Кері құрама есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кері құрама есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
математикадан ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 26.01.2016ж Пәні: математика Сыныбы: 2

Сабақтың тақырыбы: Кері құрама есептер шығару

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік: оқушылардың сабақта алған білімдерін жүйелеу,кері есептерді құрастыру және шығару дағдыларын қалыптастыру;

2.Дамытушылық:оқушылардың ой-өрісін,өзіндік іс-әрекетін,танымын,тіл байлығын дамыту. Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;

3.Тәрбиелік:Есте сақтау қабілеттерін арттыра отырып, шапшаңдыққа, сауатты жазуға, өзара көмекке, қамқорлыққа тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ –жауап, көрнекілікпен жұмыс,іздену,топтық жұмыс.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

а) Сынып тазалығына қарау

ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

-- Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтар мен сәлемдесіп алайық.

б) Психологиялық дайындық.

Алма бағы жэайнаған,

Қызыл алма айналам.

Алдым үзіп бесеуін

Тағыда алдым екеуін

Алдым сонда нешеуін?(7)

Табақта бес алма,

Қолымда төрт алма

Барлығын қосқанда

Болады неше алма?(9)

ІІ.Үй тапсырмасын пысықтау: Өткен сабақта не өттік? Үйге нешінші есеп берілді? Кәне кім қалай есептеді? Жауабын тексеріп, талқылау.

1.Тірек білімдерін белсендіру:

Лездеме сұрақтар.

1.Кез келген санға нөлді қоссақ,неше шығады? (сол санның өзі шығады)

2Shape1 .1онд.7бірл.= бірл.

3.ағатта неше минут бар?

4.93-тің алдында келетін санды ата.

5.70 пен 30- дың қосындысы?

6Shape2 .1 дм = см

ІІІ. Жаңа сабақ.

-Дәптерімізді ашамыз,бүгінгі күнді жазып қоямыз: Қазір қай мезгіл, қай ай?

Қаңтардың 26-cы

Сынып жұмысы

Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Кері есептер шығару.Мұғалім бірінші тапсырманы есептеп түсіндіріп өтеді.

1

Болғаны-15қыз және 13ұл

Шықты-10 адам

Қалғаны-?

Шешуі:(15+13)-10=28-10=18

Жауабы:18 адам.

Ал екінші тапсырманың шарттарын мұғалім оқып, оқушыларға а,ә,б,в тапсырмаларының есептелу барысында бір -бірімен қандай байланысы барын түсіндіріп, көрсету.

2

а) Болғаны-35кг және 10кг ә) Болғаны-35кг және 10кг

Сатылды-20 кг Сатылды- ?кг

Қалды - ?кг Қалды-25 кг

Шешуі:(35+10)-20=45-20=25 Шешуі:(35+10)-25=45-25=20

Жауабы:25кг қалды Жауабы:20кг сатылды



б) Болғаны-35кг және ?кг в) Болғаны-?кг және 10кг

Сатылды-20 кг Сатылды- 20 кг

Қалды - 25кг Қалды-25 кг

Шешуі:(20+25)-35=45-35=10 Шешуі:(20+25)-10=45-10=35

Жауабы:10кг шабдалы Жауабы:35кг алма



БҰЛАР –КЕРІ ЕСЕПТЕР

Үшінші тапсырманың шарты оқылып,осы есепке байланыстырып кері есептер құрастыру ұсынылады.



3 Болғаны-98тг

Жұмсалды-25тг және 30тг

Қалды-? тг

Шешуі:98-25+30=98-55=43

Жауабы:43тг қалды





ІV.Сергіту сәті.

Бір, екі, тұрайық,

Алақанды ұрайық,

Еңкейейік бүгіліп,

Алайық сәл жүгіріп.

Саңырауқұлақтай отырып,

Емендерше тұрайық

Тұрайық, отырайық,(2)

Іс істедік қаншама,

Жайғасайық партаға

Ал, достарым,келіңдер,

Біріңе-бірің еріңдер,

Біліміңді тексеріп,

Теңдеу шешіп көріңдер.

Келесі тапсырмамыз теңдеулер шешу. Оқушылар тақтаға шығып есептейді.

4

а-12=67-27 77-с=55-22 9+х=68-50

а-12=40 77-с=33 9+х=18

а=40+12 с=77-33 х=18-9

а=52 с=44 х=9

52-12=67-27 77-44=55-22 9+9=68-50

40=40 33=33 18=18

V.Ал енді оқушылар құрамында сан есімі бар мақал-мәтелдер айтып, сол мақал –мәтелде қандай сан кездескенін айтамыз.

  • Жұт жеті ағайынды,жиені сегіз

  • Жеті атасын білмеген ұл жетесіз.

  • Семіздің аяғы сегіз.

  • Алты бала таппай ана аталмайды,

Бес бала таппай белгілі әйел болмайды.

  • Бір күн ұрыстың қырық күндік қырсығы бар. т.б.с.с.



VІ.Логикалық тапсырмалар

  1. 1 жұмыртқаны қайнатуға 3минут кетсе,5 жұмыртқаны қайнатуға неше минут керек?

  2. Бір сағатта неше минут бар?

  3. Бір аптада неше күн бар?

  4. Бір жылда неше ай бар?

  5. Екі аяғымен тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған адамның салмағы неше кг?

VІІ. Үйге тапсырма:112 бет, 5-есеп.

VІІІ.Сабақ қорытындысы:

-Сабақ ұнады ма?(смайлик белгішесімен көрсету)

- Бүгінгі математика сабағында нені үйрендік?

- Кері есептер шығаруды және өткен тақырыптарды еске түсірдік.

- Математика жайлы өлеңдер оқыдық.

- Лездік сұрақтарға жауап бердік.

-Мақал-мәтелдер айттық,есептер шығардық.

ІХ.Білімді бағалау.

Екі топ оқушылары жұлдызша, шаршы, үшбұрыш белгілерімен бағаланып отырды.





3 Болғаны-98тг Болғаны-85тг

Жұмсалды-25тг және 30тг Жұмсалды-30тг және 40тг

Қалды-? тг Қалды-? тг

Шешуі: Шешуі:

Жауабы: Жауабы:































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
449
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі