Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
6. Елтану 6.1 Дүниежүзі аймақтары |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы:10 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Кешенді географиялық аудандастыру |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.6.1.1 дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлінуін түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар дүниежүзін түрлі белгілер бойынша физикалық-географиялық аудандарға бөлінуін біледі. Көпшілік білім алушылар: «Аймақ» және «аймақтану» ұғымдарымен, аймақтардың типтерімен танып біледі. |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Сыныппен сәлемдесу 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Тақырыппен, ОМ және ЖК таныстыру. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Аймақтану дегеніміз не? 2. Аймақтану ілімі кімдердің ғылыми еңбектеріне сүйене отырып дамыды? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады Берілген мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіз
Елдердің бірлігіне әсер етуші факторларды сипаттаңыз |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
1. Қазақстан жері физикалық- географиялық тұрғыдан қандай аймақтарға жіктелген? 2. Физикалық-географиялық аудандастыру қандай ұғымдардан тұрады? 3. Физикалық-географиялық аудандастыру жіктемесі қандай бірліктерден тұрады?
Топтық жұмыс
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы және Шығыс Еуропа
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -тапсырмаға түсініктеме береді -сұрақтарға жауап береді Постерге қойылатын талаптар Ұқыптылық Ақпараттың толық болуы Безендірілуі Жүйелілік Шынайылық |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Мәдени географиясын мәдениеттанудан қандай айырмашылығы бар? 2. Тарихи кезендерде неліктен өркениеттердің дамуында өзгерістер болады? 3. Дүниежүзін өркениеттік негізде аудандастырудың физикалық- географиялық аудандастырудан қандай айырмашылықтары бар? 4. Қазақстанда қандай өркениеттердің үйлесуін байқауға болады? Берілген таратпа және 10 сынып атлысын қолданып сұрақтарға жауап беріңіз.(Постер құру!) ТГА - Тарихи-географиялық аймақ
Аймақта туындауы мүмкін қауіптерді аңықтап, шешу жолын ұсыңыңыз. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -өз пікірлерін айтады; - тапсырманы дәлелдейді -айырмашылықтарын айтады. Қорғау реті:
Тарихи-географиялық аймақтың туындауы мүмкін қауіптерді сипаттап, шешу жолдарын ұсыныңыз. |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
|
№3-тапсырма: Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Оқулық мәтіні мен тарих пәнінен алған білімдерін пайдайдаланып, адамзат дамуындағы индустрияға дейінгі кезенде қалыптасып, дамыған өркениеттердің басты ерекшеліктері туралы эссе дайындайды. Бұл тапсырамны орындау үшін мына тіізмнен біреуінен таңдап алуға болады: - Азияның көшпенді өркениеті; - Ежелгі Рим өркениеті; - Месопотамиялық өркениет; - Ежелгі Грекция өркениеті; - Ежелгі Үнді өркениеті; - Мая өркениеті. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Эссе жазады. |
10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. Рефлексия: |
|
||||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|
|||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|
дүниежүзі аймақтарының аудандастырылуы.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз