Сабақтың
басы
10
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Үй тапсырмасын
сұрау. Оқушылардың зейінін шоғырландыру
үшін « Миға шабуыл»
стратегиясын қолдандым:
1.Сфигмоманометр не
үшін қолданылады? (Адамның қан айналымы жүйесіндегі
қысымын)
2.Атмосфералық
қысымды өлшеуге арналған құрал?
(Барометр)
3.Қалыпты атмосфералық
қысымның мәні неге тең? (760
мм.сын.бағ)
4.Манометр сөзінің мағынасы
қандай?
(Манос-сирек, тығыз емес,
метрео-өлшеймін)
|
Миға шабуыл сұрақтары арқылы
үй жұмысын қайталау сұрақтары
қою.
|
|
Оқулық
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
«Ой
шақыру» әдісі арқылы сабақ тақырыбын
тұжырымдаймыз: Шарды суға батырып, қолды қоя
бергеннен кейін, доп қайтадан су бетіне шығады. Доп неге су бетіне
ытқып шығады?

Бұл күштің
мәнін тұңғыш рет ертедегі грек
ғалымы Архимед
(б.з.б.287-212) есептеп
шығарған.
Оқулықпен
жұмыс.
1
тапсырма. Қалай Архимед Сиракуз
патшасының тәжінің алтыннан жасалғанын немесе алтын еместігін
анықтады?

2-тапсырма. Деңгейлік
тапсырма. Есептер
шығару (I) жеке
жұмыс
1.Егер ағаштың
тығыздығы 700 кг/м3
болса, онда әрқайсысының
көлемі 0,6м3
болатын 10 бөренеден жасалған
сал қандай ең үлкен көтеру күшіне ие
болады?
2.Су астында жатқан
массасы 30 кг, көлемі 0,012м3
тасты көтеру үшін, оған қандай
күш түсіру керек? .
3.Көлемі
V0,4дм3
алюминий цилиндрі динамометрге
ілінген. Осы
динамометр ауада, суда нені көрсетер еді? , .
4.Керосинге
батырылған темір білеушеге әсер ететін кері итеруші күш 20Н болса,
оның көлемі қандай? ,
.
5.Теңізде мұз жүзіп
жүр, оның 195 м3
көлемі судың бетінде болса,
мұздың жалпы көлемі қандай? ,
.
3-тапсырма «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
(білімдерін жинақтау)
Берілген
тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын
қортып жұп пікірлерімен бөліседі. Бұл бүкіл сыныптық
талқылауға ұласады
|
Оқушылар мұғалім сұрақтарына
жауап береді.
Өйткені допқа күш әсер
етті.
Оқушылар әр қилы жауап беруі
мүмкін.
Кері итеруші күш формуласын
есеп шығаруда
қолданады.
Оқушыларға сабақ соңында
білімдерін жинақтау мақсатында берілген тапсырманы талдап,
қорытынды-лайды.
|
Дескриптор:
-Судағы кері итеруші
күш табиғатын түсінеді.
-Мәтінді оқып
түсінеді.
-Қорытынды
жасайды.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
Кері итеруші күш
формуласын біледі.
-Есептер шығаруда
қолдана алады.
-Формуласына
түрлендірулер жасай алады.
Дескриптор:
-Архимед күші мен
заңының айырмашылығын
біледі.
- Архимед
күшін қандай шамаларға тәуелді екенің
біледі
-Мысалдар келтіре
алады.
|
Слайд
Сұрақтар
Оқулық
Оқулық
сурет
Қосымша-1
|