Материалдар / Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2021
722
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Математика


Күні:


Сынып: 1ә

Қатысқандар : 13


Сабақтың тақырыбы:

Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

  • Берілген ұзындық бойынша кесінді сызады.

  • Нүктелі қағазда жазықтықтағы қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, тіктөртбұрыш) сызады.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Жаңа білімді меңгеріп. Фигураларды ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: төркөзді беттерге кесінділерді сала білу дағдыларын қалыптастырады.

Кейбір оқушылар орындай алады: фигураларды өлшеп сыза алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: кесіндіні өлшеп сыза алады.

Түйінді сөздер мен тіркестер:

Үшбұрыш – треугольник -traingle

Шаршы – квадрат - square

Тік төртбұрыш – прямоугольник - rectangular

Дөңгелек – круг - round

Сыныптағы диалог/жазылым сай келетін тіл стилі:

Үшбұрыштың үш бұрышы, 3 қабырғасы болады. Тік бұрыштың 4 қабырғасы, 4 бұрышы; шаршының барлық қабырғасы бірдей тең болады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Фигураларды ата?

  • Кесінді өлшеуге бола ма?

  • Үшбұрыштың неше бұрышы бар?

  • Шаршы мен тіктөрбұрыштың ұқсастығы, айырмашылығы қандай?

Не себепті түзуді өлшеу алмаймыз? Шаршының қабырғалары тең (иә немесе жоқ)

Ишара: Жарайсыңдар! Бас бармақ арқылы қолдау көрсету.

Алдыңғы оқу

«Кубизм» стратегиясы

Сандарды қазақша, орысша, ағылшынша айту.

1. Қандай сызық? (түзу)

2. Мынау қандай сызық? (кесінді)

3. Мынау қандай сызық? (сынық сызық)

4. Мынау қандай қисық сызық? (тұйықталған)

5. Мынау қандай қисық сызық? (тұйықталмаған)

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин



І. Ұйымдастыру кезеңі

-Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келіп отыр, қонақтармен амандасайықшы.

Үш тілде амандасу.

  • Сәлеметсіздерме!

  • Здравствуйте!

Қолды көкке созайық,

Азайтайық, қосайық.

Сан есептің сарайын,

Кәне бірге ашайық.

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну.

І топ «Үшбұрыш»

ІІ топ «Шаршы»

ІІІ топ «Тіктөртбұрыш»








Шаттық шеңбері




Топқа бөліну

Сабақтың ортасы

10 мин




























Сергіту сәті

3мин



Қызығушылығын ояту

«Пішіндер»

ІІІ. Жаңа сабақ

Кесінділерді өлшеу. Фигураларды салу.

  1. Жазық фигураларға нелер жатады: үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы, дөңгелек.

  2. Кеңістік фигураларға: цилиндр, пирамида, шар, конус.

Сызып көр.

Үшбұрыштың 3 қабырғасы, 3 бұрышы болады. Оларды латынның бас әріптерімен белгілейміз. Мысалы, АВС, ВАС, ВСА .

Тік төртбұрыш 4 қабырғасы, 4 бұрышы бар. КDЕF, DKFE, EFKD.

Дәптерге мына фигураларды сыз.

Фигураның ең қысқа қабырғасы қайсы?

Оның ұзындығын өлше.

Тышқанның іні.

Тышқанның ініне кіретін барлық жолдардың ұзындығын өлше.

Олардың ішіндегі ең қысқасының ұзындығы қандай? Дәптеріңе ұзындығы сондай кесінді сыз.

Орындап көр.

  1. Тіктөртбұрыш сыз.

  2. Қарама – қарсы бұрыштарындағы нүктелерді қос.

  3. Пайда болған үшбұрыштарды қиып ал.

  4. Олардан жаңа фигура құрастыр.

Сергіту жаттығулары

Орысша сергіту сәті.

Фигураларды сыз.Топтық жұмыс.

І топ а, в

ІІ топ ә, г

ІІІ топ б, ғ

Фигураларды сызып, олар туралы айту.

А) Тіктөртбұрыш 4 қабырғасы, 4 бұрышы бар. Ұзындығы, ені болады.

В) Ромбы 4 қабырғасы 4 бұрышы бар, қабырғалары тең, шаршыға ұқсайды.

Ә) үшбұрыш 3 бұрышы, 3 қабырғасы бар.

Г) Көпбұрыш 5 бұрышы бар, 5 қабырғасы бар.

Б) Сүйірбұрыш 3 қабырғасы, 3 бұрышы бар.

Ғ) Көпбұрыш 6 қабырғасы, 6 бұрышы бар.

Фигуралардың көшірмесін жаса. Өзіндік жұмыс

Өз бетінше жұмыс жасау кезінде сабақта алған фигураларды сызу дағдысын бекіту.

Фигуралар сызамыз.

  1. Шаршының өлшемі берілгенге қарағанда кіші.

  2. Тіктөртбұрыштың өлшемі берілгенге қарағанда үлкен.

Суретті аяқта. Қоршаған заттар арасынан геометриялық фигураларға ұқсас фигуралар барын түсінуге бағытталған.

Видео ролик көрсету



Кеспе әріптер







Оқулықпен, дәптермен жұмыс











Жұптық жұмыс




Сергіту сәтіне арналған жинақ




Топтық жұмыс







Жұмыс дәптері







Фигура салу




Суретті аяқтта.

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі

Қосымша мәліметтер


Саралау - оқушыларға қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар фигураларды үш тілде айта алады. Фигуралардан әртүрлі заттар құрастыра алады.

Бағалау – оқушыларды мадақтау, смайликтер арқылы бағалау.


АКТ, өнер, көркем еңбек. Ағылшын, орыс тілі.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ