтау мақсатында берілген тапсырманы талдап, қорытынды-лайды.



















    Дескриптор:

    -Судағы кері итеруші күш табиғатын түсінеді.

    -Мәтінді оқып түсінеді.

    -Қорытынды жасайды.

    Жалпы балл-2








    Дескриптор:

    Кері итеруші күш формуласын біледі.

    -Есептер шығаруда қолдана алады.

    -Формуласына түрлендірулер жасай алады.





















    Дескриптор:

    -Архимед күші мен заңының айырмашылығын біледі.

    - Архимед күшін қандай шамаларға тәуелді екенің біледі

    -Мысалдар келтіре алады.


    Слайд

    Сұрақтар

    Оқулық















    Оқулық

    сурет
















    Қосымша-1


































    Сабақтың соңы.


    10 минут







    Рефлекция








    Бағалау





    Үй тапсырмасы

    Кері байланыс «Су тамшысы» әдісі.

    Түсінген оқушылар су тамшыларын үлкен мензуркаға жабыстырады 

    Жартылай түсінгендер Орташа мензуркаға жабыстырады.

    Түсінбегендер кіші мензуркаға жабыстырады.


    Рефлексия: Қарастырылған мәселелерді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оразканова Мәдина Фархатқызы
    21 Сәуір 2021
    487
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Кері итеруші күш" тақырыбында сабақ жоспары 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Кері итеруші күш" тақырыбында сабақ жоспары 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Кері итеруші күш" тақырыбында сабақ жоспары 7-сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Кері итеруші күш


    Бөлімі:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Оразканова Мәдина Фархатқызы

    Күні:

    19.02.2021

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кері итеруші күш

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.1.12 – сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру;

    7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің физикалық мағынасын түсінеді;

    Көптеген оқуышылар істей алады: Кері итеруші күшті түсіне отырып анықтама береді және формуласын қолданады;

    Кейбір оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің формулаларын түрлендіре алады, деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

    Бағалау критерийлері


    -Кері итеруші күштің анықтамасын біледі табиғатын түсінеді

    -Кері итеруші күштің пайда болу себебін біледі

    -Кері итеруші күшті тәжірибеде тексереді

    -Кері итеруші күштің қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтай алады


    Құндылықтарға баулу


    Ұлттық қауіпсіздік – ауа тазалығы, кемеде өзен-су жағалауларында құтқару шеңбері, құтқару желетінде кері итеруі күш арқылы қауыпсіздікті ұйымдастыру.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут







    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін « Миға шабуыл» стратегиясын қолдандым:

    1.Сфигмоманометр не үшін қолданылады? (Адамның қан айналымы жүйесіндегі қысымын)

    2.Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал? (Барометр)

    3.Қалыпты атмосфералық қысымның мәні неге тең? (760 мм.сын.бағ)

    4.Манометр сөзінің мағынасы қандай?

    (Манос-сирек, тығыз емес, метрео-өлшеймін)

    Миға шабуыл сұрақтары арқылы үй жұмысын қайталау сұрақтары қою.


    Оқулық



    Слайд




    Сабақтың ортасы

    20 минут




























    «Ой шақыру» әдісі арқылы сабақ тақырыбын тұжырымдаймыз: Шарды суға батырып, қолды қоя бергеннен кейін, доп қайтадан су бетіне шығады. Доп неге су бетіне ытқып шығады?

     

    Бұл күштің мәнін тұңғыш рет ертедегі грек ғалымы Архимед (б.з.б.287-212) есептеп шығарған.


    Оқулықпен жұмыс.


    1 тапсырма. Қалай Архимед Сиракуз патшасының тәжінің алтыннан жасалғанын немесе алтын еместігін анықтады?





    2-тапсырма. Деңгейлік тапсырма. Есептер шығару (I) жеке жұмыс

    1.Егер ағаштың тығыздығы 700 кг/м3 болса, онда әрқайсысының көлемі 0,6м3 болатын 10 бөренеден жасалған сал қандай ең үлкен көтеру күшіне ие болады?

    2.Су астында жатқан массасы 30 кг, көлемі 0,012м3 тасты көтеру үшін, оған қандай күш түсіру керек? .

    3.Көлемі V0,4дм3 алюминий цилиндрі динамометрге ілінген. Осы динамометр ауада, суда нені көрсетер еді? , .

    4.Керосинге батырылған темір білеушеге әсер ететін кері итеруші күш 20Н болса, оның көлемі қандай? , .


    5.Теңізде мұз жүзіп жүр, оның 195 м3 көлемі судың бетінде болса, мұздың жалпы көлемі қандай? , .




    3-тапсырма «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі (білімдерін жинақтау)

    Берілген тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қортып жұп пікірлерімен бөліседі. Бұл бүкіл сыныптық талқылауға ұласады




    Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді.



    Өйткені допқа күш әсер етті.

    Оқушылар әр қилы жауап беруі мүмкін.
























    Кері итеруші күш формуласын есеп шығаруда қолданады.



























    Оқушыларға сабақ соңында білімдерін жинақтау мақсатында берілген тапсырманы талдап, қорытынды-лайды.



















    Дескриптор:

    -Судағы кері итеруші күш табиғатын түсінеді.

    -Мәтінді оқып түсінеді.

    -Қорытынды жасайды.

    Жалпы балл-2








    Дескриптор:

    Кері итеруші күш формуласын біледі.

    -Есептер шығаруда қолдана алады.

    -Формуласына түрлендірулер жасай алады.





















    Дескриптор:

    -Архимед күші мен заңының айырмашылығын біледі.

    - Архимед күшін қандай шамаларға тәуелді екенің біледі

    -Мысалдар келтіре алады.


    Слайд

    Сұрақтар

    Оқулық















    Оқулық

    сурет
















    Қосымша-1


































    Сабақтың соңы.


    10 минут







    Рефлекция








    Бағалау





    Үй тапсырмасы

    Кері байланыс «Су тамшысы» әдісі.

    Түсінген оқушылар су тамшыларын үлкен мензуркаға жабыстырады 

    Жартылай түсінгендер Орташа мензуркаға жабыстырады.

    Түсінбегендер кіші мензуркаға жабыстырады.


    Рефлексия: Қарастырылған мәселелерді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    21.04.2021
    487
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оразканова Мәдина Фархатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации