Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары 

    Сабақ: әдебиет

    Мектеп: № 187 Мұстафа Шоқай атындағы орта мектебі

    Күні: 

    Мұғалімнің аты-жөні: Қалмұратова Жақсыгүл Әшірбековна

    Сынып: 5

    Қатысқандар: 25

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    О1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау.

    Т/Ж1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады:

    1.Ертегінің түрлері туралы біледі.

    2.Ертегінің мазмұнын біледі,кейіпкерлерін ажырата алады

    Оқушылардың көпшілігі  орындай алады:

    1.Ертегіні оқып.түсініп мазмұнын айтады.

    2.Болжамдарын ертегінің толық нұсқасымен салыстыра алады,Кендебайға мінездеме

    береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    1.Тақырыбы мен идеясын біледі.

    2.Өз ойларын тұжырымдай алады..

    Бағалау критерийі

    1.Шығарманың мазмұнын түсініп,жай сөйлемдермен жеткізеді.

    2.Кендебайға мінездеме береді.

    3.Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын түсінеді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Хан, арыстан, тақырып, идея, әдебиет, ертегі, эпос.

    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Тазша бала, алтын құйрықты құлын, жеті басты дәу, жалмауыз кемпір.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ертегі дегеніміз не?

    Құндылықтарға баулу

    Ертегі кейіпкерлері арқылы ерлікке, адалдыққа, батыр да жүректілікке баулу

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, музыка

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Ертегі туралы біледі, түрлерін ажырата алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2- минут

     



    3- минут

     

     

     

     

     

     

     

     








     

     

     Сабақтың ортасы

    10-минут

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

















    5- минут

















    8- минут















    2-минут







    Сыныпқа психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    «Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады.


    Топқа бөлу

    Ертегінің түрлері арқылы топқа бөлу. Ортаға тасталған суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді.


    І топ. Қиял-ғажайып

    ІІ топ. Шыншыл

    ІІІ топ. Хайуанаттар

      Миға шабуыл

    «Бір минут..»әдісі арқылы сұраймын.

    Бір оқушы ертегі туралы, оның түрлері туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады.

    Жаңа сабақ.

    Оқушыларға жаңа сабақ барысын түсіндіріп,тақырып пен идеяны ашып түсіндіремін.

    Дәптермен жұмыс жүргізу.Оқушылар ертегі ішінде кездесетін сөздермен танысады.




    «Сиқырлы таяқша»әдісі арқылы сұраймын.

    «Жұлдызша» арқылы формативті бағаланады.

    Оқулықпен жұмыс.

    Топтық жұмыс.

    Тапсырмалар:

    1-топ: Ертегіде кездесетін құлан, құралай, сауыт-сайман сөздерінің мағынасын түсініп, осы сөздерді қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазу.

    2-топ: Кендебай қандай адам? Төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын сипаттау.



    3-топ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісін қандай ертегі қатарына жатқызамыз? Ойымызды дәлелдейік.

    «Ойлан, жұптас, пікірлес»әдісі арқылы сұралады.



    «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалаймын.

     Сергіту сәті. Айгерім Қалаубаеваның «Ертегілер әлемі» өлеңі арқылы қимыл-қозғалыс жасату.

     

     

     

     

     

    Суреттер

     

     

     

     

     

     

     

     



     

     

     

     

     

     

































    Аудио

    мәтін

     

    «Жұлдызша»

    суреті

     

     



     

     

     




    Оқулық























    «Екі

    жұлдыз,

    бір тілек»

    суреті

     

     

    6 -минут

     

     

     

     

     










    1 минут

    Жеке жұмыс.

    Сатылай кешенді талдау.

    1.Шығарманың аты

    2.Жанры

    3.Кейіпкерлері

    4.Тақырыбы

    5.Идеясы

    Бағалау парақшасы

    Критерийлер

    Ұпай

    Ертегінің тақырыбын,мазмұнын біледі

    1

    Шығарманың жанрын ажыратады

    1

    Кейіпкерлерін табады

    1

    Тақырыбын, идеясын біледі

    2

             Интертақтадан слайд арқылы дұрыс жауабы шығады.

      «Көршіңді бағала»

     Үй тапсырмасын беру.

    «Кендебай-елінің тұрмысын жақсартқан ұл» өз көзқарастарыңызды дәлелдеп эссе жазу.

    Оқулық,

    дәптер

     

     

     

     

     

     


     


     Бағалау парақшасы

     


     

     

     

    Сабақтың соңы

    2 минут

    Кері байланыс.

    «Тазалық» ойыны 

    1.Чемодан

    2. Қоқыс жәшігі

    3. Еттартқыш

     

     Парақша таратылады

     

     

     

     

     


    Қосымша ақпарат

    1-минут


     


    Саралау – оқушыға

    мейлінше қолдау

    көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілетті

    оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс –

    Денсаулық жəне қауіпсіздік,

    АКТ-мен байланыс.

    Құндылықтарменбайланыс

    (тəрбиеэлементі).

     

    Ертегінің мазмұнын деңгейлік тапсырмалар арқылы анықтау.

     

    Топтық, жеке жұмыс, әр түрлі тәсілдермен бағалау.           

     

    Сергіту сәтін өткізу,балалардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

     

    Сабақбойынша

    рефлексия

    Сабақмақсаттары

    немесеоқу

    мақсаттарышынайы,

    қолжетімдіболдыма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса неліктен деп ойлайсыз? 

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Калмуратова Жаксыгуль Аширбековна
    20 Мамыр 2019
    10508
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    материал ашық сабақ.Ұстаздарға жаңа сабаққа қолдану үшін керек.5-сыныпқа әдебиет пәніне арналып жасалған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары 

    Сабақ: әдебиет

    Мектеп: № 187 Мұстафа Шоқай атындағы орта мектебі

    Күні: 

    Мұғалімнің аты-жөні: Қалмұратова Жақсыгүл Әшірбековна

    Сынып: 5

    Қатысқандар: 25

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    О1 Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау.

    Т/Ж1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындай алады:

    1.Ертегінің түрлері туралы біледі.

    2.Ертегінің мазмұнын біледі,кейіпкерлерін ажырата алады

    Оқушылардың көпшілігі  орындай алады:

    1.Ертегіні оқып.түсініп мазмұнын айтады.

    2.Болжамдарын ертегінің толық нұсқасымен салыстыра алады,Кендебайға мінездеме

    береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    1.Тақырыбы мен идеясын біледі.

    2.Өз ойларын тұжырымдай алады..

    Бағалау критерийі

    1.Шығарманың мазмұнын түсініп,жай сөйлемдермен жеткізеді.

    2.Кендебайға мінездеме береді.

    3.Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын түсінеді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Хан, арыстан, тақырып, идея, әдебиет, ертегі, эпос.

    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Тазша бала, алтын құйрықты құлын, жеті басты дәу, жалмауыз кемпір.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ертегі дегеніміз не?

    Құндылықтарға баулу

    Ертегі кейіпкерлері арқылы ерлікке, адалдыққа, батыр да жүректілікке баулу

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, музыка

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Ертегі туралы біледі, түрлерін ажырата алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2- минут

     



    3- минут

     

     

     

     

     

     

     

     








     

     

     Сабақтың ортасы

    10-минут

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

















    5- минут

















    8- минут















    2-минут







    Сыныпқа психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    «Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады.


    Топқа бөлу

    Ертегінің түрлері арқылы топқа бөлу. Ортаға тасталған суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді.


    І топ. Қиял-ғажайып

    ІІ топ. Шыншыл

    ІІІ топ. Хайуанаттар

      Миға шабуыл

    «Бір минут..»әдісі арқылы сұраймын.

    Бір оқушы ертегі туралы, оның түрлері туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады.

    Жаңа сабақ.

    Оқушыларға жаңа сабақ барысын түсіндіріп,тақырып пен идеяны ашып түсіндіремін.

    Дәптермен жұмыс жүргізу.Оқушылар ертегі ішінде кездесетін сөздермен танысады.




    «Сиқырлы таяқша»әдісі арқылы сұраймын.

    «Жұлдызша» арқылы формативті бағаланады.

    Оқулықпен жұмыс.

    Топтық жұмыс.

    Тапсырмалар:

    1-топ: Ертегіде кездесетін құлан, құралай, сауыт-сайман сөздерінің мағынасын түсініп, осы сөздерді қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазу.

    2-топ: Кендебай қандай адам? Төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын сипаттау.



    3-топ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісін қандай ертегі қатарына жатқызамыз? Ойымызды дәлелдейік.

    «Ойлан, жұптас, пікірлес»әдісі арқылы сұралады.



    «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалаймын.

     Сергіту сәті. Айгерім Қалаубаеваның «Ертегілер әлемі» өлеңі арқылы қимыл-қозғалыс жасату.

     

     

     

     

     

    Суреттер

     

     

     

     

     

     

     

     



     

     

     

     

     

     

































    Аудио

    мәтін

     

    «Жұлдызша»

    суреті

     

     



     

     

     




    Оқулық























    «Екі

    жұлдыз,

    бір тілек»

    суреті

     

     

    6 -минут

     

     

     

     

     










    1 минут

    Жеке жұмыс.

    Сатылай кешенді талдау.

    1.Шығарманың аты

    2.Жанры

    3.Кейіпкерлері

    4.Тақырыбы

    5.Идеясы

    Бағалау парақшасы

    Критерийлер

    Ұпай

    Ертегінің тақырыбын,мазмұнын біледі

    1

    Шығарманың жанрын ажыратады

    1

    Кейіпкерлерін табады

    1

    Тақырыбын, идеясын біледі

    2

             Интертақтадан слайд арқылы дұрыс жауабы шығады.

      «Көршіңді бағала»

     Үй тапсырмасын беру.

    «Кендебай-елінің тұрмысын жақсартқан ұл» өз көзқарастарыңызды дәлелдеп эссе жазу.

    Оқулық,

    дәптер

     

     

     

     

     

     


     


     Бағалау парақшасы

     


     

     

     

    Сабақтың соңы

    2 минут

    Кері байланыс.

    «Тазалық» ойыны 

    1.Чемодан

    2. Қоқыс жәшігі

    3. Еттартқыш

     

     Парақша таратылады

     

     

     

     

     


    Қосымша ақпарат

    1-минут


     


    Саралау – оқушыға

    мейлінше қолдау

    көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілетті

    оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс –

    Денсаулық жəне қауіпсіздік,

    АКТ-мен байланыс.

    Құндылықтарменбайланыс

    (тəрбиеэлементі).

     

    Ертегінің мазмұнын деңгейлік тапсырмалар арқылы анықтау.

     

    Топтық, жеке жұмыс, әр түрлі тәсілдермен бағалау.           

     

    Сергіту сәтін өткізу,балалардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

     

    Сабақбойынша

    рефлексия

    Сабақмақсаттары

    немесеоқу

    мақсаттарышынайы,

    қолжетімдіболдыма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса неліктен деп ойлайсыз? 

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
    20.05.2019
    10508
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Калмуратова Жаксыгуль Аширбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации