Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Математика


Күні:


Сынып: 1ә

Қатысқандар : 13


Сабақтың тақырыбы:

Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

  • Берілген ұзындық бойынша кесінді сызады.

  • Нүктелі қағазда жазықтықтағы қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, тіктөртбұрыш) сызады.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Жаңа білімді меңгеріп. Фигураларды ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: төркөзді беттерге кесінділерді сала білу дағдыларын қалыптастырады.

Кейбір оқушылар орындай алады: фигураларды өлшеп сыза алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: кесіндіні өлшеп сыза алады.

Түйінді сөздер мен тіркестер:

Үшбұрыш – треугольник -traingle

Шаршы – квадрат - square

Тік төртбұрыш – прямоугольник - rectangular

Дөңгелек – круг - round

Сыныптағы диалог/жазылым сай келетін тіл стилі:

Үшбұрыштың үш бұрышы, 3 қабырғасы болады. Тік бұрыштың 4 қабырғасы, 4 бұрышы; шаршының барлық қабырғасы бірдей тең болады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Фигураларды ата?

  • Кесінді өлшеуге бола ма?

  • Үшбұрыштың неше бұрышы бар?

  • Шаршы мен тіктөрбұрыштың ұқсастығы, айырмашылығы қандай?

Не себепті түзуді өлшеу алмаймыз? Шаршының қабырғалары тең (иә немесе жоқ)

Ишара: Жарайсыңдар! Бас бармақ арқылы қолдау көрсету.

Алдыңғы оқу

«Кубизм» стратегиясы

Сандарды қазақша, орысша, ағылшынша айту.

1. Қандай сызық? (түзу)

2. Мынау қандай сызық? (кесінді)

3. Мынау қандай сызық? (сынық сызық)

4. Мынау қандай қисық сызық? (тұйықталған)

5. Мынау қандай қисық сызық? (тұйықталмаған)

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин



І. Ұйымдастыру кезеңі

-Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келіп отыр, қонақтармен амандасайықшы.

Үш тілде амандасу.

  • Сәлеметсіздерме!

  • Здравствуйте!

Қолды көкке созайық,

Азайтайық, қосайық.

Сан есептің сарайын,

Кәне бірге ашайық.

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну.

І топ «Үшбұрыш»

ІІ топ «Шаршы»

ІІІ топ «Тіктөртбұрыш»








Шаттық шеңбері




Топқа бөліну

Сабақтың ортасы

10 мин




























Сергіту сәті

3мин



Қызығушылығын ояту

«Пішіндер»

ІІІ. Жаңа сабақ

Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

  1. Жазық фигураларға нелер жатады: үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы, дөңгелек.

  2. Кеңістік фигураларға: цилиндр, пирамида, шар, конус.

Сызып көр.

Үшбұрыштың 3 қабырғасы, 3 бұрышы болады. Оларды латынның бас әріптерімен белгілейміз. Мысалы, АВС, ВАС, ВСА .

Тік төртбұрыш 4 қабырғасы, 4 бұрышы бар. КDЕF, DKFE, EFKD.

Дәптерге мына фигураларды сыз.

Фигураның ең қысқа қабырғасы қайсы?

Оның ұзындығын өлше.

Тышқанның іні.

Тышқанның ініне кіретін барлық жолдардың ұзындығын өлше.

Олардың ішіндегі ең қысқасының ұзындығы қандай? Дәптеріңе ұзындығы сондай кесінді сыз.

Орындап көр.

  1. Тіктөртбұрыш сыз.

  2. Қарама – қарсы бұрыштарындағы нүктелерді қос.

  3. Пайда болған үшбұрыштарды қиып ал.

  4. Олардан жаңа фигура құрастыр.

Сергіту жаттығулары

Орысша сергіту сәті.

Фигураларды сыз.Топтық жұмыс.

І топ а, в

ІІ топ ә, г

ІІІ топ б, ғ

Фигураларды сызып, олар туралы айту.

А) Тіктөртбұрыш 4 қабырғасы, 4 бұрышы бар. Ұзындығы, ені болады.

В) Ромбы 4 қабырғасы 4 бұрышы бар, қабырғалары тең, шаршыға ұқсайды.

Ә) үшбұрыш 3 бұрышы, 3 қабырғасы бар.

Г) Көпбұрыш 5 бұрышы бар, 5 қабырғасы бар.

Б) Сүйірбұрыш 3 қабырғасы, 3 бұрышы бар.

Ғ) Көпбұрыш 6 қабырғасы, 6 бұрышы бар.

Фигуралардың көшірмесін жаса. Өзіндік жұмыс

Өз бетінше жұмыс жасау кезінде сабақта алған фигураларды сызу дағдысын бекіту.

Фигуралар сызамыз.

  1. Шаршының өлшемі берілгенге қарағанда кіші.

  2. Тіктөртбұрыштың өлшемі берілгенге қарағанда үлкен.

Суретті аяқта. Қоршаған заттар арасынан геометриялық фигураларға ұқсас фигуралар барын түсінуге бағытталған.

Видео ролик көрсету



Кеспе әріптер







Оқулықпен, дәптермен жұмыс











Жұптық жұмыс




Сергіту сәтіне арналған жинақ




Топтық жұмыс







Жұмыс дәптері







Фигура салу




Суретті аяқтта.

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі

Қосымша мәліметтер


Саралау - оқушыларға қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар фигураларды үш тілде айта алады. Фигуралардан әртүрлі заттар құрастыра алады.

Бағалау – оқушыларды мадақтау, смайликтер арқылы бағалау.


АКТ, өнер, көркем еңбек. Ағылшын, орыс тілі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2021
902
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі