Материалдар / Кешенді географиялық аудандастыру.

Кешенді географиялық аудандастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Кешенді географиялық аудандастыру. 10-сынып. ашық сабақ қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады




Бөлім:

Елтану

6.1 Дүниежүзі аймақтары

Білім беру ұйымы

Б.Қыдырбекұлы атындағы орта мектеп

Педагогтің аты-жөні

Болатхан А.

Күні

2.04.2025ж.

Сыныбы:

10а

Сабақтың тақырыбы

Кешенді географиялық аудандастыру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.6.1.1 - дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық- географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлінуін түсіндіру.

Сабақтың мақсаты:

-дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық- географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға сипаттама береді.

- дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық- географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарды түсіндіреді.

Құндылықтарға баулу

Тұлғалық қасиеттерін дамыту, өз ойын білдіру, жауапкершілікті сезіну, өзара құрмет көрсету, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу.

барысы:

Сабақ кезеңі / Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

Сәлумдесу, оқушыларды түгендеу.

«Тұлғалар тәлімі» атты психологиялық ахуал .

Жас мұраты, білім, тәлім — талабы.
Өнер, оқу — жастықтың қару жарағы.

Ілияс Жансүгіров

Мұғаліммен амандасады.

Назарын сабаққа аударады.






Слайд


4 минут








Өткенді еске үсіру.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс

Әдісі: « Сұрақ – жауап »

1.Елдерді морфологиялық ерекшеліктері бойынша қандай типтерге бөліп қарастырады?

2.Шашыраңқы мемлекеттерге қандай елдер жатады?

3.Созылыңқы мемлекеттерді атаңыздар.

Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру,мақсатын оқушыларға болжату.

«Реверсивті оқу» әдісі арқылы тақырыпқа «көпір»жасау, сабақ мақсатын анықтау.

У Р Ы Т С А Д Н А Д У А Қ Ы Л Я И Ф А Р Г О Е Г І Д Н Е Ш Е К

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін балалар?

  • Бүгінгі сабақта қандай мақсатқа жемеміз деп ойлайсыңдар?

Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.







Сабақ тақырыбын және мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады.








Shape1










Слайд



Сабақтың ортасы

10 минут



















Мұғалім қысқаша сабақ мазмұнына тоқталады.

Оқыту түрі: Топтық жұмыс.

Әдісі: « Ойыңмен бөліс »

1 тапсырма. Дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық географиялық, тарихимәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлінуін сипаттаңыздар.

1-топ. Физикалық-географиялық аудандарға бөлінуін сипаттаңыздар.

Дүниежүзін физикалық- географиялық аудандастырудың құрам бөліктері


Бір құрам бөлікке мысал келтіру


физикалық-географиялық аудандастыру бірліктері


Дескриптор:

- Дүниежүзін физикалық- географиялық аудандастырудың құрамбөліктерін анықтайды.

- Бір құрам бөлікке мысал келтіреді.

- физикалық-географиялық аудандастыру бірліктерін жазады.

2-топ. Тарихи-мәдени аудандастыруды сипаттаңыздар.

Дүниежүзін тарихи-мәдени аудандастырудың факторлары


Өркениет дамуының үш негізгі кезеңдері


Әлем халықтарының негізгі төрт өркениеті


Дескриптор:

- Дүниежүзін тарихи-мәдени аудандастырудың факторларын анықтайды.

- Өркениет дамуының үш негізгі кезеңдерін сипаттайды.

- Тарихи- мәдени аудандар жіктемесін жазады.

3-топ. Тарихи-мәдени аймақтарды сипаттаңыздар.

ЮНЕСКО жіктемесі


С.Хантингтон жіктемесі


В.Вольский жіктемесі


Дескриптор:

- ЮНЕСКО жіктемесі бойынша аймақтарды анықтайды.

- С.Хантингтон жіктемесі бойынша аймақтарды жазады.

- В.Вольский жіктемесі бойынша аймақтарды анықтайды.

4-топ. Саяси-географиялық аудандарға бөлінуін сипаттаңыздар

Дүниежүзін саяси-географиялық аудандастырудың факторлары


Х. Маккиндердің аудандастыру үлгісі


С.Коэннің геосаяси аудандастыруы


Дескриптор:

- Дүниежүзін саяси-географиялық аудандастырудың факторларды анықтайды.

- Х. Маккиндердің аудандастыру үлгісін жазады.

- С.Коэннің геосаяси аудандастыруын анықтайды.

Талқылау сұрақтары:

-Кешенді географиялық аудандастыру қандай факторларға байланысты болады?

Мақсатқа оралу: дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық- географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға сипаттама береді.













Топтық тапсырманы орындайды.









Бағалау критерийі:

Оқулық мәтінін пайдаланып, пайымдауларды тұжырымдайды.






















Бағалау

«Жақсы сөз – жан азығы»


«Жарайсың», «Керемет»....





















Оқулық


Алматы «Мектеп баспасы»

2019ж.

191-193,

194-196,

197-199 беттер.








Қосымша таратпа мәтін






10 минут


Оқыту түрі: Жұптық жұмыс .

Әдісі: ««Иә , жоқ тұжырымдамасы »

2- тапсырма. Оқулық мәтінін пайдаланып, пайымдауларды тұжырымдаңыздар.(+,-таңбасы арқылы).

Тұжырымдама

Иә

жоқ

Қоғамдық құбылыстарға қатысты қолданылатын ұғымды аймақ деп айтамыз

+


Аймақтану ілімін дамытқан Ю.Н.Гладкиий


-

Тарихи- мәдени аудандастыруды түсіндіріп, талдаған-А.Тойнби.

+


Солтүстік Америка мен Аусрталия еуропалық қоныс аударушы елдер мекені.

+


Шығыс Азия ұлттық діни-мәдени көзқарастар мен оқшау дамудың аймағы емес.


-

Орталық Шығыс Еуропа – ХХ ғасырда өзіндік мәдени ерекшеліеері қалыптасқан аймақ.

+


Дескриптор:

-Пайымдауларды тұжырымдайды.

Талқылау сұрақтары:.

-Аймақтану ілімін дамытқан кім ?

- Тарихи- мәдени аудандастыруды түсіндіріп, талдаған ғалым?

Мақсатқа оралу: дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық- географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға сипаттама береді.

.

Жұппен тапсырманы орындайды.

Бағалау критерийі

Оқулық мәтінін пайдаланып, пайымдауларды тұжырымдайды.


Бағалау

«Сэндвич»







Оқулық


Алматы «Мектеп баспасы»

2019ж.

191-193,

194-196,

197-199 беттер.


15 минут


Оқыту түрі: Жеке жұмыс .

Әдісі: . « Зертте- Ізден »

3 тапсырма . Берілген тапсырмаларды орныдаңыздар.

1. Қазақстанның физикалық- географиялық аудандар картасынан 5 санымен тұрған ауданды анықтап, аймақтың аудандастырылуына әсер еткен факторға талдау жасаңдар.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Маккиндердің саяси үлгісі бойынша Қазақстанның сәйкес келетін орнын анықтап, әсер еткен факторды жазыңыздар.

_______________________________________________________

_______________________________________________________

3.Дүниежүзінің тарихи – мәдени аудандандарын картадан сәйкестендірңіздер.

Талқылау сұрақтары:

-Кешенді географиялық аудандастыруда негізге алынатын факторлар қандай?

Мақсатқа оралу: дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық- географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлінуін түсіндіреді.









Дескриптор:

- Қазақстанның физикалық- географиялық аудандар картасынан 5 санымен тұрған ауданды анықтайды. 1 балл

-Аймақтың аудандастырылуына әсер еткен факторға талдау жасайды. 2 балл

- Маккиндердің саяси үлгісі бойынша Қазақстанның сәйкес келетін орнын анықтайды. 1 балл

- Әсер еткен факторды жазады. 1 балл

- Американың тарихи – мәдени аудандандарын сәйкестендіреді. 1 балл

-Еуропаның тарихи – мәдени аудандандарын сәйкестендіреді. 1 балл

- Азияның тарихи – мәдени аудандандарын сәйкестендіреді. 1 балл

- Африканың тарихи – мәдени аудандандарын сәйкестендіреді. 1 балл

- Аустралия және мұхиттық аралдардың тарихи – мәдени аудандандарын сәйкестендіреді. 1 балл




«Ашық журнал»
















Оқулық







Сызбакарталар
























https://wordwall.net/ru/resource/31041689


Сабақтың соңы

Рефлексия

3 минут

Үй тапсырмасы:

1минут

Рефлекция. «Бір сөйлем» .

Үйге тапсырма: Дүниежүзін өркениеттік негізде аудандастырудың

Оқушылар.

«Бір сөйлем» әдісі

арқылы кері байланыс береді.






Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады















Жариялаған:
Болатхан Анаргүл
08 Сәуір 2025
229
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі