Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй
жұмысын тексеру.
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады.
|
|
Оқулық.
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ
түсіндіру.
Тапсырмалар орындау. Топтық
жұмыс
№1. A (-1, 8,
-3) және B (9, -7,
2) нүктелерімен шектелген кесінді , , , нүктелерімен тең бес бөлікке
бөлінген. және
нүктелердің
координаталарын табыңыздар.
Жауабы:
№2. С (2, 0,
2) және D (5, -2, 0)
нүктелерімен тең үш бөлікке бөлінген кесіндінің A және B
ұштартының координаталарын табыңыздар.
Жауабы:
№3. AC
кесіндісін 4:1 қатынасында
бөлетін В нүктесінің координатасын
табыңыз, егер A (-1, 3, 2)
және C (4, 13, 12)
болса. Жауабы:
(3;11;10)
Өз
бетімен жұмыс.
№4. Егер
A (11, 1,
0) және B (-9, 2, -4)
болса, АВ кесіндісін үштің
беске қатынасындай бөлетін С нүктесінің
координаттасын табыңыздар.
|
Жаңа сабақты
меңгереді.
Тапсырманы топтасып
орындайды
Дескрипторды
пайдаланады
Тез орындап болған оқушылар
қосымша тапсырма орындайды.
|
Балл дескриптор бойынша
беріледі.
Дұрыс жауапқа 2 балл
беріледі
|
bilimland.kz
|