Сабақтың
басы
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
-Балалар, бүгін бізге көптеген
қонақтар келіп отыр, қонақтармен
амандасайықшы.
Үш тілде
амандасу.
-
Сәлеметсіздерме!
-
Здравствуйте!
Қолды көкке
созайық,
Азайтайық,
қосайық.
Сан есептің
сарайын,
Кәне бірге
ашайық.
Геометриялық фигуралар арқылы
топқа бөліну.
І топ
«Үшбұрыш»
ІІ топ
«Шаршы»
ІІІ топ
«Тіктөртбұрыш»
|
Шаттық
шеңбері
Топқа
бөліну
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
Сергіту
сәті
3мин
|
Қызығушылығын
ояту
«Пішіндер»
ІІІ. Жаңа
сабақ
Кесінділерді өлшеу.
Фигураларды салу.
-
Жазық фигураларға нелер
жатады: үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы,
дөңгелек.
-
Кеңістік фигураларға: цилиндр,
пирамида, шар, конус.
Сызып
көр.
Үшбұрыштың 3 қабырғасы, 3
бұрышы болады. Оларды латынның бас әріптерімен белгілейміз. Мысалы,
АВС, ВАС, ВСА .
Тік төртбұрыш 4 қабырғасы, 4
бұрышы бар. КDЕF, DKFE, EFKD.
Дәптерге мына фигураларды
сыз.
Фигураның ең қысқа қабырғасы
қайсы?
Оның ұзындығын
өлше.
Тышқанның
іні.
Тышқанның ініне кіретін барлық
жолдардың ұзындығын өлше.
Олардың ішіндегі ең қысқасының
ұзындығы қандай? Дәптеріңе ұзындығы сондай кесінді
сыз.
Орындап
көр.
-
Тіктөртбұрыш
сыз.
-
Қарама – қарсы бұрыштарындағы
нүктелерді қос.
-
Пайда болған үшбұрыштарды қиып
ал.
-
Олардан жаңа фигура
құрастыр.
Сергіту
жаттығулары
Орысша сергіту
сәті.
Фигураларды сыз.Топтық
жұмыс.
І топ а,
в
ІІ топ ә,
г
ІІІ топ б,
ғ
Фигураларды сызып, олар
туралы айту.
А) Тіктөртбұрыш 4 қабырғасы, 4
бұрышы бар. Ұзындығы, ені болады.
В) Ромбы 4 қабырғасы 4 бұрышы
бар, қабырғалары тең, шаршыға
ұқсайды.
Ә) үшбұрыш 3 бұрышы, 3
қабырғасы бар.
Г) Көпбұрыш 5 бұрышы бар, 5
қабырғасы бар.
Б) Сүйірбұрыш 3 қабырғасы, 3
бұрышы бар.
Ғ) Көпбұрыш 6 қабырғасы, 6
бұрышы бар.
Фигуралардың көшірмесін
жаса. Өзіндік жұмыс
Өз бетінше жұмыс жасау кезінде
сабақта алған фигураларды сызу дағдысын
бекіту.
Фигуралар
сызамыз.
-
Шаршының өлшемі берілгенге
қарағанда кіші.
-
Тіктөртбұрыштың өлшемі
берілгенге қарағанда үлкен.
Суретті
аяқта. Қоршаған заттар арасынан
геометриялық фигураларға ұқсас фигуралар барын түсінуге
бағытталған.
|
Видео ролик
көрсету
Кеспе
әріптер
Оқулықпен, дәптермен
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
Топтық
жұмыс
Жұмыс
дәптері
Фигура
салу
Суретті
аяқтта.
|
Саралау
- оқушыларға қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар фигураларды үш тілде айта алады.
Фигуралардан әртүрлі заттар құрастыра
алады.
|
Бағалау – оқушыларды мадақтау,
смайликтер арқылы бағалау.
|
АКТ, өнер, көркем еңбек.
Ағылшын, орыс тілі.
|